Läs vad 87 Läs vad Sebastian Arnell

• 2021-01-16
    Fantastiskt trevligt bemötande av Sebastian. Försäljningen av min bostadsrätts lägenhet gick galant tack vare honom. Han inger ett lugn och trygghet.
    Kerstin M
    • 48.6 m²
    • Linné
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
  • 2020-12-18
    Inom loppet av två veckor hjälpte Sebastian mig både att sälja min nuvarande bostad och hitta mitt nya drömboende.
    Proffsig, lyhörd och effektiv, helt enkelt allt man söker hos en mäklare.
    Andreas B
    • 44.0 m²
    • Masthugget
  • 2020-12-07
    Sebastian är väldigt trevlig och tillmötesgående. Han återkopplar och är definitivt rätt person på rätt plats. Seriös.
    Kan rekommenderas å det varmaste!
    Hälsn.
    Ingela Bonevik Bergdahl
    Ingela Bonevik B
    • 3:a
    • 84.3 m²
    • Majorna
  • 2020-12-07
    Bra och trevligt bemötande från början till slut. Jag köpte en bostad som inte hade lagts ut på hemnet. Avtal och betalningsförfarande fungerade bra och kändes säkert och tryggt.
    Berit L
    • 63.0 m²
    • Linné
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
  • 2020-12-07
    Sebastian var handlingskraftig och serviceinriktad.
    Vi köpte av honom.
    Mats Ö
    • 38.9 m²
  • 2020-11-26
    Både sålt o köpt lägenhet med stor hjälp av Sebastian

Oerhört väl bemött

Förväntningarna var att gå i mål med både försäljning o köp, det lyckades

Sebastian är inlyssnande o har kommit med goda råd, o bra tips inför fotografering o styling. Känns lugn o stabil med sin långa erfarenhet i området
    Frans P
    • 61.7 m²
  • 2020-11-04
    Sålt 4:a med unika kvaliteter i Linne. Alltid väl och engagerat bemött, positivt möjlighetsinriktat. Höga förväntningar att förstå och förvalta objektets unika kvaliteter omvandlades till rättrådigt och konstruktivt resultat. Mäklaren Sebastian Arnell lever gott upp till de förväntningar jag har.
    Jag får verkligen känslan av "bra för alla berörda" såväl
    säljare, köpare, föreningens styrelse, grannar och mäklarens egena. Rakt och redigt.
    Martin P
    • 4:a
    • 110.0 m²
  • 2020-10-02
    Sålde min lägenhet på förhand. Jättesmidigt. God kontakt hela vägen. Jag är supernöjd!
    Linnéa L
    Linnéa L
    • 38.9 m²
  • 2020-06-02
    Vi sålde vår lägenhet med Sebastian som var trevlig, professionell och snabb för att sätta igång försäljningsprocessen.

Det kändes som det kunde ha varit lite bättre med att gå ut på den öppna marknaden:
    - det tog mycket tid med att vänta på svar med spekulantregistern
    - tajmingen på Hemnet kändes lite fel med tanke på att det fanns många liknande objekt ute samtidigt. Det hade kanske varit bättre med att gå ut 2 veckor innan.
    Pierre-louis B
    • 3:a
    • 76.3 m²
    • Masthugget
  • 2020-05-24
    Trevlig, lättsam och professionell.
    Björn B
    • 37.4 m²