Sebastian Arnell
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 77 Läs vad Sebastian Arnell

• Anna J sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-03-25

Linné
    Sebastian var ansvarig mäklare när jag skulle sälja min lägenhet i Innerstaden och jag kunde inte ha fått bättre hjälp genom hela processen. Väldigt hjälpsam, flexibel och professionellt bemötande. Förstaklassig mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Gunilla B köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-03-08

Mycket bra. Korrekt. Uppriktig. Pålitlig Läs mer
  • Lisa S sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-02-10

Majorna
    Engagerat och kunnigt, kändes tryggt och bra. Vi sålde med ett förhandsbud, så ingen visning eller budgivning, men de råd vi fick under den korta process som var kändes väl underbyggda. Läs mer
  • Robin B köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-02-10

Linné
    Köpt lägenhet. Alltid väldigt bra och personligt bemötande. Påläst och ger ett tryggt intryck. Läs mer
  • Kristoffer A sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-01-17

Masthugget
    Engagerad, seriös och chosefri! Läs mer
  • Hanna Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-12-15

Linné
    Han var supertrevlig och vi är mycket nöjda från början till slut! Läs mer
  • Clary L
    Clary L sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-12-05

Sålde på förhand vår lägenhet på Alfhemsgatan 6
    Ger högsta betyg till Sebastian.
    Både i bemötande och kunnighet.
    Det blev en snabb försäljning och Sebastian var snabb att återkoppla i vad som hände.

Mvh Clary Lagerström Läs mer
  • Ronnie L sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-12-05

Engagerad
    Kunnig
    Trevlig
    Personlig
    Förväntningarna infriades till hundra procent. Läs mer
  • Sara A köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-12-01

Majorna
    Väldigt bra och förtroendeingivande bemötande. Läs mer
  • Pontus G köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-11-05

Linné
    Köpte en etta på Linne i Göteborg.

Fick ett bra bemötande, trevlig, kunnig.

Blev lite nervös angående inflyttningsdatumet, men Sebastian hade även en plan om det skulle bli förskjutet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Sam Emami