Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fjärde Långgatan 18, 413 27 Göeborg — Visa karta

Fastighetsbyrån har koll på Göteborgs västra centrum och Linné. Vi finns på Fjärde Långgatan 18 och har koll på hela området från Haga till Linnéstaden, Majorna, Masthugget, Klippan, Sandarna och Kungsladugård. Här finns massor av historia och storstadsliv.

Vi har alla förutsättningar som krävs för att din bostadsaffär här ska bli lyckad. Vi har full koll på bostadsmarknaden, kan området och bjuder gärna på tips om vad som händer här i närheten. Kontakta oss om du har några frågor, vi ser fram emot att svara på dem!

Läs vad 270 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

• 2019-07-10

Fredrik Y skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Ska du köpa eller sälja en bostad kring Göteborgs Linnéstad så skulle jag helt klart rekommendera Sebastian, har är duktig, proffesionell, kunnig mäklare och väldigt trevlig Läs mer
  • 2019-07-04

Caroline W skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålde vår 4a i masthugget efter husköp. Tycker att AJ gav oss en tydlig bild av hur marknaden ser ut och vad vi kunde förvänta oss och hur vi skulle tänka kring tidsplan och prissättning inför försäljningen. Att få en förklaring av marknadens tendenser idag innan vi gick in i försäljning gav oss en trygghet som hjälpte oss igenom processen även när det kändes trögt. I slutändan är vi nöjda med försäljningen och AJs insats och tycker att han lyckades hitta de rätta köparna. AJ är väldigt trevlig, ambitiös och social - en toppkombo för en mäklare. Läs mer
  • Petter E

2019-07-04

Petter E skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi sålde vår lägenhet i Masthugget via Andreas Jeppsson. Tryggt och professionellt. Mycket engagerad mäklare jag kan rekommendera. Läs mer
  • David B

2019-07-04

David B skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålt bostad. Tydlig och lätt att kommunicera med. Hög kompetens. Utmärkt bemötande Läs mer
  • 2019-07-01

Erika T skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas är väldigt trevlig, alltid tillgänglig och hjälper till så mycket han kan. Han svarar på alla frågor vi ställer och det verkar som att han har erfarenhet av det mesta. Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-06-30

Axel H skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas är ständigt tillgänglig och när vi köpte vår bostad genom honom kändes det tryggt hela vägen, han svarar på alla frågor när som helst och han är mycket kompetent. Läs mer
  • 2019-06-30

Majken M skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Som säljare :
    Bra bemötande.
    Snabb och informativ Läs mer
  • 2019-06-26

Susanne H skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jättenöjd med allt, allt gick mycket lättare och smidigare än förväntat tack vare Andreas. Läs mer
  • 2019-06-26

Karin B skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mkt engagerad och proffsig och ger sig inte tills han får resultat som alla är nöjda med! Läs mer
  • 2019-06-24

Emma P skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas sålde vår lägenhet juni 2019. Professionell och kunnig mäklare. Lätt att ha kontakt med och tillmötesgående angående våra önskemål vid vår försäljning. Läs mer
  • 2019-06-24

Josefin J skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag har sålt en 2:a i Majorna där Christina Molnar var min mäklare i affären. Christina var otroligt serviceinriktad och enkel att ha att göra med.

Lägenheten såldes inom 3 veckor (jag hade flyttat ut så Christina kunde ta visningar löpande) till ett pris som var bra med tanke på nuläget på bostadsmarknaden.

Jag skulle anlita Christina igen om jag fick behovet. Läs mer
  • José C

2019-06-24

José C skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpte en etta på Masthuggstorget 5. Vänligt bemött av mäklaren. Rakt genom bra affär. Läs mer
  • 2019-06-20

Lars R skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sebastian är rutinerad effektiv och trevlig Läs mer
  • 2019-06-19

Karl-Anton P skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag är jättenöjd. Christina var vänlig, ärlig och förstående. Väldigt trevligt bemötande från första till sista kontakt. Proffsigt! Läs mer
  • 2019-06-14

Linus H skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpte en lägenhet på övre husargatan med hjälp utav Sam. Extremt proffsig i samtliga delar av köpet och kände mig aldrig orolig över något! Läs mer
  • 2019-06-12

Rasmus H skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Han skötte allt finfint när vi köpte vår trea! Läs mer
  • Natalie G

2019-06-12

Natalie G skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpte en tvåa i Masthugget! Allt fungerade kanon 🙂 Läs mer
  • 2019-06-12

Tommy S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Snabb, tillgänglig och hörsam. Läs mer
  • 2019-06-03

Per Gerhard A skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Allt var bra o possitivt, kande oss trygga. Läs mer
  • 2019-06-03

Cecilia A skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Har köpt en bostadsrätt på tredje lång gatan. Allt gick smidigt och bra. Mäklaren mycket bra👍 Läs mer
  • 2019-05-31

Johanna L skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålde en 1,5:a i Majorna. Litade på Christina, hon sa vad hon tyckte och gav ärliga svar, samtidigt jobbade hon proffsigt och ställde upp med bra service. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-05-28

Anders B skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålt en 2a kanonservice av Sam Läs mer
  • 2019-05-25

Margareta S skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket kunnig, proffsig ochi inkännande. Läs mer
  • 2019-05-24

Johan Å skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bostadsrätt i Masthuugget Gbg
    Trots svårt säljlöge såldes den till bra pris o på kort tid av sebastian A
    Vi är mkt nöjda med hans hantering av detta ärende Läs mer
  • 2019-05-20

Alexander B skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    1:a, 37 kvm, Majorna.

Snabb och problemfri affär. Pragmatisk.

Helnöjd :) Läs mer
  • 2019-05-20

Martin A skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket bra herre på alla sätt. Läs mer
  • 2019-05-19

Helene J skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Professionellt bemötande där stor tillit skapades genom första mötet. Stor hjälp till att sälja vår lägenheten. Smidigt och snabbt. Levde upp till våra förväntningar och lite där till, då han utöver trevligt bemötande skickade en stylist som gav stylings tips inför fotografering. Snabb på att svara både via mail och mobil. Inget att klaga på, hel nöjd Läs mer
  • 2019-05-16

Ina E skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag köpte en bostadsrätt i Linné, Göteborg. Arnell uppfattades som lugn och kunnig inom sitt område. Under budgivningen var han dock svår att nå emellanåt.
    Efter budgivning var han professionell i bemötande och kontraktskrivning där han ett flertal gånger erbjudit sin hjälp och kunskap inom olika områden.

Skulle starkt rekommendera han och helhetskänslan var mycket bra. Professionell, kunnig och trevlig. Läs mer
  • 2019-05-16

Agnes J skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas har gett mig professionellt stöd och hjälp vid både köp och försäljning av bostadsrätt. Från början av min säljprocess har Andreas varit lyhörd och förtroendeingivande. Under hela processen har han gett goda råd längs vägen och delat med sig av sin kompetens som mäklare.

Jag rekommenderar varmt Andreas som mäklare om du funderar på att köpa lägenhet eller sälja din lägenhet!! Läs mer
  • 2019-05-15

Samir F skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi var tidigt ute i säljprocessen och tog god tid på oss att träffa flera mäklare och firmor före vi bestämde oss för vem vi ville jobba med. Från starten och genom hela processen har Sam varit lyhörd och alltid positiv och lösningsorienterad. När det väl var skarpt läge tog det två dagar från det att annonsen kom ut till det att vi var överens om ett pris med köparna, tack vare Sams kontaktnät.

Sam är väldigt kompetent och har stor kunskap om området (Linné) och föreningen, men det som står ut är hans driv och personlighet. Han är lätt att tycka om och han är transparent, vilket jag tror uppskattas av både köpare och säljare. Han är helt enkelt en jävligt bra mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-15

Helén E skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas Jeppsson sålde en bostadsrätt i Majorna åt oss. Han skötte hela försäljningen på ett trevligt och proffsigt sätt. Vi var mycket nöjda både med Andreas och med resultatet av försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-14

Martijn V skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    We are convinced that Andreas is the reason for a great deal for all parties. Andreas is a specialist on many different levels. I could recommend Andreas to every homeowner who wants to sell. Läs mer
  • 2019-05-12

Erik E skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Har sålt läg. i Linne´
    Christina har varit en klippa hela vägen.
    Hon ingav ett professionellt och kompetent intryck,
    redan vid första besöket. Är dessutom en mycket
    behaglig o varm person med stor kunskap.
    Jag hyser stort förtroende för henne som mäklare.
    Skulle utan tvekan anlita henne igen.
    /Eric Läs mer
  • Lars B

2019-05-11

Lars B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätter under våren. Sebastian var förtroendeingivande, lugn och gav ett positivt intryck. Han var kunnig både om lägenheten vi köpte samt om lagar och regler. Läs mer
  • Marie J

2019-05-09

Marie J skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas sålde vår lägenhet till rekordpris!!!
    Vi är, utöver slutpriset, väldigt nöjda på alla sätt och vis. Rekommenderar varmt Andreas som fastighetsmäklare! Läs mer
  • 2019-05-09

Phoenix Chu J skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi fick mycket varm och hjärtlig bemötte. Jag kan rekommendera mina vänner om honom. Läs mer
  • 2019-05-07

Patrik J skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt en etta. Sam gör ett trovärdigt och ärligt intryck. Trevlig, glad och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2019-05-05

Eva H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Engagerad och fint bemötande. Svarade snabbt på mail och telefon :) Läs mer
  • 2019-04-29

Joakim S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpte en bostadsrätt i Göteborg. Fick ett väldigt positivt intryck av Sam och kände mig lugn genom hela köpprocessen. Läs mer
  • 2019-04-28

Anna E skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi har köpt en lägenhet som Andreas sålde. Vi har fått ett trevligt och engagerat bemötande och Andreas har agerat professionellt genom hela processen. Vi kan ge de bästa rekommendationerna till de som vill anlita Andreas som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-25

Hans E skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bostadsrätt Masthugget 1.a
    Bra och intensivt bemötande optimistisk!!
    Förväntningarna uppfyllda

Kan rekommenderas! Läs mer
  • Abdisalam A

2019-04-23

Abdisalam A skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Väldigt lätt att prata med. Ser verkligen till att göra det extra samt lite till. Alltid tillgänglig och snabb på att svara och åtgärda alla frågeställningar. Rekommenderas starkt ä! Läs mer
  • 2019-04-09

Lars R skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Fantastiskt trevlig och professionell mäklare. Hjälpte mig först för några år sedan med en värdering av min lägenhet. Och när jag nylien tog kontakt för att eventuellt sälja och även köpa lägenhet gick det snabbt. Hur trevlig och effektiv som helst. Läs mer
  • Göta D

2019-04-09

Göta D skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam sålde min lägenhet till ett pris som var över mina förväntningar. Genom sitt stora kundregister kunde han snabbt matcha min lägenhet med en kunds önskemål. Genom sitt enormt trevliga sätt, kunskap och lyhördhet tar hand om både säljare och kund på ett optimalt sätt Läs mer
  • 2019-04-03

Patrik C skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Fick bra hjälp när vi köpte vår lägenhet. Proffsigt och positivt bemötande. Dock var det viss information som vi inte fick till oss som jag förväntade mig. Till exempel att månadsavgiften nyligen höjts och planeras att höjas igen. Läs mer
  • 2019-04-03

Gunilla S skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Christina har ett trevlig sätt mot mig som kund. Jag kontaktade henne för värdering av min bostadsrätt inför uthyrning och senare försäljning. Hon följde upp detta när hon beräknat att min uthyrningsperiod löpt ut och jag gick då vidare med försäljningen. Tack vare en förhandsvisning behövde jag inte lägga tid och pengar på extra städning och styling, vilket var skönt. Min sammanfattning av bostadsförsäljningen i ett ord är "smidig" och det ger jag Christina all cred för. Läs mer
  • Martin H

2019-03-28

Martin H skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag tyckte att Sam var duktig Läs mer
  • 2019-03-27

Kristin G skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    sålt lägenhet i västra centrum Göteborg
    blivit väl bemött av mäklare
    mina förväntningar var nog högre på själva försäljningen än vad som sedan skedde.
    I det stora hela var det ok. Läs mer
  • 2019-03-18

Martin F skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket bra mäklare. Trevlig och ärlig. Läs mer
  • 2019-03-18

Tomas K skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålde min lägenhet i Linne med Sam. Han är verkligen helt fantastisk. Kunde inte valt en med lämpad person för uppdraget.

Hälsningar Tomas. Läs mer

Fjärde Långgatan 18, 413 27 Göeborg