Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Strömstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Strömstad

Fastighetsbyrån Strömstad

Karlsgatan 2, 452 31 Strömstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Strömstad! Här på kontoret på Karlsgatan 2 förmedlar vi allt från lägenheter till villor, och vi har koll på hela området runt norra Bohuslän. Vad du än har för frågor kan vi hjälpa till. Vi förmedlar ungefär 300 bostäder per år, så kunskapen finns!

När du anlitar oss för affären får du noggrann marknadsföring, genomtänkta beslut och självklart en flexibel affär. Vi anpassar oss efter våra kunders önskemål och gör det alltid enkelt att byta bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 207 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strömstad

• Thomas E skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt villatomt i Källviken Seläter.
    Mycket gott bemötande. Kompetent person. Läs mer
  • Ulf B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Försäjlning av lgh Tangenv 87. Köpte av Sofia till min son en liten lgh vid en snabb affär för 4 år sedan och var då nöjd.Vände mig åter till henne vi försäljning igen.Till skillbad från många mäklare i storstaden Stockholm med kranskommuner där jag även gjort affärer är Sofia så gott som alltid nåbar oavsett veckodag och tid på dygnet. Mycket bra. Som helhet nöjkd och att ha kunnat göra affären på distans, från Täby. Läs mer
  • Ann-Christin L skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Väldig nöjd med mottagandet och det stora engagemanget från mäklarens sida. Kändes som att man var i trygga händer.Kommer att rekommendera Fastigetsbyrån till andra som går i säljartankar. Läs mer
  • Helen F skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    På grund av separation, så köpte jag en bostadsrätt. Sofia var mycket till mötes gående och svarade utan problem på mina frågor alla tider på dygnet.
    Bara plus åt både henne och fastighetsbyrån! Läs mer
  • Linda T skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålde min enplansvilla i centrala Strömstad. Kände mig väldigt trygg med Sofia som mäklare. Hon hjälpte oss lägga upp en plan inför försäljningen och när annons lades ut samt visning och försäljning kom igång uppdaterades jag för varje steg. Smidigt å snabbt skedde försäljning, avtalsskrivning och tillträde. Kan verkligen rekommendera Sofia Qvillby som mäklare! Läs mer
  • Anitha K skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Köpt jordbruksfastighet. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Turid B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sympatisk, pålitelig og effektiv. Läs mer
  • Kent Rune J skrev om Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Hei Vi har köpt en äldre villa i Hällestrand Stenlidsvägen 2.
    Allting gick mycket bra, vi blev välinformerade, förväntningarna blev infriade, Andreas hade ett trevligt bemötande.
    Med vänlig hälsning, Kent Läs mer
  • Tone D skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Kjøpt hus på Øverby 2 av Steven
    Han er helt fantastisk .
    Kunne ikke bli bedre

Tone Dahl Läs mer
  • Knut E skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Hvilken megler alltid på plats og veldig service minded Läs mer
  • Gunn Iren F skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Har kjøpt hyttetomt. Super service fra første dag. Har kun positive ting å si om Steven og vil absolutt anbefale han til andre!! Läs mer
  • Camilla F skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Har anlitat Sofia såväl vid två försäljningar som vid köp av fastighet.
    Hon är proffsig, ödmjuk och ärlig i sin relation oavsett om jag är köpare eller säljare.

Ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Annelies Christine D skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag har sålt ett underbart fritidshus på Tjärnö söder om Strömstad.
    Steven hade vi hela tiden en mycket bra kontakt med.Han var alltid nåbar och tillmötesgående.Steven var överförväntan en mycket duktig och ambitiös mäklare.
    Jag kan varmt rekommendera Steven. Läs mer
  • Stig S skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Alt var bra. Troverdig og pålitelig megler. Läs mer
  • Olaf B skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Bra bemötande, våra förväntningar var helt upfyllt. Läs mer
  • Gunnel E skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sålt ett sommarhus. Steven var tillmötesgående, empatisk och upplevdes som transparent i sitt agerande. Läs mer
  • Lisbeth M skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vid försäljning av vår gård har Sven-Olof agerat på ett mycket proffsigt sätt och varit mycket hjälpsam. VI är mycket nöjda med hans sätt att sköta det hela. Läs mer
  • Leif H
    Leif H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Køpte bostadsrätt i Stromstad.
    Sofia er svært dyktig og jobber for at både selger og köper skal oppleve sine interesser ivaretatt. Det gjør Sofia på en professjonell og dyktig måte.

Om vi noengang har behov for å selge så vil Sofia være ett klart førstevalg som megler ;-) Läs mer
  • Marcus T skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Steven hjälpte oss sälja vårt Hus i Strömstad.

Mycket duktig säljare, som samtidigt har fötterna på jorden och tar sig tid med köpare och säljare.

Personlig Service till 100 %!

Lätt bästa i Strömstad!

Mvh Läs mer
  • Emma Erika W skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Steven har varit helt fantastisk att jobba med.
    Vi fick ett väldigt fint bemötande av honom och vi kände oss väl omhändertagna.

Steven hjälpte oss att köpa vårt första hus, därför hade vi många frågor men Steven gjorde det enkelt för oss.
    Tack! Läs mer
  • Frida C skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia har ett varmt och familjärt bemötande och är mycket professionell. Vi har både sålt och köpt med Sofia ett flertal gånger och allt har gått smidigt. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Hannes R skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi sålde våran bostadsrätt med Sofia.
    Smidig, snabb på att svara och proffsig.
    Inget att klaga på! Läs mer
  • Gunnel E skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Fastighetsbyrån i Strömstad gjorde en bra teaminsats och gjorde försäljningen smidig för oss som säljare. Läs mer
  • Richard B skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Första gången jag säljer en bostad och är verkligen hur nöjd som helst!

Professionell och driven försäljare, samt riktigt bra koll. En man kan bolla idéer med, föra en dialog om hur bostadsförsäljningen kommer att gå till. Har du frågor så får du snabba svar och återkoppling med en gång.

Hanterade alla bitar oerhört bra, samt håller en uppdaterad konstant om statusen på försäljningen.

Rekommenderas oerhört starkt! Läs mer
  • Marit  A
    Marit A skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi solgte leilighet på Nøtholmen ved Strømstad. Megler Steven Zettergren møtte oss med stor profesjonalitet og kunnskap. Han overholdt alle avtaler og var lett å kontakte hvis vi hadde noen spørsmål. Arrangerte fine visninger. Megleren var også hyggelig og lett å kommunisere med da han snakket både norsk og svensk. Leiligheten ble solgt på to måneder. Vi gir Steven Zettergren våre varmeste anbefalinger. Läs mer
  • Johannes H
    Johannes H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Driven och duktig mäklare, bara plus! Läs mer
  • Sebastian H skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Högst kompetenta mäklare med ett trevligt bemötande. Upplever dem som väldigt ärliga och med realistiska förväntningar på slutpris. Högsta Betyg! Läs mer
  • Serfraz Samara B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi kjøpte en leilighet fra henne og fikk veldig god informasjon.
    Det var vårt første kjøpt og fikk en del relevant informasjon. Det har vært en hyggelig opplevelse. Läs mer
  • Marit  A
    Marit A skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Megler teven Zettergren er den beste megler vi har hatt noensinne.
    Fastighetsbyrån var profesjonell og lett å komme i kontakt med. Vi gir dette firma topp karakter på alle plan. Läs mer
  • Agneta P skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi har köpt ett kedjehus i Strömstad. Vår mäklare var snabb att ge återkoppling på våra frågor. Hon visade en härlig personlighet i sitt bemötande.och det kändes aldrig som att man var tvungen att jäkta fram ett beslut. Läs mer
  • Reidun B skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    En kan ikke bli bedre en hun er. Absolutt en 6 Läs mer
  • Terje R skrev om Sven-Olof Jacobsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Kjøpt tomt
    God kunnskap
    Meget bra respons.
    Alltid hyggelig og hjelpsom

Ingen ting å utsette. Läs mer
  • Monica O skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia utförde uppdraget med att sälja min 3 rumslägenhet på ett mycket tillfredsställande sätt. Omsorgsfull och alltid tillgänglig. Fleksibel och kunnig.
    Jag vill varmt rekommendera henne om du har planer om att sälja din fastighet. Läs mer
  • Petter G skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag och min fru tycker att detta är en helt ok mäklare. Jag kan rekommendera honom. Läs mer
  • Reidun B skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Veldig hyggelig megler, klar og tydelig. Fikk god informasjon hele veien, ting gikk raskt og greit unna. Jeg er meget fornøyd. Läs mer
  • Monica O skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag kan varmt rekommendera Sofia på Fastighetsbyrån i Strömstad som seriös och proffesionell på alla sätt. Jag fick en personlig uppföljning och handeln utfördes raskt och proffesionellt. Läs mer
  • Frøydis Solberg H skrev om Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi er veldig takknemlige for at vi valgte "rett" megler og traff Sofie som har veiledet familien gjennom hele prosessen på en dyktig og tillitsvekkende måte. Samtidig har det vært fornøyelse og bli kjent med megler som er både dyktig og medmenneskelig.
    Frøydis Läs mer
  • Magdalena Polak P skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Väldigt proffesionellt service.
    Sofia har varit alltid tillgänglig oavset om det var en helg eller hon var på semester.
    Fick alltid hjälp och ett bra råd när behövde. Läs mer
  • Alf Einar L skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Vi er meget fornøyd med måten hun utførte oppdraget på,
    Hun var en meget behaglig person å samarbeide med,
    Hun forstod hvordan vi ønsket at salget skulle foregå,
    Alt ble akkurat slik vi ville,
    Hun er en fantastisk person og kan anbefales på det sterkeste,
    Vi spår henne en lysende kariære som eiendomsmegler,
    Hilsen Tonny & Alf Läs mer
  • Karin Annie S skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jeg fikk utmerket hjelp med eiendomssalget mitt, og vil varmt anbefale ham til andre. Läs mer
  • Mette J skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Jag var mycket nöjd med Sofia Qvillby. Hon gav ett tryggt, kompetent och trevligt intryck. Läs mer
  • Johan S skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Steven är ett proffs från början till slut. Vi är väldigt glada att han lyckades hitta ett jättefint hus till oss efter att vi letat under lång tid.
    Klart bästa mäklaren i området! Läs mer
  • Anna Q skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia var otroligt proffesionell och hjälpsam genom hela processen. Snabba svar vid frågor och funderingar, väldigt lättillgänglig. Vi har absolut ingenting att klaga på. Läs mer
  • Lise S skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Steven var imøtekommende, hjelpsom og åpen. Han var lett tilgjengelig, dvs at det var lett å få tak i ham, også utenfor vanlige åpningstider. Läs mer
  • Cajsa-malin S skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Trevlig, kunnig och hjälpsam! Läs mer
  • Niklas Olsson O skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Sofia är en mycket professionell mäklare. Hon har svar på alla frågor man ställer och man märker att hon är otroligt rutinerad. Läs mer
  • Roger H skrev om Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    TRVLIG OCH KUN NIG och hjälpsamm bra bemötande bra medarbetare 😎 Läs mer
  • Tom H skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Han var imøtekommen og sto til forventningene. Han kunne ta en visning på en times værsel Läs mer
  • Johan T skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    I alla aspekter perfekt. En person som känns ärlig och samtidigt väldigt lättsam och enkel att prata med. Skulle vi av någon anledning sälja huset finns det bara en person som är aktuell att kontakta. Läs mer
  • Tom Arild H skrev om Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    Opplevde maklaren som positiv og kunnskapsrik
    han levde opp til mine forventinger med høy grad av service Läs mer

Karlsgatan 2, 452 31 Strömstad