Steven Zettergren
Registrerad mäklare sedan 2012-05-30
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-09
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många olika människor!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Hos oss sätter vi kunden först och levererar vår tjänst efter kundens behov. Jag har lång erfarenhet, god lokalkännedom och ett brett nätverk i Strömstad. Jag skulle även beskriva mig som kunnig, engagerad, serviceinriktad, tillmötesgående och förtroendeingivande.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner, tränar eller åker en sväng i någon av veteranbilarna.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är född och uppvuxen i Norge. Läs mer

Läs vad 85 Läs vad Steven Zettergren

• Jessica L sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-05-26

Överby
    Vårt hus

Artig, lättsam och väldigt professionell.
    Tog stor hänsyn till oss som småbarnsfamilj vad det gäller möten och visningar.
    Vi hade mycket kontakt via Mail vilket vi uppskattat! Då kunde vi sitta ner och formulera oss tillsammans och vi båda två kunde läsa svaren från Steven, väldigt enkelt!
    Lätt att få tag på, svarade snabbt!
    Rekommenderar verkligen Steven!! :) Läs mer
  • Gösta Lars-göran S köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-05-19

Näsinge
    hus med småstugor mäklaren skötte sig bra Läs mer
  • Jan Roger K
    Jan Roger K sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-05-08

Centralt
    Solgte mitt hus har fått veldig god opp følging Läs mer
  • Lars-erik H köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-02-01

Rossö
    Steven hjalp oss med å virkeliggjøre drømmen om hytte ved sjøen. Vi er veldig fornøyde! Hyggelig og blid Raske tilbakemeldinger og ryddig prosess. Läs mer
  • Steven Z sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-11-26

Rossö
    Försäljning fastighet för fritidsboende alternativt året-runtboende.
    Efter en något tveksam start, avslutade Steven med allt leverera fullt ut!
    Jag är mycket nöjd med hans insats. Läs mer
  • Per S köpte en tomt med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-10-02

Rossö
    Köpt fritidshustomt. Inget att direkt anmärka på, men tyckte kanske att han kunde varit mer aktiv. Budgivningsprocessen höll på i 2 månader. Det tog ibland flera dagar innan vi fick svar och även missades vi en gång att nytt bud inkommit. Läs mer
  • Erland F köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-08-27

Seläter/Kebal
    Saklig och kunnig. Tydlig i sin information om villkor och regler ang fastighetsköp.
    Snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
  • Ingrid J köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-08-19

Överby
    Köp av fritidshus i Strömstad. Snabb support och snabb affär. Bra bemötande och tillgänglighet. Tyvärr mitt i semestertider, så vi hade inte samma mäklare vid avslut, annars mycket bra. Läs mer
  • Ingvor R
    Ingvor R köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-08-13

Tjärnö
    Köpt en stuga på landet !
    Försöker sälja vårt hus ,som varit sålt men köpet gick tillbaks pga vår köpare fick inte sålt sitt objekt . Mäklaren är mycket trevlig och förmedlar mellan oss köpare och säljare ! Läs mer
  • Elena H
    Elena H köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-08-12

Näsinge
    Kjøpt villa med verksted og garasje. Steven er en behagelig og seriøs megler. Anbefales fra oss begge Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strömstad

Sofia Qvillby