Steven Zettergren

Steven Zettergren

Steven Zettergren är mäklare på Fastighetsbyrån Strömstad

Steven Zettergren har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Steven Zettergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.8. Steven Zettergren har haft 31 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många olika människor!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Hos oss sätter vi kunden först och levererar vår tjänst efter kundens behov. Jag har lång erfarenhet, god lokalkännedom och ett brett nätverk i Strömstad. Jag skulle även beskriva mig som kunnig, engagerad, serviceinriktad, tillmötesgående och förtroendeingivande.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner, tränar eller åker en sväng i någon av veteranbilarna.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är född och uppvuxen i Norge.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 102 Läs vad Steven Zettergren

• 2021-07-12
    Steven är en väldigt engagerad, lyhörd och professionell mäklare. Han var alltid tillgänglig och vi hade tät kontakt under hela försäljningsprocess. Med sitt professionella bemötande och sin stora kunskap om den lokala marknaden i Strömstad med omnejd kan jag varmt rekommendera Steven och fastighetsbyrån.
  • köpte en tomt med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2021-06-04
    Har köpt fastighet. Mycket bra bemötande.
    2021-06-03
    Steven är genuin och kunnig. Han har varit bra och snabb i kommunikation. Gav tydlig information vid kontraktskrivning.
    Kan varmt rekomendera Steven som mäklare.
  • sålde en tomt med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2021-06-03
    Mycket duktig, engagerad och trevlig mäklare!
    Rekommenderas starkt 🌟🌟🌟🌟🌟
  • köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    • Vatuland
    2021-05-31
    Vi kopte ett hus på Korpegatan och Steven var lyhord, inlyssnande och positiv.
    Han var snabb med respons, aven om det kom sena sms med frågor från varat håll. Det var problematik med att få visning av hela huset då befintliga hyresgaster inte ville visa sin lagenhet men Steven med sitt avvapnande satt loste den situationen galant och vi fick komma in på visning.
    Han visade stor respekt for saljaren vilket gor att vi kommer att anlita honom vid en framtida forsaljning.
    Vi hade varit i kontakt med andra maklare innan till andra objekt och blivit aningen besvikna då vi inte fick snabb återkoppling samt att det inte kandes som att dom var lyhorda till vara behov utan mest utgick fran sig sjalva så vi blev positivt overraskade.
    Vår upplevelse med Steven var fem av fem.
    • Idefjorden
    2021-05-10
    KJØP AV SOMMERBOLIG.

STEVEN VAR EN HYGGELIG, OMGJENNGELIG OG DYKTIG SELGER.

HAN VAR PLIKTOPPFYLENDE OG GA ET SOLID INNTRYKK
    MEGET FORNØYD MED STEVEN.

VIL GI HAM.

MINE BESTE ANBEFALINGER.
  • sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    • Näsinge
    2021-04-12
    Dyktig selger og god service. Super fornøyd!
    • Bogen, Medvik
    2021-03-03
    Vi köpte en tomt av Steven & valde att sälja vårt hus genom Steven, inte första gången vi anlitar Fastighetsbyrån & absolut inte sista!
    Levererar alltid på topp & har en bra kommunikation till kunden!
    • Sannäs
    2021-03-01
    Allt gick kanon och Steven skötte jobbet exemplariskt!
    2020-12-15
    Vi solgte vårt hus til rett over takst. Til tross for en utfordrende tid å selge hus på gikk dette mye raskere enn vi hadde ventet. Steven har vært meget god på kommunikasjon, både når det gjelder forberedelser for fotografering, status på annonse underveis og forklaring av dokumenter. Vi fikk inntrykk av at han var opptatt av at både kjøper og selger skulle bli fornøyde. Steven er veldig hyggelig og lett å prate med, samt punktlig til avtaler og lett å kontakte via mail og mobil.