Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fjärde Långgatan 18, 413 27 Göeborg — Visa karta

Fastighetsbyrån har koll på Göteborgs västra centrum och Linné. Vi finns på Fjärde Långgatan 18 och har koll på hela området från Haga till Linnéstaden, Majorna, Masthugget, Klippan, Sandarna och Kungsladugård. Här finns massor av historia och storstadsliv.

Vi har alla förutsättningar som krävs för att din bostadsaffär här ska bli lyckad. Vi har full koll på bostadsmarknaden, kan området och bjuder gärna på tips om vad som händer här i närheten. Kontakta oss om du har några frågor, vi ser fram emot att svara på dem!

Läs vad 82 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

• Åke J
    Åke J skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag vet inte hur Christina Molnar med medarbetare räknar eller hur de tolkar ritningar.
    För mig är det här en 4-rummare i dagsläget, inte en 5-rummare som Christina Molnar med kollega presenterar i beskrivningen på lägenheten Gröna Gatan 67.
    2017-10-17 Christina M svarar Åke J
    Hej Åke,

Vad tråkigt att du uppfattar vår information som felaktig. Enligt god mäklarsed måste vi gå enligt den information vi får från förvaltaren och från den så kallade lägenhetsförteckningen. Enligt denna lägenhetsförteckning är lägenheten en 5:a men disponeras idag som en 4:a. Tråkigt att du inte uppfattar min text som tydlig då jag både i min text och som en kommentar till planritningen har noterat att det går att göra denna 4:a till en 5:a igen.

Med vänliga hälsningar,
    Christina
  • Linus S
    Linus S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam är entusiasmerande, aktiv, lyhörd och jobbar verkligen hårt för att uppnå fina siffror. Jag jobbar själv som mäklare sedan tio år och valde Sam då jag vet att dessa sidor gör skillnad.
  • Albin K
    Albin K skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Fantastiskt arbete av Sam. Snabbt, smärtfritt och en förstklassig service! Kommer garanterat att anlita Sam i framtiden.
  • Mohammadreza B
    Mohammadreza B skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Han är bästa mäklare, hjälpsam ,trevlig och snäll.
  • Isabella L
    Isabella L skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Som kund är jag otroligt nöjd med Sam som min mäklare. Har är lyhörd, engagerad och prickade rätt med en gång efter jag presenterat vad jag var ute efter. Han hittade en fantastisk lägenhet åt mig innan den nått marknaden och jag kände mig i trygga händer under hela köpet, från början till slut. Kunde inte ha tänkt mig en bättre mäklare!
  • Tania S
    Tania S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Fick ett otroligt bra bemötande av Sam , han hjälpte oss att hitta den perfekta lägenheten till mig . Han var mycket duktigare än förväntan så kommer deffinitivt rekommendera Sam till andra kunder.
  • Anders F
    Anders F skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Hej
    jag tycker Christina har gjort ett fantastiskt bra jobb. Hon har levererat över förväntan.
  • Gabriela J
    Gabriela J skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jättebra! Sam är lyhörd, trevlig och professionell!
  • Christina A
    Christina A skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam var vår mäklare när vi köpte en lägenhet och vi anlitade honom också när vi själva skulle sälja.
    I båda ärendena var han mycket engagerad och entusiastisk. Han höll oss ständigt informerade om vad som hände och vi kände att vi kunde kontakta honom när som helst.
    Det var, kort sagt, tryggt och trevligt att ha Sam som mäklare!
  • John-olof A
    John-olof A skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Kontakten med Sam i detta ärende är mycket positiv. Han visar en förstående attityd, med en klar målsättning om hur ärendet skall hanteras, god förmåga att hantera alla kontakter, och info om ärendets gång. Även bra relation till arbetslaget som står bakom.
  • Mani K
    Mani K skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bra att samarbeta med. Han är sakkunnig och duktig.
  • Liselott H
    Liselott H skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Trevlig och korrekt,verkade kunnig bra med att återkoppla
    inget att klaga på alls
  • Tommy R
    Tommy R skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Trevlig korrekt snabb det är min uppfattning om Sebastian
  • Anna H
    Anna H skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Professionell, kunnig och nogrann mäklare som fick jobbet gjort enligt mina önskemål.
  • Maria G
    Maria G skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jättebra! Mycket professionell och trevlig! Mycket flexibel och lyhörd inför våra behov och önskemål, super!
  • Karin J
    Karin J skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sebastian var mycket lyhörd och personlig och en fantastisk person på alla sätt o han utförde säljuppdraget, som var svårt, på ett utmärkt sätt. Han ställdes för en utmaning, som han tacklade med mycket kreativitet och noggrannhet, så att båda parter kände sig mycket nöjda. Att han dessutom enligt min uppfattning var mycket empatisk gör ju inte säljupplevelsen sämre, utan hela processen var en positiv och trevlig upplevelse för mig i en tämligen svår situation. / Karin Jaeger
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi anlitade Sebastian för två lägenhetsförsäljningar och är väldigt nöjda med båda två. Med den ena slog vi dessutom försäljningsrekordet i föreningen! Kan varmt rekommendera Sebastian! En trevlig, pålitlig och informativ mäklare.
  • Linda J
    Linda J skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Kunnig, proffsig och seriös mäklare som skötte affären på bästa sätt, både för mig som säljare och för min köpare.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi har köpt och sålt vår lägenhet via Sebastian A.
    Han har skött båda dessa affärer för oss med bravur.
    Proffsigt ontrevligt bemötande.
  • Finn A
    Finn A skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Ett utmärkt bemötande och ett bra jobb.
  • Anette V
    Anette V skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Streetsmart öppen vänlig person
    Alltid optimistisk
    Går igenom allt som kommer att hända
    Ger bra råd
    Lätt att komma i kontakt med
    Snabb att återkoppla
    Vi gillar Sebastian , vi har bjudit honom till Gotland och bada i vår pool
  • Emma L
    Emma L skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Varmt & innkännande bemötande som samtidigt var mycket proffesionellt.
    Jag kände mig viktig som säljare i min bostadsaffär & att jag var i trygga händer.
  • Peter B
    Peter B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Helt fantastisk! Har haft honom både när vi har köpt lägenhet och vi anlitade honom när vi skulle sälja. Oavsett om man köper eller säljer så känner man sig väl omhändertagen.
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket bra kommunikation och stöd under hela processen. En mäklare man kan lita på!
  • Louise D
    Louise D skrev om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket nöjd med val av mäklare för min försäljning. Engagerad och tillgänglig, vänlig och lyhörd.
    Efter många mindre lyckade erfarenheter med mäklare som köpare så är jag otroligt glad att min erfarenhet mer er varit lyckad.
  • Filip J
    Filip J skrev om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Trevligt och professionellt bemötande genom hela säljprocessen!
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bemötandet är av toppklass! Vi är supernöjda, duktig och trevlig mäklare!
  • Jens K
    Jens K skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket professionellt, kompetent och trevligt bemötande genom hela affären!
  • Annica R
    Annica R skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bra bemötande. Levde upp till mina förväntningar.
    Engagerad och ambitiös.
  • Kristin L
    Kristin L skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam Emami har varit mycket trevlig och professionell i sitt bemötande och han har skött allt runt försäljningen väldigt bra, snabbt och smidigt. Från första mötet till sista handslaget har jag känt mig trygg och nöjd som kund till Sam Emami.
  • Ragnar L
    Ragnar L skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi sålde lägenhet i Göteborg med hjälp av Sam. Han var professionell, trevlig och jobbade hårt för att få intressenter till både ordinarie visning och förhandsvisningar. Mycket nöjda med bemötande, kommunikation och resultat.
  • Johan K
    Johan K skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Proffsig från start och genom hela affären. Både säljare och köpare nöjda.
  • Björn L
    Björn L skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Christina var engagerad och trevlig, gjorde ett toppenjobb och fick lägenheten såld för mer än jag hoppats på!
  • Evelina S
    Evelina S skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Glad och trevlig. Vi är nöjda med vår försäljning.
  • Johan A
    Johan A skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Engagerad, lättillgänglig, rak och tydlig från start till mål. Engagerad under hela processen!
  • Katharina L
    Katharina L skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling när man hörde av sig till honom.
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket bra bemötande och Sebastian levde upp till mina förväntningar som kund.
  • Joanna W
    Joanna W skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sebastian var påläst och engagerad. Vänlig och hungrig
  • Malin B
    Malin B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bra bemötande från början till slut, tillgänglig och gav snabba svar.
  • Anita M
    Anita M skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sympatisk, inlyssnande, kunnig, engagerad.
  • Lena P
    Lena P skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    En bestämd o trevlig person!Lätt att prata med o kunde ge svar på mina frågor.
  • Denny A
    Denny A skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket nogrann och duktig ung mäklare, kan varni rekommendera henne och byrån hon arbetar för.
  • Julia S
    Julia S skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bra! Kände mig trygg!!!!!!!!!!!
  • Oili L
    Oili L skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Torbjörn var den bästa mäklaren jag kunde få för min bostadsförsäljning:
    han var drivande, kunnig, proffsig, hjälpsam och väldigt trevlig.
  • Christina Ö
    Christina Ö skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Ofta tillgänglig med svar, trevligt bemötande,bra insats eftersom köparen var besvärlig. jag är jättenöjd
  • Annica O
    Annica O skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket nöjd. Proffsig och trevligt bemötande av en kompetent mäklare.
  • Anna A
    Anna A skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Helt fantastiskt bemötande fick jag av Sebastian Arnell som hela tiden var noggrann vad det gällde återkoppling och att hela tiden vara flexibel för hur situationen förändras beroende på var i försäljningsprocessen man befinner sig. Sebastian var dessutom en stor trygghet när det körde ihop sig för mig med flytten. Proffsigt och hela tiden lika fin i kontakten ordnade han upp förtretligheterna. Mina varmaste rekommendationer att anlita just Sebastian Arnell är det självklara omdömet!
  • Karl L
    Karl L skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Professionellt bemötande, en mäklare med mycket god erfarenhet och ett driv som gjode hela processen kring bostadsaffären väldigt effektiv. Sebastian Arnell levde upp till mina förväntningar som kund och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Adam J
    Adam J skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Torbjörn är en ritktigt bra mäklare och agerar både för säljaren och köparens bästa. Trygg i sin roll och mån om att lösa alla önskemål. Lugn och metodisk och upplevs inte krängig trots att han kan sin sak.
  • Carl L
    Carl L skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket bra! Seriös och vet vad han gör

Fjärde Långgatan 18, 413 27 Göeborg