Fastighetsbyrån Strömstad

Karlsgatan 2, 452 31 Strömstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Strömstad! Här på kontoret på Karlsgatan 2 förmedlar vi allt från lägenheter till villor, och vi har koll på hela området runt norra Bohuslän. Vad du än har för frågor kan vi hjälpa till. Vi förmedlar ungefär 300 bostäder per år, så kunskapen finns!

När du anlitar oss för affären får du noggrann marknadsföring, genomtänkta beslut och självklart en flexibel affär. Vi anpassar oss efter våra kunders önskemål och gör det alltid enkelt att byta bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 283 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strömstad

• 2019-12-09

Lasse J skrev om Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Har köpt bostadsrätt och sålt mitt hus Jag blev mycket bra bemött av Andreas, han hjälper mig med det som behövs vid försäljningen och har ett trevligt bemötande. Han uppfyllde alla mina förväntningar.Jag kan rekommendera honom vid köp och försäljning. Läs mer
  • 2019-12-09

Robert K skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt lägenhet i Strömstad.
    Alltid ordning och reda med Sofia!
    Allt gick smidigt. Läs mer
  • 2019-12-01

Angelica F skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Snabb affär och svarar snabbt och alltid tillgänglig!:) Läs mer
  • 2019-11-26

Steven Z skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Försäljning fastighet för fritidsboende alternativt året-runtboende.
    Efter en något tveksam start, avslutade Steven med allt leverera fullt ut!
    Jag är mycket nöjd med hans insats. Läs mer
  • 2019-11-21

Madelaine N skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Mycket trevligt o proffsig.Hjälpsam och har ett fint bemötande
    mot kunden.Man känner sig trygg med henne.
    Madeleine N. Läs mer
  • 2019-11-08

Hillevi Ä skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Trevlig och kunnig . Rekommenderas Läs mer
  • 2019-11-08

Arben K skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jeg anbefaler . Bra service
    Sofia er en megler man kan stole på det jeg opplevde mest under prosessen :) Läs mer
  • 2019-10-07

Giedrius S skrev om Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    High recommendation. Thank you again Läs mer
  • 2019-10-03

Jan Roger H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Flink grei hyggelig søt kan sine ting . Svarte fort på Mail og telefon Läs mer

Per S skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt fritidshustomt. Inget att direkt anmärka på, men tyckte kanske att han kunde varit mer aktiv. Budgivningsprocessen höll på i 2 månader. Det tog ibland flera dagar innan vi fick svar och även missades vi en gång att nytt bud inkommit. Läs mer

Roger H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi har sålt en bostadsrätt (3:a), och köpt en bostadsrätt (4:a) nyproduktion. Sofia har skött våra affärer på ett mycket professionellt sätt. Hon har varit tydlig och informativ i sitt agerande och alltid ställt upp när vi haft frågor och funderingar. Att försäljningen sedan översteg vårat förväntade pris var ju också mycket positivt. Vi har bara gott att säga om Sofia.
    Sofia levde med råge upp till våra förväntningar! Läs mer

Eva-Britt H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Behövde sälja vår lilla fina 3:a på Tången och det naturliga valet var Fastighetsbyrån och Sofia som känner området väl.

Kände oss väl omhändertagna genom hela processen. Läs mer
  • 2019-09-30

Joakim H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt ett radhus, bra och proffsigt bemötande. Tydlig info. Läs mer
  • 2019-09-22

Gaute K skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi har kjøpt bolig av Sofia Qvillby. Hun tok godt imot oss på visning, og hun har fulgt opp under kjøpsprosessen. Hun har virkelig innfridd våre forventninger. Läs mer
  • 2019-09-21

Ellen Turid K skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi har kjøpt et fritidshus. Vi ble møtt av blid og hyggelig megler på visning og hun har vært behjelpelig med å finne svar på alle våre spørsmål. Hadde ingen spesielle forventinger, men hun var serviceminded og imøtekommet. Läs mer
  • 2019-09-16

Emily S skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia får helt klart högsta betyg. Hon såg till att det var en snabb och smidig affär, lyhörd och tillgänglig när vi behövde hjälp. Sätter högt pris på hennes engagemang, särskilt eftersom det var vårt första köp! Läs mer
  • 2019-09-16

Victor A skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Helt kanon Sofia får 10 av 10 getingar av mig! Läs mer
  • 2019-09-13

Tom C skrev om Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    kjøpte fritidshus på öddö, megler var oppdatert og proff, overholdt frister og det hele var en positiv opplevelse. Läs mer
  • 2019-09-11

Nils H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Enkel att förhålla sig till. Proffsig och seriös. Trevlig och känns lätt att lita på. Jag skulle inte välja en annan mäklare så länge som Sofia jobbar som mäklare. Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-08-27

Erland F skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Saklig och kunnig. Tydlig i sin information om villkor och regler ang fastighetsköp.
    Snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
  • 2019-08-19

Ingrid J skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köp av fritidshus i Strömstad. Snabb support och snabb affär. Bra bemötande och tillgänglighet. Tyvärr mitt i semestertider, så vi hade inte samma mäklare vid avslut, annars mycket bra. Läs mer
  • 2019-08-17

Barbro R skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Skicklig, tillmötesgående, levde upp till mina förväntningar av köp till lägenhet o hjälp med säljning av villan. Ock väldig trevlig. ❤️ Hälsning Barbro. Läs mer
  • 2019-08-14

Royne C skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt mitt lantställe
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • Ingvor R

2019-08-13

Ingvor R skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt en stuga på landet !
    Försöker sälja vårt hus ,som varit sålt men köpet gick tillbaks pga vår köpare fick inte sålt sitt objekt . Mäklaren är mycket trevlig och förmedlar mellan oss köpare och säljare ! Läs mer
  • Elena H

2019-08-12

Elena H skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Kjøpt villa med verksted og garasje. Steven er en behagelig og seriøs megler. Anbefales fra oss begge Läs mer
  • 2019-08-08

Kenneth G skrev om Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jeg har kjøpt en fritidsbolig. Ble følgt opp på en veldig fin måte. Fikk også god forklaring på alle spørsmål og kontrakter. Läs mer
  • 2019-08-04

Jan Erik E skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Imøtekommende og hyggelig megler, og meget positivt at han snakker både norsk og svensk.
    Vi ba om hjelp til å selge vår stuga med en litt spesiell tomt. Han og de på kontoret gjorde en flott jobb. Läs mer
  • Iris P

2019-07-22

Iris P skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren trevlig med ett proffsigt bemötande. Skickade sms snabbt med aktuell information.
    Mycket nöjd med att det var Sofia som var mäklare ved köpet.
    När alla dokument skulle signeras förklarade hon och det var inga frågetecken. En mycket trevlig mäklare som kan sitt jobb. Läs mer
  • 2019-07-19

Ola J skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi har hatt kontakt med Steven gjennom de siste 4 årene i forbindelse med både kjøp og salg av fritidshus i Strømstad. Steven er en svært kundeorientert, kunnskapsrik og tillitsfull megler som alltid gjør sitt ytterste for å få til så gode resultater for sine kunder som mulig.
    Steven solgte nå vårt fritidshus i Strømstad da vi har kjøpt et nytt hus i samme område. Takket være Stevens lange erfaring, kunnskap om området og evne til å kommunisere åpent og tillitsfullt med kundene ble fritidshuset solgt raskt og til en svært god pris.
    Vi gir Steven våre varmeste anbefalinger. Läs mer
  • 2019-07-17

Elin B skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi var veldig fornøyde på alle måter og steg i prossessen, da vi kjøpte fritidshus. Vil varmt rekommendere Steven til andre. Läs mer
  • 2019-07-12

Cathrine T skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Kjøpt et hus på Løkholmen.Urshallan 3.Superfornøyd! Läs mer
  • 2019-07-05

Sofia P skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Bostadsrätt
    Trevlig, lyhörd, avslappnad
    Ingen förväntan, mitt första köp
    Snabb och kunnig hjälp, bra för en förstagångsköpare! Läs mer
  • 2019-07-03

Sofia Å skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi köpte en lägenhet
    Hon levererade
    Snabb att svara på frågor
    Bra Läs mer
  • 2019-07-01

Jeanette D skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt villa 🥂🍾 Väldigt proffsigt och tydligt utfört av Sofia 💗 Läs mer
  • 2019-06-17

Kenneth F skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jeg har kjøpt et sommerhus på Stare og denne prosessen gikk helt uten problem.
    Alle spørsmål jeg hadde ble raskt besvart av Sofia og hjelp mes spørsmål jeg hadde utenfor hennes ansvarområde ble også fikset slik at en normann i Sverige kunne manøvrere seg raskt med bank, forsikring, strøm osv.
    Jeg kan varmt anbefale Sofia som en strukturert og serviceminded megler.

Kenneth Fredriksen Läs mer
  • 2019-06-17

Fredrik F skrev om Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi kjøpte fritidsbolig
    møttes på privat visning
    Han er imøtekommende, blid, har bred kunnskap, ved spørsmål han ikke kunne svaret så sjekket han opp i stedet for å fortelle det han tror er riktig. Läs mer
  • 2019-06-16

Guy Reidar C skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt villa. Fantastiskt bra bemötande. Slut priset hamna där han bedömde. Ska vi sälja igen, ringer vi inte någon annan, vi ringer Steven Zettergren. Läs mer
  • 2019-06-13

Jan G skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag har nu sålt mitt kedjehus och det hela förlöpte mycket snabbare och lättare än jag hade trott.
    Jag såg framför mig ett berg av problem, men min mäklare Sofia tog hand om allt på ett mycket bra sätt.
    Sofia är mycket kompetent i sin yrkesroll och är, vad jag kanske värdesätter ännu mer, en både trevlig och engagerad person.
    Så det hela avlöpte mycket lättare än jag initialt hade trott, och jag är verkligen tacksam för Sofias insats. Läs mer
  • 2019-06-08

Catarina J skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Bästa mäklaren i stan, Enormt stort tålamod, artigt och professionell men ändå personlig i sitt agerande och bemötande, Läs mer
  • 2019-06-05

Trifa Q skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia er veldig flink i jobben sin. Hun møter kunden sine med ett varmet smil og er kjempe hyggelig. Jeg er veldig fornøyd som kunden at hun ble min megler. Läs mer
  • Karin J

2019-05-24

Karin J skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt ett hus i Skee . Fått goda råd i prisklass. Trög försäljning men trygg mäklare som har goda råd i hur man kan agera. Äntligen sålt och pappershanteringen är snabb. Trevlig och rättfram mäklare Läs mer
  • Peter W

2019-05-20

Peter W skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålde i Maj 2019. Trevligt och snabb service! Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-20

Line F skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi har kjøpt et hus i Hellestrand. Megleren møtte oss først til visning, senere for kontraktsunderskrivelse og overtakelse. Hun har hele tiden vært profesjonell og tilgjengelig, og forklart oss forskjellen på norske og svenske regler for kjøp og salg. Nyttig og lærerik prosess. Sofia har vært utmerket. Läs mer
  • 2019-05-20

Geir S skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Bosted i Hällestrand

Hjelpsom og profesjonell. Alltid tilgjengelig for spørsmål og oppfølging Läs mer
  • 2019-05-13

Thien Huong P skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    She's very good and friendly. She help me a lot, and I bought a very nice house. Läs mer
  • 2019-05-13

Preben S skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Hyggelig, imøtekommende og forankret til jord. Läs mer
  • 2019-05-12

Johanna S skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt min villa via Sofia Qvillby. Jag hade höga förväntningar innan jag anlitade henne som mäklare, blev inte besviken då hon levde upp till dessa med bravur. Hon är professionell, säker & empatisk, vilket gjort mig trygg under resans gång. Jag kan varmt rekommendera henne Med vänlig hälsning Johanna Samuelsson Läs mer
  • 2019-05-05

Tone H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia anlitade vi som mäklare för att sälja vår bostadsrätt i Strömstad. Hon gav ett professionellt bemötande med personlig känsla och vi kände att hon var genuint intresserad av att hjälpa oss igenom alla stegen i försäljningsprocessen. Hon fanns tillgänglig för oss oavsett tid och dag, väldigt snabb i sin respons.
    Vi har känt oss väldigt trygga med att ha Sofia som mäklare och kommer att rekommendera henne till alla vi känner. Läs mer
  • Ingvor R

2019-05-04

Ingvor R skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt ett radhus ! Köpt ett fritidshus. Mäklaren är mycket trevligt , hon har gjort ett fantastiskt jobb hittills . Läs mer
  • 2019-05-02

Frank S skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt en lägenhet i Strömstad av Sofia.
    Som alltid ett positivt o professionellt bemötande.
    Som kund önskar man personligt omhändertagande och det uppfylls mycket bra. Läs mer

Karlsgatan 2, 452 31 Strömstad