Ingela Nordgren

Ingela Nordgren

Ingela Nordgren är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

Ingela Nordgren har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Ingela Nordgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.8. Ingela Nordgren har haft 62 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 145 Läs vad Ingela Nordgren

• Gärdesta
    2022-09-09 Verifierad kund
    Mycket driven och ett väldigt bra bemötande.
    • Skuggan
    2022-09-07 Verifierad kund
    Jättebra! En duktig, trygg och trevlig mäklare. Lätt att få kontakt med och snabb på att återkomma vid frågor och annan övrig kontakt.

Jättenöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Centrum
    2022-09-02 Verifierad kund
    Trevligt och samtidigt professionellt bemötande.En erfaren kunnig mäklare .Vi hade mycket bra kommunikation och samarbete.Ingel har gjort ett superbra jobb och jag är mycket nöjd kund . Tack för allt Ingela
    • Tärnsjö
    2022-07-09 Verifierad kund
    Var superbra bra från början till slut! Trevligt bemötande, kunnig och väldigt hjälpsam.
    • Turbo
    2022-07-08 Verifierad kund
    Vi har både sålt hus och köpt hus av Ingela, en professionell, kunnig och saklig mäklare.
  • Karen H
    köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Heby Kommun - Lantligt Söder
    2022-07-01 Verifierad kund
    Tydlig och proffsig mäklare som vi mötte när vi köpte ett hus. Skulle anlita henne själva i framtiden vid en ev. försäljning!
    • Tärnsjö
    2022-06-29 Verifierad kund
    Ingela var väldigt ärligt, hon var väldigt noga under visningen om att visa alla fel och brister på fastigheten.

Ingela skickade besiktinings protokollet till mig via email och bad mig gå igenom det innan jag skulle bestäma mig.

Jag önskade mig en snabbt afärr , vilket Ingela visade respekt till mina anledningar för det och jag fick skriva kontrakt den dag jag hade önskad mig på en väldigt tryggt sätt.

Ingela läste hela köpkontraktet för mig och förklarade för både säljaren och mig som köpare, hennes bettende under gela processen från första samtalet tills då vi skrev kontraktet och även efter det , var väldigt professionell.
    • Skuggan
    2022-06-28 Verifierad kund
    Hon var trevlig och svarade på de frågorna vi hade trots att det var väldigt mycket folk på visningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Turbo
    2022-06-27 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Alltid snabba svar på frågor och bra information om alla steg i försäljningen. Jag rekommenderar Fastighetsbyrån i Sala om du ska sälja en bostad!
  • sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Måns Ols
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Ingela Nordgren som är en mycket kompetent yrkeskvinna. Vi fick kontinuerlig personlig information under budgivningen. Förutom att hon är duktig i sitt jobb har hon ett mycket trevligt sätt och vi betraktade henne under processen mer som vår vän än vår mäklare. Vi hade fullt förtroende för henne och kan rekommendera henne till alla som behöver en mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Ingrid och Bernt Fagerström