Mäklare Värmland Sunne Fastighetsbyrån Sunne Maria Johansson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-02

Läs vad 67 Läs vad Maria Johansson

• Carina M sålde sitt hus med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-03-20

Västra Ämtervik
    Maria är en positiv och trevlig mäklare ,som gör sitt bästa för säljare och köpare, Läs mer
  • Nicklas K sålde sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-10-30

Ingen kontroll av budares lånelöfte gjordes innan budgivning.
    Ledde till en ogiltigförklarad budgivning och rejält minskad försäljningsnivå. Läs mer
  • Hilda L sålde sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-10-06

Torp gård
    Duktig och påläst.
    Lugn
    När väl Maria haft sin semester blev affären klockren. Läs mer
  • Johan S köpte sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-10-02

Jag har köpt ett fritidshus i Sunne. Maria är mycket seriös och kunnig. Vi har fått ett bra bemötande men hade önskat en snabbare process och framförallt snabbare återkoppling under budprocess. Maria var svår att få tag i och ringde inte upp i alla lägen. Detta påverkade vår totalupplevelse även om vi är nöjda. Läs mer
  • Ruf F köpte sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-09-17

Med hjälp av Maria Johansson köpte jag en sommarstuga som motsvarar mina behov. Maria lovade mig att stödja mig med upphandligen av el, soppavhämtning osv. Detta uppfylldes dock tyvärr ej. Läs mer
  • Christina H köpte sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-09-12

Köpt villa, mäklaren var kunnig och trevlig. Läs mer
  • Lars L köpte sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-09-11

Trevlig,kunnig och en allmänt bra säljare👌 Läs mer
  • Malin L
    Malin L sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-09-11

Centrala Sunne
    Maria hjälpte mig sälja min lägenhet och hon var vänlig, effektiv och proffsig. Jag kunde höra av mig när som och hon tog sig alltid tid att svara på mina frågor. Läs mer
  • Willemijn G skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-06-27

Jag köpte en lägenhet, Maria var snäll och välkomnande. Professionell och ville de bästa för både köparen och säljaren! Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-05-24

Professionell. Tydligt. Jätte snällt. Skulle verkligen rekommendera henne Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sunne

Stefan Karlsson