Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Strömstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Strömstad

Fastighetsbyrån Strömstad

Karlsgatan 2, 452 31 Strömstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Strömstad! Här på kontoret på Karlsgatan 2 förmedlar vi allt från lägenheter till villor, och vi har koll på hela området runt norra Bohuslän. Vad du än har för frågor kan vi hjälpa till. Vi förmedlar ungefär 300 bostäder per år, så kunskapen finns!

När du anlitar oss för affären får du noggrann marknadsföring, genomtänkta beslut och självklart en flexibel affär. Vi anpassar oss efter våra kunders önskemål och gör det alltid enkelt att byta bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 249 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strömstad

• 2019-06-17

Kenneth F skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jeg har kjøpt et sommerhus på Stare og denne prosessen gikk helt uten problem.
    Alle spørsmål jeg hadde ble raskt besvart av Sofia og hjelp mes spørsmål jeg hadde utenfor hennes ansvarområde ble også fikset slik at en normann i Sverige kunne manøvrere seg raskt med bank, forsikring, strøm osv.
    Jeg kan varmt anbefale Sofia som en strukturert og serviceminded megler.

Kenneth Fredriksen Läs mer
  • 2019-06-17

Fredrik F skrev om Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi kjøpte fritidsbolig
    møttes på privat visning
    Han er imøtekommende, blid, har bred kunnskap, ved spørsmål han ikke kunne svaret så sjekket han opp i stedet for å fortelle det han tror er riktig. Läs mer
  • 2019-06-16

Guy Reidar C skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt villa. Fantastiskt bra bemötande. Slut priset hamna där han bedömde. Ska vi sälja igen, ringer vi inte någon annan, vi ringer Steven Zettergren. Läs mer
  • 2019-06-13

Jan G skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag har nu sålt mitt kedjehus och det hela förlöpte mycket snabbare och lättare än jag hade trott.
    Jag såg framför mig ett berg av problem, men min mäklare Sofia tog hand om allt på ett mycket bra sätt.
    Sofia är mycket kompetent i sin yrkesroll och är, vad jag kanske värdesätter ännu mer, en både trevlig och engagerad person.
    Så det hela avlöpte mycket lättare än jag initialt hade trott, och jag är verkligen tacksam för Sofias insats. Läs mer
  • 2019-06-08

Catarina J skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Bästa mäklaren i stan, Enormt stort tålamod, artigt och professionell men ändå personlig i sitt agerande och bemötande, Läs mer
  • 2019-06-05

Trifa Q skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia er veldig flink i jobben sin. Hun møter kunden sine med ett varmet smil og er kjempe hyggelig. Jeg er veldig fornøyd som kunden at hun ble min megler. Läs mer
  • Karin J

2019-05-24

Karin J skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt ett hus i Skee . Fått goda råd i prisklass. Trög försäljning men trygg mäklare som har goda råd i hur man kan agera. Äntligen sålt och pappershanteringen är snabb. Trevlig och rättfram mäklare Läs mer
  • Peter W

2019-05-20

Peter W skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålde i Maj 2019. Trevligt och snabb service! Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-20

Line F skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi har kjøpt et hus i Hellestrand. Megleren møtte oss først til visning, senere for kontraktsunderskrivelse og overtakelse. Hun har hele tiden vært profesjonell og tilgjengelig, og forklart oss forskjellen på norske og svenske regler for kjøp og salg. Nyttig og lærerik prosess. Sofia har vært utmerket. Läs mer
  • 2019-05-20

Geir S skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Bosted i Hällestrand

Hjelpsom og profesjonell. Alltid tilgjengelig for spørsmål og oppfølging Läs mer
  • 2019-05-13

Thien Huong P skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    She's very good and friendly. She help me a lot, and I bought a very nice house. Läs mer
  • 2019-05-13

Preben S skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Hyggelig, imøtekommende og forankret til jord. Läs mer
  • 2019-05-12

Johanna S skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt min villa via Sofia Qvillby. Jag hade höga förväntningar innan jag anlitade henne som mäklare, blev inte besviken då hon levde upp till dessa med bravur. Hon är professionell, säker & empatisk, vilket gjort mig trygg under resans gång. Jag kan varmt rekommendera henne Med vänlig hälsning Johanna Samuelsson Läs mer
  • 2019-05-05

Tone H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia anlitade vi som mäklare för att sälja vår bostadsrätt i Strömstad. Hon gav ett professionellt bemötande med personlig känsla och vi kände att hon var genuint intresserad av att hjälpa oss igenom alla stegen i försäljningsprocessen. Hon fanns tillgänglig för oss oavsett tid och dag, väldigt snabb i sin respons.
    Vi har känt oss väldigt trygga med att ha Sofia som mäklare och kommer att rekommendera henne till alla vi känner. Läs mer
  • Ingvor R

2019-05-04

Ingvor R skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt ett radhus ! Köpt ett fritidshus. Mäklaren är mycket trevligt , hon har gjort ett fantastiskt jobb hittills . Läs mer
  • 2019-05-02

Frank S skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt en lägenhet i Strömstad av Sofia.
    Som alltid ett positivt o professionellt bemötande.
    Som kund önskar man personligt omhändertagande och det uppfylls mycket bra. Läs mer
  • 2019-04-08

Mattias O skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag sålde en bostadsrätt och upplevde trevligt bemötande från Sofia. Läs mer
  • Thomas P

2019-04-03

Thomas P skrev om Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålde min lägenhet genom Andreas. Väldigt professionellt bemött genom hela resan och han var alltid nåbar så fort jag hade en fråga! Mycket nöjd med att ha valt honom som mäklare! Läs mer
  • 2019-04-02

Frode S skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Kjøpt Eiendom i Dynekilsvegen Strømstad kommune
    Imøtekommende og hjelpsom
    Megleren levde opp til forventningene med å svare på spm og legge til rette for en grei handel
    Godt fornøyd med opplevelsen megler Läs mer
  • Levente M

2019-03-31

Levente M skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Med sitt stora hjärta och engagemang så har hon hjälpt mig och fästmön att sälja lägenheten så vi får vårat drömhus. Hon bryr sig från första början och håller en uppdaterad, vi visste hela tiden hur vi låg till under hela processen. När vi var nere så lyfte hon upp oss, gav aldrig upp. Jag har sålt objekt i tre olika länder och har aldrig träffat på en bättre mäklare än Sofia.

Tack vare henne så kan nästa kapitel i vårat liv börja.

Evigt tacksamma!

Emma och Levente Läs mer
  • 2019-03-31

Leif-Åge H skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Kjøpt sommer stuga i Sverige:-) Läs mer
  • 2019-03-31

Lene J skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi tog kontakt med Zettergren om en fastighet som hadde varit på marknaden et godt tag. Han var fleksibel og kunde visa när vi hadde möjlighet at komma. Vi har lång resväg.
    Han var trevlig, gjorde sitt bästa för å hitta svar på frågor och respekterade at vi behövde tid på at bestämma oss. När vi först bestämde oss, så håndterade han budrunden utan problem.
    Vi uptäckte at säljar hadde oppgett fel upplysningar som ville kosta oss en del. Zettergren fiksade lösning på detta som båda parter var OK med. När han inte var tilgjänglig, hoppade hans assitent Anna inn och fixade det vi frågade om. Vi tycker alt i alt at vi fick den hjälp vi hadde behov för. Läs mer
  • 2019-03-19

Alexander C skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia är en otroligt duktig och lyhörd mäklare som på alla sätt har uppfyllt de förväntningar vi hade vid försäljningen av vår villa.
    Vi upplever att Sofia har gjort sitt yttersta för att både vi och köpare skall vara nöjda med affären, och det har varit enkelt att samarbeta.
    Jag kan starkt rekomenderar Sofia och Fastighetsbyrån i Strömstad! Läs mer
  • 2019-03-19

Carolina C skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt hus.
    Mycket trevlig och snabb med kontakt.
    Ja
    Mycket trevlig och ärlig. Tack för snabb affär! Läs mer
  • 2019-03-09

Roland K skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi har anlitat Sofia till försäljningen och hon har ett stort engagemang, kunnighet och ett gott värdskap, som vi anser bidrog till att försäljningen gick så pass bra. Läs mer
  • 2019-02-14

Sara Kllefjord E skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Snabb och smidig försäljning av vårt hus, precis som vi önskade :) Läs mer
  • Kristina H

2019-02-08

Kristina H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia Qvillby har varit tydlig, kunnig och pålitlig genom hela processen, från prissättning till försäljning. Allt har förlöpt väl, och Sofia har hela vägen hållit mig underrättad om vad som skett, som antal besökare på sajten och budgivare m.m. Vi kom överens om att lägga ett ingångspris på 1 995 000 på min jättefina lgh, högst upp i huset på Tångenvägen 14, Strömstad. Det var under inköpspriset på 2 150 000, men alla försäljningspriser hade ju gått ned, så det vara bara att följa med. Efter cirka två månader var det två budgivare, som höjde utgångspriset. Det stannade vid 2 050 000. Och det är jag väldigt nöjd med. Trodde knappast att det skulle gå, med tanke på marknaden. Sofia har levererat utmärkt. Är jättenöjd. Dessutom är hon ett utmärkt stöd genom hela försäljningsprocessen, som jag känner mig säker på att vi ska lyckas med dvs, att lägenheten är överlåten och betald den 8 mars. Idag är alla papper påskrivna och köparen verkar helt nöjd. Handpenningen ska vara betald senast den 13 februari. Hälsningar! Kristina Ivri Haugen Läs mer
  • 2019-02-04

Niclas R skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Kunnig och saklig person som ger ett mycket bra intryck. Läs mer
  • Björn S

2019-01-11

Björn S skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Solgt fritidshus Strömstad.
    Det har vært en god opplevelse hele veien. Gjør oppmerksom på at salget ikke er gjennomført 100% ennå. Läs mer
  • 2019-01-06

Sebastian G skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    En trevlig och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2018-12-19

Clary J skrev om Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Super bra Mäklare kan gott rekommenderas !
    Högsta betyg Läs mer
  • 2018-12-17

Alexander N skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Alltid trevlig och professionell. Duktig sälgare Läs mer
  • 2018-12-12

Tor L skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Har kjøpt en leilighet på Nötholmen av Sofia. På visningsdagen ble vi møtt av en blid og hyggelig megler. Hun har en behagelig væremåte og det var lett å prate med henne. Hun hadde også veldig god greie på det hun jobbet med.
    På de møter vi hadde senere med Sofia så var hun veldig godt forberedt og hun hadde gode svar på våre spørsmål.

Sofia er anbefalt på det sterkeste. Läs mer
  • 2018-12-11

Barbro L skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Allt i allt en god upplevelse!
    Steven bemötte oss på en proffesionell och trevligt sätt hela prosessen från visning av huset och gjenomfört köp. Läs mer
  • 2018-12-11

Veldig fornøyd.
    Ble mottat veldig bra.
    Helt topp Läs mer

Robin L skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpte en bostadsrätt en 2:a på Norra Kyrkogatan 15A Strömstad.

Från första samtalet fram till tillträdelsedagen har bemötandet från mäklaren varit suveränt positivt och bra hela vägen.

Jag hade inga större förhoppningar att budgivningen skulle gå min väg. Så blev väldigt chockad och glad när beskedet kom där mäklaren absolut har levt upp till hela vägen.

Slutligen hela kardimumman av tårtan så känner jag att detta köp blev ett kanon köp och mycket goda samtal och svar mina ärenden gällde med mäklaren Sofia Qvillby!!!👍🤗 Läs mer
  • 2018-12-03

Christian-Andreas B skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Har kjøpt en tomt, og Steven var imøtekommende og svarte utfyllende på alle spørsmål i forbindelse med en lang budrunde Läs mer

Claes Göran Å skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vänlig, trevlig alltid tillgänglig. En enastående mäklare för oss som förstagångsköpare. Läs mer
  • 2018-11-25

Anders B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålde en lgh, 1:a på 32,6kvm för permanentboende uppe i området Tången i Strömstad.
    Mäklaren hade ett väldigt bra bemötande och tog till sig de kommentarer och önskemål som vi som säljer hade.
    Trots en mer skakig marknad under hösten 2018, lyckades mäklaren efter några månaders arbete finna en köpare samt få denne att inse värdet i lägenheten och därefter kunna rättfärdiga ett tillräckligt högt bud.
    Generellt väldigt positivt. Drivande och engagerad mäklare som alltid stod tillgänglig vid frågor och gav snabb respons på dessa. Läs mer
  • Kent K

2018-11-23

Kent K skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    En vennlig og seriøs megler som fulgte tett opp hele veien når jeg solgte enebolig utenfor Strömstad. Litt mer optimist enn markedet, men det er vi jo alle innimellom. Läs mer
  • 2018-11-19

Thomas E skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt villatomt i Källviken Seläter.
    Mycket gott bemötande. Kompetent person. Läs mer
  • 2018-11-16

Ulf B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Försäjlning av lgh Tangenv 87. Köpte av Sofia till min son en liten lgh vid en snabb affär för 4 år sedan och var då nöjd.Vände mig åter till henne vi försäljning igen.Till skillbad från många mäklare i storstaden Stockholm med kranskommuner där jag även gjort affärer är Sofia så gott som alltid nåbar oavsett veckodag och tid på dygnet. Mycket bra. Som helhet nöjkd och att ha kunnat göra affären på distans, från Täby. Läs mer
  • 2018-11-04

Ann-Christin L skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Väldig nöjd med mottagandet och det stora engagemanget från mäklarens sida. Kändes som att man var i trygga händer.Kommer att rekommendera Fastigetsbyrån till andra som går i säljartankar. Läs mer
  • 2018-11-03

Helen F skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    På grund av separation, så köpte jag en bostadsrätt. Sofia var mycket till mötes gående och svarade utan problem på mina frågor alla tider på dygnet.
    Bara plus åt både henne och fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2018-10-30

Linda T skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålde min enplansvilla i centrala Strömstad. Kände mig väldigt trygg med Sofia som mäklare. Hon hjälpte oss lägga upp en plan inför försäljningen och när annons lades ut samt visning och försäljning kom igång uppdaterades jag för varje steg. Smidigt å snabbt skedde försäljning, avtalsskrivning och tillträde. Kan verkligen rekommendera Sofia Qvillby som mäklare! Läs mer
  • 2018-10-30

Anitha K skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt jordbruksfastighet. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-25

Turid B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sympatisk, pålitelig og effektiv. Läs mer
  • 2018-10-16

Kent Rune J skrev om Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Hei Vi har köpt en äldre villa i Hällestrand Stenlidsvägen 2.
    Allting gick mycket bra, vi blev välinformerade, förväntningarna blev infriade, Andreas hade ett trevligt bemötande.
    Med vänlig hälsning, Kent Läs mer

Karlsgatan 2, 452 31 Strömstad