Sofia Qvillby
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det jag älskar mest med att vara mäklare är kundkontakten och att ingen dag är den andra lik!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Många av mina kunder beskriver mig som erfaren, lättillgänglig och engagerad. Jag har ett stort kontaktnät, god lokalkännedom och många nöjda kunder. Utöver detta är jag en mycket lyhörd och närvarande mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med vänner och familj, reser eller tränar. Läs mer

Läs vad 137 Läs vad Sofia Qvillby

• Sofia P köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-07-05

Västra berget
    Bostadsrätt
    Trevlig, lyhörd, avslappnad
    Ingen förväntan, mitt första köp
    Snabb och kunnig hjälp, bra för en förstagångsköpare! Läs mer
  • Sofia Å köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-07-03

Tången
    Vi köpte en lägenhet
    Hon levererade
    Snabb att svara på frågor
    Bra Läs mer
  • Jeanette D köpte sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-07-01

Odelsberg
    Köpt villa 🥂🍾 Väldigt proffsigt och tydligt utfört av Sofia 💗 Läs mer
  • Kenneth F köpte sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-06-17

Stare
    Jeg har kjøpt et sommerhus på Stare og denne prosessen gikk helt uten problem.
    Alle spørsmål jeg hadde ble raskt besvart av Sofia og hjelp mes spørsmål jeg hadde utenfor hennes ansvarområde ble også fikset slik at en normann i Sverige kunne manøvrere seg raskt med bank, forsikring, strøm osv.
    Jeg kan varmt anbefale Sofia som en strukturert og serviceminded megler.

Kenneth Fredriksen Läs mer
  • Jan G sålde sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-06-13

Centralt
    Jag har nu sålt mitt kedjehus och det hela förlöpte mycket snabbare och lättare än jag hade trott.
    Jag såg framför mig ett berg av problem, men min mäklare Sofia tog hand om allt på ett mycket bra sätt.
    Sofia är mycket kompetent i sin yrkesroll och är, vad jag kanske värdesätter ännu mer, en både trevlig och engagerad person.
    Så det hela avlöpte mycket lättare än jag initialt hade trott, och jag är verkligen tacksam för Sofias insats. Läs mer
  • Trifa Q köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-06-05

Sjöboskogen (Östra Berget)
    Sofia er veldig flink i jobben sin. Hun møter kunden sine med ett varmet smil og er kjempe hyggelig. Jeg er veldig fornøyd som kunden at hun ble min megler. Läs mer
  • Peter W
    Peter W sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

Centralt
    Sålde i Maj 2019. Trevligt och snabb service! Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Line F köpte sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

Hällestrand
    Vi har kjøpt et hus i Hellestrand. Megleren møtte oss først til visning, senere for kontraktsunderskrivelse og overtakelse. Hun har hele tiden vært profesjonell og tilgjengelig, og forklart oss forskjellen på norske og svenske regler for kjøp og salg. Nyttig og lærerik prosess. Sofia har vært utmerket. Läs mer
  • Geir S köpte sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

Hällestrand
    Bosted i Hällestrand

Hjelpsom og profesjonell. Alltid tilgjengelig for spørsmål og oppfølging Läs mer
  • Thien Huong P köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2019-05-13

Sjöboskogen (Östra Berget)
    She's very good and friendly. She help me a lot, and I bought a very nice house. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strömstad

Sofia Qvillby