Torbjörn Eriksson

Torbjörn Eriksson

Torbjörn Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Torbjörn Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Torbjörn Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.9. Torbjörn Eriksson har haft 25 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag fokuserar alltid på Fastighetsbyråns tre kärnvärden: engagemang, trygghet och affärsmässighet. När du väljer mig som mäklare kommer du att få uppleva dessa kärnvärden genom hela bostadsaffären, både som köpare och säljare.

Som person är jag även målmedveten och positiv, vilket skapar de bästa förutsättningarna för att nå vårt uppsatta mål tillsammans. Jag vill att varje kund ska antingen rekommenderar mig till sina nära och kära eller återkomma. Det är mitt mål!

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 63 Läs vad Torbjörn Eriksson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2021-07-09
    Torbjörn var väldigt omhändertagande och genuin. Han visade bostaden tydligt och beskrev väl om fastigheten. Han uppfyllde mina förväntningar.
    2021-05-26
    Bra och proffsigt bemötande. Gjorde det enkelt för mig att ta ställning.
    • Majorna
    2021-04-14
    Jag köpte en lägenhet, Torbjörn gav bra service och information runtomkring köpet.
    Kul att höra Ian och det är bara att återkomma om det skulle vara något. Torbjörn Eriksson
    2021-03-09
    Torbjörn är en väldigt kompetent mäklare som ser till att utförligt och väldigt noga redogöra alla detaljer stora som små för att inte missförstånd eller frågor skall uppkomma senare. Han har gett mig ett väldigt tryggt och proffesionellt bemötande vid mitt första köp av egen bostad.
    Kul att höra Sebastian och vi ses framåt. Torbjörn Eriksson
    2021-03-03
    Supertrevlig och tillmötesgående! Hjälpte oss att få en bra deal på en lägenhet som inte var uppe på hemnet. Supernöjda!
    2021-03-01
    Jag köpte en nyrenoverad etta via Torbjörn. Super trevlig och smidig mäklare, allt kändes tryggt och bra under hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    • Linnéstaden
    2020-11-30
    Jag har sålt en bostadsrätt. Bra bemötande från Torbjörn och kommunikation i de olika stegen genom försäljningen. SMS funkar jättebra i kommunikationen och ger snabb återkoppling.
    Mäklaren har skött försäljningen självständigt enligt mitt önskemål och samtidigt hållit mig informerad. Jag är mycket nöjd med upplägget och mäklarens insats.
    2020-10-02
    Köpte en lägenhet i Göteborg centrum och tyckte Torbjörn samt hans kollegor kändes väldigt kunniga och pålästa jämfört med de andra mäklarbyråerna vi träffat på visningar. Detta var en stor del i varför vi valde lägenheten vi valde, då vi kände att han kunde hjälpa genomföra affären utan krångel.
    Tack Sten och kul att ni trivs i er fina bostad. Torbjörn Eriksson
    • Majorna / Sandarna
    2020-05-22
    Jag köpte en lägenhet i Göteborg via Torbjörn. Han är lugn, trevlig och kunnig. Skulle varmt rekommendera till någon som vill sälja.
  • Gun Maj B
    • Majorna
    2020-05-04
    Med Torbjörns hjälp sålde vi min mammas bostadsrätt i Majorna.
    Trots Coronakris och en allmän oro i samhället gick allt som en dans och våra förväntningar införlivades med råge.
    Torbjörnär mycket proffsig och lämnar inget åt slumpen.
    Alltid seriös, alltid vänlig och med ett fantastiskt bemötande.
    Stort TACK!