Mäklare Värmland Sunne Fastighetsbyrån Sunne Maria Johansson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 67 kunder tycker om Maria Johansson

• Nicklas K sålde sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Ingen kontroll av budares lånelöfte gjordes innan budgivning.
    Ledde till en ogiltigförklarad budgivning och rejält minskad försäljningsnivå. Läs mer
  • Hilda L sålde sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Torp gård
    Duktig och påläst.
    Lugn
    När väl Maria haft sin semester blev affären klockren. Läs mer
  • Johan S köpte sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag har köpt ett fritidshus i Sunne. Maria är mycket seriös och kunnig. Vi har fått ett bra bemötande men hade önskat en snabbare process och framförallt snabbare återkoppling under budprocess. Maria var svår att få tag i och ringde inte upp i alla lägen. Detta påverkade vår totalupplevelse även om vi är nöjda. Läs mer
  • Ruf F köpte sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Med hjälp av Maria Johansson köpte jag en sommarstuga som motsvarar mina behov. Maria lovade mig att stödja mig med upphandligen av el, soppavhämtning osv. Detta uppfylldes dock tyvärr ej. Läs mer
  • Christina H köpte sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpt villa, mäklaren var kunnig och trevlig. Läs mer
  • Lars L köpte sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Trevlig,kunnig och en allmänt bra säljare👌 Läs mer
  • Malin L
    Malin L köpte sin bostad med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Maria hjälpte mig sälja min lägenhet och hon var vänlig, effektiv och proffsig. Jag kunde höra av mig när som och hon tog sig alltid tid att svara på mina frågor. Läs mer
  • Willemijn G skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag köpte en lägenhet, Maria var snäll och välkomnande. Professionell och ville de bästa för både köparen och säljaren! Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Professionell. Tydligt. Jätte snällt. Skulle verkligen rekommendera henne Läs mer
  • Johan S skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Hej. Har köpt hus/gård i Elofsrud, Västra Ämtervik. Positivt bemötande av Maria, hon ordnade så vi kunde komma på extravisning. Positiv och driven, arbetade på snabbt under hela processen, samtidigt som jag upplevde att hon var noggrann och tog tid på sig när det behövdes, t.ex. under kontraktsskrivning. Jag upplevde ett bra bemötande både mot oss som köpare och mot säljaren, att hon ville att både säljare och köpare skulle vara nöjda.
    /Johan Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sunne