Torbjörn Eriksson

Torbjörn Eriksson

Torbjörn Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Torbjörn Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 56 omdömen sedan 2015-05-07. Torbjörn Eriksson har haft 17 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag fokuserar alltid på Fastighetsbyråns tre kärnvärden: engagemang, trygghet och affärsmässighet. När du väljer mig som mäklare kommer du att få uppleva dessa kärnvärden genom hela bostadsaffären, både som köpare och säljare.

Som person är jag även målmedveten och positiv, vilket skapar de bästa förutsättningarna för att nå vårt uppsatta mål tillsammans. Jag vill att varje kund ska antingen rekommenderar mig till sina nära och kära eller återkomma. Det är mitt mål!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 56 Läs vad Torbjörn Eriksson

• Köpte en lägenhet i Göteborg centrum och tyckte Torbjörn samt hans kollegor kändes väldigt kunniga och pålästa jämfört med de andra mäklarbyråerna vi träffat på visningar. Detta var en stor del i varför vi valde lägenheten vi valde, då vi kände att han kunde hjälpa genomföra affären utan krångel.
    Sten H köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2020-10-02
    • 54.8 m²
    • Linné
    2020-10-02
  • Jag köpte en lägenhet i Göteborg via Torbjörn. Han är lugn, trevlig och kunnig. Skulle varmt rekommendera till någon som vill sälja.
    Teed A köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2020-05-22
    2020-05-22
  • Med Torbjörns hjälp sålde vi min mammas bostadsrätt i Majorna. Trots Coronakris och en allmän oro i samhället gick allt som en dans och våra förväntningar införlivades med råge. Torbjörnär mycket proffsig och lämnar inget åt slumpen. Alltid seriös, alltid vänlig och med ett fantastiskt bemötande. Stort TACK!
    Gun Maj B
    Gun Maj B sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2020-05-04
    • 81.0 m²
    2020-05-04
  • Torbjörn har gjort ett bra jobb i en tid då bostadsmarknaden började bli lite osäker. Pålitlig och trevlig!
    Jens S sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2020-04-09
    • 77.0 m²
    2020-04-09
  • Jag är väldigt glad med min lägenhet tycker Torbjörn på Fastighetsbyrå är professionell och hjälpsam person 👍🏻 Tackar alla på fastighetsbyrå
    Carolina M köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2020-03-14
    • 58.9 m²
    • Linné
    2020-03-14
  • Torbjörn är professionell och kunnig, både som köpare och säljare känner en sig helt trygg genom hela processen. Han gör det lilla extra och engagerar sig verkligen i att allt ska bli så bra som möjligt. Dessutom är Torbjörn väldigt trevlig att ha att göra med! Jag rekommenderar varmt både Torbjörn och hans mäklarkontor.
    Anna W sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2020-02-26
    2020-02-26
  • Närvarande och hjälpsam i alla lägen. En fantastiskt trygg person att ha med sig i processen.
    Niklas O sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2020-02-25
    2020-02-25
  • Torbjörn var både transparent och trovärdig som mäklare och såg till att jag fick bästa möjliga upplevelse under försäljningen. Han var alltid lätt att få tag på och höll mig väl informerad under hela processen. Försäljningen gick både smidigare och bättre än vad jag kunde hoppas på, stort tack!
    Elin N sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2019-09-13
    • 1:a
    • 34.8 m²
    2019-09-13
  • Jag har sålt en bostadsrätt. Jag kontaktade Torbjörn eftersom han var mäklare när jag köpte lägenheten och jag hade fått ett mycket bra intryck och bemötande då. Torbjörn är effektiv, informativ, rak på sak på ett trevligt sätt
    Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2019-08-26
    • 49.4 m²
    2019-08-26
  • Han är en mycket effektiv person med stort tålamod och uppmärksamhet på detaljer. Jag tycker verkligen om hans tjänst.
    Huaxiang S köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    2019-08-06
    • 81.0 m²