Fastighetsbyrån Strömstad

Fastighetsbyrån Strömstad

Välkommen till Fastighetsbyrån och Strömstad! Här på kontoret på Karlsgatan 2 förmedlar vi allt från lägenheter till villor, och vi har koll på hela området runt norra Bohuslän. Vad du än har för frågor kan vi hjälpa till. Vi förmedlar ungefär 300 bostäder per år, så kunskapen finns!

När du anlitar oss för affären får du noggrann marknadsföring, genomtänkta beslut och självklart en flexibel affär. Vi anpassar oss efter våra kunders önskemål och gör det alltid enkelt att byta bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 523 kunder tycker om Fastighetsbyrån Strömstad 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2022-08-19 Verifierad kund
    Topp service. God oppfølging. ! Anbefales.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2022-08-17 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande. Vi hade höga förväntningar och Sofia levde upp till dom. Mycket professionell och hjälpsam när vi var rådvilla. Utomordentligt trevlig och tillmötesgående. Vi kan rekommendera henne alla dagar i veckan.
  • köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2022-08-16 Verifierad kund
    Veldig bra inntrykk.

Følger opp i prosessen som gir en trygghet for at alt kommer på plass.
  • sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2022-08-14 Verifierad kund
    Alt veldig bra😀 ble møtt på en proff måte og avsluttet veldig bra .Er meget fornøyd. Trygve Jacobsen
    2022-08-14 Verifierad kund
    Imøtekommende, presis og informativ megler som har vært super å samarbeide med i forbindelse med kjøp av ny eiendom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2022-08-06 Verifierad kund
    Hyggelig, seriøs og holder avtaler.
    Det kom alltid gode og utfyllende svar når man stilte frägor.
    Om jeg skal kjöpe eller selge bolig igjen, vil jeg gjerne bruke Andreas igjen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2022-08-05 Verifierad kund
    Andreas gjorde en fantastisk jobb.
    Lugn & behaglig, aldrig stressad.
    Kunnig i sitt yrke.
    Kan varmt rekommendera Andreas till framtida säljare.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Ble møtt av en veldig hyggelig og imøtekommende megler. Hadde vi spørsmål så fant han ut av det! Bare positive ting å si om Andreas Mattson.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Hyggelig, serviceminded med masse erfaring og kompetanse
    2022-07-31 Verifierad kund
    Very accommodating with a very pleasing personality.
    2022-07-31 Verifierad kund
    Allt har gått utmärkt, snabba svar och bra bemötande.
    • Näsinge
    2022-07-29 Verifierad kund
    Steven är kunnig inom sitt område, har bra dialog med både Lund och säljare för att båda parter ska bli nöjda! Kan starkt rekommendera Steven!
  • Gudrun H
    2022-07-27 Verifierad kund
    Mycket vänlig och kunnig, som gjorde att vi kände oss trygga av försäljningen.
    Vi hade ingen erfarenhet, men Andreas fixade allt.
    Kan inte nog berömma denna "kille" då han gjorde mycket för oss så att det inte skulle kännas så jobbigt. Tack Andreas du är guld värd.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Steven er en sympatisk og dyktig megler.
    Han kan anbefales🙂
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2022-07-24 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Överträffade mina förväntningar, väldigt lättvindigt allting. Andreas var korrekt och punktlig med allt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Mattsson en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2022-07-23 Verifierad kund
    Vi var vänligt bemötta. Han är proffsig, kunnig och flexibel. Han är alltid tillgänglig.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett trevligt och proffsigt sätt
    Mäklaren var påläst och förberedd
    2022-07-22 Verifierad kund
    Andreas gav ett professionellt intryck!
    Han var mycket tydlig när han gav oss information.
    Punktlig inför våra möten och återkom alltid med utlovad information på överenskommen tid.
    Andreas överträffade våra förväntningar.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Dyktig, kunskapsrik og trivlig.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Helt fantastisk.. Tusen takk for hjelpen
    • Båleröd
    2022-07-14 Verifierad kund
    Salget ble utført på en hyggelig og proffesonell måte.
    mvh
    Johny
    • Båleröd
    2022-07-12 Verifierad kund
    Litt annerledes meglererfaring sammenlignet med erfaring fra Norge, men alt i alt veldig fornøyd; hjelpsom, god service og oppfølging.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Presis, profesjonell og hyggelig.
  • köpte en tomt med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    2022-07-02 Verifierad kund
    Steven är en fantastisk och lyhörd mäklare. Vi är mycket tacksamma för att fått möjligheten att möta Steven och göra affär med honom.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Vãnlig, mycket trevlig filkka. Proffs som bara det. Hon hadde full koll på det hela ,vid visningen, och der efter. Om jãg skulle ha behov for en mãklare i framtiden, vil jãg ha Sofia.
    2022-07-01 Verifierad kund
    En meget dyktig megler. Hjelpsom og ansvarsbevist. God informasjon og oppfølging. En behagelig erfaren megler som gir tillit.

EN megler vi kan anbefale andre.

Tusen takk.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Veldig hyggelig og positiv megler. Meget serviceinnstilt og ryddig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    • Rossö
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jeg fikk umiddelbart tillit til Sofia Qvillby . Hun var veldig hyggelig og sympatisk og behjelpelig med alle spørsmål jeg måtte ha. Kom også med gode råd før visning. Til tross for at hun ikke hadde erfaring med salg av fritidseiendommer, tok hun utfordringen på strak hals. Hun gjorde seg godt kjent med nærområdet og var profesjonell og ryddig hele veien. Samtidig var hun helt ærlig og realistisk i forhold til hva jeg kunne forvente. Boligen ble imidlertid solgt med en gang etter visningen, attpåtil over takst. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med en megler, og anbefaler alle som skal selge en eiendom om å velge Sofia!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Qvillby en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    • Rossö
    2022-06-08 Verifierad kund
    Utrolig fornøyd med Sofia Qvillby på Fastighetsbyrån. Profesjonell, behagelig og tilgjengelig. Anbefales varmt!
    • Röd
    2022-06-07 Verifierad kund
    Ordning och reda, service känsla
    2022-06-03 Verifierad kund
    Meget hyggelig, korrekt ock myke presis!
    Kan anbefale på det varmeste.
    Hun ordner opp det meste.
    Mvh.Marisol og Freddy
    • Hällestrand
    2022-06-02 Verifierad kund
    Han var rask til å svare, hadde gode kunnskaper om bygget og kommunen. Han var tydelig i sin kommunikasjon, holdt avtaler. En god pålitelig megler.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Nästan alltid tillgänglig ! Lugn och trevlig och saklig.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Ryddig, hyggelig og alltid behjelpelig med små og store spørsmål. Veldig behagelig person å forholde seg til.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Allt har gått proffsigt till Har blivit väldigt bra bemött det gäller alla som vi varit i kontakt med på Fastighetsbyrån i Strömstad mycket bra 😊
    2022-05-19 Verifierad kund
    Kunnskapsrik, imøtekommende og hjelpsom. Kommuniserer raskt på mail/SMS
  • Marianne A
    2022-05-19 Verifierad kund
    Veldig bra. Har alltid fått kontakt.
  • sålde en tomt med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
    • Källvik
    2022-05-16 Verifierad kund
    Rekommenderas starkt!

Efter att nu ha gjort ett par affärer med Steven under åren kan jag konstatera att Steven är oerhört seriös och professionell och alltid levererar med högsta kvalité och service.

Stort tack för ännu en bra affär!
    2022-05-13 Verifierad kund
    Jag har aldrig träffat Sofia personligen.
    Kontakten med Fastighetsbyrån har skett genom anhörig
    2022-05-12 Verifierad kund
    Veldig i møtekommende
    Hyggelig
    Bra megler😊
    Bäst i test!!

Sofia är en otroligt kompetent och seriös mäklare som inger förtroende hos både säljare och köpare. Det har varit en smidig process från början till slut, snabba återkopplingar vid minsta fråga eller undran.

Tack Sofia!
    2022-05-11 Verifierad kund
    Allt sköttes enligt plan. Eventuellt mindre problem löstes snabbt och smidigt.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Proff, og veldig hyggelig, alt perfekt🏆
    2022-05-11 Verifierad kund
    Blev proffsigt bemött och kände mig trygg genom hela försäljningen. Bara positivt! Har inget att invända.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Andreas Mattsson har så lang gjort en veldig god jobb for oss med salget av Öddö Bredfjällsväg 69. Han har vært tilgjengelig og han var flink med å gi oss tilbakemedling hvis noe skjedde med hytta i form av visning eller av annet interesse. Vi har vært veldig fornøyde med gjennomføringen av salget av hytta vår.
    Mvh.
    Trond Magnussen
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med den service som Fastighetbyrån fått. Mäklaren Sofia är en mycket snäll och professionell person, som vet hur man ger rätt information och följer dig fram till slutet av förhandlingen. Rådgiven.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Tydelig og flink i kommunikasjon, ikke pushy med tanke på salg, flink til å fomilde og å følge opp.

En person som innga trygghet som vi helt klart kommer til å kontakte først ved et eventuelt salg en gang i fremtiden.

Dyktig og hyggelig megler, anbefales:-)

Mvh/Sveiin Risberg
    • Lökholmen
    2022-04-26 Verifierad kund
    Veldig imøtekommende, tipset oss om at denne kom for salg etter at vi hadde vært på visning på en annen hytte. Virker veldig profesjonell i jobben sin.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Meget imøtekommende
    Kunnskapsrik, svarte på det vi lurte på, om hun ikke kan svare, sjekker hun og kommer tilbake med svar.
    Anbefaler Sofia som megler, en meget god å opplevelse å gjøre handel med henne:)
    2022-04-24 Verifierad kund
    Blid og imøtekommende kan virkelig det hun driver med, er meget nøyd med Sofia og den jobben hun har utført for meg👍