Sven-Olof Jacobsson

Sven-Olof Jacobsson

Sven-Olof Jacobsson är mäklare på Fastighetsbyrån Strömstad

Sven-Olof Jacobsson har varit registrerad mäklare sedan 1991-01. Sven-Olof Jacobsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.9. Sven-Olof Jacobsson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

24 omdömen om Sven-Olof Jacobsson

Sedan starten hos Reco 2014
Christine A
Sålde en tomt med hjälp av Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Krokstrand

Fantastisk hjelp. Veldig hjelpsom. Ordnet alt.

Hege T
Sålde sitt hus med hjälp av Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Valex

Vi har solgt en hästgård i Strømstad. Eiendomsmegleren Sven-Olof Jacobsson har vært helt enestående. Han har stått på døgnet rundt, ryddet tid til å gi visninger til alle som ville komme utenom den publiserte visningstiden, og fulgt opp med tett telefonkontakt med alle som har vært på visningene. Gården vår ble solgt på mye kortere tid enn forventet, og i en periode der de fleste venter med å selge (senhøst i koronatiden). Så skal du selge eiendom: Ring til Jacobsson, han fixer det!

Lars V
Köpte en tomt med hjälp av Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Krossnäs Överby

God oppfølging gjennom hele kjøpet.

Nina M
Krossnäs Överby

En megler som anbefales for alle som søker bostad. Ærlig og profesjonell.

Royne C
Idefjorden

Sålt mitt lantställe Mycket bra bemötande

Lena N
Skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

småbruk. Veldig positivt. Kom veldig bra overens. Trykt anbefale .

Anitha K
Skee

Köpt jordbruksfastighet. Trevligt bemötande.

Lisbeth M
Skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

Vid försäljning av vår gård har Sven-Olof agerat på ett mycket proffsigt sätt och varit mycket hjälpsam. VI är mycket nöjda med hans sätt att sköta det hela.

Terje R
Skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

Kjøpt tomt God kunnskap Meget bra respons. Alltid hyggelig og hjelpsom Ingen ting å utsette.

Daniel N
Skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad

Bra och kunnig mäklare med god koll på närområdet!