Christina Molnar

Christina Molnar

Christina Molnar är mäklare på Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Christina Molnar har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Christina Molnar har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.8. Christina Molnar har haft 12 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 64 Läs vad Christina Molnar

• 2020-11-09
    Jag har sålt en bostad på Strandridaregatan i Kungsladugård. Och jag kan helhjärtat rekommendera Christina Molnar som har gjort ett proffsigt arbete med att sälja bostaden! Mycket trevlig och bra att ha att göra med, tillgänglig och förstående i hela processen. Och tar sig tid att lyssna och svara på alla frågor. Vilket har gjort att man har känt sig trygg med försäljning, så det blir högsta betyg! Mina förväntningar blev uppfyllda på bästa sätt! T.Holsteensson
    Torbjörn H
    • 51.4 m²
    • Kungsladugård
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
  • 2020-07-03
    Bra och smidig affär och trevligt bemötande!
    Kalle E
    • 36.0 m²
    • Gamla Masthugget
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
  • 2020-04-21
    Vi tyckte Christina Molnar var Super bra! Hon var otroligt hjälpsam, proffsig och en fin person!
    Siri M
    • 36.0 m²
    • Gamla Masthugget
  • 2020-03-30
    Sålde en bostad på Tredje Långgatan Christina är jättetrevlig, påläst och får saker gjorda Fanns tillgänglig när som på dygnet Snabb försäljning till bra pris Jag är supernöjd.
    Anna S
    • 3:a
    • 61.1 m²
    • Linné
  • 2020-03-07
    Professionellt och vänligt bemötande i samband med försäljningen av min lägenhet i Majorna Återkopplade hela tiden och lämnade inget åt slumpen
    Ulla F
    • 53.0 m²
    • Majorna
  • 2020-01-17
    Christina hjälpte mig att sälja min lägenhet på Fjärde långgatan med ett fantastiskt resultat. Christina var ett otroligt tryggt stöd för mig som aldrig sålt en lägenhet förut. Med sin kompetens , professionalitet och omtanke kände jag mig oerhört stöttad i alla ställningstaganden och beslut. Hon jobbade hårt med enskilda visningar och jag fick ett bra pris och en försäljning innan vi ens hade den officiella visningen. Jag är så nöjd och glad.
    Malin W
    • 61.1 m²
    • Linné
  • 2019-12-13
    Proffsig, lättsan och tillgänglig!
    Jonatan M
    • 45.5 m²
    • Majorna
  • 2019-11-03
    Köpte min första lägenhet i centrala Göteborg och fick ett alltigenom professionellt och mycket trevligt bemötande. Jag fick snabbt svar på alla mina frågor och funderingar och hjälp med allt som behövdes genom hela processen.
    Julia ‭
    • 40.0 m²
  • 2019-10-15
    Christina sålde en bostad på Masthugget till mig och min sambo. Hon var tillmötesgående och hjälpsam i hela processen. Kunde svara på alla våra frågor och såg till att allt gick smidigt för alla parter. Tydlig i krav och tydlig med vad som gällde angående lägenheten. Det som utmärkte Christina var att hon verkligen brydde sig. Då det var mitt första lägenhetsköp upplevde jag det jättejobbigt att köpa min första bostad - det är trots allt det dyraste köpet man gör efter bara en titt. Då jag var orolig och osäker bad jag om att få se lägenheten igen i sista sekund och Christina ordnade det trots att det var andra omstänsigheter just då. Verkligen toppen bemötande och snäll och vänlig trota mina extra krav. 5 av 5 guldstjärnor!
    Lovisa V
    • 57.0 m²
  • 2019-09-04
    Blev bra bemött av mäklaren när vi väl var och titta på den och när affären var klar, positiv och glad. Men jag tyckte tyvärr att vi blev bemötta dåligt när vi väl tog kontakt om att köpa den. Budet togs inte så seriöst och vi fick ingen respons. Lite bättre kommunikation hade jag uppskattat.
    Olle B
    • 67.5 m²
    • Masthugget

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte