Erik Laggar

Erik Laggar

Erik Laggar är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Erik Laggar har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Erik Laggar har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 281 omdömen med ett betyg på 4.9. Erik Laggar har haft 50 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

281 omdömen om Erik Laggar

Sedan starten hos Reco 2014
Lina E
Solgårdsgärde

Engagerad och lyhörd, mycket nöjda med Erik!

Hui F
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Kragstalund

Han är jättebra! Han hjälper oss att hitta bra radhuset!

Eva R
Kragstalund

Känner till området. Tar sig tid för både köparen och säljaren.

Ida A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Centrum

Supertrevlig, engagerad & hjälpsam!

Rami N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Sörgården

Jag kan varmt rekommendera Erik Laggar på Fastighetsbyrån - vilken klippa! Kände en trygghet genom hela processen, snabb återkoppling om det var några frågetecken, superb uppdatering och gjorde det enkelt för oss. Hög klass rätt igenom. Bravo!

Lisa E
Uthamra

Proffsig, inlyssnande, informativ, tydlig och väldigt trevlig vilket gav ett super bra intryck och en lättsam försäljnings resa. .

Svar från Erik Laggar

Tack Lisa för att jag fick möjligheten att förmedla ert hem på Gläntastigen! Nu ska vi se till att ni hittar någonting! :)

Olle Ingemar J
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Kragstalund

Engagerad, och hjälpsam både innan och efter försäljning

Svar från Erik Laggar

Kul att det löste sig med både sälj- och köpprocessen! :) Tack även för förtroendet att förmedla ert hem!

Nike F
Kragstalund

Jättetrevligt och proffsigt bemötande. Erik fanns alltid tillgänglig för frågor och höll mig uppdaterad om vad som hände.

Svar från Erik Laggar

Tack Jannike för ditt fina omdöme! Vi ses på tillträdet :)

Eva B
Kragstalund

Som ovan husköpare upplevde jag att vi fick det stöd och hjälp vi behövde för att känna oss trygga.

Svar från Erik Laggar

Tack Eva för ditt omdöme! Lycka till med husförsäljningen i Fagersta! :)

Claes P
Centrum

Har fått hjälp av Erik att förmedla 2 lägenheter. Lugn och metodisk genom hela processen vilket jag tycker känns väldigt betryggande.

Svar från Erik Laggar

Tack Claes för att jag åter fick ditt förtroendet att förmedla ditt hem. :)