Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fjärde Långgatan 18, 413 27 Göeborg — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Västra Centrum och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 81 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

• Margareta E
    Margareta E skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Nu är mitt livs affär i hamn! Det kan jag tacka Malin Solvang Forsberg för. Vårt samarbetet startade för snart ett år sen och jag har hela tiden känt mig trygg. Malin hade en plan: Först foton av blomstrande uteplats i juni 2015, så paus med sporadiska kontakter till mars - skicklig fotograf kom på besök, annonsering o broschyr. Allt gick väldigt fort! Malin styrde hela processen med lugn o fast hand. Jag var hela tiden underrättad om läget och jag litade hela tiden på hennes yrkeskunnande och ärlighet. Resultatet blev över förväntan och bättre mäklare hade jag inte kunnat få. Stort tack till Malin!
  • Patric B
    Patric B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket bra och proffesionell. Malins insats som medlare mellan mig som köpare och säljarna var över all förväntan och det märktes att hon gick steget längre för att göra alla parter nöjda.
    Självklart fick hon sedan även sälja min fastighet och gjorde ett precis lika klockrent arbete där. Jättenöjd!
  • Patrick K
    Patrick K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Malin är fantastiskt professionell. Hon är tillgänglig och lyhörd under hela processen vilket gör att man känner en otrolig trygghet. Har både köpt och sålt utav Malin och kan inte tänka mig att de finns någon annan mäklare med samma driv och kunskap som hon har.
    Rekommenderas varmt!
  • Evelina S
    Evelina S skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Glad och trevlig. Vi är nöjda med vår försäljning.
  • Ellen T
    Ellen T skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Malin ger ett mycket professionellt intryck, samt vänligt - vilket har skapat en känsla av att jag kan lita på hennes råd under försäljningen. Malin har allt man vill ha av en mäklare - jag är supernöjd.
  • Thea C
    Thea C skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    En bra och engagerad mäklare! Mycket driven.
  • Johan A
    Johan A skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Engagerad, lättillgänglig, rak och tydlig från start till mål. Engagerad under hela processen!
  • Katharina L
    Katharina L skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling när man hörde av sig till honom.
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket bra bemötande och Sebastian levde upp till mina förväntningar som kund.
  • Linn D
    Linn D skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag uppfattar Malin som en jordnära, lyhörd och trevlig mäklare. Intrycket vid första mötet var proffesionellt och väl utförligt. Snabbt på att återkoppla och mycket duktig på att driva försäljningen framåt på ett korrekt sätt. Malin har tydliga mål och visioner och hennes värdering av bostaden stämde överens med slutpriset. Lägenheten såldes för rekordpris och jag kan inte bli mer nöjd, rekommenderas varmt!
  • Joanna W
    Joanna W skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sebastian var påläst och engagerad. Vänlig och hungrig
  • Malin B
    Malin B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bra bemötande från början till slut, tillgänglig och gav snabba svar.
  • Anita M
    Anita M skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sympatisk, inlyssnande, kunnig, engagerad.
  • Lena P
    Lena P skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    En bestämd o trevlig person!Lätt att prata med o kunde ge svar på mina frågor.
  • Denny A
    Denny A skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket nogrann och duktig ung mäklare, kan varni rekommendera henne och byrån hon arbetar för.
  • Julia S
    Julia S skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bra! Kände mig trygg!!!!!!!!!!!
  • Oili L
    Oili L skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Torbjörn var den bästa mäklaren jag kunde få för min bostadsförsäljning:
    han var drivande, kunnig, proffsig, hjälpsam och väldigt trevlig.
  • Christina Ö
    Christina Ö skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Ofta tillgänglig med svar, trevligt bemötande,bra insats eftersom köparen var besvärlig. jag är jättenöjd
  • Annica O
    Annica O skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket nöjd. Proffsig och trevligt bemötande av en kompetent mäklare.
  • Anna A
    Anna A skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Helt fantastiskt bemötande fick jag av Sebastian Arnell som hela tiden var noggrann vad det gällde återkoppling och att hela tiden vara flexibel för hur situationen förändras beroende på var i försäljningsprocessen man befinner sig. Sebastian var dessutom en stor trygghet när det körde ihop sig för mig med flytten. Proffsigt och hela tiden lika fin i kontakten ordnade han upp förtretligheterna. Mina varmaste rekommendationer att anlita just Sebastian Arnell är det självklara omdömet!
  • Karl L
    Karl L skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Professionellt bemötande, en mäklare med mycket god erfarenhet och ett driv som gjode hela processen kring bostadsaffären väldigt effektiv. Sebastian Arnell levde upp till mina förväntningar som kund och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Adam J
    Adam J skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Torbjörn är en ritktigt bra mäklare och agerar både för säljaren och köparens bästa. Trygg i sin roll och mån om att lösa alla önskemål. Lugn och metodisk och upplevs inte krängig trots att han kan sin sak.
  • Carl L
    Carl L skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket bra! Seriös och vet vad han gör
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sebastian var en bra och pålitlig mäklare. Han hade ett engagemang och ingav bra vibbar. Ett driv och en positivism som jag uppskattade.
  • Martin G
    Martin G skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Malin är proffisinell, erfaren och har en bra helheltsbild. Jag kände hela tiden att jag kunde lite på henne. Svarade alltid på frågor och kändes tillgänglig. Mycket nöjd med henne som min mäklare.
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Christina har gjort ett väldigt bra jobb med försäljningen av min lgh, hon lyckades få ut mer än jag hade förväntat mig. Hennes strategi med en stor portion ödmjukhet innebar att jag fick stor tillit till Christina. Mina bästa rekommendationer...
  • Karl Ö
    Karl Ö skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Smidig försäljning, och jag fick mer för lägenheten än jag trodde.
  • Kjell G
    Kjell G skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket bra proffsigt, positivt engagerat.
  • Johan T
    Johan T skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket positivt och engagerat bemötande. Överträffade även förväntad säljnivå med god marginal vilket alltid är positivt:)
  • Maj-britt K
    Maj-britt K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Alldeles lysande. Trots få på visningarna fick vi till en väldigt bra affär. Bra jobbat Malin.
  • Carola K
    Carola K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Malin kändes som att hon gjorde vad hon skulle. Vi kände inte att hon var speciellt engagerad.
    Vi fick ett bra pris över vår förväntan men när man säljer för första gången är det så mycket mer man behöver för att känna sig trygg.
    2016-10-26 Malin F svarar Carola K
    Mycket ledsamt och förvånande att höra. Ni har fått ett försäljningsrekord i er förening! Hade jag enbart gjort det jag skulle hade ni inte fått det resultatet som vi nu fick. Genom hela processen har ni fått kontinuerlig återkoppling, råd och information. Vad mer önskar ni av en engagerad mäklare? Det omdöme ni nu lämnar offentligt är ingenting ni tidigare har påtalat och således också en besvikelse att läsa. Med vänlig hälsning Malin
  • Patrick K
    lugn, målmedveten, genuin, proffsig.
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Malin är mycket bra i sin roll som mäklare. Malin är väldigt seriös och mån om att det blir bra för alla parter. Har erfarenhet av henne såväl som köpare och säljare av brf.
  • Albin H
    Albin H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Christina är trevlig, engagerad och förtroendeingivande och hon hade en bra plan för försäljningsprocessen. Hon hjälpte oss att sälja vår lägenhet snabbt och till ett bra pris. Vi är mycket nöjda med hennes arbete!
  • Kajsa H
    Kajsa H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Det fungerade spm vi tängt kontakterna fungerade bra.
  • Karl-johan L
    Karl-johan L skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bra och tydlig mäklare. Lugn och ger rimliga förväntningar. Kan rekommendera denna mäklare.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Positivt bemötande, flexibel, informerande.
  • Julia S
    Mycket nöjd! Bra samarbete, god analysförmåga, bra taiming, snabbt agerande.
  • Lena P
    Hade framför allt trevliga möten och kom bra överens o fick hjälp med alla mina funderingar!Allt blev som Vi planerat o nöjd med slutsumman.
  • Elin T
    Elin T skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Erfaren och just mäklare och bra med en stort företag. Väl genomförd försäljning. Höll det de lovade. Lätta att prata med och lätt att få tag på
  • Ivana K
    Ivana K skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Trevlig, proffsig och kunnig! Dessutom snabb på att svara när man hade frågor, klart plus!
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bra service och trevligt bemötande.
  • Oili L
    Hej, som kund är jag helnöjd!!! Kunde inte få bättre fastighetsmäklare för min bostadsförsäljning: kunnig, säker och mycket trevlig.
    Hälsar Oili på Linne'gatan 64
  • Paulina A
    Paulina A skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Trevlig bemötande och allt har flytit på från början till slut.Rekomenderar varmt
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Kan proffsigt och lyhörd mäklare och trevlig personal även stylingen, jag är helnöjd
  • Patrikz B
    Patrikz B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Malin har varit till stor hjälp vid vår försäljning. Hon är väldigt trevlig samt professionell,allt har gått smidigt och bra, stort tack från Patrik och Pernilla
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Professionell och kunnig. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera.
  • Jessica C
    Jessica C skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Malin är professionell. Hon är snabb, korrekt, kunnig, lätt att få tag på och återkopplar blixtsnabbt. Hon är vänlig och driver försäljningen framåt på ett för både säljare och köpare respektfullt och förstående sätt.
    Jessica Cato
  • Ronald B
    Ronald B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Malin ger ett professionellt intryck redan vid första mötet när hon presenterar de olika moment som ett mäklaruppdrag innebär. Hon lyssnar och ger råd på förberedelser och tydlig återkoppling under säljprocessens gång.
    Malins kunskaper inom sitt yrkesområde visar på stor erfarenhet och är förtroendeingivande för alla parter. All handläggning och information av tillhörande dokumentation vid vår försäljning har skötts på ett utomordentligt bra sätt.
    Vi är mycket nöjda med Malins insatser och rekommenderar henne varmt.
  • Irene M
    Irene M skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vid försäljningen av vår lägenhet i Haga fick vi kontakt med Sebastian Arnell på Fastighetsbyrån. Redan vid vårt första möte fick vi förtroende för honom eftersom vi kände både ett personligt och professionellt engagemang.

Genom Sebastians goda råd i försäljningsprocessen tror vi oss ha fått maximalt stöd och ett mycket bra resultat i affären. Vi kan verkligen varmt rekommendera Fastghetsbyrån och Sebastian i synnerhet för framtida försäljningar.

Fjärde Långgatan 18, 413 27 Göeborg