Sofia Qvillby
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det jag älskar mest med att vara mäklare är kundkontakten och att ingen dag är den andra lik!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Många av mina kunder beskriver mig som erfaren, lättillgänglig och engagerad. Jag har ett stort kontaktnät, god lokalkännedom och många nöjda kunder. Utöver detta är jag en mycket lyhörd och närvarande mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med vänner och familj, reser eller tränar. Läs mer

Läs vad 167 Läs vad Sofia Qvillby

• Arlette L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-05-15

3:a
    Västra berget
    Min mäklare Sofia Qvillby har varit mycket bra! Jag har känt mig trygg med henne och har upplevt henne som mycket professionell samtidigt som hon varit sympatisk och mänsklig! Jag har bara goda erfarenheter av henne! Jag är väldigt nöjd med henne som mäklare för försäljningen av min lägenhet! Kunde inte ha önskat bättre!!! Hon är toppen! Svarar alltid snabbt och är hjälpsam på alla sätt!! Hon är dessutom väldigt trevlig och gullig!!!!! Jag gillar henne jättemycket!!! Skulle absolut rekommendera henne till alla jag känner!!!! Läs mer
  • Vigdis Elisabeth L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-05-09

Centralt
    Sofia er den beste megleren vi har vært borte i. Vi har kjøpt og solgt eiendom i nesten 60 år. Hun holder selgeren informert hele tiden, gir gode råd og er i det hele tatt en dannet og søt person. Vi har ikke truffet henne personlig, men bare via mail og telefon. Läs mer
  • Sara D
    Sara D sålde sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-04-30

Centralt
    Jag har sålt ett radhus i centrala Strömstad. Sofia har varit väldigt saklig, tydlig och information genom hela resan.

Det är ett stort steg att köpa ett hus - Lika så att sälja sitt hus och vara trygg i att man fattar rätt beslut.

Allt har gått smidigt och Sofia har varit väldigt lätt att få kontakt med. Alltid tillgänglig - Med stora som små frågor.

Min uppfattning av Sofia är att hon är fantastiskt engagerad och lättsam som mäklare. Läs mer
  • Cecilia N köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-03-29

4:a
    Centralt
    Jag köpte en 4:a på Ryttargången i Strömstad. Kände direkt vid första mötet på visningen att hon va en bra mäklare. Hon var supertrevlig och hälsade välkommen och berättade allt vi behövde veta om lägenheten. När vi hade nån fråga så svarade hon direkt och va jättekunnig om allt. Ett väldigt proffsigt bemötande. Vi hade väldigt bra kontakt under hela affären. Från anmälan till visningen tills jag flyttat in. Hon har svarat på mina frågor alla tider på dygnet och verkligen visat ett intresse för att jag ska få det så bra som möjligt. Skulle rekommendera Sofia till alla som behöver en mäklare. Läs mer
  • Sandra R köpte sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-03-10

Köpte ett radhus.
    Mäklaren var jätte hjälpsam och trevlig. Bästa mäklaren vi kunde ha fått! Hon förklarade allt tydligt och var noggrann. Läs mer
  • Christian E köpte sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-03-09

Skee
    1. Jag köpte en villa i Strömstad där Sofia var mäklaren.
    2. Bemötandet var som vanligt väldigt bra, trevlig och hjälpsam under hela processen!
    3. Jag tycker att alla förväntningarna möttes, enkel och trevlig process med all information och hjälp man kan behöva!
    4. Jag har bara positiva saker att säga om processen och bemötandet av Sofia, jag skulle absolut rekommendera henne vidare till andra! Läs mer
  • Christian J köpte sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-03-01

Skee
    Vi har köpt ett hus som Sofia har förmedlat. Sofia är en engagerad person som vi uppfattat som ärlig och uppriktig. Hon är kunnig och samtidigt personlig och varm. Hon är snabb i sina svar och vi kände att hon var uppriktigt glad för vår skull. Vi rekommenderar Sofia!!! Läs mer
  • Anette A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-02-03

Västra berget
    Jag kontaktade Sofia när jag sett annonsen, visning två dagar senare. Bestämde mej nästan omgående. Ensam som intresserad så ingen budgivning. Sofia är behaglig och trevlig, duktig, lätt att få tag i, lätt att prata med. Känner stort förtroende och önskar henne allt gott. Att gå från 35 kvm hyreslägenhet till 65 kvm bostadsrätt känns helt härligt. Läs mer
  • Birgitta H sålde sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-01-29

Centralt
    Vi är mycket nöjda med Sofias bemötande och engagemang Läs mer
  • Linus A
    Linus A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad

2020-01-28

Centralt
    Köpte en 2 rums lägenhet i centrala Strömstad. Innan köpet var jag på två visningar med Sofia där jag blev bemött med en trevlig attityd och under visningarna visade hon transparens samt ärlighet, vilket fick mig som spekulant att ha en bra magkänsla.

Under hela förloppet kände jag att man fick den information som krävdes och lite där till, då detta var mitt första köp medfördes en liten oro men stillades av Sofia och hennes medarbetare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strömstad

Sofia Qvillby