Sebastian Arnell
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 49 kunder tycker om Sebastian Arnell

• Carina S köpte sin bostad med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-12-21

Vi har köpt en bostadsrätt! Blev utmärkt bemött när jag kontaktade Sebastian. Han upplevdes mycket kunnig, intresserad och oerhört lösningsirienterad! Anbitiös och villig att ställa upp mer ön man kunde förvänta sig! Vi hade mycket speciella önskemål och dessa löste han galant pt oss! Vi är mer än nöjda! Har haft många kontakter ned olika mäklare genom åren ich Sebastian har överträffat alla med råge! Med vänlig hälsning, Carina Skoog Läs mer
  • Lars J köpte sin bostad med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-12-07

Jag köpte en tvåa på Linnégatan och sålde min fyra på Nordenskiöldsgatan. Sebastian hade hand om bägge affärerna och bägge utföll till min belåtenhet. Läs mer
  • Bader Z sålde sin bostad med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Great support, very pro! I highly Recommend Sebastian ! Läs mer
  • Björn S
    Björn S sålde sin bostad med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-12-05

Snabb på att svara och flexibel och lyhörd för önskemål. Trevlig person som inger förtroende. Läs mer
  • Aiham A sålde sin bostad med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-12-05

Noggrann och seriös! Trevlig och tillgänglig genom hela processen! Rekommenderas varmt! =) Läs mer
  • Jonathan H
    Jonathan H sålde sin bostad med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-12-05

Sålde min lägenhet på 44kvm vid linne. Anlitade mäklaren Sebastian och han visade verkligen att han besitter stor kunskap inom detta yrke. Förutom detta en VÄLDIGT trevlig grabb! Jag är mer än nöjd och säkerligen använda mig av hans hjälp i framtiden också! Läs mer
  • Olga F skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-10-03

Köpt lägenhet

Blev väldigt bra bemött.

Jag tycker mäklaren levde bra upp till de förväntningar jag hade. Han var framförallt väldigt trevlig och professionella i sin roll som mäklare.

Min upplevelse är myclet positiv. Tycker att mäklarbyrån var bra och skickade ut påminnelse och vad som skulle göras innan beskrivningen. Väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • Joakim A skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-10-03

Driven och trevlig person som man verkligen kan lita på! Läs mer
  • Anna B
    Anna B sålde sin bostad med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-09-18

Vi tog hjälp av Fastighetsbyrån för att sälja vår 3:a i Gamla Masthugget. Vår mäklare, Sebastian Arnell upplevdes väldigt kunnig, professionell och vi fick ett stort förtroende för honom. Affären gick smidigt och vi är mycket nöjda. Rekommenderar Sebastian varmt till andra. Läs mer
  • Armando M
    Armando M skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-09-17

Efter en krånglig säljprocess av vår lägenhet där vi var missnöjda med vad som hade uppnåtts kontaktade vi till slut Fastighetsbyrån och Sebastian.
    Kändes så rätt från början, och
    Sebastian har varit en klippa under hela säljprocessen. Proffsig, ödmjuk, kompetent och erfaren. Alltid snabb på att återkoppla och ger realistiska förväntningar. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Sam Emami