Sofia Qvillby
Registrerad mäklare sedan 2012-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-08
2019-09 - 2020-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det jag älskar mest med att vara mäklare är kundkontakten och att ingen dag är den andra lik!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Många av mina kunder beskriver mig som erfaren, lättillgänglig och engagerad. Jag har ett stort kontaktnät, god lokalkännedom och många nöjda kunder. Utöver detta är jag en mycket lyhörd och närvarande mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med vänner och familj, reser eller tränar. Läs mer

Läs vad 178 Läs vad Sofia Qvillby

• Amanda K
    Amanda K köpte sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-08-30

Centralt
    Fantastisk och hängiven mäklare! Snabb på svar och alltid tillgänglig efter mina tider och speciella anpassningar under pandemi-tider! Läs mer
  • Rafał L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-08-05

Tången
    Jag köpte en lägenhet.Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Ole-christian H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-08-03

2:a
    Centralt
    Vi har nyligen både köpt och sålt bostadsrätt i Strömstad med Sofias hjälp. Det är andra gången vi arbetar med Sofia och vi är mycket nöjda med hennes engagemang och professionalism.
    Trots tidspress, corona och semestertider gjorde hon allt i sin makt för att vi skulle hitta en köpare till vår nuvarande bostad och därmed kunna slutföra köpet av den nya lägenheten.

Sofia är trevlig, varm och professionell, ärlig, snabb i kommunikationen och engagerad.

Vi jobbar gärna med henne igen och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Martin H sålde sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-08-03

Sålde ett radhus.
    Min upplevelse är extremt bra.
    Sofia är verkligen en mycket erfaren och duktig mäklare som verkligen kan sitt område.
    Hon ställde till och med upp på sin semester! Läs mer
  • Breisy C köpte sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-07-26

Skee
    Hon är bästa ! trevlig och service inriktad. Läs mer
  • Joan M köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-07-10

3:a
    Västra berget
    Hei, jeg har kjøpt leilighet i Strømstad med Sofia som megler. Hun er utrolig dyktig og forståelsesfull. Hun prøver å hjelpe deg så godt hun kan. Läs mer
  • Elisabeth H sålde sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-07-08

Centralt
    Jag gillar att hon har koll, såg till att jag var nöjd som kund.
    Känns som hon kan det hon gör.
    Mvh Läs mer
  • Claes-jörgen H sålde sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-07-07

Centralt
    Jag har sålt ett radhus.
    Jag hade höga förväntningar och de motsvarade hon med bravur!
    Hon är tillgänglig, ger information och proffsig ut i fingerspetsarna.
    Jag kan varmt rekommendera Sofia som mäklare. Läs mer
  • Torsten H köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-06-23

3:a
    köpt bostadsrätt Sa Bergsgata 3 A, Strömstad
    utmärkt bemötande och utfört på ett mycket bra sätt
    Tack
    Margareta och Torsten H Läs mer
  • Ida R sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-06-18

4:a
    Tången
    Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Sofia och tycker hon är en jättebra mäklare som alltid finns till hands att svara på frågor och funderingar och är alltid lika snabb att återkoppla till sina kunder. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strömstad

Sofia Qvillby