Finnholms Byggservice AB

Rydskärrsvägen 12, 443 71 Gråbo — Visa karta

Välkommen till Finnholms Byggservice AB!

Är det dags att bygga altan? Eller har du ett kök eller badrum som behöver renoveras? Vi på Finnholms Byggservice AB har över 30 års erfarenhet inom branschen och vet vad nöjda kunder innebär.

Vi förstår att det kan vara viktigt för dig att ett projekt blir klar inom en viss tidsram, därför arbetar vi effektivt och kvalitet är något som vi aldrig tummar på.

Vi är idag 7 stycken medarbetare på plats för att hjälpa dig med det mesta inom bygg, måleri och anläggning. Hör gärna av dig till oss för att rådfråga inför ditt nästa byggprojekt.

Läs vad 5 kunder tycker om Finnholms Byggservice AB

• MARIANN B

2020-02-08

MARIANN B skrev om Finnholms Byggservice AB
    Så bra från offert till faktura! Trevliga, snabba och riktigt bra resultat. Sökte hjälp med en innervägg i vardagsrummet och på 2 dgr var det gjort helt enligt överenskommelse. Mina allra bästa rekommenationer! Läs mer
    Finnholms Byggservice AB gillar detta
  • 2019-12-21

Inger W skrev om Finnholms Byggservice AB
    Målning av flera furutak och väggtapeter. Mycket bra målare som gjorde arbetet förträffligt!! Tidsplanen hölls.
    Allt till belåtenhet! Läs mer
    Finnholms Byggservice AB gillar detta
  • Alen Z

2019-10-27

Alen Z skrev om Finnholms Byggservice AB
    Kanon killar att ha o göra med! Har både jobbat mot dom som kund och tagit in dom på våra jobb och det har aldrig varit några problem!
    Alen/ Alens Måleri Läs mer
  • 2019-10-25

Linus P skrev om Finnholms Byggservice AB
    Nytt tak inkl. plåtarbeten, fågelskydd, vindskivor mm samt omfogning av fasad. Bra bemötande och toppenservice hela vägen med regelbunden uppdatering av arbetet. Höga förväntningar som företaget levde upp till! Rekommenderas!! ***** Läs mer
  • 2019-10-24

Erik g skrev om Finnholms Byggservice AB
    Byggde en ny mellanvägg till ett sovrum, målade om en hel lägenhet och oljade parketten.
    Allt snabbt och bra ordnat på kort tid, då vi skulle flytta in och ville ha det klart innan.
    Bra kvalité på jobbet och trevligt bemötande. Det var en mycket tight tidsplan som vi önskade men dom löste det! Läs mer

Rydskärrsvägen 12, 443 71 Gråbo