Sebastian Arnell
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 58 Läs vad Sebastian Arnell

• Martin A sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-05-20

Linné
    Mycket bra herre på alla sätt. Läs mer
  • Helene J sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-05-19

Linné
    Professionellt bemötande där stor tillit skapades genom första mötet. Stor hjälp till att sälja vår lägenheten. Smidigt och snabbt. Levde upp till våra förväntningar och lite där till, då han utöver trevligt bemötande skickade en stylist som gav stylings tips inför fotografering. Snabb på att svara både via mail och mobil. Inget att klaga på, hel nöjd Läs mer
  • Ina E köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-05-16

Linné
    Jag köpte en bostadsrätt i Linné, Göteborg. Arnell uppfattades som lugn och kunnig inom sitt område. Under budgivningen var han dock svår att nå emellanåt.
    Efter budgivning var han professionell i bemötande och kontraktskrivning där han ett flertal gånger erbjudit sin hjälp och kunskap inom olika områden.

Skulle starkt rekommendera han och helhetskänslan var mycket bra. Professionell, kunnig och trevlig. Läs mer
  • Lars B
    Lars B sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-05-11

Kungsladugård
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätter under våren. Sebastian var förtroendeingivande, lugn och gav ett positivt intryck. Han var kunnig både om lägenheten vi köpte samt om lagar och regler. Läs mer
  • Pelle B sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-03-15

Majorna
    Sebastian Arnell hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet och vi är mycket nöjda med honom - kunde inte önska oss någon bättre.
    Han är mycket kundfokuserad och engagerad. Lätt att ha att göra med och lätt att få kontakt med.
    Vi har sålt en trea på Gråberget. Läs mer
  • Erik S köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-03-04

Linné
    allt bra, mycket nöjd med hela processen Läs mer
  • Daniel E sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-02-24

Linnéstaden
    Helt genomtrevlig mäklare!
    Fick det pris som jag förväntade mig ! Läs mer
  • Richard B sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-02-15

Linné
    Supernöjd med Sebastians arbete i samband med försäljningen av våran lägenhet i Linnéstaden. Superfint bemötande, lyhörd och professionell. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jennie O köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-02-13

Linné
    Köpte nyligen en bostadsrätt i Göteborg där Sebastian var mäklare.
    Från allra första mötet var han professionell, tillmötesgående och vänlig. Vilket fick mig att känna mig ännu tryggare över det potentiella köpet jag senare skulle genomföra.
    Jag rekommenderar varmt Sebastian som mäklare. :) Läs mer
  • Carina S köpte sin bostad med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-12-21

Vi har köpt en bostadsrätt! Blev utmärkt bemött när jag kontaktade Sebastian. Han upplevdes mycket kunnig, intresserad och oerhört lösningsirienterad! Anbitiös och villig att ställa upp mer ön man kunde förvänta sig! Vi hade mycket speciella önskemål och dessa löste han galant pt oss! Vi är mer än nöjda! Har haft många kontakter ned olika mäklare genom åren ich Sebastian har överträffat alla med råge! Med vänlig hälsning, Carina Skoog Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Sam Emami