Torbjörn Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag fokuserar alltid på Fastighetsbyråns tre kärnvärden: engagemang, trygghet och affärsmässighet. När du väljer mig som mäklare kommer du att få uppleva dessa kärnvärden genom hela bostadsaffären, både som köpare och säljare.

Som person är jag även målmedveten och positiv, vilket skapar de bästa förutsättningarna för att nå vårt uppsatta mål tillsammans. Jag vill att varje kund ska antingen rekommenderar mig till sina nära och kära eller återkomma. Det är mitt mål! Läs mer

Läs vad 40 kunder tycker om Torbjörn Eriksson

• Jessica Y sålde sin bostad med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    I en osäker och volatil marknad var vi glada att vi hade Torbjörn som mäklare när vi sålde vår lägenhet i Linnéstaden. Han var utomordentligt bra att jobba med och väldigt trevlig som person. I en stressig process var han lugn och han och hans medarbetare skötte allt med van hand. Han skulle få sälja min nästa bostad också. Läs mer
  • Marianne B skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Torbjörn uppfyllde alla förväntningar på en bra mäklare. Han var lätt att samarbeta med . Lyssnade in och tog tillvara på mina önskemål.Var lätt att nå. Glad och positiv. Hjälpsam. Jag kan varmt rekommendera Torbjörn som mäklare. Läs mer
  • Douglas T skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Engagerad, kunnig mäklare som agerar på ett för alka parter korrekt sätt. En mäklare att lita på. Läs mer
  • Eduardo B köpte sin bostad med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Torbjörn är kunnig och artig person. Alltid trevlig och snäll med sina ord och bemötande. Lyrhörd om vara önskemål både vid köp och försäljning. Vi är väldigt nöjda med hur fastighetsbyrån behandlade våra affärer! Läs mer
    2018-11-05 Torbjörn E svarar Eduardo B
    Tack för ert förtroende och de fina orden. Vi kommer höras av igen. Lycka till!
  • Marianne B
    Vi köpte en lägenhet genom Torbjörn får åtta år sedan och nu sålde vi den, också genom Torbjörn.
    Vi blev väldigt trevligt bemötta, personligt och positivt på alla sätt.
    Torbjörn är tydlig och klar och dessutom väldigt hjälpsam även med det rent praktiska. Han får saker att kännas okomplicerade.
    Sammantaget är vi mycket nöjda och rekommenderar Torbjörn Eriksson starkt. Läs mer
  • Maria F skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt en tvåa. Bra med kommunikation. Upplever att mäklaren finns tillgänglig före- under och efter köpet för frågor. Läs mer
  • Charlotta E skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Proffsig, engagerad och ärlig. Dessutom mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Brf N skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Torbjörn Eriksson är den (av alla mäklare som jag har stött på, och det är många) som jag har fått bäst intryck av. Torbjörn gav ett mycket seriös, pålitlig och trevligt intryck och gav oss kravlösa rekommendationer som vi anammade - det visade sig också att han hade rätt i sina rekommendationer.
    Affären sköttes mycket bra, frågeställningar som vi hade besvarades snabbt och tider för träffar på kontoret anpassades väl för alla parter.
    Torbjörns assistenter i affären var lika trevliga och service-minded båda två. Alla tre ska ha en eloge, vi som bostadsrättsförening och säljare är jättenöjda med samarbetet. :-) Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Torbjörn var professionell, trevlig och gjorde ett riktigt bra jobb i samband med vår lägenhetsforsäljning, vilket gjorde att det blev en väldigt smidig och smärtfri process. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Filip J skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket trevligt och profisionellt bemötande! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Sam Emami