Torbjörn Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag fokuserar alltid på Fastighetsbyråns tre kärnvärden: engagemang, trygghet och affärsmässighet. När du väljer mig som mäklare kommer du att få uppleva dessa kärnvärden genom hela bostadsaffären, både som köpare och säljare.

Som person är jag även målmedveten och positiv, vilket skapar de bästa förutsättningarna för att nå vårt uppsatta mål tillsammans. Jag vill att varje kund ska antingen rekommenderar mig till sina nära och kära eller återkomma. Det är mitt mål! Läs mer

Läs vad 52 Läs vad Torbjörn Eriksson

• Carolina M köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-03-14

Linné
    Jag är väldigt glad med min lägenhet tycker Torbjörn på Fastighetsbyrå är professionell och hjälpsam person 👍🏻
    Tackar alla på fastighetsbyrå Läs mer
  • Anna W sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-02-26

Majorna / Sandarna
    Torbjörn är professionell och kunnig, både som köpare och säljare känner en sig helt trygg genom hela processen. Han gör det lilla extra och engagerar sig verkligen i att allt ska bli så bra som möjligt. Dessutom är Torbjörn väldigt trevlig att ha att göra med! Jag rekommenderar varmt både Torbjörn och hans mäklarkontor. Läs mer
  • Niklas O sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-02-25

Majorna / Sandarna
    Närvarande och hjälpsam i alla lägen. En fantastiskt trygg person att ha med sig i processen. Läs mer
  • Elin N sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-09-13

Majorna
    Torbjörn var både transparent och trovärdig som mäklare och såg till att jag fick bästa möjliga upplevelse under försäljningen. Han var alltid lätt att få tag på och höll mig väl informerad under hela processen. Försäljningen gick både smidigare och bättre än vad jag kunde hoppas på, stort tack! Läs mer
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-08-26

Majorna / Sandarna
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag kontaktade Torbjörn eftersom han var mäklare när jag köpte lägenheten och jag hade fått ett mycket bra intryck och bemötande då.
    Torbjörn är effektiv, informativ, rak på sak på ett trevligt sätt Läs mer
  • Huaxiang S köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-08-06

Linnéstaden
    Han är en mycket effektiv person med stort tålamod och uppmärksamhet på detaljer. Jag tycker verkligen om hans tjänst. Läs mer
  • Esaias H köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-08-03

Linné
    Ansträngde sig extra för att uppfylla mina önskemål.
    Bra och trevlig mäklare! Läs mer
  • Majken M sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-06-30

Linnéstaden
    Som säljare :
    Bra bemötande.
    Snabb och informativ Läs mer
  • José C
    José C köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-06-24

Linné
    Köpte en etta på Masthuggstorget 5. Vänligt bemött av mäklaren. Rakt genom bra affär. Läs mer
  • Martin F sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-03-18

Majorna