Christina Molnar
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 60 Läs vad Christina Molnar

• Ulla F sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-03-07

Majorna
    Professionellt och vänligt bemötande i samband med försäljningen av min lägenhet i Majorna
    Återkopplade hela tiden och lämnade inget åt slumpen Läs mer
  • Malin W sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-01-17

Linné
    Christina hjälpte mig att sälja min lägenhet på Fjärde långgatan med ett fantastiskt resultat. Christina var ett otroligt tryggt stöd för mig som aldrig sålt en lägenhet förut. Med sin kompetens , professionalitet och omtanke kände jag mig oerhört stöttad i alla ställningstaganden och beslut. Hon jobbade hårt med enskilda visningar och jag fick ett bra pris och en försäljning innan vi ens hade den officiella visningen. Jag är så nöjd och glad. Läs mer
  • Jonatan M sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-12-13

Majorna
    Proffsig, lättsan och tillgänglig! Läs mer
  • Julia ‭ köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-11-03

Masthugget
    Köpte min första lägenhet i centrala Göteborg och fick ett alltigenom professionellt och mycket trevligt bemötande. Jag fick snabbt svar på alla mina frågor och funderingar och hjälp med allt som behövdes genom hela processen. Läs mer
  • Lovisa V köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-10-15

Masthugget
    Christina sålde en bostad på Masthugget till mig och min sambo. Hon var tillmötesgående och hjälpsam i hela processen. Kunde svara på alla våra frågor och såg till att allt gick smidigt för alla parter. Tydlig i krav och tydlig med vad som gällde angående lägenheten.

Det som utmärkte Christina var att hon verkligen brydde sig. Då det var mitt första lägenhetsköp upplevde jag det jättejobbigt att köpa min första bostad - det är trots allt det dyraste köpet man gör efter bara en titt. Då jag var orolig och osäker bad jag om att få se lägenheten igen i sista sekund och Christina ordnade det trots att det var andra omstänsigheter just då. Verkligen toppen bemötande och snäll och vänlig trota mina extra krav. 5 av 5 guldstjärnor! Läs mer
  • Olle B köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-09-04

Masthugget
    Blev bra bemött av mäklaren när vi väl var och titta på den och när affären var klar, positiv och glad. Men jag tyckte tyvärr att vi blev bemötta dåligt när vi väl tog kontakt om att köpa den. Budet togs inte så seriöst och vi fick ingen respons. Lite bättre kommunikation hade jag uppskattat. Läs mer
  • Carina Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-08-24

Gamla Masthugget
    Jag kan inte uttala mej om henne då det är min dotter som har haft den kontakten med Christina Läs mer
  • Agnes J sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-08-06

Masthugget
    Christina är en mycket trevlig och professionell mäklare. Hon bemöter med värme och omtanke och tar hänsyn till kundens behov. Jag kände mig trygg under säljprocessen och är väldigt nöjd med priset för lägenheten. Eloge till Christina för utmärkt utfört arbete! Läs mer
  • Matilda L köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-08-05

Linné
    Christina var mycket kunnig och engagerad vid vårt köp av lägenhet i Linné. Mycket bra mäklare :) Läs mer
  • Peter Carl L köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-08-05

Linné
    Christina var strålande vid vårt köp av lgh på Fjärde långgatan! Stort tack för allt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Sam Emami