Andreas Mattsson

Andreas Mattsson

Andreas Mattsson är mäklare på Fastighetsbyrån Strömstad

Andreas Mattsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Andreas Mattsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Mattsson har haft 23 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

120 omdömen om Andreas Mattsson

Sedan starten hos Reco 2018
Axel H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Västra berget

Bra bemötande. Lätt att få kontakt med och lätt att ha att göra med

Anna B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Röd

Andreas va trevligt och bra, han förklarade bra och va saklig. En bra mäklare. Mycket bra bemötande.

Erik F
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Vik

Kunnig, svarar snabbt på frågor, koll på marknaden. Enda som drar ner var att det inte sades något om att man själv skulle betala Hemnet annonsen, i alla fall inget varken jag fick med mig från mötet.

Mats Roland B
Röd

Trevlig och anpassningsbar mäklare. Upplevde Andreas som hjälpsam med glimten i ögat men samtidigt seriös och noga.

Wenche B
Lökholmen

Etter en telefon møttes vi på vårt sommerhus.Han var veldig saklig og viste at han hadde god kunnskap om området.Fikk tillit til hans kompetanse og væremåte. Under hele prosessen med salget har vi hatt god kontakt og jeg har hatt full tillit til jobben han har gjort. Kan anbefale han på det sterkeste

Bjørn Petter K
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Lökholmen

Ryddig, rask og veldig fin å ha med å gjøre.

Asta R
Hällestrand

Jeg var og er veldig fornøyd med Andreas Mattsson på Fastighetsbyrån. Med vennlig hilsen Asta Ringstad Mora

Christoffer H
Centralt

Trevlig och bra bemött Hade inga jätte förväntningar men allt blev över förväntan Toppen

Sanna F
Centralt

Andreas har varit mycket hjälpsam, tillänglig och är väldigt proffsigt i sitt yrke.

Stefan S
Centralt

Andreas är duktig och proffsig på sitt jobb. Han ger ett kompetent intryck.