Fastighetsbyrån Strömstad

Fastighetsbyrån Strömstad

• BadgeElevenYears
Ring 0526-145 31 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån och Strömstad! Här på kontoret på Karlsgatan 2 förmedlar vi allt från lägenheter till villor, och vi har koll på hela området runt norra Bohuslän. Vad du än har för frågor kan vi hjälpa till. Vi förmedlar ungefär 300 bostäder per år, så kunskapen finns! När du anlitar oss för affären får du noggrann...

610 omdömen om Fastighetsbyrån Strömstad

Sedan starten hos Reco 2013

Vigdis P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Nötholmen

Meget hyggelig og dyktig megler. Veldig fornøyd Mvh Vigdis Pettersen

Anders J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Jag kan inte uttala mej om henne jag har aldrig träffat henne.

Christer C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Vi upplevde Steven som lugn och saklig. Hans bemötande ingav förtroende. De frågor vi hade när vi gick på visningen fick vi besvarade. På kontoret gick han igenom alla punkter på avtalet och det kändes tryggt. Det fanns också utrymme för frågor i lugn och ro.

Roger G
Köpte en tomt med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Hålkedalen

Blev väldigt vänligt bemött av Steven. Kan varmt rekommendera Steven o Fastighetsbyrån för övriga intressenter.

Lars E
Centralt

Ble møtt med hyggelige og imøtekommende meglere ved fasthighetsbyråen, Strømstad. Informativ ved evt. spørsmål rundt kjøp/salg og ellers alt teknisk om bolig/eiendom. Rask respons på tlf ved evt. spørsmål. God oppfølging underveis frem til overtakelse av bolig. Kan anbefales på det varmeste.

Peter E
Köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Mycket bra bemötande och förståelse kring olika resonemang vid vårt husköp. Mycket effektiv process från visning till kontraktsskrivning.

Bjarne S
Centralt

Sofia är som jag upplever det en mäklare som tar sitt jobb på allvar och sätter kunden i centrum. Jag har blivit mycket väl bemött och fått all den information som man kan förvänta sig av en mäklare. Visningen av Ryttargången var helt tillfredställande och jag lämnade lägenheten med den kunskap jag behövde för att fatta mitt beslut.

Jeremy F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Andréas kunde vägleda oss och stötta oss i detta köp. Eftersom vi är fransmän och detta var vårt första förvärv i Sverige var han en utmärkt guide.

Johan T
Centralt

Trevlig först och främst, han svarar och svarade snabbt. Kunnig och tillmötesgående. Kan snabbt anpassa sig för att möta olika människor på olika nivåer. Är både seriös och kunnig. Han visar sig både professionell och mänsklig. Enbart gott att säga om Andreas! Hörde av mig till honom för att köpa min första lägenhet. Han hörde av sig snabbt och var väldigt tillmötesegående. Visade mig tydligt intresse utan att vara för påflugen. Hjälpte mig med två visningar och har sedan varit till stor hjälp vid budgivning och pappersskrivande!

Terje O
Centralt

Steven er en meget behagelig og imøtekommende megler. Han er hjelpsom, og finner ut av ting det er spørsmål om på en rask måte. Jeg liker Steven, fordi han har en måte å være til stede, uten å være for pågående. Det er en meget god egenskap

Martin Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Tålmodig, transparent och pedagogisk. Har bara bra erfarenheter av Andreas, både som köpare och säljare.

Daniel A
Sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Proffesionellt utfört atbete och trevligt bemötande

Anna A
Centralt

Super glad och trevlig person. Väldigt hjälpsam

Stefan H
Båleröd

Steven var toppen och affären gick otroligt smidigt. Rekomenderas varmt.

Gitte S
Nötholmen

Flott imøtekomme og flink megler.Kan anbefales på det sterkeste🙂

Annika W
Båleröd

Trevlig, Kunnig och professionell mäklare.

Tove K
Centralt

Hej ! Andreas Mattsson är mycket trevlig, hjälpsam och gör alltid sitt yttersta för sina kunder. Vi har känt oss i trygga händer hela vägen. Tipp topp service.

Yoshiko D
Centralt

Hon var trevligt och jättebra

Pierre D
Centralt

Jättebra, professionell på alla sätt, ser till att båda parter får det bästa ur affären. Håller en uppdaterad på situationen utan att vara tjatig. Enkel och lätt att ha att göra med.

Anders K
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Röd

En lugn, pedagogisk, kunnig och förtroendeingivande mäklare.

Madeleine H
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Röd

Ett mycket trevligt professionellt bemötande .

Rolf H
Röd

Ett positivt bemötande och en mäklare som levde upp till våra förväntningar.

Åse Ruth T
Centralt

Bemøtt: Helt Ok. Gandke bra faktisk ! Forventning: Sammen fattning: rekommanderes varmt.

Jenni N
Seläter/kebal

Andreas är trevlig, professionell och kunnig. Han har lotsat oss igenom köpet på ett mycket bra sätt.

Maria F
Seläter/kebal

Trevlig, sympatisk och professionell.

Marcus B
Centralt

Fick ett bra bemötande. Hade kanske lite högre förväntningar på hur påläst och insatt han var i fastigheten. Kändes som man fick jaga på lite om vad som hände och fick svar därefter. I övrigt en trevlig och duktig mäklare.

Eldbjörg A
Sålde en tomt med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Lökholmen

Veldig hyggelig og sympatisk. Vi kan absolutt anbefale Steven på det varmeste.

Jouni P
Tången

Sofia var veldig behjelpelig og profesjonell i hele boligprossesen. Hun svarte raskt på alle spørsmäl vi hadde og var alltid veldig positiv og imøtekommende. Hun forstod raskt hva vi var ute etter og vi er kjempe fornøyd med boligen vi endte opp med!

Martha O
Västra berget

Veldig hyggelig og behjelpelig, fikk god informasjon hele veien og tilrettelegging da jeg trengte det.

Espen H
Tången

Profesjonell rådgivning og visning av leiligheter.

Rolf Arild K
Seläter/kebal

Hyggelig og imøtekommende. Klar for å finne ut av spørsmål som dukker opp .

Anders O
Seläter/kebal

Andreas Mattsson har vært Aktiv og positiv gjennom salgsprosessen så langt.u

Jan R
Röd

Han er meget ryddig, noga og kunnskapsrik!

Sissel B
Röd

Förväntat att bli väl bemött och få den hjälp som behövs i samband med husförsäljning och husköp. Levde upp till förväntningarna. Oftast lätt att nå via sms. Svarat på alla frågor. Sammanfattningsvis mycket nöjd

Inga-Lill D
Krokstrand

Bästa mäklaren! Så hjälpsam Trevlig person. Lätt att samarbeta med. Jag kände mig trygg och har fullt förtroende för Andreas. Jag rekommenderar honom till mina vänner

Alaa H
Nordby

Jätte hjälpsam , duktig och fantastisk

Sven V

Kjempeflink og kjempehyggelig!

Ivana J
Lökholmen

Steven was very clear, open and helpful. He explained everything what I need to know, he was willing to communicate in English ( unlike other guys close Udevalla) and accommodate unusual country of customer. He was flexible regarding time and he was easy to agree with in the process of contract signature. I would recommend him to anybody.

Joan M
Centralt

Veldig fornøyd, utrolig hjelpsom. Er alltid tilgjengelig når man trenger å spørre om noe. Vil anbefale Steven Zettergren som megler til alle som ønsker å selge leiligheten sin.

Ann-Marie B
Centralt

Lätt att samarbeta med. Bra återkoppling. Intresserad. Bra på att förklara. Vänlig.

Birgitta B
Båleröd

Steven har varit vänlig, tillmötesgaende och kändes trygg att ha vid sin sida .Vi hade bra kommunikation,effektiv och förstaende. Jag kan rekommendera honom varmt. Birgitta Bischoff

Ingunn T
Centralt

Det vil jeg helst slippe å svare på,for hans skyld

Julius R
Seläter/Kebal

Mycket positivt bemötande av Steven när vi var på visning. Han är är lugn och trygg och har glimten i ögat. Steven är en mäklare som vet vad han pratar om. Han är väl förberedd på information om bostaden och kunde svara på samtliga frågor vi hade. Steven var snabb med att återkoppla till oss, både när vi kunde komma på visning och samtal under processen. Vet vi någon som ska sälja sin bostad och frågar oss om tips på mäklare är Steven den vi kommer att rekommendera.

Lars-Erik Å

Mycket proffsig,klar och tydlig och kunnig mkt som kund.mvh larsa

Silvia H

Vänlig, avslappnad och hjälpsam fastighetsmäklare. Han anstränger sig för att göra allt begripligt för de avtalsslutande parterna. Han är tillgänglig för frågor och återkommer snabbt till oss.

Frida R
Västra berget

Har känts väldigt tryggt genom hela processen! Som förstagångsköpare har jag haft många frågor och funderingar men Andreas har alltid förklarat så att man förstått.

Bengt-Inge G
Sjöboskogen (Östra Berget)

Trevligt bemötande, svarar snabbt på frågor som kom upp efter visningen.

Wilma W
Västra berget

Vi är mycket nöjda med Andreas arbete , proffsigt bemötande och snabb respons vid frågor osv. Rekommenderar starkt.

Elisabeth T
Seläter/Kebal

Tipp topp, meget god service og oppfølging hele veien.

Leif R

Trevlig , kunnig och lyhörd. Ett mycket fint bemötande