Åsa Brihs

Åsa Brihs

Åsa Brihs är mäklare på Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Åsa Brihs har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Åsa Brihs har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.9. Åsa Brihs har haft 33 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 83 Läs vad Åsa Brihs

• köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Brihs en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2022-08-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid första visningen som inte riktigt var rätt objekt för mig. Beskrev vad jag sökte och fick då tips om en annan bostad i samma område som passade perfekt. Mycket nöjd med affären, en okomplicerad och trevlig upplevelse!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Brihs en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2022-08-06 Verifierad kund
    Åsa är driven och engagerad. Hon var trevlig och hjälpsam från början med supersnabbt återkoppling och hon gjorde en fantastisk jobb med försäljning av lägenheten.
    Rekommenderas varmt.
    2022-08-03 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpte till med förhandsvisning av flera objekt som samordnades då vi kom från Stockholm
    2022-08-03 Verifierad kund
    Bra bemötande! Hade inga förväntningar alls eftersom det var första gången som jag gjort detta. Sammanslaget skulle jag säga att allt gick bra.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Hon var professionell och informativ. Hon hade inte svar på alla frågor direkt, men jag kunde lite på att hon skulle kolla upp den relevanta informationen och meddela mig.

Till skillnad från andra mäklare som jag pratat med så pressade hon mig inte när jag förklarade för henne att jag funderade på att hyra ut, vilket uppskattades.
    2022-07-25 Verifierad kund
    "Du kan inte hitta en bättre mäklare än Åsa! Med både hjärta och själ har hon ödmjukt behandlat mig och försäljningen tryggt och professionellt. Åsa är extremt kunnig och tydlig. Informerat mig om varje steg via sms och samtal samt mail. Hennes positivitet, utstrålning och glädje att få hjälpa till är sällsynt. Aldrig träffat eller hört talas om en mäklare som gått in sin arbetsroll till 100% på alla plan. Stort tack Åsa för din hjälp! Du är bäst!
    • Masthugget
    2022-07-22 Verifierad kund
    Åsa gjorde ett toppenbra jobb! 👍
    2022-07-18 Verifierad kund
    Mycket bra. Fick ett bra bemötande och svar på mina frågor.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Är så glad att vi fick en mäklare som Åsa som stöttade oss genom detta köpet.
    Åsa var under hela processen bara ett samtal bort, hon hade svar på alla våra frågor och man märkte att hon hade ett genuint intresse för att göra detta till en bra upplevelse för oss alla.
    Skulle vi göra en lägenhetsaffär igen skulle vi definitivt ta Åsa till hjälp.
    • Linné
    2022-07-06 Verifierad kund
    Helped us a lot through the buying process and was very clear with communication and helpful as well. Very well recommended.