Christina Molnar

Christina Molnar

Christina Molnar är mäklare på Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Christina Molnar har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Christina Molnar har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.8. Christina Molnar har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

132 omdömen om Christina Molnar

Alexander L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Linné

Christina är lättsam och extremt lösningsfokuserad, underbar tjej helt enkelt! Vi fick väldigt bra hjälp av Christina som ställde upp och hjälpte oss mer än man kan förvänta sig av en mäklare. Stort plus i kanten där till dig Christina! Som mäklare hade hon god kännedom om den lokala marknaden. Sammanfattningsvis gav hon mig goda råd som gjorde att vi lyckades sälja snabbt trotts lite tuffare tider för tillfället.

Jonas P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Molnar en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Linné

Gav ett proffsigt intryck genom hela processen. Svarade med kort varsel och var transparent. Mycket bra!

Jonne C
Linné

Supertrevlig och personlig bemötande. Bra kommunikation, alt var toppen!

Joanna E
Linné

Blev mycket väl bemött av Christina, både under visning och genom hela köpprocessen.

Anita P
Linné

Christina är positiv, engagerad, kunnig, pålitlig, vänlig, tuff i förhandlingar, stöttande och tillgänglig.

Liselott G

Så trevligt bemötande. Inga oklarheter.enkelt att samarbeta med henne

Karin S
Masthugget

Mycket trevlig och professionell mäklare. Alltid tillgänglig och vill ge säljaren bästa möjliga service för en bra och smidig försäljning.

Gustav F
Masthugget

Blev bemött bra av christina och hon var väldigt duktig. Kändes som hon var intresserad av att göra alla parter nöjda. Är nöjd med upplevelsen vid köpet.

Line S
Linné

Lugn, lyhörd och professionell, glad att vi valde Christina som mäklare.

Bo-Josef E
Linné

Kompetent och ger ett lugnt och tryggt intryck. Tack för stödet under vår bostadsaffär