Camilla Berg

Camilla Berg

Camilla Berg är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

Camilla Berg har varit registrerad mäklare sedan 2016-12. Camilla Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 114 omdömen med ett betyg på 4.7. Camilla Berg har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

114 omdömen om Camilla Berg

Sedan starten hos Reco 2021
Viktoria S
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Vansjö Nordsjö

Camilla var väldigt hjälpsam, trevlig och professionell vid mitt husköp.

Silvy V
Sålde en tomt med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala

Trevligt bemötande. Fick bra information om hur allt går tillväga. Slutförde försäljningen på ett mycket proffsigt sätt. Fick även svar på mina avslutande frågor efter försäljning. Allt igenom en bra upplevelse.

Joyce Seraphine J
Vansjö Nordsjö

Camilla är en fantastisk mäklare omtänksam snäll o ror på. Alla sätt o vis

Svar från Camilla Berg

Tack för dina vänliga orden och för palettbladsplantan jag fick! Den frodas för fullt, å jag hoppas att jag ska kunna hålla den vid liv :-)

Björn A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Centrum

Hej Vi var helnöjda med Camilla, fick svar på alla frågor vi hade. Rekommenderar verkligen henne. Med vänlig hälsning Björn o Mayvor Alm

Svar från Camilla Berg

Tack Björne och Mayvor! Hoppas att ni ska trivas bra i Sveriges närmsta stad :-)

Monica A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Centrum

Jag fick ett väldigt bra bemötande. Camilla mötte upp i hallen på ett glatt och personligt sätt. Hon visade ett uppriktigt och vänligt intresse för mig som intressent. Det kändes tryggt att ha hennes som mäklare genom affären

Svar från Camilla Berg

Tack för dina vänliga ord - det är precis så jag vill uppfattas! Hoppas att du ska trivas bra i din nya fina lägenhet!

Madelen G
Vittinge

Trevlig med ett personligt bemötande.

Svar från Camilla Berg

Tack Madelen! Är glad att du äntligen kommer att få din nystart och att försäljningen gick så smidigt.

Elin O
Morgongåva

Mycket trevlig och bra. Väldigt tillmötesgående med allt!

Svar från Camilla Berg

Tack Elin! Har varit kul att få följa er boenderesa, men jag hoppas att ni blir kvar länge i ert nya hus ;-)

Vivi-Anne O
Morgongåva

Bra bemötande, mäklaren levde upp till förväntningarna.

Svar från Camilla Berg

Tack Vivi-Anne! Du är verkligen en superhjälte, är så imponerad av att du orkar fixa med allt helt själv! En del kvar att göra, men du har ju kommit en lång bit på vägen :-)

Annika L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Turbo

Superbra mäklare! Kunnig, trevlig, närvarande, ”varm och go”…. = komplett!!

Svar från Camilla Berg

Tack för dina värmande ord Annika! Det kommer bli så himla bra med er nya lägenhet :-)

Ashty Nozad Hamad S

Under all kritik otrolig dåligt kommunikation. Trots att vi vann en budgivning hade hon fortfarande skrivit säljkontrakt med andra budgivare, och meddelade oss att säljaren hade gått vidare med andra köparen ” som inte vann budgivningen” 10 min innan huset var borta från Hemnet. Till sitt försvar säger hon att det är säljaren som bestämmer vem de vill sälja till men att få oss att hänga i luften och tro att vi köper huset nu när man vann budgivningen bara fått att ha en save card som redan diskuterat med säljaren att sälja...

Svar från Camilla Berg

Hej Ashty. Jag förstår att ni blev besvikna att ni inte fick köpa huset trots att ni hade det högsta budet. Ert villkor var på inget sätt orimligt, men eftersom den andra budgivaren inte hade något att sälja och dessutom hade möjlighet att tillträda snabbt så valde säljarna att sälja till den andra budgivaren. Bostadsmarknaden är trögare än den varit på många år, vilket gör att banken ibland kräver att man säljer sitt nuvarande boende innan tillträder det man köper - varför man i så fall behöver ha ett försäljningsvillkor,...