Steven Zettergren
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många olika människor!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Hos oss sätter vi kunden först och levererar vår tjänst efter kundens behov. Jag har lång erfarenhet, god lokalkännedom och ett brett nätverk i Strömstad. Jag skulle även beskriva mig som kunnig, engagerad, serviceinriktad, tillmötesgående och förtroendeingivande.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner, tränar eller åker en sväng i någon av veteranbilarna.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är född och uppvuxen i Norge. Läs mer

Läs vad 64 Läs vad Steven Zettergren

• Björn S
    Björn S sålde sin bostad med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-01-11

Solgt fritidshus Strömstad.
    Det har vært en god opplevelse hele veien. Gjør oppmerksom på at salget ikke er gjennomført 100% ennå. Läs mer
  • Sebastian G köpte sin bostad med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-01-06

En trevlig och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • Barbro L köpte sin bostad med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2018-12-11

Allt i allt en god upplevelse!
    Steven bemötte oss på en proffesionell och trevligt sätt hela prosessen från visning av huset och gjenomfört köp. Läs mer
  • Christian-Andreas B köpte sin bostad med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2018-12-03

Har kjøpt en tomt, og Steven var imøtekommende og svarte utfyllende på alle spørsmål i forbindelse med en lang budrunde Läs mer
  • Kent K
    Kent K sålde sin bostad med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2018-11-23

En vennlig og seriøs megler som fulgte tett opp hele veien når jeg solgte enebolig utenfor Strömstad. Litt mer optimist enn markedet, men det er vi jo alle innimellom. Läs mer
  • Thomas E köpte sin bostad med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2018-11-19

Köpt villatomt i Källviken Seläter.
    Mycket gott bemötande. Kompetent person. Läs mer
  • Tone D köpte sin bostad med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2018-10-03

Kjøpt hus på Øverby 2 av Steven
    Han er helt fantastisk .
    Kunne ikke bli bedre

Tone Dahl Läs mer
  • Knut E köpte sin bostad med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2018-09-29

Hvilken megler alltid på plats og veldig service minded Läs mer
  • Gunn Iren F köpte sin bostad med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2018-09-29

Har kjøpt hyttetomt. Super service fra første dag. Har kun positive ting å si om Steven og vil absolutt anbefale han til andre!! Läs mer
  • Annelies Christine D sålde sin bostad med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2018-09-13

Jag har sålt ett underbart fritidshus på Tjärnö söder om Strömstad.
    Steven hade vi hela tiden en mycket bra kontakt med.Han var alltid nåbar och tillmötesgående.Steven var överförväntan en mycket duktig och ambitiös mäklare.
    Jag kan varmt rekommendera Steven. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strömstad