Steven Zettergren

Steven Zettergren

Steven Zettergren är mäklare på Fastighetsbyrån Strömstad

Steven Zettergren har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Steven Zettergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 194 omdömen med ett betyg på 4.8. Steven Zettergren har haft 40 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många olika människor!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Hos oss sätter vi kunden först och levererar vår tjänst efter kundens behov. Jag har lång erfarenhet, god lokalkännedom och ett brett nätverk i Strömstad. Jag skulle även beskriva mig som kunnig, engagerad, serviceinriktad, tillmötesgående och förtroendeingivande.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner, tränar eller åker en sväng i någon av veteranbilarna.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är född och uppvuxen i Norge.

2023-07 - 2024-06

194 omdömen om Steven Zettergren

Sedan starten hos Reco 2014
Torborg Agneta H
Sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Skee

Saklig, kompetent, kommer tillbaka med svar hyfsat snabbt. Trevlig och kunnig. Anlitar gärna Steven igen.

Maj-Britt K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Toppen . Allting gick så snabbt, lägenheten blev såld inom en vecka.

Linda S
Köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Rävö

Steven var ryddig og veldig god i prosess fra visning , til budgivning og veien til overtagelse. Han forklarte prosessen godt hele veien og alltid rask med å svare på mine spørsmål. Selger av hytte var litt treg med å svare opp på meldinger fra bud ble akseptert til vi fikk avtalt møte og overtagelse, her opplevde jeg Steven veldig god og flink for meg som kjøper, med å få landet prosess. Det var dette som gjorde at jeg fikk veldig tillit til megler og jobben han gjør 🤩👍👏. Super megler og service minded. Hvis jeg kjenner noen som skal selge i Strømstad vil jeg anbefale Steven 10/10 👍.

Tor Öyvind G
Håvedalen

Anbefales! Hyggelig og profesjonell hele veien under salgs prosessen. ☺️

Wenche H
Båleröd

Vi ble hyggelig mottatt av mekleren. Han ga et tillitvekkende inntrykk og vi oppfattet at han hadde stor kunnskap om lover og regler.

Camilla R
Seläter/Kebal

God kommunikasjon. Svarte hurtig på spørsmål. Alt i alt veldig fornøyd.

Anh Tu T
Öddö

Steven är en mycket trevlig, vänlig och professionell mäklaren.

Ann-Charlotte H
Röd

Mycket noggrann ~återkopplade bra~höll oss uppdaterade

Sondre W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Röd

Dyktig, ærlig megler. fikk kjøpet til å føles trygt

Anita L
Stene

Steven er hyggelig, imøtekommende og hjelpsom. Jeg er fornøyd med hans hjelp med salg.