Maria Johansson

Maria Johansson

Maria Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Sunne

Maria Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Maria Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 129 omdömen med ett betyg på 4.4. Maria Johansson har haft 21 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

129 omdömen om Maria Johansson

Sedan starten hos Reco 2017
Roger G
Västra Ämtervik

De är en toppen mäklare på alla vis super trevlig o väldigt bra ha o göra med

Ulla A
Ransäter

Jag tycker att jag har har en bra kontakt med Maria. Bra betyg ska hon ha.

Hanna F
Sunne

Jag har ett stort förtroende för Maria. Hon är mycket kompetent. Vägleder och förklarar på ett bra sätt så att jag känner mig trygg i processen att sälja en fastighet.

Andreas A
Gräsmark

Enkel och bra kännedom i marknaden. Tumme upp!

Inger G
Sunne

Min mäklare Maria Johansson har på alla sätt levt upp till mina förväntningar om en ansvarsfull, pålitlig och skicklig mäklare. Marias sprudlande energi och glada humör bidrar också till att kunden alltid blir bemött på bästa sätt.

Birgitta N
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

Min mäklare Maria Johansson har varit fantastiskt bra under hela processen. Professionell, lyhörd, skarp, handlingskraftig och naturligt vänlig och trivsam.

Monica O
Västra Ämtervik

Trevligt tillmötesgående. Bra information.

Tommy E
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

Snabbt och effektivt ohändertagande

Håkan A
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Ett professionellt bemötande , som utmynnade i affär. Mäklaren och byrån var bra helt enkelt 👍

Bernd F
Köpte en tomt med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Mäklaren var mycket angelägen om att förklara informationen om fastigheten för oss på ett sätt som vi kunde förstå. Vi kunde byta den först valda tomten mot en annan ledig tomt utan några problem. För att förbereda kontraktet fick vi dokumenten i förväg och kunde översätta dem väl. Sammantaget var det en mycket vänlig atmosfär och bearbetning.