Finnholms Byggservice AB

Rydskärrsvägen 12, 443 71 Gråbo — Visa karta

Välkommen till Finnholms Byggservice AB!

Är det dags att bygga altan? Eller har du ett kök eller badrum som behöver renoveras? Vi på Finnholms Byggservice AB har över 30 års erfarenhet inom branschen och vet vad nöjda kunder innebär.

Vi förstår att det kan vara viktigt för dig att ett projekt blir klar inom en viss tidsram, därför arbetar vi effektivt och kvalitet är något som vi aldrig tummar på.

Vi är idag 7 stycken medarbetare på plats för att hjälpa dig med det mesta inom bygg, måleri och anläggning. Hör gärna av dig till oss för att rådfråga inför ditt nästa byggprojekt.

Läs vad 14 kunder tycker om Finnholms Byggservice AB

• 2020-09-29

Andreas P skrev om Finnholms Byggservice AB
    De har lagt nytt innertak och målat samt hjälpt till med kontakt till andra områden som golvslipning och rörläggning.
    De är mycket noggranna och effektiva.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Lenny D

2020-08-18

Lenny D skrev om Finnholms Byggservice AB
    Bra kontakt från start till mål. Snickarna kom med egna goda förslag. Höll tidsplanen Läs mer
  • 2020-08-06

Anni G skrev om Finnholms Byggservice AB
    Toppen att ha och göra med! Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-07-01

Rikard M skrev om Finnholms Byggservice AB
    Rickard hjälpte mig att totalrenovera en lägenhet. Ta ner tapeter spackla och måla väggar, jorda elen och slipa golvet. Det har gått snabbt och effektivt. Rickard har också snabbt kunnat fixa fram andra hantverkstjänster när jag behövs detta.
    Är mycket nöjd och kan rekommendera Rickards byggfirma till alla typer av renoveringsprojekt Läs mer
  • 2020-06-05

Grigory S skrev om Finnholms Byggservice AB
    Det var byte av fönsterpartiet och bygge av altantak. Trevliga kilar, bra kommunikation, bra och snabb resultat. Just innan de skulle bygga taket har vi bestämmt att också måla fasaden. Vi tänkte att det var tveksamt att de kan ordna detta mitt i jobbet, men det ordnades utan problem. Trots mer jobb allt var färdig lite tidigare än vi planerade.

Det enda nackdel är kanske priset - inget konstigt, men det är inte den billigaste firma. Däremot kände vi att vi vet vad vi betalar för. Vi har erfarenhet av renovering förut med andra billigare firmor med mer eller mindre problem under renovering. Nu var vi bara nöjda. Det är en firma att rekommendera. Läs mer
  • 2020-05-12

Johanna K skrev om Finnholms Byggservice AB
    Vi har anlitat Ricard Finnholm först via Got on bygg och nu Finnholms bygg. Vi är jättenöjda med bemötandet, infon, priser och såklart ett fint och välgjort arbete varje gång!
    Vi rekommenderar verkligen Finnholms bygg!

Johanna och Erik Läs mer
  • 2020-05-12

Boba P skrev om Finnholms Byggservice AB
    1. Ren tur att jag kom i kontakt med Finnholm Byggservice AB
    2. Jag blev bemött på mycket positiv sett
    3. Jag fick förstklassig service,punktliga, snabba, professionella...
    4. Varmt rekommenderar Finnholm Byggservice AB Läs mer
  • 2020-05-07

Pia B skrev om Finnholms Byggservice AB
    Vi har byggt ett nytt altandäck. Vi har bara gott att säga om detta företag. Altandäcket är vi jättenöjda med. Vi fick den byggd på ganska kort varsel. Bemötandet är bra. Vi kan verkligen rekommendera detta företag, känns verkligen seriöst. Läs mer
  • 2020-03-12

Erik J skrev om Finnholms Byggservice AB
    Punktlig. Läs mer
  • MARIANN B

2020-02-08

MARIANN B skrev om Finnholms Byggservice AB
    Så bra från offert till faktura! Trevliga, snabba och riktigt bra resultat. Sökte hjälp med en innervägg i vardagsrummet och på 2 dgr var det gjort helt enligt överenskommelse. Mina allra bästa rekommenationer! Läs mer
  • 2019-12-21

Inger W skrev om Finnholms Byggservice AB
    Målning av flera furutak och väggtapeter. Mycket bra målare som gjorde arbetet förträffligt!! Tidsplanen hölls.
    Allt till belåtenhet! Läs mer
  • Alen Z

2019-10-27

Alen Z skrev om Finnholms Byggservice AB
    Kanon killar att ha o göra med! Har både jobbat mot dom som kund och tagit in dom på våra jobb och det har aldrig varit några problem!
    Alen/ Alens Måleri Läs mer
  • 2019-10-25

Linus P skrev om Finnholms Byggservice AB
    Nytt tak inkl. plåtarbeten, fågelskydd, vindskivor mm samt omfogning av fasad. Bra bemötande och toppenservice hela vägen med regelbunden uppdatering av arbetet. Höga förväntningar som företaget levde upp till! Rekommenderas!! ***** Läs mer
  • 2019-10-24

Erik g skrev om Finnholms Byggservice AB
    Byggde en ny mellanvägg till ett sovrum, målade om en hel lägenhet och oljade parketten.
    Allt snabbt och bra ordnat på kort tid, då vi skulle flytta in och ville ha det klart innan.
    Bra kvalité på jobbet och trevligt bemötande. Det var en mycket tight tidsplan som vi önskade men dom löste det! Läs mer

Rydskärrsvägen 12, 443 71 Gråbo