Christina Molnar
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05

Läs vad 47 Läs vad Christina Molnar

• Johanna L sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-05-31

Majorna
    Sålde en 1,5:a i Majorna. Litade på Christina, hon sa vad hon tyckte och gav ärliga svar, samtidigt jobbade hon proffsigt och ställde upp med bra service. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Margareta S sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-05-25

Majorna
    Mycket kunnig, proffsig ochi inkännande. Läs mer
  • Erik E sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-05-12

Linné
    Har sålt läg. i Linne´
    Christina har varit en klippa hela vägen.
    Hon ingav ett professionellt och kompetent intryck,
    redan vid första besöket. Är dessutom en mycket
    behaglig o varm person med stor kunskap.
    Jag hyser stort förtroende för henne som mäklare.
    Skulle utan tvekan anlita henne igen.
    /Eric Läs mer
  • Eva H köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-05-05

Masthugget
    Engagerad och fint bemötande. Svarade snabbt på mail och telefon :) Läs mer
  • Patrik C köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-04-03

Majorna
    Fick bra hjälp när vi köpte vår lägenhet. Proffsigt och positivt bemötande. Dock var det viss information som vi inte fick till oss som jag förväntade mig. Till exempel att månadsavgiften nyligen höjts och planeras att höjas igen. Läs mer
  • Gunilla S skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-04-03

Christina har ett trevlig sätt mot mig som kund. Jag kontaktade henne för värdering av min bostadsrätt inför uthyrning och senare försäljning. Hon följde upp detta när hon beräknat att min uthyrningsperiod löpt ut och jag gick då vidare med försäljningen. Tack vare en förhandsvisning behövde jag inte lägga tid och pengar på extra städning och styling, vilket var skönt. Min sammanfattning av bostadsförsäljningen i ett ord är "smidig" och det ger jag Christina all cred för. Läs mer
  • Kristin G sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-03-27

Gamla Masthugget
    sålt lägenhet i västra centrum Göteborg
    blivit väl bemött av mäklare
    mina förväntningar var nog högre på själva försäljningen än vad som sedan skedde.
    I det stora hela var det ok. Läs mer
  • Johan C
    Johan C sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-03-06

Majorna
    Christina hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon har varit otroligt hjälpsam, kunnig och har varit ett stort stöd då jag tidigare inte sålt en bostad.
    Hon har varit engagerad och väldigt trevlig! Läs mer
  • Göran E sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-02-12

Majorna
    Grymt duktig och engagerad mäklare där jag som kund kände mig delaktig och samtidigt skötte hon hela .jobbet:)

Slutresultatet var "all time high" I området..... Läs mer
  • Sara L sålde sin bostad med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-01-23

Vi sålde en trea i Majorna med Christina som mäklare. Vi sålde under en period där marknaden var trög (ur säljarens perspektiv) samt att de fanns likvärdiga lägenheter ute samtidigt, vår lägenhet var den enda som blev såld och dessutom till ett pris som vi var mycket nöjda med. Christina har under hela processen varit väldigt tillgänglig och lyhörd för våra behov och önskemål.

Vi kan verkligen varmt rekommendera att anlita Christina som mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Sam Emami