Steven Zettergren

Steven Zettergren

4.7 i betyg av 89 omdömen

Steven Zettergren är mäklare på Fastighetsbyrån Strömstad

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Steven Zettergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 89 omdömen sedan 2014-12-09. Steven Zettergren har haft 19 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många olika människor!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Hos oss sätter vi kunden först och levererar vår tjänst efter kundens behov. Jag har lång erfarenhet, god lokalkännedom och ett brett nätverk i Strömstad. Jag skulle även beskriva mig som kunnig, engagerad, serviceinriktad, tillmötesgående och förtroendeingivande.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner, tränar eller åker en sväng i någon av veteranbilarna.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är född och uppvuxen i Norge.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 89 Läs vad Steven Zettergren

• Har fått jobba mycket mer på vår försäljning av äldre villa än vanligt. Skött allt utmärkt. Bra tillgänglighet när det hettade till på slutet efter att huset verkade osäljbart länge. Skötte budgivningen exemplariskt. Vi är mycket nöjda.
    Lilian E sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2020-10-07
    • 162.0 m²
    • Seläter/Kebal
    2020-10-07
  • Steven hjälpte oss att sälja ett enfamiljshus i centrala Strömstad. Eftersom det nu var i dessa tider som det är så tog det tyvärr lite längre tid att sälja än vad vi hade hoppats på. Men Steven var väldigt behjälplig med att komma med nya och olika idéer och inputs på vad för nya infallsvinklar vi skulle prova för att försöka och få det sålt. Så fort vi hade haft visningar och han hade fått återanknytningar från potentiella köpare så kom han med nya infallsvinklingar och ändringar i att förbättra våra annonser och dyl. inför nästa visning. Vi tycker att Steven gjorde ett jättebra jobb och han levde upp till de förväntningar som vi hade på honom.
    Ove S
    Ove S sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2020-09-09
    • 151.0 m²
    • Centralt
    2020-09-09
  • Trevlig bemötande från start till mål. Kompetent och engagerad!
    2020-09-05
  • Trevligt, korrekt, tryggt. Allt gick smidigt!
    Anders T köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2020-09-03
    • 30.0 m²
    • Koster
    2020-09-03
  • Vårt hus Artig, lättsam och väldigt professionell. Tog stor hänsyn till oss som småbarnsfamilj vad det gäller möten och visningar. Vi hade mycket kontakt via Mail vilket vi uppskattat! Då kunde vi sitta ner och formulera oss tillsammans och vi båda två kunde läsa svaren från Steven, väldigt enkelt! Lätt att få tag på, svarade snabbt! Rekommenderar verkligen Steven!! :)
    Jessica L sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2020-05-26
    • 140.0 m²
    • Överby
    2020-05-26
  • hus med småstugor mäklaren skötte sig bra
    Gösta Lars-göran S köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2020-05-19
    • 91.0 m²
    • Näsinge
    2020-05-19
  • Solgte mitt hus har fått veldig god opp følging
    Jan Roger K
    Jan Roger K sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2020-05-08
    • 136.0 m²
    • Centralt
    2020-05-08
  • Steven hjalp oss med å virkeliggjøre drømmen om hytte ved sjøen. Vi er veldig fornøyde! Hyggelig og blid Raske tilbakemeldinger og ryddig prosess.
    Lars-erik H köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2020-02-01
    • 38.0 m²
    2020-02-01
  • Försäljning fastighet för fritidsboende alternativt året-runtboende. Efter en något tveksam start, avslutade Steven med allt leverera fullt ut! Jag är mycket nöjd med hans insats.
    Steven Z sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2019-11-26
    • 72.0 m²
    2019-11-26
  • Köpt fritidshustomt. Inget att direkt anmärka på, men tyckte kanske att han kunde varit mer aktiv. Budgivningsprocessen höll på i 2 månader. Det tog ibland flera dagar innan vi fick svar och även missades vi en gång att nytt bud inkommit.
    Per S köpte en tomt med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2019-10-02
    2019-10-02