Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fjärde Långgatan 18, 413 27 Göteborg — Visa karta

Fastighetsbyrån har koll på Göteborgs västra centrum och Linné. Vi finns på Fjärde Långgatan 18 och har koll på hela området från Haga till Linnéstaden, Majorna, Masthugget, Klippan, Sandarna och Kungsladugård. Här finns massor av historia och storstadsliv.

Vi har alla förutsättningar som krävs för att din bostadsaffär här ska bli lyckad. Vi har full koll på bostadsmarknaden, kan området och bjuder gärna på tips om vad som händer här i närheten. Kontakta oss om du har några frågor, vi ser fram emot att svara på dem!

Läs vad 313 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

• 2019-11-05

Stina B skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpte en lägenhet i Linnestaden, Göteborg. Mäklaren var professionell på alla sätt. Lättillgänglig och mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-11-05

Pontus G skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpte en etta på Linne i Göteborg.

Fick ett bra bemötande, trevlig, kunnig.

Blev lite nervös angående inflyttningsdatumet, men Sebastian hade även en plan om det skulle bli förskjutet. Läs mer
  • 2019-11-03

Julia ‭ skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpte min första lägenhet i centrala Göteborg och fick ett alltigenom professionellt och mycket trevligt bemötande. Jag fick snabbt svar på alla mina frågor och funderingar och hjälp med allt som behövdes genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-26

Louise E skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt en 3:a i Sandarna. Mäklaren ingav förtroende och skötte affären snabbt. Hade inga förväntningar. Nöjd med det hela. Läs mer
  • 2019-10-24

Lena S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam är positiv och tjänstvillig. Läs mer
  • 2019-10-17

Shanaj M skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålde en 2:a på masthugget.
    Sam var super trevlig och ambitiös. Över träffade mina förväntningar, super duktig mäklare som vet vad han gör! Läs mer
  • 2019-10-15

Lovisa V skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Christina sålde en bostad på Masthugget till mig och min sambo. Hon var tillmötesgående och hjälpsam i hela processen. Kunde svara på alla våra frågor och såg till att allt gick smidigt för alla parter. Tydlig i krav och tydlig med vad som gällde angående lägenheten.

Det som utmärkte Christina var att hon verkligen brydde sig. Då det var mitt första lägenhetsköp upplevde jag det jättejobbigt att köpa min första bostad - det är trots allt det dyraste köpet man gör efter bara en titt. Då jag var orolig och osäker bad jag om att få se lägenheten igen i sista sekund och Christina ordnade det trots att det var andra omstänsigheter just då. Verkligen toppen bemötande och snäll och vänlig trota mina extra krav. 5 av 5 guldstjärnor! Läs mer
  • 2019-10-11

Ove B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    1) Bostadsrätt -köp
    2) Vänlig -saklig- snabb
    3) Förväntningar fanns att sköta affär professionellt -uppfyllt
    4) Mycket god Läs mer
  • 2019-10-10

Madeleine G skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jätte nöjda på alla sätt.
    Mäklaren var väldigt proffesionell och duktig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-09-25

Madelaine P skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    sålt en 4:a i majorna, vår mäklare var mycket entusiastisk när han tittade på den, och vi blev mycket bra bemötta, vi var ute efter två lägenheter att köpa för den vi ville sälja. Vi fick flera möjligheter att gå på förhandsvisningar i vårt närområde, tyvärr har vi fått inse att majorna blev lite för dyrt, däremot har vår mäklare verkligen lyssnat på oss, så vi är mycket nöjda även om vi fick gå ner i pris, vilket inte beror på mäklaren i våra ögon utan mer om marknaden, önskar vår mäklare fortsatta framgångar Läs mer
  • 2019-09-23

Ghader H skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam sålde vår lgh och han verkligen bryr sig och kämpar för att hitta rätt bud. Han är positiv och trevlig, finns inget som han inte klarar av.
    Rekommenderar honom. Läs mer
  • 2019-09-23

Joel E skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Hade många olika mäklare hos mig men ingen var i närheten av Andreas. Riktigt bra mäklare. Han skötta allt från början till slut och fixade en kund innan jag ens hade tänkt sälja. Ska ni sälja så välj Andreas. Läs mer
  • PAYAM F

2019-09-20

PAYAM F skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam hjälpte mig att sälja min bostad som det blev en lyckad försäljning.
    Sam är en professionell mäklare med bra kunskaper och spekulanter som aktiv letar efter bostad. Han är lätt att jobba med. Något mer om Sam är att han är lugn och kommer med bra idéer och input.
    Hans team (stylist, fotograf osv. ) är lika underbara och har mycket goda och inspirerande idéer! Läs mer
  • 2019-09-13

Elin N skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Torbjörn var både transparent och trovärdig som mäklare och såg till att jag fick bästa möjliga upplevelse under försäljningen. Han var alltid lätt att få tag på och höll mig väl informerad under hela processen. Försäljningen gick både smidigare och bättre än vad jag kunde hoppas på, stort tack! Läs mer

Magnus A skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam gjorde ett toppenjobb och vi fick vår lägenhet såld för något av ett rekordpris. Läs mer

Brita B skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag tycker inte om att betygsätta andra människor. Det en obehaglig trend som förekommer allt mer i arbetslivet.

Sam är en utmärkt mäklare. tydlig, trevlig och ärlig. Läs mer

Jasmin K skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag har köpt en lgh på Vegagatan 13
    Sam hjälpt mig med detta köp. Mycket trevlig och pedagogisk. Sam blev lite som en som jag kunde prata med då jag var väldig nervös och osäker. Jag är väldigt glad och tacksam för Sams stöd. Läs mer
  • 2019-09-04

Olle B skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Blev bra bemött av mäklaren när vi väl var och titta på den och när affären var klar, positiv och glad. Men jag tyckte tyvärr att vi blev bemötta dåligt när vi väl tog kontakt om att köpa den. Budet togs inte så seriöst och vi fick ingen respons. Lite bättre kommunikation hade jag uppskattat. Läs mer
  • 2019-09-02

Alexandra G skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi har sålt en lägenhet med Andreas. Han var duktig, direkt och snabb. Vi var jättenöjd! Läs mer
  • 2019-09-02

Tomas G skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Extremt professionell och lyhörd. Arbetar proaktivt och målinriktat med imponerande resultat. Läs mer
  • 2019-08-26

Johan W skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Duktig, driven och effektiv. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-08-26

Anna S skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag kontaktade Torbjörn eftersom han var mäklare när jag köpte lägenheten och jag hade fått ett mycket bra intryck och bemötande då.
    Torbjörn är effektiv, informativ, rak på sak på ett trevligt sätt Läs mer
  • David B

2019-08-26

David B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bra erfarenhet av Sebastian Arnell Läs mer
  • Johanna E

2019-08-25

Johanna E skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas sålde en lägenhet på Nordostpassagen till mig. Han var väldigt engagerad och kom med tips etc. jag kunde bolla tankar och idéer ang lägenheten. Jag är oerhört nöjd med mitt köp och framförallt att Andreas har stöttat i den processen. Läs mer
  • 2019-08-24

Anita A skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Trevlig och mycket positiv!
    Han verkligen tog hand om oss och körde ända in i ”kaklet”.
    Tack Sam!
    Anita o Lasse Läs mer
  • 2019-08-24

Carina Ö skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag kan inte uttala mej om henne då det är min dotter som har haft den kontakten med Christina Läs mer
  • 2019-08-22

Lena W skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt bostadsrätt, blivit väl bemött och affären har varit snabb och smidig. Läs mer
  • 2019-08-22

Magnus O skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Kreativ, tillgänglig och väldigt bra att ha att göra med helt enkelt! Läs mer
  • 2019-08-14

Maziyar K skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam är en mycket driven och engagerad till sitt jobb och sina klienter. Jag fick ett fantastiskt bemötande vid första träffen och genom våra andra kontakter, då andra lägenheten blev en affär. Han uppträdde alltid som ett professionellt och var alltid lyhörd.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sandra I

2019-08-12

Sandra I skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi köpte en trea uppe på Gråberget genom Sebastian. Tycker Sebastian skötte allt bra. Visningen, budgivningen, budavslut samt kontraktsskrivningen. Han och hans kollega har funnits tillhands när vi funderat på saker och kunnat hjälpa oss tillrätta. Vi är väldigt nöjda med vårt köp och Fadtighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-08-12

Ivana A skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    En otroligt duktig mäklare
    Vi köpte en bostadsrätt
    Hög service och ett mycket kompetent bemötande
    Skulle välja Sam som mäklare vid ev. Framtida försäljning Läs mer
  • 2019-08-12

Catharina S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålt bostadsrätt
    Allt bra o professionellt Läs mer
  • 2019-08-07

Natalie W skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam var fantastisk att samarbeta med och han gjorde ett utmärkt jobb med att sälja vår lägenhet. Läs mer
  • 2019-08-06

Agnes J skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Christina är en mycket trevlig och professionell mäklare. Hon bemöter med värme och omtanke och tar hänsyn till kundens behov. Jag kände mig trygg under säljprocessen och är väldigt nöjd med priset för lägenheten. Eloge till Christina för utmärkt utfört arbete! Läs mer
  • 2019-08-06

Huaxiang S skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Han är en mycket effektiv person med stort tålamod och uppmärksamhet på detaljer. Jag tycker verkligen om hans tjänst. Läs mer

Annelie P skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Storgatan 7

Otroligt bra bemötande av Sam!
    Kunnig, proffsig, personlig, korrekt, snabb, svarade även under hans semester!
    Kan inte önska en bättre mäklare!

Tack! Läs mer
  • 2019-08-05

Matilda L skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Christina var mycket kunnig och engagerad vid vårt köp av lägenhet i Linné. Mycket bra mäklare :) Läs mer
  • 2019-08-05

Peter Carl L skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Christina var strålande vid vårt köp av lgh på Fjärde långgatan! Stort tack för allt! Läs mer
  • 2019-08-03

Esaias H skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Ansträngde sig extra för att uppfylla mina önskemål.
    Bra och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2019-08-01

Daniel P skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålt en 2:a i Majorna. Jag och min sambo har fått ett professionellt och trevligt bemötande, där mäklaren lyssnat på våra förväntningar och lyckats leverera ett resultat som var inom vår godkända ram.

Vi skulle rekommendera Christina! Det enda som skulle kunna bli bättre var en upplevelse av att man fick höra av sig och "jaga information" bid något tillfälle. Som köpare vill man gärna bli uppdaterad direkt även om det är negativa nyheter. Men annars var vi supernöjda! Läs mer
  • 2019-07-22

Magnus O skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam är fantastisk både som mäklare och person, så lätt att tycka om både för säljare, köpare och spekulant. Han visade en enorm kunskap och energi och jobbade för oss precis på det sätt vi ville. Läs mer
  • Johanna E

2019-07-20

Johanna E skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam har varit ett stort stöd och har verkligen mycket stor kunskap angående området, lägenheterna och är genuint mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda med affären.
    Jag kan varmt rekommendera Sam! Läs mer
  • 2019-07-17

Weiwei J skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    I bought an apartment from Sam.
    I met Sam several times when I was looking for the apartment.
    Sam is a warm-hearted guy.
    He works with passion and always responds on time. Läs mer
  • 2019-07-10

Fredrik Y skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Ska du köpa eller sälja en bostad kring Göteborgs Linnéstad så skulle jag helt klart rekommendera Sebastian, har är duktig, proffesionell, kunnig mäklare och väldigt trevlig Läs mer
  • 2019-07-04

Caroline W skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålde vår 4a i masthugget efter husköp. Tycker att AJ gav oss en tydlig bild av hur marknaden ser ut och vad vi kunde förvänta oss och hur vi skulle tänka kring tidsplan och prissättning inför försäljningen. Att få en förklaring av marknadens tendenser idag innan vi gick in i försäljning gav oss en trygghet som hjälpte oss igenom processen även när det kändes trögt. I slutändan är vi nöjda med försäljningen och AJs insats och tycker att han lyckades hitta de rätta köparna. AJ är väldigt trevlig, ambitiös och social - en toppkombo för en mäklare. Läs mer
  • Petter E

2019-07-04

Petter E skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi sålde vår lägenhet i Masthugget via Andreas Jeppsson. Tryggt och professionellt. Mycket engagerad mäklare jag kan rekommendera. Läs mer
  • David B

2019-07-04

David B skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålt bostad. Tydlig och lätt att kommunicera med. Hög kompetens. Utmärkt bemötande Läs mer
  • 2019-07-01

Erika T skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas är väldigt trevlig, alltid tillgänglig och hjälper till så mycket han kan. Han svarar på alla frågor vi ställer och det verkar som att han har erfarenhet av det mesta. Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-06-30

Axel H skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas är ständigt tillgänglig och när vi köpte vår bostad genom honom kändes det tryggt hela vägen, han svarar på alla frågor när som helst och han är mycket kompetent. Läs mer
  • 2019-06-30

Majken M skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Som säljare :
    Bra bemötande.