Sofia Qvillby
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det jag älskar mest med att vara mäklare är kundkontakten och att ingen dag är den andra lik!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Många av mina kunder beskriver mig som erfaren, lättillgänglig och engagerad. Jag har ett stort kontaktnät, god lokalkännedom och många nöjda kunder. Utöver detta är jag en mycket lyhörd och närvarande mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med vänner och familj, reser eller tränar. Läs mer

Läs vad 114 kunder tycker om Sofia Qvillby

• Tor L köpte sin bostad med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Har kjøpt en leilighet på Nötholmen av Sofia. På visningsdagen ble vi møtt av en blid og hyggelig megler. Hun har en behagelig væremåte og det var lett å prate med henne. Hun hadde også veldig god greie på det hun jobbet med.
    På de møter vi hadde senere med Sofia så var hun veldig godt forberedt og hun hadde gode svar på våre spørsmål.

Sofia er anbefalt på det sterkeste. Läs mer
  • Lillian Merethe G köpte sin bostad med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Nötholmen - kjøpt feriebolig. Hyggelig og imøtekommende megler. Läs mer
  • Robin L köpte sin bostad med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpte en bostadsrätt en 2:a på Norra Kyrkogatan 15A Strömstad.

Från första samtalet fram till tillträdelsedagen har bemötandet från mäklaren varit suveränt positivt och bra hela vägen.

Jag hade inga större förhoppningar att budgivningen skulle gå min väg. Så blev väldigt chockad och glad när beskedet kom där mäklaren absolut har levt upp till hela vägen.

Slutligen hela kardimumman av tårtan så känner jag att detta köp blev ett kanon köp och mycket goda samtal och svar mina ärenden gällde med mäklaren Sofia Qvillby!!!👍🤗 Läs mer
  • Claes Göran Å köpte sin bostad med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vänlig, trevlig alltid tillgänglig. En enastående mäklare för oss som förstagångsköpare. Läs mer
  • Anders B sålde sin bostad med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålde en lgh, 1:a på 32,6kvm för permanentboende uppe i området Tången i Strömstad.
    Mäklaren hade ett väldigt bra bemötande och tog till sig de kommentarer och önskemål som vi som säljer hade.
    Trots en mer skakig marknad under hösten 2018, lyckades mäklaren efter några månaders arbete finna en köpare samt få denne att inse värdet i lägenheten och därefter kunna rättfärdiga ett tillräckligt högt bud.
    Generellt väldigt positivt. Drivande och engagerad mäklare som alltid stod tillgänglig vid frågor och gav snabb respons på dessa. Läs mer
  • Ulf B sålde sin bostad med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Försäjlning av lgh Tangenv 87. Köpte av Sofia till min son en liten lgh vid en snabb affär för 4 år sedan och var då nöjd.Vände mig åter till henne vi försäljning igen.Till skillbad från många mäklare i storstaden Stockholm med kranskommuner där jag även gjort affärer är Sofia så gott som alltid nåbar oavsett veckodag och tid på dygnet. Mycket bra. Som helhet nöjkd och att ha kunnat göra affären på distans, från Täby. Läs mer
  • Helen F köpte sin bostad med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    På grund av separation, så köpte jag en bostadsrätt. Sofia var mycket till mötes gående och svarade utan problem på mina frågor alla tider på dygnet.
    Bara plus åt både henne och fastighetsbyrån! Läs mer
  • Linda T sålde sin bostad med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålde min enplansvilla i centrala Strömstad. Kände mig väldigt trygg med Sofia som mäklare. Hon hjälpte oss lägga upp en plan inför försäljningen och när annons lades ut samt visning och försäljning kom igång uppdaterades jag för varje steg. Smidigt å snabbt skedde försäljning, avtalsskrivning och tillträde. Kan verkligen rekommendera Sofia Qvillby som mäklare! Läs mer
  • Turid B sålde sin bostad med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sympatisk, pålitelig og effektiv. Läs mer
  • Camilla F sålde sin bostad med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Har anlitat Sofia såväl vid två försäljningar som vid köp av fastighet.
    Hon är proffsig, ödmjuk och ärlig i sin relation oavsett om jag är köpare eller säljare.

Ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strömstad

Sofia Qvillby