Emelie Videll

Emelie Videll

Emelie Videll är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

Emelie Videll har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Emelie Videll har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Videll har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

90 omdömen om Emelie Videll

Sedan starten hos Reco 2019
Kristina J
Salbohed

Mycket trevlig och tillmötesgående, gav goda råd och lätt att bolla tankar med. Emelie är väldigt proffsig i sin roll och ger ett genuint intryck. Jag är mycket nöjd med hennes försäljning av min bostad och väldigt hjälpsam i mitt köp av ny bostad.

Svar från Emelie Videll

Tack så väldigt mycket för de orden Kristina! Det värmer och det har varit roligt och trevligt på alla vis att få hjälpa dig, både att hitta ett nytt hem och också att sälja det fantastiska lilla hus du bott i!

Annika L
Anfarten

Alldeles, alldeles underbar! Hon har varit ett stöd med sin klokskap/kunskap under hela tiden! Emelie har ett fantastiskt förhållningssätt, finns alltid tillgänglig. I våran situation har hon en otroligt empatisk förmåga! Emelie hjälpte oss att hitta ett nytt boende till oss genom en kollega. Emelie har betytt så mycket och vi hoppas att hålla kontakten sen också! (Som en fika hos Emelie i hästhagen) Hela gänget på Fastighetsbyrån WOW kommer att sprida våran upplevelse 🙏🙏🤗🤗

Svar från Emelie Videll

Tack snälla Annika! Vilket fantastiskt fint betyg att få av en kund. Jag tycker vi gjorde försäljningen av ert hus bra ihop. Önskar er all lycka i den nya bostaden!

Jörgen L
Heby

Emilie uppfattar vi som noggrann och in lyssnande av våra önskemål. Kunnig och påläst. Drivande och lätt att få kontakt med under processen. Hon är även bestämd i sitt sätt att ta säljare och köpare vilket gör att affären känns säker.

Jens G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
Kungsängen

Kommunikativ, gott intryck och bemötande. Snabb och effektiv handläggning. Behjälplig vid frågor och en bra medlare.

Anne-Maria Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
Kungsängen

Mycket trevlig och professionell.

Ann-Katrin G
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

Har ingenting att klaga på, hon var en kunnig mäklare som man kände sig trygg med👍 Hon hade även ett fint bemötande och stor kunnighet🙏🏻😊

Hector S
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

My experience was when I purchased a town house (rådhus). She was very kind, helpful and patient; always available to answer my questions. She knows quite well all the selling process and explains with detail all the steps. She also provides valuable advices.

Inger F
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

Trevligt bemötande och många goda uppslag

Dennis C
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

Emelie skötte sig väldigt proffsigt och var samtidigt trevlig

Marianne H
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

Emelie är trevlig och kunnig. Vi har redan fått deklarationen från försäljningen av vår sommarstuga.