Åsa Brihs

Åsa Brihs

Åsa Brihs är mäklare på Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Åsa Brihs har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Åsa Brihs har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 5.0. Åsa Brihs har haft 26 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 35 Läs vad Åsa Brihs

• sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Brihs en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2021-06-29
    Åsa är lyhörd, engagerad med lugn och trygg framtoning. Hon hade bra lokalkännedom om föreningen och området och jag kände mig trygg med att hon kunde förmedla lägenhetens positiva sidor och såg kvalitéer och detaljer som utmärkte den. Alltid tillgänglig och en väldigt bra samarbetspartner!
    2021-06-21
    Mycket trevlig och professionell mäklare som vi hela tiden kunnat ha en god dialog med. Mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Brihs en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2021-06-21
    Supertrevlig och väldigt ambitiös mäklare. Väldigt lyhörd och bra att göra affärer med.

Mäklaren toppade mina förväntningar och var väldigt påläst. De Åsa inte kunde tog hon reda på med detsamma och lämnade snabba besked om dylikt. Hjälpte mig även att lösa parkeringsplats trots att det låg utanför hennes arbetsuppgifter.

Rekommenderar!
    2021-06-04
    Köpte en bostadsrätt. Åsa ordnade på kort varsel en separat visning åt oss. Fick tydlig information och bra bild av lägenheten och brf. Budgivningsprocessen kändes bra, transparent och utan att hetsa. Vi är mycket nöjda med Åsas jobb!
    2021-06-02
    Jag köpte en bostad i Majorna av Åsa och var supernöjd med all hjälp och härligt bemötande jag fick. Åsa var väldigt trevlig och svarade på alla frågor som jag och mina föräldrar hade. Åsa levde verkligen upp till mina förväntningar och jag är glad över att jag just fick henne som mäklare.
    2021-05-27
    Har sålt en 2:a i Linné Jag tycker mäklaren levde upp till mina behov och var lyhörd och proffsig i sitt yrke, alltid tillgänglig för frågor och ett vänligt bemötande, jag är mycket nöjd
    2021-05-27
    Köpt bostad via Åsa. Fick snabbt en förhandsvisning, bra kommunikation, trevlig, hjälpsam och lätt att ta kontakt med. Bara bra erfarenheter!
    • Masthugget
    2021-05-25
    Grym, bra service och trevlig!
    2021-05-24
    Härligt bemötande och fantastisk service från start. Supersnabb återkoppling och väldigt tillmötesgående. Rekommenderar starkt att sälja din bostad med hjälp av Åsa Brihs.
    2021-05-17
    Åsa hjälpte mig att förmedla min älskade etta på 30kvm i Linné. Redan från start drevs Åsa av ett stort engagemang och var mycket noggrann med att jag som säljare var införstådd med varje steg i processen. Alltid tillgänglig och otroligt trevlig på alla sätt och vis! Kan varmt rekommendera Åsa om man vill ha en mäklare som brinner för sitt yrke och som är påläst och sakkunnig. Stort tack till Åsa!🌸