Andreas Mattsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 10 Läs vad Andreas Mattsson

• Per H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-03-04

Hålkedalen
    Vi köpte en villfastighet i Strömstad. Andreas har varit väldigt servicevänlig. Han ordnade en privatvisning på en helg och hade ett mycket trevligt bemötande. Andreas har också varit mycket lösningsorienterad och tillmötesgående med att ordna med kontraktsskrivning m.m. när vi bor 30 mil från Strömstad och inte haft möjlighet att komma till kontoret i Strömstad.
    Allt har fungerat till belåtenhet och vi är mycket nöjda med Andreas. Läs mer
  • Ramadan D köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-01-18

Näsinge
    Jag köpte ett hus av han Andreas!
    Alltid när jag frågade han så svarade han så fort han kunnde och jag fick svar alltid för var enda frågan eller situationen.
    Jag är jätte nöjd med hans jobb och han som mäklare.
    Han är hur bra som hälst jag har ingen kommentar..
    Mvh Ramdan Derguti. Läs mer
  • Lasse J sålde sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-12-09

Hålkedalen
    Har köpt bostadsrätt och sålt mitt hus Jag blev mycket bra bemött av Andreas, han hjälper mig med det som behövs vid försäljningen och har ett trevligt bemötande. Han uppfyllde alla mina förväntningar.Jag kan rekommendera honom vid köp och försäljning. Läs mer
  • Giedrius S sålde sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-10-07

Näsinge
    High recommendation. Thank you again Läs mer
  • Tom C köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-09-13

Öddö
    kjøpte fritidshus på öddö, megler var oppdatert og proff, overholdt frister og det hele var en positiv opplevelse. Läs mer
  • Kenneth G köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-08-08

Svinesund
    Jeg har kjøpt en fritidsbolig. Ble følgt opp på en veldig fin måte. Fikk også god forklaring på alle spørsmål og kontrakter. Läs mer
  • Fredrik F köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-06-17

Jörlov
    Vi kjøpte fritidsbolig
    møttes på privat visning
    Han er imøtekommende, blid, har bred kunnskap, ved spørsmål han ikke kunne svaret så sjekket han opp i stedet for å fortelle det han tror er riktig. Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-04-03

Centralt
    Sålde min lägenhet genom Andreas. Väldigt professionellt bemött genom hela resan och han var alltid nåbar så fort jag hade en fråga! Mycket nöjd med att ha valt honom som mäklare! Läs mer
  • Clary J köpte sin bostad med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2018-12-19

Super bra Mäklare kan gott rekommenderas !
    Högsta betyg Läs mer
  • Kent Rune J köpte sin bostad med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2018-10-16

Hei Vi har köpt en äldre villa i Hällestrand Stenlidsvägen 2.
    Allting gick mycket bra, vi blev välinformerade, förväntningarna blev infriade, Andreas hade ett trevligt bemötande.
    Med vänlig hälsning, Kent Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strömstad