Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Fjärde Långgatan 18, 413 27 Göeborg — Visa karta

Fastighetsbyrån har koll på Göteborgs västra centrum och Linné. Vi finns på Fjärde Långgatan 18 och har koll på hela området från Haga till Linnéstaden, Majorna, Masthugget, Klippan, Sandarna och Kungsladugård. Här finns massor av historia och storstadsliv.

Vi har alla förutsättningar som krävs för att din bostadsaffär här ska bli lyckad. Vi har full koll på bostadsmarknaden, kan området och bjuder gärna på tips om vad som händer här i närheten. Kontakta oss om du har några frågor, vi ser fram emot att svara på dem!

Läs vad 230 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

• Abdisalam A

2019-04-23

Abdisalam A skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Väldigt lätt att prata med. Ser verkligen till att göra det extra samt lite till. Alltid tillgänglig och snabb på att svara och åtgärda alla frågeställningar. Rekommenderas starkt ä! Läs mer
  • 2019-04-09

Lars R skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Fantastiskt trevlig och professionell mäklare. Hjälpte mig först för några år sedan med en värdering av min lägenhet. Och när jag nylien tog kontakt för att eventuellt sälja och även köpa lägenhet gick det snabbt. Hur trevlig och effektiv som helst. Läs mer
  • Göta D

2019-04-09

Göta D skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam sålde min lägenhet till ett pris som var över mina förväntningar. Genom sitt stora kundregister kunde han snabbt matcha min lägenhet med en kunds önskemål. Genom sitt enormt trevliga sätt, kunskap och lyhördhet tar hand om både säljare och kund på ett optimalt sätt Läs mer
  • 2019-04-03

Patrik C skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Fick bra hjälp när vi köpte vår lägenhet. Proffsigt och positivt bemötande. Dock var det viss information som vi inte fick till oss som jag förväntade mig. Till exempel att månadsavgiften nyligen höjts och planeras att höjas igen. Läs mer
  • 2019-04-03

Gunilla S skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Christina har ett trevlig sätt mot mig som kund. Jag kontaktade henne för värdering av min bostadsrätt inför uthyrning och senare försäljning. Hon följde upp detta när hon beräknat att min uthyrningsperiod löpt ut och jag gick då vidare med försäljningen. Tack vare en förhandsvisning behövde jag inte lägga tid och pengar på extra städning och styling, vilket var skönt. Min sammanfattning av bostadsförsäljningen i ett ord är "smidig" och det ger jag Christina all cred för. Läs mer
  • Martin H

2019-03-28

Martin H skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag tyckte att Sam var duktig Läs mer
  • 2019-03-27

Kristin G skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    sålt lägenhet i västra centrum Göteborg
    blivit väl bemött av mäklare
    mina förväntningar var nog högre på själva försäljningen än vad som sedan skedde.
    I det stora hela var det ok. Läs mer
  • 2019-03-18

Martin F skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Mycket bra mäklare. Trevlig och ärlig. Läs mer
  • 2019-03-18

Tomas K skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålde min lägenhet i Linne med Sam. Han är verkligen helt fantastisk. Kunde inte valt en med lämpad person för uppdraget.

Hälsningar Tomas. Läs mer
  • 2019-03-15

Karin H skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Trevligt och erfaren mäklare som är lätt att ha kontakt med. Hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Vi är mycket nöjda och anlitar gärna Torbjörn igen. Läs mer
  • 2019-03-15

Pelle B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sebastian Arnell hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet och vi är mycket nöjda med honom - kunde inte önska oss någon bättre.
    Han är mycket kundfokuserad och engagerad. Lätt att ha att göra med och lätt att få kontakt med.
    Vi har sålt en trea på Gråberget. Läs mer
  • 2019-03-12

Viktor E skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt hus genom Andreas. Mycket trevlig och professionell i sitt bemötande. Besvarar frågor snabbt och adekvat när dessa dök upp.
    Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-03-07

Mattias H skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Duktig, effektiv, bra bemötande och väldigt hjälpsam.
    Kan absolut rekommendera Sam som mäklare. Läs mer
  • Johan C

2019-03-06

Johan C skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Christina hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon har varit otroligt hjälpsam, kunnig och har varit ett stort stöd då jag tidigare inte sålt en bostad.
    Hon har varit engagerad och väldigt trevlig! Läs mer
  • 2019-03-04

Eva Maria F skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Har sålt en villa i Skytteskogen.
    Andreas jobbar proffsigt både vad gäller bemötande och praktiska saker gällande en husförsäljning.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-04

Erik S skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    allt bra, mycket nöjd med hela processen Läs mer
  • 2019-02-24

Daniel E skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Helt genomtrevlig mäklare!
    Fick det pris som jag förväntade mig ! Läs mer
  • 2019-02-15

Richard B skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Supernöjd med Sebastians arbete i samband med försäljningen av våran lägenhet i Linnéstaden. Superfint bemötande, lyhörd och professionell. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Eva A

2019-02-14

Eva A skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sami är en engagerad mäklare som bryr sig om sina kunder. Han gjorde mer än han behövde göra. Alltid alert och lätt att nå. En toppenkille/mäklare vi bara kan varmt rekommendera Läs mer
  • 2019-02-13

Magnus O skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Trygg och erfaren mäklare som ger valuta för pengarna. Läs mer
  • 2019-02-13

Jennie O skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpte nyligen en bostadsrätt i Göteborg där Sebastian var mäklare.
    Från allra första mötet var han professionell, tillmötesgående och vänlig. Vilket fick mig att känna mig ännu tryggare över det potentiella köpet jag senare skulle genomföra.
    Jag rekommenderar varmt Sebastian som mäklare. :) Läs mer
  • 2019-02-12

Göran E skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Grymt duktig och engagerad mäklare där jag som kund kände mig delaktig och samtidigt skötte hon hela .jobbet:)

Slutresultatet var "all time high" I området..... Läs mer
  • 2019-02-12

Jonna K skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Otroligt nöjd med att Sam hjälpte mig sälja min bostad. Proffsig, engagerad och mycket driv. Bästa tänkbara bemötandet. Kan starkt rekomendera Sam! Läs mer
  • 2019-02-04

Stephan H skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag har på ett par dagar sålt min lägenhet i Linné. Eftersom jag var osäker på intresset och värdet på bostaden föreslog Sam Emami att lägga in den bland kommande objekt. En utmärkt idé. Tanken var att undersöka marknaden, men rätt kund fann den och både köpare och jag som säljare är nöjda. Snabbt och smärtfritt. Sam är synnerligen professionell och ger ett trevligt och vederhäftigt intryck. Jag har mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-01-31

Håkan E skrev om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi sålde lägenhet med Torbjörn Eriksson från Fastighetsbyrån. Torbjörn är både kompetent och sympatisk och har varit engagerad under hela processen, rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-31

Hans T skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi köpte vår drömlägenhet av Sam på Linnégatan. Sam var positiv och såg möjligheter från det att vi upptäckte lägenheten, tills dess att köpet genomfördes.
    Vi upplevde att även säljaren kände sig trygg med Sam och det kändes viktigt för oss.
    Så vi fick vara med om en affär där både säljare, köpare och förmedlar var nöjd.
    Tack
    Thomas och Camilla Läs mer
  • 2019-01-23

Sara L skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi sålde en trea i Majorna med Christina som mäklare. Vi sålde under en period där marknaden var trög (ur säljarens perspektiv) samt att de fanns likvärdiga lägenheter ute samtidigt, vår lägenhet var den enda som blev såld och dessutom till ett pris som vi var mycket nöjda med. Christina har under hela processen varit väldigt tillgänglig och lyhörd för våra behov och önskemål.

Vi kan verkligen varmt rekommendera att anlita Christina som mäklare! Läs mer
  • 2019-01-17

Franco V skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpte en etta för min dotter. Så fort jag meddelade intresse via hemsida blev kontaktat av Christina trots tid på dagen som inte var precis "arbetstid" Hon har varit professionellt och snabbt under hela processen. Läs mer
  • 2019-01-17

Beatrice V skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Blev bemött på ett positivt sött och fick hjälp när det behövdes Läs mer
  • 2019-01-16

Jessica O skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas är bäst inga protest! Ingen krititk, förhandlingen gick smidigt och säkert. Läs mer
  • 2018-12-21

Carina S skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vi har köpt en bostadsrätt! Blev utmärkt bemött när jag kontaktade Sebastian. Han upplevdes mycket kunnig, intresserad och oerhört lösningsirienterad! Anbitiös och villig att ställa upp mer ön man kunde förvänta sig! Vi hade mycket speciella önskemål och dessa löste han galant pt oss! Vi är mer än nöjda! Har haft många kontakter ned olika mäklare genom åren ich Sebastian har överträffat alla med råge! Med vänlig hälsning, Carina Skoog Läs mer
  • Karl David F

2018-12-18

Karl David F skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas är energisk, kreativ och tillmötesgående. En utmärkt mäklare! Läs mer
  • 2018-12-11

Andreas har haft en professionell inställning under hela processen med att sälja vårt hus.
    Han har hela tiden uppdaterat oss om vad som hänt och varit rak och realistisk i sina tankar om försäljningen.
    Efter några resor fram och tillbaka lyckades han på ett mycket bra sätt "seal the deal".
    Jag kan varmt rekommendera honom.
    /Eva Fridman Läs mer
  • 2018-12-10

Margareta R skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sam är en fantastisk mäklare och person. Professionell och hjälpsam. Det var en trygghet med honom som mäklare vid min senaste försäljning.Och en glädje, eftersom han är så positiv utöver sin kunnighet. Jag vill verkligen rekommendera honom.
    Margareta R Läs mer
  • 2018-12-09

Jessica Y skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    I en osäker och volatil marknad var vi glada att vi hade Torbjörn som mäklare när vi sålde vår lägenhet i Linnéstaden. Han var utomordentligt bra att jobba med och väldigt trevlig som person. I en stressig process var han lugn och han och hans medarbetare skötte allt med van hand. Han skulle få sälja min nästa bostad också. Läs mer
  • 2018-12-07

Lars J skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Jag köpte en tvåa på Linnégatan och sålde min fyra på Nordenskiöldsgatan. Sebastian hade hand om bägge affärerna och bägge utföll till min belåtenhet. Läs mer
  • 2018-12-05

Bader Z skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Great support, very pro! I highly Recommend Sebastian ! Läs mer
  • Björn S

2018-12-05

Björn S skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Snabb på att svara och flexibel och lyhörd för önskemål. Trevlig person som inger förtroende. Läs mer

Anette H skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Vid tidigare köp genom Fastighetsbyrån var min reaktion att ge byrån en ny chans!
    Sam har på alla sätt och vis bemött mina förväntningar genom försäljningen av vår 4:a på Nordostpassagen i Linnéstaden.
    Med handfast handslag kan jag varmt rekommendera Sam Emami som mäklare till andra som går i köp eller försäljningstankar. Fortsätt med din goa personlighet så kommer ni få många nöjda köpare och säljare💕 Läs mer
  • 2018-12-05

Aiham A skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Noggrann och seriös! Trevlig och tillgänglig genom hela processen! Rekommenderas varmt! =) Läs mer
  • Jonathan H

2018-12-05

Jonathan H skrev om Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Sålde min lägenhet på 44kvm vid linne. Anlitade mäklaren Sebastian och han visade verkligen att han besitter stor kunskap inom detta yrke. Förutom detta en VÄLDIGT trevlig grabb! Jag är mer än nöjd och säkerligen använda mig av hans hjälp i framtiden också! Läs mer
  • 2018-12-04

Jens B skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Om ni skall välja Fastighetsbyrån, då rekommenderar jag att ni väljer Christina som er mäklare.
    Vi fick all hjälp med allt vi förväntat oss och även med sådant vi inte tänkt på inför försäljningen. Läs mer
  • 2018-12-04

Amanda S skrev om Andreas Jeppsson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Andreas är en väldigt entusiastisk och hjälpsam mäklare! Han har hjälp mig att sälja min lägenhet i majorna och varit fantastisk hela vägen! Läs mer
  • Kent L

Förtroendeingivande,
    Positiv,
    Kreativ,
    Förväntningar:
    Att få sålt läg. snabbt och bekymmerslöst. Läs mer
  • V S

2018-11-27

V S skrev om Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Tack vare Christina sålde jag min lägenhet innan visning! Hon är en trevlig, flexibel och engagerad mäklare. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-11-25

Marianne B skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Torbjörn uppfyllde alla förväntningar på en bra mäklare. Han var lätt att samarbeta med . Lyssnade in och tog tillvara på mina önskemål.Var lätt att nå. Glad och positiv. Hjälpsam. Jag kan varmt rekommendera Torbjörn som mäklare. Läs mer
  • Björn S

2018-11-25

Björn S skrev om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Bra kontor , snabb och pålitlig service, lyssnade på kunden Läs mer
  • 2018-11-23

Douglas T skrev om Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Engagerad, kunnig mäklare som agerar på ett för alka parter korrekt sätt. En mäklare att lita på. Läs mer
  • 2018-11-16

Bengt J skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    Köpt en tvåa och sålt en trea på 10 dgr.
    Kanonbra mäklare, lyhörd och snabb. Många mäklare ”gömmer sig” bakom stylade objekt. Vi stylade inte, avskyr där man stylar upp. Samma tråkiga billiga möbler på varenda visning!!!!!
    Är ju lägenheten och inte möbler man köper.
    Sam var som helhet helt perfekt som mäklare.
    Har även rekommenderat honom till grannen. Läs mer
  • 2018-10-29

Adam B skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
    En riktig stjärna! Sålde vår lägenhet i Majorna på ett utomordentligt bra sätt. Grym kommunikation, bra information och även köparna var supernöjda när vi träffades. Sam är en grym mäklare! Läs mer

Fjärde Långgatan 18, 413 27 Göeborg