Andreas Mattsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 15 Läs vad Andreas Mattsson

• Siv R sålde sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-08-05

Seläter/Kebal
    Andreas har genom ett lättsamt och trevligt bemötande stöttat oss i vår försäljning av en sommarstuga. Läs mer
  • Raymond N köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-07-07

Kungsvik
    Har kjøpt hytte. Andreas har fulgt opp på en fabelagtig god måte. Mine forventninger om en service er bra og kan ikke klage på noen ting. Läs mer
  • Birger A sålde sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-06-24

Centralt
    En intensiv resa med bra stöd av Andreas när jag sålde min fastighet i Strömstad. Läs mer
  • Hans Jørgen D sålde sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-05-20

Flöghult
    Solgt villa.
    Meget forekommende og servicevennlig. Meget god rådgivning.
    Våre forventninger ble overoppfylt mht orientering og veiledning. Läs mer
  • Halvor E köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-05-06

Seläter/kebal
    Vi har kjøpt fritidsbolig i Strömstad.

Har opplevd Andreas som en hyggelig og imøtekommende megler! Svært rask med å følge opp henvendelser fra oss.

Riktignok har han/vi hatt utfordringer med avklaringer rundt koronakrisen (vi kunne f.eks. ikke selv møte på overtakelsen), her kunne vi gjerne fått klarere informasjon/tilbakemelding - men mye av dette skyldes nok at Andreas selv har vært avhengig av beskjed fra deres jurister.

Et tips: den informasjon megler gir på visningen bør følges opp i kontrakten (f.eks. muligheten til forbehold om finansiering i Sverige i motsetning til i Norge) eller avklares med selger (f.eks. inventar som skal følge med fritidsboligen).

Men alt i alt er godt vi godt fornøyd med Andreas som megler, han har ivaretatt oss som kjøpere på en god måte! Läs mer
  • Per H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-03-04

Hålkedalen
    Vi köpte en villfastighet i Strömstad. Andreas har varit väldigt servicevänlig. Han ordnade en privatvisning på en helg och hade ett mycket trevligt bemötande. Andreas har också varit mycket lösningsorienterad och tillmötesgående med att ordna med kontraktsskrivning m.m. när vi bor 30 mil från Strömstad och inte haft möjlighet att komma till kontoret i Strömstad.
    Allt har fungerat till belåtenhet och vi är mycket nöjda med Andreas. Läs mer
  • Ramadan D köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-01-18

Näsinge
    Jag köpte ett hus av han Andreas!
    Alltid när jag frågade han så svarade han så fort han kunnde och jag fick svar alltid för var enda frågan eller situationen.
    Jag är jätte nöjd med hans jobb och han som mäklare.
    Han är hur bra som hälst jag har ingen kommentar..
    Mvh Ramdan Derguti. Läs mer
  • Lasse J sålde sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-12-09

Hålkedalen
    Har köpt bostadsrätt och sålt mitt hus Jag blev mycket bra bemött av Andreas, han hjälper mig med det som behövs vid försäljningen och har ett trevligt bemötande. Han uppfyllde alla mina förväntningar.Jag kan rekommendera honom vid köp och försäljning. Läs mer
  • Giedrius S sålde sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-10-07

Näsinge
    High recommendation. Thank you again Läs mer
  • Tom C köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-09-13

4:a
    Öddö
    kjøpte fritidshus på öddö, megler var oppdatert og proff, overholdt frister og det hele var en positiv opplevelse. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strömstad

Sofia Qvillby