Andreas Mattsson

Andreas Mattsson

Andreas Mattsson är mäklare på Fastighetsbyrån Strömstad

Andreas Mattsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Andreas Mattsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Mattsson har haft 24 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

110 omdömen om Andreas Mattsson

Sedan starten hos Reco 2018
Morgan A
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Mycket bra, proffsig och lätt att samarbeta med. Vi är mycket nöjda

Marit Helen S
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Seläter/Kebal

Veldig flink, kunne svare på alt vi lurte på og var tilgjengelig😊

Else R
Seläter/Kebal

AM er en hyggelig, behagelig og imøtekommende megler! Fra han tok oppdraget til min eiendom var solgt, 14 dager!😊, har det vært tett oppfølging med telefon, mail og sms. AM har gjennomgått prosedyrer, annonsering, kontrakt mm nøye og informativt. Aldri noe å tvile på under salgsprossessens gang. Anbefales på det varmeste !

Milena T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Koster

Hyggelig, ryddig, rask på tilbakemeldinger.

Monica L
Hällestrand

Hyggelig, hjelpsom og flink til å besvare og følge opp forespørsler.

Christer C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Röd

Vi har varit mycket nöjda med Andreas! Han är lugn och kunnig och vi har fått svar på alla frågor vi haft.

Malin F
Röd

Tydlig, vänlig och serviceminded!

Jeremy F
Centralt

Andréas kunde vägleda oss och stötta oss i detta köp. Eftersom vi är fransmän och detta var vårt första förvärv i Sverige var han en utmärkt guide.

Johan T
Centralt

Trevlig först och främst, han svarar och svarade snabbt. Kunnig och tillmötesgående. Kan snabbt anpassa sig för att möta olika människor på olika nivåer. Är både seriös och kunnig. Han visar sig både professionell och mänsklig. Enbart gott att säga om Andreas! Hörde av mig till honom för att köpa min första lägenhet. Han hörde av sig snabbt och var väldigt tillmötesegående. Visade mig tydligt intresse utan att vara för påflugen. Hjälpte mig med två visningar och har sedan varit till stor hjälp vid budgivning och pappersskrivande!

Martin Ö
Centralt

Tålmodig, transparent och pedagogisk. Har bara bra erfarenheter av Andreas, både som köpare och säljare.