Feels Like Sun AB

Feels Like Sun AB

www.feelslikesun.se
  • Badge2023

Vi på Feels Like Sun har ett huvudsakligt uppdrag: att göra förnybar energi tillgänglig, anpassningsbar och enkel. Vi är inte bara en leverantör av solcellssystem, vi är en partner på din resa in i framtidens energi, en guide som följer dig varje steg på vägen. Vår historia började med en enkel tanke: att ta vara på solens...

15 omdömen om Feels Like Sun AB

Daniel J
Skrev om Feels Like Sun AB

Proffsiga, snabba och tydliga. Prydligt utförd installation .

Svar från Feels Like Sun AB

Stort tack för förtroendet Daniel! Roligt att förse din fina fastighet med Emaldo batteri och solceller.

Ralf B
Skrev om Feels Like Sun AB

Blev kontaktad av och anlitade "Feels Like Sun" . Företaget intresserade hushållet för uppgradering av sol/elproduktion/ med batteribackup "Sonnen" samt säkerhetsutrustning. Dessa åtgärder bidrar bl.a. till frekvens-stabilisering av elnätet. Kontaktpersonen hanterade ärendet med sakkunskap och tålamod medan det praktiska sköttes med nödvändig kunskap och erfarenhet. Vi ser fram emot att kunna minska belastningen på elproduktion i stort och med miskad elnätsbelastning samt närproduktion. Mvh, Fam. Berg Gbg. Västra Götalandsregionen.

Svar från Feels Like Sun AB

Stort tack Ralf! Ser fram emot fortsatt bra samarbete med familjen Berg.

Sorin T
Skrev om Feels Like Sun AB

Väldig proffsiga, lyhörda och hjälpsamma. Det gick smidig med offert och beställning samt installation enligt planen - väldig nöjd. Hoppas bara på att batteriet är igång snart och funkar som det ska.

Svar från Feels Like Sun AB

Tack Sorin! Det var ett nöje att samarbeta med dig och din familj. Mycket imponerad av batterirummet du byggde inför installationen. Det blev verkligen bra.

Ingemar A
Skrev om Feels Like Sun AB

Bra säljare. Snabba svar. Lösningsinriktade.

Svar från Feels Like Sun AB

Hej Ingmar, Det var trevligt att få komma ner till er, trots snöstorm och tufft väglag. Tack också för att du delade med dig av din erfarenhet och berättade om de miljöförbättrande projekten du gjort genom åren. En sann pionjär! Ser fram emot fortsatt gott samarbete.

Alex H
Skrev om Feels Like Sun AB

Vi är mycket nöjda med hela processen, från första kontakt till färdig installation. Även om det skall slutföras nästa år har vi blivit bemötta snabbt och professionellt under resan. En resa som startade för knappt två månader sedan men som nu snart står klar. Installationen blev klart över vår förväntan och är både snygg och funktionell.

Svar från Feels Like Sun AB

Stort nöje att få göra er installation Alex! Vi ses snart i Januari för uppgradering.

Lars-Erik P
Skrev om Feels Like Sun AB

Tillgänglig och kompetent personal. Mycket nöjd.

Svar från Feels Like Sun AB

Tack själv Lars-Erik för förtroendet! Vi är glada att ha dig som kund.

Tommy J
Skrev om Feels Like Sun AB

Super go och trevligt bemötande och hjälpsam,, snabbt leverans, snyggt installation, kommer rekommendera er till andra

Svar från Feels Like Sun AB

tack Tommy! vi ses snart igen för installation av Protect och finjusteringar. Vi är glada att ha dig och Myan som kunder!

Ronnie W
Skrev om Feels Like Sun AB

La en förfrågan på ett Sonnenbatteri och efter tag vart det installerat. Vi lärde av varandra under hela processen

Svar från Feels Like Sun AB

Tack Ronnie! Spännande tider framöver med den nya balanstjänsten. Vi håller kontakten angående pilotprojektet. Glad att allt fungerar bra!

Nils H
Skrev om Feels Like Sun AB

Snabbt o proffsigt bemötande; utlovade leverans- o installationsuppdrag skedde enligt planerna o nu hoppas vi att grejerna lever upp till sitt rykte också !

Svar från Feels Like Sun AB

Tack Nils! Det var ett nöje att ha dig och Anette som kunder. Är övertygad om att Sonnenbatteriet lever upp till sitt rykte!

Robert R
Skrev om Feels Like Sun AB

Jag är väldigt nöjd med hela processen från början till slut. Allting gick så fort, både beställning och installation gick på rekordfart. Under hela processen hade jag löpande kontakt med Feels Like Sun och de var alltid tillgängliga och lätta att nå och få svar på alla sina frågor. Fick ett trevlig bemötande hela vägen och de var lyhörda för mina önskemål. Tycker att de verkligen försökte göra sitt yttersta för att göra kunden nöjd.

Svar från Feels Like Sun AB

stort tack Robert! Det var ett nöje att ha dig som kund och vi hörs framöver om ev nya projekt,

Vladislav T
Skrev om Feels Like Sun AB

Jag är mycket nöjd med min installation! Bra och snabb respons av FLS under processen. Tack!

Svar från Feels Like Sun AB

Tack Vlad, det var ett nöje att jobba med er!

Erika P
Skrev om Feels Like Sun AB

Vi är jättenöjda med vår solcellsinstallation! Feels Like Sun var med från början till slut. Vi fick ett bra förslag på solpaneler och uppskattade att de tänkte på hur de placerades, så att det också blev snyggt :) Pgr av en leveransmiss drog installationen ut lite på tiden men detta informerade Feels Like Sun oss om på ett tydligt sätt. Rekommenderas!

Svar från Feels Like Sun AB

Tack för förtroendet Erika! Jättekul att vara en av det första i ert fina område. Vi är så nöjda med kontakten med er och installationen i sin helhet. Bästa hälsningar

Christer L
Skrev om Feels Like Sun AB

Uppskattade servicenivån och kundkontakten med Feels Like Sun före ,under och efter installationen. Mitt hus i Huddinge har ett oregelbundet tak men de hittade en bra lösning som maximerade soleenergiproduktionen. Uppföljningen var också bra, de ordnade utan kostnad en förstärkare till mitt wifi så att appen fungerade bättre. Nöjd!

Svar från Feels Like Sun AB

Tack Christer! Vi är jätteglada att vi fick förtroendet att göra er till solenergiproducenter! Bästa,

Mickan L
Skrev om Feels Like Sun AB

Det var viktigt för oss att veta vad som händer och Feels Like Sun kommunicerade tydligt och snabbt. Vi fick även själva installation gjord inom ett par månader efter vår beställning, vilket vi var mycket nöjda med. Vi kände att de hade full koll och då kunde vi slappna av och tänka på annat. Efter installationen visade deras tekniker hur appen används och vi fick även tips på hur man säljer sin överskottsel. Vi upplever också att vi kan höra av oss även nu efteråt om vi har frågor.

Svar från Feels Like Sun AB

Tack för att du tog dig tid till detta Mickan! Vi är glada att ni är nöjda och numera experter på solenergiproduktion :). Bästa hälsningar

Nathalie R
Skrev om Feels Like Sun AB

Vi bygger nytt i Huddinge och anlitar Feels Like Sun för att installera panelerna. Vi har haft en väldigt bra dialog i den första fasen av projektet. Feels Like Sun har hög kompetens och har bla hjälpt oss med bygganmälan och förprojektering. Vi känner oss trygga med dom och ser fram emot nästa fas!

Svar från Feels Like Sun AB

Vi uppskattar att du skrev detta och ser också fram emot nästa fas! Ni har ett så fint hus och det blir spännande att se fortsättningen. Bästa hälsningar