Björn Lindahl

Björn Lindahl

Björn Lindahl är mäklare på Fastighetsbyrån Strängnäs

Björn Lindahl har varit registrerad mäklare sedan 2007-03. Björn Lindahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 228 omdömen med ett betyg på 4.7. Björn Lindahl har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

228 omdömen om Björn Lindahl

Jörgen A
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Fogdö

Trevligt bemötande. Snabb och smidig kommunikation.

Hans-Olov Ö
Fogdö

Hårt arbetande, rutinerad och lösningsorienterad

Thomas B
Åkers Styckebruk

Lugn och saklig. Försäljningen gick både fortare och till ett något högre pris än förväntat. På det hela är jag väldigt nöjda med försäljningen.

Göran N
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Han är en trevlig prick som som valt rätt väg i livet, en bra mäklare helt enkelt som valt en bra byrå med,man fick ett trevligt bemötande.

Thomas A
Stallarholmen

Björn Lindahl har guidat och lotsat oss igenom den här försäljningen på ett mycket förtroningivande sätt med tanke på konjekturen.

Göran N
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Stallarholmen

Ett vänligt och naturligt möte. Kände mig välkommen och fick svar på mina funderingar kring fastigheten.

Bo O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Åkers Styckebruk

Väldigt seriöst fick bra kontakt med Björn och svar till mina frågor är nöjd med Strängnäs fasthetsbyrån

Pia L
Sålde en tomt med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Helgarö

Bra bemötande, smidigt genomförande, rekommenderar verkligen denna mäklare. / Pia (L. L. dödsbo)

Berit P
Centrala Strängnäs

Så bra och seriös helt enkelt den bästa mäklaren jag kan tänka mig.

Anna W
Ulvhäll

Vi blev väldigt trevligt bemötta av Björn! Han hanterade försäljningen på ett snabbt o proffsigt sätt. Marknadsföringen var helt suverän . Vi är så nöjda!