Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Strömstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Strömstad
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Strömstad
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Strömstad

Fastighetsbyrån Strömstad

Karlsgatan 2, 452 31 Strömstad — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Strömstad och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 114 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strömstad

• Jerker W
    Jerker W skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag och min sambo är mycket nöjda med Sofia. Hon är mycket trevlig, driven och en duktig mäklare. Hon hanterade alla komplikationer som uppstod med försäljningen av våra bostadsrätter fantastiskt bra och hon kämpade på trots att marknaden var något ofördelaktig. Tack vare hennes insats kunde min sambo och jag köpa huset vi bor i idag.
  • Karsten G
    Karsten G skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jeg er meget fornøyd med måten vi ble tatt i mot av Sven-Olof Jacobsen. Han var profesjonell , vennlig, og service innstilt. Sammenlignet med andre meglere jeg har att erfaring med er Sven-Olof er helt annen klasse. Jeg er meget fornøyd.
  • Wencke H
    Wencke H skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Veldig hyggelig megler. Alltid tilgjengelig, kan absolutt anbefales.
  • Britta H
    Britta H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Bra telefonkontakt vid köpet. Har aldrig träffats då jag köpte utan att se bostaden.
  • Stine S
    Stine S skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Fint før avtale om oppdrag ble inngått! Han var engasjert og sa mye fornuftig. Etter avtalen var inngått, opplevde vi at megleren ofte ikke lyttet til hva vi sa, at spørsmål ikke ble besvart verken over telefon eller e-post. Dessuten snakker han så fort at det er vanskelig å forstå alt han sier. Dette fortalte også folk som var på visning. Vi opplevde at byrået ikke var gode nok på sosiale medier og hadde for liten kunnskap og interesse om hvordan Finn.no virker. Bør også sette seg mer inn i forskjellen på hvordan norske kjøpere er versus svenske, blant annet vedrørende prospekt. Nordmenn har andre krav og forventninger enn svenske. Når avtale om salg var i orden, opplevde vi en megler som hadde full kontroll og god oversikt over alle papirer. Den delen var vi veldig fornøyd med!
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Bra bemötande och snabb kommunikation.
  • Arne H
    Arne H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Veldig bra mekler! Solid og stødig. Flink til forklare alle ulike regler.
  • Jan S
    Jan S skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Mycket bra , han gav ett bra förtroende.
  • Annie A
    Annie A skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Mycket proffsiga i sitt bemötande och strukturerare i medlandet, helhetsorienterade i pappersarbetet (praktiska detaljer) samt god uppföljning.
  • Sandra D
    Sandra D skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Mycket bra bemötande. Kunnig, hjälpsam och effektiv.
  • Maja F
    Maja F skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi fick ett utmärkt bemötande, och Steven var mycke tillgänglig och tillmötesgående. Jättenöjda!
  • Maritha W
    Maritha W skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Steven är som person tillmötesgående och förtroendeingivande. Han är engagerad och framåt, man behöver inte vänta på svar.
    Jag upplever honom som kunnig,när det gäller värdering av fastigheter.
    Steven är lätt att nå och återkopplar på ett bra sätt under säljprocessen.
    Jag rekommenderar honom gärna.
  • Einar A
    Einar A skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Det fungerte stort sett helt OK for min del.
  • Anders P
    Anders P skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Snabb och enkel affär! Bra kundbemötande!
  • Solveig B
    Solveig B skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Profesjonell, pålitelig, kunnskapsrik, imøtekommende, serviceminded, effektiv, realistisk, saklig, vennlig, seriøs
  • Per B
    Per B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Mitt betyg fra 1-10 så er hun en ren 10
  • Harald M
    Harald M skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Hyggelig, men samtidig ryddig og opptatt av å gjøre ting riktig.
    Fikk en god opplevelse av å være profesjonell, og ivaretok oss som kunde.
  • Kjell F
    Kjell F skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Steven Zettergren var utrolig imøtekommende og ga oss god service og raske tilbakemeldinger. En meget trivelig megler.
  • Jan K
    Jan K skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Hei
    Steven Zettergren har gitt oss en god oppfølgning og god service under hele oppdraget. Takknemlig for gjennomføringen.
    Mvh Ida og Jan Roger
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag fick ett mycket gott och professionellt bemötande av Sven-Olof vid försäljningen av min fastighet. Han gav tips på hur jag kunde göra det allra sista stylingen för att min fastighet skulle bli så tilltalande som möjligt. En professionell fotograf kom och tog tilltalande bilder på fastigheten och Sven-Olofs text till objektet var enkel och något sparsmakad, vilket jag förväntade mig då han innan uppgivit att det var den nivån han lade texter på för att intressenterna sedan skulle bli positivt överraskade. Sven-Olof höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände på spekulantfronten, vilket jag uppskattade, och mycket snart bokades en visning. Bud kom snabbt och vi hade ett mycket snabbt försäljningsförlopp och inom två veckor hade kontraktet signats. Jag är mycket nöjd med Sven-Olofs insats.
  • Per B
    Per B skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Helt topp,vi har kjøpt og solgt hos dere
  • Karl-erik L
    Karl-erik L skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Trovärdigt intryck. Kunnig i området.
  • Turid A
    Turid A skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Var en bra Meier og prisbevisst. Flink og gi tilbakemmeldinger
  • Turid J
    Turid J skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jeg har vært storfornøyd med Steven. Alltid vennlig og god service.
  • Liv E
    Liv E skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Steven Zettergren har vært ryddig i alt angående salg av tomt. Vært tilstede, svart på spørsmål og jeg er godt fornøyd med salg og pris.

Mvh Liv Esperød
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag är absolut nöjd med all information.
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag är mycket nöjd med servicen.
  • Xufe E
    Xufe E skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Mycket bra och pålitlig mäklare
  • Anders S
    Anders S skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia är en mycket duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera. Lyssnar och tar in säljarens och köparens behov och önskemål och driver processen framåt. Grundlig i förarbetet vilket gör att hon kan hantera invändningar och frågor på ett bra sätt. Hennes bästa egenskap är enligt mig att hon kan hålla en spekulant "varm" trots att budgivningsprocessen fortfarande pågår
  • Bjørg S
    Bjørg S skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Hei, vårt møte med Sofia er meget bra.
  • Rosita A
    Rosita A skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Har bara gott att säga om bemötandet vi fick av Sofia. Hela husaffären gick som på räls
    Mvh Rosita och Christer
  • Kamila B
    Kamila B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Trevlig och bemötande. Kunnig med proffsigt utförande.
  • Victor C
    Victor C skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Hans mamma här då jag e den mail vi använde. Jag upplevde Sofia som ärlig och rak vilket e det jag uppskattar mest som kund. Inga glädjekalkyler och visste du inre svaret så sa du som det var och att du återkommer med svaret. Du har alltid ringt upp inom några timmar. Mycket bra. Sedan, din ödmjukthet inför att alla inte har samma förutsättning och olika behov var superb. Kan inte annat än rek Sofia.
  • Anette A
    Anette A skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Bra bemötande i samband med fastighetsaffär.
  • Johan J
    Johan J skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Engagerad och professionell. Utöver detta trevlig och glad med positiv energi.
  • Kristin H
    Kristin H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jätte duktig och hjälpsam når som helst.
  • Arild S
    Arild S skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Hun opptrer meget profesjonelt,klare tilbakemeldinger og følger opp sakene til min største tilfredshet.
    Utrolig ekspeditt og melder tilbake slik hun har lovet.
    For meg har hun gjort en fantastisk jobb og det er en fornøyelse og samarbeide med henne.
    Jeg har selv bakgrunn fra eiendomsbransjen gjennom 40 år så jeg har erfaring fra hva jeg snakker om.
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Supernöjd på alla sätt! Var aldrig några problem att få tag på Sofia, alltid trevlig, glad dessutom väldigt påläst och proffsig!
  • Jonathan P
    Jonathan P skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi var väldigt nöjda med Sofia. Lyhörd på vad man som köpare var ute efter. Kändes Personlig och till skillnad från många andra väldigt lätt att få information av. Alltid kontaktbar och snabb på att svara på våra funderingar. Inte speciellt svårt att förstå varför hon säljer så många objekt.
  • Andrea H
    Andrea H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Super trevlig mäklare , bra kund kontakt , smidig sälj och köp process . Rekommenderas verkligen starkt !
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Super trevlig mäklare med bra kundkontakt. Smidig sälj och köpprocess. Rekommenderas starkt
  • Hermann V
    Hermann V skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Utmärkt bemötande
    Snabbt, enkelt,effektivt och vänligt bemötande. Motsvarar alltså helt mina förväntar
  • Jan-Henrik F
    Jan-Henrik F skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Kunden i fokus. Meget god informasjon underveis. Tydelig en person med masse eiendomserfaring. Jeg kjente meg trygg under hele salgsprosessen.
  • Arild S
    Arild S skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Som ovenfor nevnt,meget profesjonelt og servicemindet gjennomføring av oppdraget!,
  • Annika I
    Annika I skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag köpte min bostadsrätt utav mäklaren Sofia Qvillby för ett par år sedan och hon gav ett mycket duktigt ambitiöst och ansvarsfullt intryck. Därför var det en självklarhet att när jag nu skulle sälja att anlita henne. Fick även denna gång ett rakt, trevligt och ärligt bemötande, ordning och reda på allt runt försäljningen, hon är kort och kort toppen. Fastighetsbyrån Strömstad kan skatta sig lyckliga över att ha henne i sin verksamhet, hoppas de verkligen vet att sätta värde på henne! De gamla rävarna till mäklare i stan har något att lära här...
  • Sara Kllefjord E
    Sara Kllefjord E skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Väldigt bra bemötande. En positiv upplevelse.
  • Eirik L
    Eirik L skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Bra xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Huset blev sålt till ett Ok pris trots att vi som säljare strulade till det.
  • Berit B
    Berit B skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Utmärkt, professionellt bemötande. Överträffade våra förväntningar.
    Hälsningar
    Bengt och Berit
  • Dani K
    Dani K skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sven Olof är bra inget att anmärka

Karlsgatan 2, 452 31 Strömstad