Steven Zettergren

Steven Zettergren

Steven Zettergren är mäklare på Fastighetsbyrån Strömstad

Steven Zettergren har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Steven Zettergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 184 omdömen med ett betyg på 4.8. Steven Zettergren har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa så många olika människor!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Hos oss sätter vi kunden först och levererar vår tjänst efter kundens behov. Jag har lång erfarenhet, god lokalkännedom och ett brett nätverk i Strömstad. Jag skulle även beskriva mig som kunnig, engagerad, serviceinriktad, tillmötesgående och förtroendeingivande.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner, tränar eller åker en sväng i någon av veteranbilarna.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är född och uppvuxen i Norge.

184 omdömen om Steven Zettergren

Sedan starten hos Reco 2014
Vigdis P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Nötholmen

Meget hyggelig og dyktig megler. Veldig fornøyd Mvh Vigdis Pettersen

Christer C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Vi upplevde Steven som lugn och saklig. Hans bemötande ingav förtroende. De frågor vi hade när vi gick på visningen fick vi besvarade. På kontoret gick han igenom alla punkter på avtalet och det kändes tryggt. Det fanns också utrymme för frågor i lugn och ro.

Roger G
Köpte en tomt med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Hålkedalen

Blev väldigt vänligt bemött av Steven. Kan varmt rekommendera Steven o Fastighetsbyrån för övriga intressenter.

Lars E
Centralt

Ble møtt med hyggelige og imøtekommende meglere ved fasthighetsbyråen, Strømstad. Informativ ved evt. spørsmål rundt kjøp/salg og ellers alt teknisk om bolig/eiendom. Rask respons på tlf ved evt. spørsmål. God oppfølging underveis frem til overtakelse av bolig. Kan anbefales på det varmeste.

Peter E
Köpte sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Mycket bra bemötande och förståelse kring olika resonemang vid vårt husköp. Mycket effektiv process från visning till kontraktsskrivning.

Terje O
Centralt

Steven er en meget behagelig og imøtekommende megler. Han er hjelpsom, og finner ut av ting det er spørsmål om på en rask måte. Jeg liker Steven, fordi han har en måte å være til stede, uten å være for pågående. Det er en meget god egenskap

Daniel A
Sålde sitt hus med hjälp av Steven Zettergren en del av Fastighetsbyrån Strömstad
Centralt

Proffesionellt utfört atbete och trevligt bemötande

Stefan H
Båleröd

Steven var toppen och affären gick otroligt smidigt. Rekomenderas varmt.

Annika W
Båleröd

Trevlig, Kunnig och professionell mäklare.

Åse Ruth T
Centralt

Bemøtt: Helt Ok. Gandke bra faktisk ! Forventning: Sammen fattning: rekommanderes varmt.