Anton Högemark

Anton Högemark

Anton Högemark är mäklare på Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Anton Högemark har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Anton Högemark har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Högemark har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

54 omdömen om Anton Högemark

Carolina M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Högemark en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Majorna

Anton var stöttande från dag ett och har på ett mycket empatiskt sätt lyssnat in mina behov. Han gav en ärlig bild av marknaden och förutsättningar för mig som säljare att ta beslut. Trots en skakig bostadsmarknad så har jag känt mig trygg med Anton hela vägen!

Filip Ä
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Högemark en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Gamla Masthugget

Mycket bra bemötande och service genom hela processen!

Martin Ä
Gamla Masthugget

Bra genomgående, mest positivt att han lät oss få tid i lägenheten direkt efter köpet och att vi inte kände oss stressade där. Svarat snabbt och proffsigt genomgåënde

Åsa J
Majorna

Anton var korrekt, snabb och kommunikativ..

Hanna Ä
Gamla Masthugget

Närvarande, alltid tillgänglig o tillmötesgående!

Erik M
Linné

Anton har under hela processen varit både lyhörd och kommunikativ, och det märktes tydligt hur Anton löpande försökte göra det lilla extra för att infria mina förväntningar. Jag hade varmt rekommenderat Anton till folk som går i säljtankar.

Axel P
Masthugget

Anton hade alltid ett trevligt och sakligt bemötande, jag var tidigare och tittade på en annan lägenhet som inte passade mig men då kunde Anton istället rekomendera denna som passade mig bättre. Jag har upplevt att många mäklare kan hitta på svar på frågor som de inte är belästa kring men Anton var den första jag mött som istället bad om att få återkomma när han hade kollat upp svaret (vilket han alltid gjorde till dagen efter). Dessutom var Anton första mäklaren jag mött som var rak och ärlig hela vägen utan att försöka...

Jonas K
Masthugget

Anton var oerhört lyhörd och positiv genom hela processen! Han är enkel att kommunicera med, rak och med fötterna på jorden! En riktig general mäklare! Helnöjd med hans insats! Stark rekomendation

Alexander H

Väldigt trevligt bemötande och en väldigt kunnig mäklare, kommer definitivt använda mig av Anton för framtida affärer och jag rekommenderar honom starkt!

Anton H gillar detta
Ida W
Majorna

Trevligt bemötande av Anton. Tillgänglig och ansträngde sig för att vi skulle få svar på våra frågor.