Läs vad 9 Läs vad Åsa Brihs

• 2021-01-07
    Köpt borätt 3 rok i Masthugget.
    Mäklaren var lyhörd för våra önskemål. Det var inga problem med en förhandsvisning som sedan resulterade i köp.
    På det hela taget ett mycket professionellt bemötande med utmärkt kunnighet hos mäklaren.

Vänligen
    Bengt o Hillevi
    Bengt J
    • 90.1 m²
    • Gamla Masthugget
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Brihs en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
  • 2020-11-19
    Vi sålde våran lägenhet i Majorna som Åsa skötte på bästa möjliga sätt. Alltid engagerad och såg till att vi kände oss trygga genom hela processen. Hon uppfyllde alla våra förväntningar när det gäller kommunikation, marknadsföring och försäljning.
    En toppen mäklare som gör det där lilla extra för just er!
    Emil D
    • 63.7 m²
    • Majorna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Brihs en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
  • 2020-11-19
    Åsa hjälpte oss att sälja vår 2:a i Majorna. Hon har gjort ett fantastiskt jobb. Vart oerhört engagerad, proffsig och duktig på alla sätt. Vi har känt oss väldigt trygga med vår bostadsaffär under hela processen. Kan varmt rekommendera Åsa och ger henne högsta betyg!
    Amelie D
    • 63.7 m²
  • 2020-11-14
    I recently had the pleasure of working with Åsa Brihs when looking for my home in Majorna. From day 1, Åsa was extremely responsive and had great suggestions to view based on what I was looking for. All throughout the negotiations and closing Åsa was there quickly handling any issues that may have risen. If the time ever comes when I will be looking for a new home, there isn't any question on who my Realtor will be!
    Manjitha L
    • 1:a
    • 37.3 m²
  • 2020-11-11
    Vi hade ett mycket gott samarbete med Åsa när vi sålde vår lägenhet i Masthugget. Hon är trevlig, lyhörd och proffsig. Det kändes tryggt längs hela vägen i försäljningen!
    Ellen H
    • 90.1 m²
    • Gamla Masthugget
  • 2020-10-16
    Åsa var toppen som mäklare, kommer anlita henne igen.
    Elias M
    • 1:a
    • 37.3 m²
  • 2020-10-07
    Vi sålde en bostadsrätt, via på gång annons. Vi hade inga direkta förväntningar men allt gick snabbt och smidigt. Åsa var lättillgänglig och hade bra kontakt med oss. Vi är mycket nöjda.
    Erik N
    • 61.1 m²
    • Linnéstaden
  • 2020-09-27
    Supernöjd! Åsa har haft ett mycket trevligt bemötande, varit tillgänglig och professionell och fick vår lägenhet såld enligt förväntan. Kan varmt rekommendera henne!
    Lisa O
    • 60.4 m²
    • Linné
  • 2020-09-24
    Åsa Brihs hjälpte oss att sälja vår trea i Linné. Hon har genomgående varit driven, engagerad, lyhörd och tillgänglig. Hon uppfyllde alla våra förväntningar och vi kan verkligen rekommendera Åsa om ni letar efter en mäklare!
    Emilia L
    • 74.3 m²
    • Linné

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte