Niklas Hedin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-06 - 2020-05

Läs vad 35 Läs vad Niklas Hedin

• Anatoliy S köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-01-15

2:a
    Jag har köpt en lägenhet, mäklare var trevlig och hjälpsam, Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Malin L sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-12-09

Norrgården
    Niklas är väldigt hjälpsam. Min lägenhet blev såld väldigt snabbt! Läs mer
  • Sebastian K köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-11-07

2:a
    Södra Haga
    Jag köpte en lägenhet och blev väldigt posetivt och bra bemött av Niklas från visning till all hjälp och tips under köpe processen. Jag hade inga förväntningar innan men blev väldigt posetivt överraskad. Sammanfattningsvis så rekommenderar jag gärna Niklas då han är mycket kunnig trevlig och mycket tillmötesgående från allt till vanliga frågor till att tipsa om lösningar med tex bank. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Berit W sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-09-27

Rosendal
    Jag hade vid ett tidigare tillfälle tagit kontakt med Fastighetsbyrån för värdering av bostaden men kände mig inte klar för försäljning. Efter sommaren tog Niklas kontakt med mig och då var jag redo för försäljning.
    Han hade ett förtroende ingivande,lugnt och bemötande sätt.
    Allt fungerade bra med marknadsföring och visning av huset. Intresserade husspekulanter blev många och ett köpekontrakt kunde skrivas.
    Jag är väldigt nöjd med Niklas som mäklare. Läs mer
  • Marijana K
    Marijana K köpte sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-08-26

Åby Park
    Han var väldigt snäll och hjälpsam. Läs mer
  • Andrija K
    Andrija K köpte sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-08-26

Åby Park
    Bought townhouse in Vallentuna. Since we are new to Sweden and were not familiar with process of buying property it was very much facilitated to us by the broker. The whole process was smooth and according to agreed terms in professional and timely manner. Läs mer
    Niklas Hedin gillar detta
  • Bo S köpte sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-05-28

Säby-Uthamra
    Pragmatisk och serviceminded.. Allt förlöpte smidigt! Läs mer
  • Marziyeh H sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-05-24

Åby Park
    Har sålt en lägenhet med honom. Nöjd från början till slut. Fick allt information som behövdes. Kunnig i sitt yrke, trevlig och hjälpsam.
    Stark rekommenderas. Läs mer
  • Salman sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-05-22

Åby Park
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Niklas. Utmärkt upplevelse! Professionell, hjälpsam och välorganiserad. Högt rekommenderad. Läs mer
  • Lena G
    Lena G sålde sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-05-14

Uthamra/Uthamra strand
    Mycket nöjd från början till slut med försäljningen av mitt radhus tack vare mäklaren. Bara positiva ord att säga om denna mycket engagerade mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna

Eric Runbäck