Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fjärde Långgatan 18, 413 27 Göeborg — Visa karta

Fastighetsbyrån har koll på Göteborgs västra centrum och Linné. Vi finns på Fjärde Långgatan 18 och har koll på hela området från Haga till Linnéstaden, Majorna, Masthugget, Klippan, Sandarna och Kungsladugård. Här finns massor av historia och storstadsliv.

Vi har alla förutsättningar som krävs för att din bostadsaffär här ska bli lyckad. Vi har full koll på bostadsmarknaden, kan området och bjuder gärna på tips om vad som händer här i närheten. Kontakta oss om du har några frågor, vi ser fram emot att svara på dem!

Läs vad 203 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

• 2019-01-17

Franco V skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpte en etta för min dotter. Så fort jag meddelade intresse via hemsida blev kontaktat av Christina trots tid på dagen som inte var precis "arbetstid" Hon har varit professionellt och snabbt under hela processen. Läs mer
  • 2019-01-17

Beatrice V skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Blev bemött på ett positivt sött och fick hjälp när det behövdes Läs mer
  • 2019-01-16

Jessica O skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas är bäst inga protest! Ingen krititk, förhandlingen gick smidigt och säkert. Läs mer
  • 2018-12-21

Carina S skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi har köpt en bostadsrätt! Blev utmärkt bemött när jag kontaktade Sebastian. Han upplevdes mycket kunnig, intresserad och oerhört lösningsirienterad! Anbitiös och villig att ställa upp mer ön man kunde förvänta sig! Vi hade mycket speciella önskemål och dessa löste han galant pt oss! Vi är mer än nöjda! Har haft många kontakter ned olika mäklare genom åren ich Sebastian har överträffat alla med råge! Med vänlig hälsning, Carina Skoog Läs mer
  • Karl David F

2018-12-18

Karl David F skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas är energisk, kreativ och tillmötesgående. En utmärkt mäklare! Läs mer
  • 2018-12-11

Eva Maria F skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas har haft en professionell inställning under hela processen med att sälja vårt hus.
    Han har hela tiden uppdaterat oss om vad som hänt och varit rak och realistisk i sina tankar om försäljningen.
    Efter några resor fram och tillbaka lyckades han på ett mycket bra sätt "seal the deal".
    Jag kan varmt rekommendera honom.
    /Eva Fridman Läs mer
  • 2018-12-10

Margareta R skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam är en fantastisk mäklare och person. Professionell och hjälpsam. Det var en trygghet med honom som mäklare vid min senaste försäljning.Och en glädje, eftersom han är så positiv utöver sin kunnighet. Jag vill verkligen rekommendera honom.
    Margareta R Läs mer
  • 2018-12-09

Jessica Y skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    I en osäker och volatil marknad var vi glada att vi hade Torbjörn som mäklare när vi sålde vår lägenhet i Linnéstaden. Han var utomordentligt bra att jobba med och väldigt trevlig som person. I en stressig process var han lugn och han och hans medarbetare skötte allt med van hand. Han skulle få sälja min nästa bostad också. Läs mer
  • 2018-12-07

Lars J skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag köpte en tvåa på Linnégatan och sålde min fyra på Nordenskiöldsgatan. Sebastian hade hand om bägge affärerna och bägge utföll till min belåtenhet. Läs mer
  • 2018-12-05

Bader Z skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Great support, very pro! I highly Recommend Sebastian ! Läs mer
  • Björn S

2018-12-05

Björn S skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Snabb på att svara och flexibel och lyhörd för önskemål. Trevlig person som inger förtroende. Läs mer

Anette H skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vid tidigare köp genom Fastighetsbyrån var min reaktion att ge byrån en ny chans!
    Sam har på alla sätt och vis bemött mina förväntningar genom försäljningen av vår 4:a på Nordostpassagen i Linnéstaden.
    Med handfast handslag kan jag varmt rekommendera Sam Emami som mäklare till andra som går i köp eller försäljningstankar. Fortsätt med din goa personlighet så kommer ni få många nöjda köpare och säljare💕 Läs mer
  • 2018-12-05

Aiham A skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Noggrann och seriös! Trevlig och tillgänglig genom hela processen! Rekommenderas varmt! =) Läs mer
  • Jonathan H

2018-12-05

Jonathan H skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålde min lägenhet på 44kvm vid linne. Anlitade mäklaren Sebastian och han visade verkligen att han besitter stor kunskap inom detta yrke. Förutom detta en VÄLDIGT trevlig grabb! Jag är mer än nöjd och säkerligen använda mig av hans hjälp i framtiden också! Läs mer
  • 2018-12-04

Jens B skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Om ni skall välja Fastighetsbyrån, då rekommenderar jag att ni väljer Christina som er mäklare.
    Vi fick all hjälp med allt vi förväntat oss och även med sådant vi inte tänkt på inför försäljningen. Läs mer
  • 2018-12-04

Amanda S skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas är en väldigt entusiastisk och hjälpsam mäklare! Han har hjälp mig att sälja min lägenhet i majorna och varit fantastisk hela vägen! Läs mer
  • Kent L

Förtroendeingivande,
    Positiv,
    Kreativ,
    Förväntningar:
    Att få sålt läg. snabbt och bekymmerslöst. Läs mer
  • V S

2018-11-27

V S skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Tack vare Christina sålde jag min lägenhet innan visning! Hon är en trevlig, flexibel och engagerad mäklare. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-11-25

Marianne B skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Torbjörn uppfyllde alla förväntningar på en bra mäklare. Han var lätt att samarbeta med . Lyssnade in och tog tillvara på mina önskemål.Var lätt att nå. Glad och positiv. Hjälpsam. Jag kan varmt rekommendera Torbjörn som mäklare. Läs mer
  • Björn S

2018-11-25

Björn S skrev om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bra kontor , snabb och pålitlig service, lyssnade på kunden Läs mer
  • 2018-11-23

Douglas T skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Engagerad, kunnig mäklare som agerar på ett för alka parter korrekt sätt. En mäklare att lita på. Läs mer
  • 2018-11-16

Bengt J skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt en tvåa och sålt en trea på 10 dgr.
    Kanonbra mäklare, lyhörd och snabb. Många mäklare ”gömmer sig” bakom stylade objekt. Vi stylade inte, avskyr där man stylar upp. Samma tråkiga billiga möbler på varenda visning!!!!!
    Är ju lägenheten och inte möbler man köper.
    Sam var som helhet helt perfekt som mäklare.
    Har även rekommenderat honom till grannen. Läs mer
  • 2018-10-29

Adam B skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    En riktig stjärna! Sålde vår lägenhet i Majorna på ett utomordentligt bra sätt. Grym kommunikation, bra information och även köparna var supernöjda när vi träffades. Sam är en grym mäklare! Läs mer
  • 2018-10-24

Amanda S skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt bostad utmärkt service och hjälp! Läs mer
  • 2018-10-23

Martin K skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi sålde vår lägenhet med Christina och blev väldigt bra bemötta. Kan inte tänka mig en trevligare eller tryggare mäklare. Läs mer
  • 2018-10-16

Ingmar T skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålt en liten tvåa i Skytteskogen.
    Andreas är en glad, positiv och oerhört drivande person och mäklare.
    Mina förväntningar var att nå ett visst bud och utöver det var det fritt fram Andreas att tjäna vad han ville. Vilket tror jag passade honom som mäklare. Ändå fick vi en väldigt personlig relation under uppdraget. Vilket ger en extra positiv känsla för mig som kund.
    Jag anlitar gärna honom igen och rekommenderar jonom naturligtvis för andra uppdrag. Läs mer
  • 2018-10-09

Danesh Etemadi Z skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas var engagerad och agerade professionellt under hela processen. Vi fick löpande återkoppling och rådgivning vid olika situationer som uppstår under processen. Tydlig, rak och levererar resultat. Läs mer
  • 2018-10-03

Olga F skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt lägenhet

Blev väldigt bra bemött.

Jag tycker mäklaren levde bra upp till de förväntningar jag hade. Han var framförallt väldigt trevlig och professionella i sin roll som mäklare.

Min upplevelse är myclet positiv. Tycker att mäklarbyrån var bra och skickade ut påminnelse och vad som skulle göras innan beskrivningen. Väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • 2018-10-03

Joakim A skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Driven och trevlig person som man verkligen kan lita på! Läs mer
  • 2018-09-18

Jacob L skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bästa mäklaren. Alltid trevlig och svarade alltid när man ringde. Läs mer
  • Anna B

2018-09-18

Anna B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi tog hjälp av Fastighetsbyrån för att sälja vår 3:a i Gamla Masthugget. Vår mäklare, Sebastian Arnell upplevdes väldigt kunnig, professionell och vi fick ett stort förtroende för honom. Affären gick smidigt och vi är mycket nöjda. Rekommenderar Sebastian varmt till andra. Läs mer
  • 2018-09-17

Gustaf H skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Gjorde allt och lite till för att nå det högsta slutpriset vid försäljningen av vår lägenhet och vi blev mer än nöjda.
    Att han sen är snygg också är ju bara en bonus.. Läs mer
  • Pernilla E

2018-09-17

Pernilla E skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi har köpt en trea i centrala Göteborg via Andreas och är väldigt nöjda. Vi fick svar på alla frågor som vi hade innan köpet och har även fått hjälp efter köpet av bostaden. Andreas är kunnig och pålitlig och gör det lilla extra för att allt ska kännas bra. Läs mer
  • Armando M

2018-09-17

Armando M skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Efter en krånglig säljprocess av vår lägenhet där vi var missnöjda med vad som hade uppnåtts kontaktade vi till slut Fastighetsbyrån och Sebastian.
    Kändes så rätt från början, och
    Sebastian har varit en klippa under hela säljprocessen. Proffsig, ödmjuk, kompetent och erfaren. Alltid snabb på att återkoppla och ger realistiska förväntningar. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2018-09-15

Bo W skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Behövs ingen sammanfattning med ett sådant betyg.
    Hela kontoret utstrålar värme och glädje.

MVH

BW Läs mer
  • 2018-09-13

Pablo S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Både sålt och köpt av Sam. Världsklass rakt igenom Läs mer
  • 2018-09-13

Rim L skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag fick ett bra, proffesionellt och tryggt intryck av Sam. Jag letade lägenhet under en längre tid och kom i kontakt med Sam under en tidigare visning. Sam bibehöll kontant och frågade mig emellanåt hur det gick och erbjöd förhandsvisning på lägenheter han trodde kunde passa mig. Vilket uppskattas mycket. Sam gör verkligen det lilla extra för sina kunder. Läs mer
  • 2018-09-12

Robert H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket proffsig genom hela processen. Läs mer

Anne H skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt en lägenhet i Majorna. Bra bemötande, kanon mäklarassistent. Läs mer

Anna B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    I flera bostadsrättsaffärer har jag anlitat/kommit i kontakt med Sebastian Arnell.
    Jag kan inte tänka mig en bättre fastighetsmäklare.
    Sebastian är mycket kunnig, engagerad och tillmötesgående. Både som köpare och säljare har jag känt mig helt nöjd.
    Sebastian har mitt fulla förtroende och jag rekommenderar honom på det varmaste. Läs mer
  • Katalin K

2018-09-11

Katalin K skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet med hjälp av Sam. Han var jätte trevlig hela tiden. Processen tog lång tid eftersom säljare hade svårt att bestämma sig, och Sam hanterade det riktigt bra psykologiskt åt båda håll. Läs mer
  • 2018-09-11

Jonna S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam är en jätteduktig mäklare som är otroligt driven och målinriktad. Vi kommer definitivt att anlita Sam som mäklare igen. Läs mer
  • 2018-09-07

Jonas D skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Rak, tydlig och kunnig. Förtroendeingivande och transparent från start. Läs mer
  • 2018-09-05

Hanna D skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Skapar förtroende och känns genuin. Vi köpte före visning och då kan det ju kännas bra att veta varför affären ska gå snabbt. Vi upplevde att Sam lindrade den osäkerheten bra och ärligt och kunde svara på de frågor och funderingar vi hade. Supertrevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2018-08-28

Anna B skrev om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Alltid trevligt bemötande av en engagerad och kunnig personal som alla är intresserade av resp kund. Läs mer
  • 2018-08-27

Ingrid F skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Glad positiv o jag kände att han jobbade åt båda håll dvs både åt säljare o köpare . Han ville att båda parter skulle bli nöjda😀 Läs mer
  • 2018-08-27

Åsa E skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi har genom förhandsbud köpt en lägenhet på Majstångsgatan 7A. Positiv, trevlig mäklare som ger ett kunnigt intryck. Läs mer
  • 2018-08-17

Edmund J skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam sålde en fyra i centrum för oss. Slog rekord för fyror i området.
    Mycket gott samarbete, Sam jobbade hårt för oss.
    Skulle vi sälja något i framtiden är det självklart Sam som får affären. Läs mer
  • 2018-08-15

Ali S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi sålde en tvåa vid Masthugget. Sam var väldigt hjälpsam och snabb med att svara. Han tog initiativ och var kunnig både inom marknaden och området och kom med värdefulla tips. Han hade ett varmt bemötande och bra kundnätverk. Vi är mycket nöjda med Sams insats. Läs mer
  • 2018-08-11

Carl-johan R skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam var mycket tillmötesgående, tillgänglig och gjorde allt för att hjälpa till att sälja min lägenhet. Läs mer

Fjärde Långgatan 18, 413 27 Göeborg