FlexFolk

Stationsvägen 48, 880 50 Backe — Visa karta

Välkommen till FlexFolk!

Vad kul att du har hittat hit! Beroende på vad du sökt efter så har du landat på vår företagssida på reco.se. Vi på FlexFolk kan nämligen hjälpa dig med en rad olika uppdrag. Allt från storstädning, flyttstädning, veckostädning, badrum, vvs, golvläggning till måleri, elektriker, montage av fönster och dörrar, frisörservice samt även webbutveckling.

Du kan se oss som en byrå som har samlat tjänsteföretag under ett och samma tak med målet inställt på att kunna tillfredsställa dina behov i vardagen. Är du nyfiken på vad just ditt projekt skulle kosta, tveka inte att kontakta oss här ovan.

Läs vad 6 kunder tycker om FlexFolk

• 2019-11-04

Johan W skrev om FlexFolk
    Otroligt bra kommunikation via både e-post, sms och telefon. De tog emot checklistan som min hyresvärd gav mig och såg till att de kunde uppfylla samtliga krav - vilket de även gjorde. Otroligt skönt att på riktigt kunna ge över denna boll.

Fick ett förmånligt fastpris som även gällde efter utfört uppdrag.

Bra bemötande, noggrann städning till ett väldigt bra pris.

Rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-11-04 FlexFolk svarar Johan W
    Hej Johan ! Vi är så glada över att du blev nöjd med resultatet och tackar ödmjukast för omdömet!

• 2019-11-02

Cetareh Z skrev om FlexFolk
    Hemstäd.
    Uppfyller alla mina önskemål. Det bästa beslutet jag tagit var att anlita flexfolk. Läs mer
    2019-11-04 FlexFolk svarar Cetareh Z
    Hej Cetareh! Vi hoppas att allt är bra med dig och din fina familj. Vi är lyckligt lottade över att ha er som kunder och tackar hjärtligt för det fina omdömet. Ni får 11/10 som kunder ! <3

Filippa K M skrev om FlexFolk
    Alltid jätte nöjd med deras service Läs mer
    2019-11-04 FlexFolk svarar Filippa K M
    Tack snälla ! Det är ett nöje att samarbeta med er! Ses vid månadsskiftet.

Wiktor B skrev om FlexFolk
    Noggrannt och rigoröst arbete. FlexFolk har förstått att det ligger i detaljerna. Läs mer
    2019-11-04 FlexFolk svarar Wiktor B
    Hej Wiktor,

Tack snälla för ditt omdöme!

Vi är såå glada över att du är nöjd med vår service 🙌🏽

• Ren & Fino

2019-10-31

Ren & Fino skrev om FlexFolk
    Bra service och mycket bra bemötande.
    Jag kan rekomendera Flexfolk.
    Tack Läs mer

Venus Z skrev om FlexFolk
    Använder mig av Flexfolk för regelbunden städning. Har alltid upplevt personalen som flexibla, noggranna, punktliga, pålitliga och vänliga. Jag är en mycket nöjd kund (som annars är väldigt kräsen när det kommer till städning). Rekommenderar! Läs mer

Stationsvägen 48, 880 50 Backe