Christina Molnar
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 39 kunder tycker om Christina Molnar

• Göran E sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-02-12

2:a
    59m²
    Majorna
    Grymt duktig och engagerad mäklare där jag som kund kände mig delaktig och samtidigt skötte hon hela .jobbet:)

Slutresultatet var "all time high" I området..... Läs mer
  • Sara L sålde sin bostad med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-01-23

Vi sålde en trea i Majorna med Christina som mäklare. Vi sålde under en period där marknaden var trög (ur säljarens perspektiv) samt att de fanns likvärdiga lägenheter ute samtidigt, vår lägenhet var den enda som blev såld och dessutom till ett pris som vi var mycket nöjda med. Christina har under hela processen varit väldigt tillgänglig och lyhörd för våra behov och önskemål.

Vi kan verkligen varmt rekommendera att anlita Christina som mäklare! Läs mer
  • Franco V köpte sin bostad med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-01-17

Köpte en etta för min dotter. Så fort jag meddelade intresse via hemsida blev kontaktat av Christina trots tid på dagen som inte var precis "arbetstid" Hon har varit professionellt och snabbt under hela processen. Läs mer
  • Beatrice V köpte sin bostad med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-01-17

Blev bemött på ett positivt sött och fick hjälp när det behövdes Läs mer
  • Jens B sålde sin bostad med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-12-04

Om ni skall välja Fastighetsbyrån, då rekommenderar jag att ni väljer Christina som er mäklare.
    Vi fick all hjälp med allt vi förväntat oss och även med sådant vi inte tänkt på inför försäljningen. Läs mer
  • V S
    V S skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-11-27

Tack vare Christina sålde jag min lägenhet innan visning! Hon är en trevlig, flexibel och engagerad mäklare. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Amanda S köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-10-24

3:a
    82.7m²
    Majorna
    Köpt bostad utmärkt service och hjälp! Läs mer
  • Martin K skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-10-23

Vi sålde vår lägenhet med Christina och blev väldigt bra bemötta. Kan inte tänka mig en trevligare eller tryggare mäklare. Läs mer
  • Robert H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-09-12

Mycket proffsig genom hela processen. Läs mer
  • Anna H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-06-24

Tack vare Christina fick jag hjälp med alla möjliga frågor kring mitt lägenhetsköp på ett snabbt, förtroendeingivande och professionellt vis. Inte bara fick jag svar på mina frågor, utan hela affären gick igenom på rekordfart. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Sam Emami