Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fjärde Långgatan 18, 413 27 Göeborg — Visa karta

Fastighetsbyrån har koll på Göteborgs västra centrum och Linné. Vi finns på Fjärde Långgatan 18 och har koll på hela området från Haga till Linnéstaden, Majorna, Masthugget, Klippan, Sandarna och Kungsladugård. Här finns massor av historia och storstadsliv.

Vi har alla förutsättningar som krävs för att din bostadsaffär här ska bli lyckad. Vi har full koll på bostadsmarknaden, kan området och bjuder gärna på tips om vad som händer här i närheten. Kontakta oss om du har några frågor, vi ser fram emot att svara på dem!

Läs vad 174 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

• Jacob L
    Jacob L skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bästa mäklaren. Alltid trevlig och svarade alltid när man ringde. Läs mer
    Anna B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi tog hjälp av Fastighetsbyrån för att sälja vår 3:a i Gamla Masthugget. Vår mäklare, Sebastian Arnell upplevdes väldigt kunnig, professionell och vi fick ett stort förtroende för honom. Affären gick smidigt och vi är mycket nöjda. Rekommenderar Sebastian varmt till andra. Läs mer
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Gjorde allt och lite till för att nå det högsta slutpriset vid försäljningen av vår lägenhet och vi blev mer än nöjda.
    Att han sen är snygg också är ju bara en bonus.. Läs mer
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi har köpt en trea i centrala Göteborg via Andreas och är väldigt nöjda. Vi fick svar på alla frågor som vi hade innan köpet och har även fått hjälp efter köpet av bostaden. Andreas är kunnig och pålitlig och gör det lilla extra för att allt ska kännas bra. Läs mer
  • Armando M
    Armando M skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Efter en krånglig säljprocess av vår lägenhet där vi var missnöjda med vad som hade uppnåtts kontaktade vi till slut Fastighetsbyrån och Sebastian.
    Kändes så rätt från början, och
    Sebastian har varit en klippa under hela säljprocessen. Proffsig, ödmjuk, kompetent och erfaren. Alltid snabb på att återkoppla och ger realistiska förväntningar. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Bo W
    Bo W skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Behövs ingen sammanfattning med ett sådant betyg.
    Hela kontoret utstrålar värme och glädje.

MVH

BW Läs mer
  • Pablo S
    Pablo S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Både sålt och köpt av Sam. Världsklass rakt igenom Läs mer
  • Rim L
    Rim L skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag fick ett bra, proffesionellt och tryggt intryck av Sam. Jag letade lägenhet under en längre tid och kom i kontakt med Sam under en tidigare visning. Sam bibehöll kontant och frågade mig emellanåt hur det gick och erbjöd förhandsvisning på lägenheter han trodde kunde passa mig. Vilket uppskattas mycket. Sam gör verkligen det lilla extra för sina kunder. Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket proffsig genom hela processen. Läs mer
  • Anne H
    Anne H skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt en lägenhet i Majorna. Bra bemötande, kanon mäklarassistent. Läs mer
    Anna B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    I flera bostadsrättsaffärer har jag anlitat/kommit i kontakt med Sebastian Arnell.
    Jag kan inte tänka mig en bättre fastighetsmäklare.
    Sebastian är mycket kunnig, engagerad och tillmötesgående. Både som köpare och säljare har jag känt mig helt nöjd.
    Sebastian har mitt fulla förtroende och jag rekommenderar honom på det varmaste. Läs mer
  • Katalin K
    Katalin K skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet med hjälp av Sam. Han var jätte trevlig hela tiden. Processen tog lång tid eftersom säljare hade svårt att bestämma sig, och Sam hanterade det riktigt bra psykologiskt åt båda håll. Läs mer
  • Jonna S
    Jonna S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam är en jätteduktig mäklare som är otroligt driven och målinriktad. Vi kommer definitivt att anlita Sam som mäklare igen. Läs mer
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Rak, tydlig och kunnig. Förtroendeingivande och transparent från start. Läs mer
  • Hanna D
    Hanna D skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Skapar förtroende och känns genuin. Vi köpte före visning och då kan det ju kännas bra att veta varför affären ska gå snabbt. Vi upplevde att Sam lindrade den osäkerheten bra och ärligt och kunde svara på de frågor och funderingar vi hade. Supertrevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
    Anna B skrev om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Alltid trevligt bemötande av en engagerad och kunnig personal som alla är intresserade av resp kund. Läs mer
  • Ingrid F
    Ingrid F skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Glad positiv o jag kände att han jobbade åt båda håll dvs både åt säljare o köpare . Han ville att båda parter skulle bli nöjda😀 Läs mer
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi har genom förhandsbud köpt en lägenhet på Majstångsgatan 7A. Positiv, trevlig mäklare som ger ett kunnigt intryck. Läs mer
  • Edmund J
    Edmund J skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam sålde en fyra i centrum för oss. Slog rekord för fyror i området.
    Mycket gott samarbete, Sam jobbade hårt för oss.
    Skulle vi sälja något i framtiden är det självklart Sam som får affären. Läs mer
  • Ali S
    Ali S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi sålde en tvåa vid Masthugget. Sam var väldigt hjälpsam och snabb med att svara. Han tog initiativ och var kunnig både inom marknaden och området och kom med värdefulla tips. Han hade ett varmt bemötande och bra kundnätverk. Vi är mycket nöjda med Sams insats. Läs mer
  • Carl-johan R
    Carl-johan R skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam var mycket tillmötesgående, tillgänglig och gjorde allt för att hjälpa till att sälja min lägenhet. Läs mer
  • Milad M
    Milad M skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Väldigt bra och engagerad mäklare. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Stöttande och väldigt lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Petronella B
    Petronella B skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt bostadsrätt om 41kvm
    Blev väldigt trevligt bemött, avslappnat intryck
    Förväntade mig mycket information, det han inte kunde säga på plats fick jag snabb återkoppling på
    Mycket bra upplevelse, både på visning och i budgivning Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Tack vare Christina fick jag hjälp med alla möjliga frågor kring mitt lägenhetsköp på ett snabbt, förtroendeingivande och professionellt vis. Inte bara fick jag svar på mina frågor, utan hela affären gick igenom på rekordfart. Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Christina hjälpte mig att sälja min lägenhet på ett fantastiskt smidigt & effektivt sätt och till ett pris som var högre än vad jag förväntat mig. Väldigt trevlig, ödmjuk och skicklig och hon gav ett ytterst proffsigt intryck från första mötet! Läs mer
  • Eduardo B
    Eduardo B skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Torbjörn är kunnig och artig person. Alltid trevlig och snäll med sina ord och bemötande. Lyrhörd om vara önskemål både vid köp och försäljning. Vi är väldigt nöjda med hur fastighetsbyrån behandlade våra affärer! Läs mer
  • Jesper F
    Jesper F skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jättenöjd med Sebastian som gjorde ett mycket bra jobb när han sålde vår lägenhet. Läs mer
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi köpte en lägenhet genom Torbjörn får åtta år sedan och nu sålde vi den, också genom Torbjörn.
    Vi blev väldigt trevligt bemötta, personligt och positivt på alla sätt.
    Torbjörn är tydlig och klar och dessutom väldigt hjälpsam även med det rent praktiska. Han får saker att kännas okomplicerade.
    Sammantaget är vi mycket nöjda och rekommenderar Torbjörn Eriksson starkt. Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt en tvåa. Bra med kommunikation. Upplever att mäklaren finns tillgänglig före- under och efter köpet för frågor. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam är en rejält driven mäklare som verkligen jobbar för sin kund. Jag är normalt skeptisk över vilket värde mäklare tillför när de i många fall bara tar emot kunder och skär marginaler. Sam är en mäklare som tillför värde till köpet/försäljningen. Anlita Sam, nöj dig inte med en vanlig mäklare. Läs mer
  • Armando M
    Armando M skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi har köpt lägenhet via Sam och har varit supernöjda hela vägen. Sam är noggrann, tålmodig, tillmötesgående och en empatisk och trevlig person. Vi kände förtroende från början till slut. Läs mer
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam hjälpte oss sälja vår bostadsrätt. Han är trevlig och känns personlig utan att sluta vara professionell. En positiv och driven säljare. Läs mer
  • Leif P
    Leif P skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket kunnig man som tar en på allvar. Hjälper till alla timmar på dygnet helt underbart att ha en sådan man att göra med. Läs mer
  • Benjamin O
    Benjamin O skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag har köpt en trea i Nordostpassagen av denne man. Trevlig och lösningsorienterad. Framförallt är han bra på att hitta ett avslut i affären och det är ju därför man anlitar en mäklare. Läs mer
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Har köpt en lgh och blev trevligt bemött samt fick bra hjälp av Sam! Läs mer
  • Marie-heléne A
    Marie-heléne A skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Lättillgänglig, okomplicerad, trevlig, engagerad. Köpet var helt enkelt mycket smidigt och vi fick bra info under hela processen! Läs mer
  • Mohab M
    Mohab M skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag sålde en lägenhet i Majorna via Sam. Han var en helt fantastisk mäklare väldigt lyhörd och gjorde allt för att jag skulle bli nöjd. Kontaktade 2 olika firmor innan jag kom i kontakt med Sam , bägge firmorna tyckte att jag begärde för mycket för min lägenhet. Sam levererade direkt ! Fick exakt det jag ville ha för min lägenhet och allt gick väldigt smidigt och enkelt till Läs mer
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas är professionell, kompetent, drivande och engagerad. Han är dessutom mycket trevlig och serviceminded. Vi är mycket nöjda och tacksamma för hans insatser i samband med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bemötandet har från allra första kontakten varit utmärkt, vänligt, tillmötesgående och proffsigt. Christina lade upp en bra plan för de olika momenten i försäljningen, följde upp och återkopplade och har hela tiden varit väldigt kunnig och engagerad. Hon har varit noga med att kolla upp och om det varit någon osäkerhet så har hon rådgjort med sina kollegor. Jag är mycket nöjd så här långt och har bara positivt att säga. Läs mer
  • Elisabetg G
    Elisabetg G skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Kunnig, sympatisk, förtroende och trygghet veckande, rekommenderar varmt. Läs mer
  • Nikola K
    Nikola K skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Trevligt bemötande. Kunnig, engagerad och svarar väldigt snabbt. Läs mer
  • Federico C
    Federico C skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Väldigt bra.
    Mycket nöjd med henne där hon förklarade och informerade väl. Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Christinas bemötande var förtroendeingivande och ärligt. Hennes engagemang och passion för sitt yrke är tydligt och resulterade i en snabb och smidig försäljning som levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Hon är en varm och engagerad mäklare! Läs mer
  • Sylvi D
    Sylvi D skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi fick ett gott intryck av Sam från första stund. Han hade ett naturligt gott bemötande och ingav förtroende för de tjänster som erbjuds vid försäljningsprocessen. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sebastian är extremt kunnig och mycket professionell. Han individanpassar upplägget så det blir levande och känns unikt just för min lägenhet.
    Jag rekommenderar honom mycket varmt och önskar fler mäklare var som Sebastian Arnell. Läs mer
  • Richard L
    Richard L skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Fantastiskt trevlig och hårt arbetande människa. Kung! Läs mer
  • Anita J
    Anita J skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Utmärkt tillmötesgående, kunnig. Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Artig
    Påläst