Andreas Mattsson

Andreas Mattsson

Andreas Mattsson är mäklare på Fastighetsbyrån Strömstad

Andreas Mattsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Andreas Mattsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Mattsson har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

103 omdömen om Andreas Mattsson

Sedan starten hos Reco 2018
Jeremy F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Andréas kunde vägleda oss och stötta oss i detta köp. Eftersom vi är fransmän och detta var vårt första förvärv i Sverige var han en utmärkt guide.

Johan T
Centralt

Trevlig först och främst, han svarar och svarade snabbt. Kunnig och tillmötesgående. Kan snabbt anpassa sig för att möta olika människor på olika nivåer. Är både seriös och kunnig. Han visar sig både professionell och mänsklig. Enbart gott att säga om Andreas! Hörde av mig till honom för att köpa min första lägenhet. Han hörde av sig snabbt och var väldigt tillmötesegående. Visade mig tydligt intresse utan att vara för påflugen. Hjälpte mig med två visningar och har sedan varit till stor hjälp vid budgivning och pappersskrivande!

Martin Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Tålmodig, transparent och pedagogisk. Har bara bra erfarenheter av Andreas, både som köpare och säljare.

Anna A
Centralt

Super glad och trevlig person. Väldigt hjälpsam

Tove K
Centralt

Hej ! Andreas Mattsson är mycket trevlig, hjälpsam och gör alltid sitt yttersta för sina kunder. Vi har känt oss i trygga händer hela vägen. Tipp topp service.

Anders K
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Röd

En lugn, pedagogisk, kunnig och förtroendeingivande mäklare.

Madeleine H
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Röd

Ett mycket trevligt professionellt bemötande .

Rolf H
Röd

Ett positivt bemötande och en mäklare som levde upp till våra förväntningar.

Jenni N
Seläter/kebal

Andreas är trevlig, professionell och kunnig. Han har lotsat oss igenom köpet på ett mycket bra sätt.

Maria F
Seläter/kebal

Trevlig, sympatisk och professionell.