Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Strömstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Strömstad

Fastighetsbyrån Strömstad

Karlsgatan 2, 452 31 Strömstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Strömstad! Här på kontoret på Karlsgatan 2 förmedlar vi allt från lägenheter till villor, och vi har koll på hela området runt norra Bohuslän. Vad du än har för frågor kan vi hjälpa till. Vi förmedlar ungefär 300 bostäder per år, så kunskapen finns!

När du anlitar oss för affären får du noggrann marknadsföring, genomtänkta beslut och självklart en flexibel affär. Vi anpassar oss efter våra kunders önskemål och gör det alltid enkelt att byta bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 227 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strömstad

• 2019-03-19

Alexander C skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia är en otroligt duktig och lyhörd mäklare som på alla sätt har uppfyllt de förväntningar vi hade vid försäljningen av vår villa.
    Vi upplever att Sofia har gjort sitt yttersta för att både vi och köpare skall vara nöjda med affären, och det har varit enkelt att samarbeta.
    Jag kan starkt rekomenderar Sofia och Fastighetsbyrån i Strömstad! Läs mer
  • 2019-03-19

Carolina C skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt hus.
    Mycket trevlig och snabb med kontakt.
    Ja
    Mycket trevlig och ärlig. Tack för snabb affär! Läs mer
  • 2019-03-09

Roland K skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi har anlitat Sofia till försäljningen och hon har ett stort engagemang, kunnighet och ett gott värdskap, som vi anser bidrog till att försäljningen gick så pass bra. Läs mer
  • 2019-02-14

Sara Kllefjord E skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Snabb och smidig försäljning av vårt hus, precis som vi önskade :) Läs mer
  • Kristina H

2019-02-08

Kristina H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia Qvillby har varit tydlig, kunnig och pålitlig genom hela processen, från prissättning till försäljning. Allt har förlöpt väl, och Sofia har hela vägen hållit mig underrättad om vad som skett, som antal besökare på sajten och budgivare m.m. Vi kom överens om att lägga ett ingångspris på 1 995 000 på min jättefina lgh, högst upp i huset på Tångenvägen 14, Strömstad. Det var under inköpspriset på 2 150 000, men alla försäljningspriser hade ju gått ned, så det vara bara att följa med. Efter cirka två månader var det två budgivare, som höjde utgångspriset. Det stannade vid 2 050 000. Och det är jag väldigt nöjd med. Trodde knappast att det skulle gå, med tanke på marknaden. Sofia har levererat utmärkt. Är jättenöjd. Dessutom är hon ett utmärkt stöd genom hela försäljningsprocessen, som jag känner mig säker på att vi ska lyckas med dvs, att lägenheten är överlåten och betald den 8 mars. Idag är alla papper påskrivna och köparen verkar helt nöjd. Handpenningen ska vara betald senast den 13 februari. Hälsningar! Kristina Ivri Haugen Läs mer
  • 2019-02-04

Niclas R skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Kunnig och saklig person som ger ett mycket bra intryck. Läs mer
  • Björn S

2019-01-11

Björn S skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Solgt fritidshus Strömstad.
    Det har vært en god opplevelse hele veien. Gjør oppmerksom på at salget ikke er gjennomført 100% ennå. Läs mer
  • 2019-01-06

Sebastian G skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    En trevlig och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2018-12-19

Clary J skrev om Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Super bra Mäklare kan gott rekommenderas !
    Högsta betyg Läs mer
  • 2018-12-17

Alexander N skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Alltid trevlig och professionell. Duktig sälgare Läs mer
  • 2018-12-12

Tor L skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Har kjøpt en leilighet på Nötholmen av Sofia. På visningsdagen ble vi møtt av en blid og hyggelig megler. Hun har en behagelig væremåte og det var lett å prate med henne. Hun hadde også veldig god greie på det hun jobbet med.
    På de møter vi hadde senere med Sofia så var hun veldig godt forberedt og hun hadde gode svar på våre spørsmål.

Sofia er anbefalt på det sterkeste. Läs mer
  • 2018-12-11

Barbro L skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Allt i allt en god upplevelse!
    Steven bemötte oss på en proffesionell och trevligt sätt hela prosessen från visning av huset och gjenomfört köp. Läs mer
  • 2018-12-11

Veldig fornøyd.
    Ble mottat veldig bra.
    Helt topp Läs mer

Robin L skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpte en bostadsrätt en 2:a på Norra Kyrkogatan 15A Strömstad.

Från första samtalet fram till tillträdelsedagen har bemötandet från mäklaren varit suveränt positivt och bra hela vägen.

Jag hade inga större förhoppningar att budgivningen skulle gå min väg. Så blev väldigt chockad och glad när beskedet kom där mäklaren absolut har levt upp till hela vägen.

Slutligen hela kardimumman av tårtan så känner jag att detta köp blev ett kanon köp och mycket goda samtal och svar mina ärenden gällde med mäklaren Sofia Qvillby!!!👍🤗 Läs mer
  • 2018-12-03

Christian-Andreas B skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Har kjøpt en tomt, og Steven var imøtekommende og svarte utfyllende på alle spørsmål i forbindelse med en lang budrunde Läs mer

Claes Göran Å skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vänlig, trevlig alltid tillgänglig. En enastående mäklare för oss som förstagångsköpare. Läs mer
  • 2018-11-25

Anders B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålde en lgh, 1:a på 32,6kvm för permanentboende uppe i området Tången i Strömstad.
    Mäklaren hade ett väldigt bra bemötande och tog till sig de kommentarer och önskemål som vi som säljer hade.
    Trots en mer skakig marknad under hösten 2018, lyckades mäklaren efter några månaders arbete finna en köpare samt få denne att inse värdet i lägenheten och därefter kunna rättfärdiga ett tillräckligt högt bud.
    Generellt väldigt positivt. Drivande och engagerad mäklare som alltid stod tillgänglig vid frågor och gav snabb respons på dessa. Läs mer
  • Kent K

2018-11-23

Kent K skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    En vennlig og seriøs megler som fulgte tett opp hele veien når jeg solgte enebolig utenfor Strömstad. Litt mer optimist enn markedet, men det er vi jo alle innimellom. Läs mer
  • 2018-11-19

Thomas E skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt villatomt i Källviken Seläter.
    Mycket gott bemötande. Kompetent person. Läs mer
  • 2018-11-16

Ulf B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Försäjlning av lgh Tangenv 87. Köpte av Sofia till min son en liten lgh vid en snabb affär för 4 år sedan och var då nöjd.Vände mig åter till henne vi försäljning igen.Till skillbad från många mäklare i storstaden Stockholm med kranskommuner där jag även gjort affärer är Sofia så gott som alltid nåbar oavsett veckodag och tid på dygnet. Mycket bra. Som helhet nöjkd och att ha kunnat göra affären på distans, från Täby. Läs mer
  • 2018-11-04

Ann-Christin L skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Väldig nöjd med mottagandet och det stora engagemanget från mäklarens sida. Kändes som att man var i trygga händer.Kommer att rekommendera Fastigetsbyrån till andra som går i säljartankar. Läs mer
  • 2018-11-03

Helen F skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    På grund av separation, så köpte jag en bostadsrätt. Sofia var mycket till mötes gående och svarade utan problem på mina frågor alla tider på dygnet.
    Bara plus åt både henne och fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2018-10-30

Linda T skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålde min enplansvilla i centrala Strömstad. Kände mig väldigt trygg med Sofia som mäklare. Hon hjälpte oss lägga upp en plan inför försäljningen och när annons lades ut samt visning och försäljning kom igång uppdaterades jag för varje steg. Smidigt å snabbt skedde försäljning, avtalsskrivning och tillträde. Kan verkligen rekommendera Sofia Qvillby som mäklare! Läs mer
  • 2018-10-30

Anitha K skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt jordbruksfastighet. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-25

Turid B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sympatisk, pålitelig og effektiv. Läs mer
  • 2018-10-16

Kent Rune J skrev om Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Hei Vi har köpt en äldre villa i Hällestrand Stenlidsvägen 2.
    Allting gick mycket bra, vi blev välinformerade, förväntningarna blev infriade, Andreas hade ett trevligt bemötande.
    Med vänlig hälsning, Kent Läs mer

Kunne ikke bli bedre

Tone Dahl Läs mer
  • 2018-09-29

Knut E skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Hvilken megler alltid på plats og veldig service minded Läs mer
  • 2018-09-29

Gunn Iren F skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Har kjøpt hyttetomt. Super service fra første dag. Har kun positive ting å si om Steven og vil absolutt anbefale han til andre!! Läs mer
  • 2018-09-14

Camilla F skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Har anlitat Sofia såväl vid två försäljningar som vid köp av fastighet.
    Hon är proffsig, ödmjuk och ärlig i sin relation oavsett om jag är köpare eller säljare.

Ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2018-09-13

Annelies Christine D skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag har sålt ett underbart fritidshus på Tjärnö söder om Strömstad.
    Steven hade vi hela tiden en mycket bra kontakt med.Han var alltid nåbar och tillmötesgående.Steven var överförväntan en mycket duktig och ambitiös mäklare.
    Jag kan varmt rekommendera Steven. Läs mer
  • 2018-09-13

Stig S skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Alt var bra. Troverdig og pålitelig megler. Läs mer

Olaf B skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Bra bemötande, våra förväntningar var helt upfyllt. Läs mer

Gunnel E skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt ett sommarhus. Steven var tillmötesgående, empatisk och upplevdes som transparent i sitt agerande. Läs mer

Lisbeth M skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vid försäljning av vår gård har Sven-Olof agerat på ett mycket proffsigt sätt och varit mycket hjälpsam. VI är mycket nöjda med hans sätt att sköta det hela. Läs mer
  • Leif H

2018-09-12

Leif H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Køpte bostadsrätt i Stromstad.
    Sofia er svært dyktig og jobber for at både selger og köper skal oppleve sine interesser ivaretatt. Det gjør Sofia på en professjonell og dyktig måte.

Om vi noengang har behov for å selge så vil Sofia være ett klart førstevalg som megler ;-) Läs mer
  • 2018-09-11

Marcus T skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Steven hjälpte oss sälja vårt Hus i Strömstad.

Mycket duktig säljare, som samtidigt har fötterna på jorden och tar sig tid med köpare och säljare.

Personlig Service till 100 %!

Lätt bästa i Strömstad!

Mvh Läs mer
  • 2018-09-11

Emma Erika W skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Steven har varit helt fantastisk att jobba med.
    Vi fick ett väldigt fint bemötande av honom och vi kände oss väl omhändertagna.

Steven hjälpte oss att köpa vårt första hus, därför hade vi många frågor men Steven gjorde det enkelt för oss.
    Tack! Läs mer
  • 2018-09-04

Frida C skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia har ett varmt och familjärt bemötande och är mycket professionell. Vi har både sålt och köpt med Sofia ett flertal gånger och allt har gått smidigt. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-09-04

Hannes R skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi sålde våran bostadsrätt med Sofia.
    Smidig, snabb på att svara och proffsig.
    Inget att klaga på! Läs mer
  • 2018-07-24

Gunnel E skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Fastighetsbyrån i Strömstad gjorde en bra teaminsats och gjorde försäljningen smidig för oss som säljare. Läs mer
  • 2018-06-23

Richard B skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Första gången jag säljer en bostad och är verkligen hur nöjd som helst!

Professionell och driven försäljare, samt riktigt bra koll. En man kan bolla idéer med, föra en dialog om hur bostadsförsäljningen kommer att gå till. Har du frågor så får du snabba svar och återkoppling med en gång.

Hanterade alla bitar oerhört bra, samt håller en uppdaterad konstant om statusen på försäljningen.

Rekommenderas oerhört starkt! Läs mer
  • Marit  A

2018-06-21

Marit A skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi solgte leilighet på Nøtholmen ved Strømstad. Megler Steven Zettergren møtte oss med stor profesjonalitet og kunnskap. Han overholdt alle avtaler og var lett å kontakte hvis vi hadde noen spørsmål. Arrangerte fine visninger. Megleren var også hyggelig og lett å kommunisere med da han snakket både norsk og svensk. Leiligheten ble solgt på to måneder. Vi gir Steven Zettergren våre varmeste anbefalinger. Läs mer
  • Johannes H

2018-06-19

Johannes H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Driven och duktig mäklare, bara plus! Läs mer
  • 2018-06-16

Sebastian H skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Högst kompetenta mäklare med ett trevligt bemötande. Upplever dem som väldigt ärliga och med realistiska förväntningar på slutpris. Högsta Betyg! Läs mer
  • 2018-06-11

Serfraz Samara B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi kjøpte en leilighet fra henne og fikk veldig god informasjon.
    Det var vårt første kjøpt og fikk en del relevant informasjon. Det har vært en hyggelig opplevelse. Läs mer
  • Marit  A

2018-06-04

Marit A skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Megler teven Zettergren er den beste megler vi har hatt noensinne.
    Fastighetsbyrån var profesjonell og lett å komme i kontakt med. Vi gir dette firma topp karakter på alle plan. Läs mer
  • 2018-06-03

Agneta P skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi har köpt ett kedjehus i Strömstad. Vår mäklare var snabb att ge återkoppling på våra frågor. Hon visade en härlig personlighet i sitt bemötande.och det kändes aldrig som att man var tvungen att jäkta fram ett beslut. Läs mer

Karlsgatan 2, 452 31 Strömstad