FlexFolk Group AB

FlexFolk Group AB

www.flexfolk.se
  • BadgeFourYears

Hej och välkommen till FlexFolk Group AB, Vi är en familjär servicefirma med fokus på servicetjänster som underlättar vardagen för våra kunder. Förtroende, Kvalité & Effektivitet är FlexFolks grundvärderingar som genomsyrar allt vi gör för att kunna skapa långsiktiga relationer. Det är därför vi lägger ner stor vikt på att...

118 omdömen om FlexFolk Group AB

Sedan starten hos Reco 2019

Sten Ä
Skrev om FlexFolk Group AB

Ni har fel e-post adress (vilket jag har påpekat) ändra till susanne@fendell.se (ni har ett s för mycket) vilket gör att det tar längre tid för mig att få era mail.

Sara B
Skrev om FlexFolk Group AB

Trevligt bemötande av både kundtjänst, flyttgubbar och städfirma. Vi var jätte nöjda!

Conny L

Bra och trevligt bemötande. Proffessionella

Ronny E
Skrev om FlexFolk Group AB

Lätt att komma i kontakt med.Trevligt bemötande Städningen utfördes enligt planerat

Pernilla S
Skrev om FlexFolk Group AB

Anlitade dem för en storstädning och de gjorde ett jättebra jobb. Mycket noggranna och effektiva. Kan verkligen rekommendera dem.

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Pernilla, Tack så mycket för att du tog dig tiden att lämna omdöme för det senaste uppdraget. Vi är jätte glada över att du blev nöjd med resultatet och tackar så mycket för förtroendet! Bästa hälsningar, Camilo & FlexFolk Team

Gunilla L
Skrev om FlexFolk Group AB

Mycket nöjd mina städbehov blir alltid till belåtenhet

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Gunilla, Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är jätte glada över att ha dig som kund och passar även på att tacka då vi har blivit kontaktade utav en ny kund via din rekommendation som är otroligt värdefull för oss. Vi har något som kallas för Customer loyalty reward kommer att dra av 1h från fakturan så fort den nya kunden signar med oss. Bästa hälsningar, Camilo & FlexFolk Team

Eva E
Skrev om FlexFolk Group AB

Alltid nöjd med klippningen! Frisyren håller länge!

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Eva, Tack så mycket för ditt omdöme! Frisören Luza blev jätte glad när jag berättade att du hade skrivit ett omdöme gällande din senaste klippnig och finns bara ett samtal eller sms ifrån när du behöver henne igen, Bästa hälsningar, FlexFolk Group Ab & Frisören by FlexFolk

Jennifer G
Skrev om FlexFolk Group AB

Anlitade för flyttstädning. Felfri städning enligt mig! Och snabbt och fantastiskt kundbemötande. Kan verkligen rekommendera FlexFolk!

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Jennifer, Tack så mycket för din fantastiska feedback! Det betyder väldigt mycket för oss och bekräftar att vi följer våra grundvärderingar som är: Förtroende, Kvalité & Topp service. Vi tackar ännu en gång för förtroendet och önskar dig och din man all lycka på Ön ✨ Bästa hälsningar, Camilo och FlexFolk Team

Sandra Ö
Skrev om FlexFolk Group AB

Köpte flyttstäd av en lägenhet på 79kvm. Väldigt fint utfört arbete och ett liten glömd detalj åtgärdades snabbt utan strul. Smidig kontakt och trevliga folk på flexfolk!😊

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Sandra, Tack så mycket för din recension ❤️ Det betyder väldigt mycket för oss och bekräftar att vi följer våra grundvärderingar som är: Förtroende, Kvalité & Topp service. Under detta uppdra är det förtroendet som vi känner glänser lite extra då vi har städgaranti på alla våra uppdrag utan extra kostnad. Bästa hälsningar, Camilo och FlexFolk Team

Jan S
Skrev om FlexFolk Group AB

Det utan jämförelse mest inkompetent skötta "företaget" jag stött på under 20 år som företagare

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Jan, All feedback är otroligt viktig för oss vare sig det är Ris eller Ros och jag har försökt att leta upp dig bland våra kundprofiler och Mail för att följa upp ditt ärende men hittade tyvärr ingenting. Hör gärna av dig till oss på info@flexfolk.se och berätta vad som gick fel så att vi kan kika in på ärendet. Bästa hälsningar, Camilo & FlexFolk Team

Merran D
Skrev om FlexFolk Group AB

Vi har anlitat Flexfolk i över 5 år nu och är väldigt nöjda. Det bästa med dem är att man får en och samma person som kommer och städar, vilket känns väldigt tryggt. Vi rekommenderar alltid dem till familj och vänner!

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Merran, Tack för att du tog dig din tid och lämnade ett omdöme. Det betyder otroligt mycket för oss! Tänka sig att vi har fått hänga med dig och din fina familj under alla dessa år!<3 Vi hoppas att det blir många fler och tackar för förtroendet! Bästa hälsningar, Camilo FlexFolk

Charlotta F
Skrev om FlexFolk Group AB

Kan varmt rekommenderas! Vi anlitade FlexFolk för flyttstäd och allt var proffsigt från början till slut. De kom i exakt tid och utförde allt perfekt enligt offert och överenskommelse. På grund av ett missförstånd missades en liten del i badrummet men detta åtgärdades dagen efter. Mycket trevlig och tillmötesgående personal med Luza i spetsen. Tack!

Camilo B gillar detta
Svar från FlexFolk Group AB

Hej Charlotta, Tack så jätte mycket för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Det är denna typ av feedback som indikerar att det vi gör är bra och precis som du beskrev så kan det ibland förekomma någon missförstånd/miss. Det viktigaste är att man tar ansvar och åtgärdar det ASAP. Det är därför vi har städgaranti på alla våra uppdrag för att våra kunder ska känna sig trygga när dom väljer oss . Vi tackar ännu en gång för ditt omdöme och förtroende till uppdraget! " Luza hälsar så mycket och vi finns bara ett samtal/mail ifrån om du skulle behöva oss igen. Bästa hälsningar, FlexFolk Group AB

Swerock A
Skrev om FlexFolk Group AB

Vi köper kontorsstäd och är oftast väldigt nöjd. Ny personal lite för ofta så det kan variera från gång till gång. Då städtiderna kan variera så pass mycket har man inte alltid hunnit plocka undan på kontoret och då tycker jag att dom kan börja i ett rum där ingen sitter och jobbar så man har chans att stöka undan. SAmt att en städfirma bör ha egen dammsugare och inte behöva åka till oss för att lånda vår dammsugare för att städa hos andra kunder.

Terje L
Skrev om FlexFolk Group AB

Min pappa tycker att han blev alldeles för kort klippt. Även om man klipper en demenssjuk människa så är det viktigt att lyssna på hur de vill ha det.

Andrew T
Skrev om FlexFolk Group AB

Utmärkt service och städning, en eloge till Camilo Bustamante med personal!

Linda P
Skrev om FlexFolk Group AB

Vart rekommenderad denna firma genom min mäklare. Och oj oj oj... helt över mina förväntningar. Luza och hennes team hade gjort en helt fantastisk flyttstäd i mitt dåvarande hus på 120 kvadrat. Så sjukt nöjd. Rekommenderas starkt till er som funderar. Ni kommer inte ångra er. Mvh Linda Pettersson

Maj-Britt F
Skrev om FlexFolk Group AB

Bemötandet måste sägas vara föredömligt. Vänligt och omtänksamt utan att vara påträngande. Jag hade mycket höga förväntningar och märkligt nog lyckades man uppfylla dem. Den tjänst det handlar om för min del är städning. En del personalbyten har varit förekommande av skäl som inte gått att förutse och detta har naturligtvis påverkat och stört inarbetade och väl fungerande rutiner. Det bör tilläggas att nuvarande personal gör sitt yttersta för att arbetsresultatet ska bli det bästa.

Dödsbo O
Skrev om FlexFolk Group AB

Jättebra service och fint bemötande

Lennart Mattias B
Skrev om FlexFolk Group AB

Ett företag med personal som hela tiden är kundorienterade och inlyssnande inför våra behov.Toppklass!

Elin K
Skrev om FlexFolk Group AB

Jag har använt olika av Flex Folks tjänster sedan 2017. De är pålitliga och flexibla och utför ett riktigt bra arbete. Jag har haft hjälp med flyttstäd, biltvätt, gräsklippning och anlitar dem för hemstädning varje vecka. De är alltid öppna för synpunkter så att arbete som utförs i mitt hem blir som jag önskar. Rekommenderas varmt!

Annette B
Skrev om FlexFolk Group AB

Mycket professionellt bemötande. Mycket nöjd med städningen av våra två hus.

Youness H
Skrev om FlexFolk Group AB

Paula är en stjärna! Gör alltid det lilla extra och kommer alltid med ett leende. Vi är så nöjda och rekomenderar Flexfolk från hjärtat!

Brandon D
Skrev om FlexFolk Group AB

Flyttstäd som gick otroligt smidigt, flexfolk var kommunikativa, flexibla och ch effektiva i sitt arbete. Tack!

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Brandon, Tack så jätte mycket för ditt omdöme! Vi är jätte glada över din feedback och att du blev nöjd med resultatet! Bästa hälsningar, FlexFolk Group AB

Joakim K
Skrev om FlexFolk Group AB

Bra sälj, anpassat efter våra behov. Bra och snabb julstädning av ett gäng duktiga städare! Rekommenderas varmt!

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Joakim! Tack så jätte mycket för din feedback och rekommendation! Vi är glada över att du blev nöjd med resultatet på storstädningen och önskar dig en god fortsättning✨ Bästa hälsningar, FlexFolk Group AB

Berit L

Klippningen ser bra ut. Bengt Gustafsson/ Berit Gustafsson

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Berit, Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada över att både du & Bengt blev nöjda med klippning och service. Bästa hälsningar, FlexFolk Group AB

Lidija P
Skrev om FlexFolk Group AB

Mycket nöjd med företaget. De städade bra och kommunikationen var utmärkt. Varm rekommendation.

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Lidija, Tack för ditt omdöme! Topp Service & kvalité är några utav våra grundpelare och nu har du bekräftat att vi lever upp till dessa. Lycka till med ditt nya hem! Bästa hälsningar, FlexFolk Group AB

Anna K

3- vlig personal.lätt å få kontakt med😀 gjorde sitt jobb bra👍

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Anna, Tack så jätte mycket för din feedback! Vad kul att du blev nöjd med vår servicer och resultat på uppdraget!<3 Bästa hälsningar, FlexFolk Group AB

Elisabet L
Skrev om FlexFolk Group AB

Otroligt bra jobbat av alla, vi fick tillbaka ett ’nybyggt’ hus igen efter 20 år :) Särskilt badrum/duschväggar blev amazing👌 Tjänst:Storstädning Vänligt och proffsigt bemötande av alla.

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Elisanet, Gud Vad roligt det är att att läsa omdömen som denna! Vi är sååå glada över att ni blev nöjda med både resultat och service! Vi finns bara ett samtal eller mail ifrån om ni behöver oss igen. Bästa hälsningar, FlexFolk Group AB

Carola S
Skrev om FlexFolk Group AB

Snabb service och trevligt bemötande, anlitat dem förut och kommer göra det även i fortsättningen.

Cederdal B
Skrev om FlexFolk Group AB

Vi hade äran att samarbeta med FlexFolk, de agerade som underentreprenörer åt oss på en byggstädsentreprenad. De var helt enastående, riktigt vass arbetsledning med hög arbetsmoral. Personalen producerade enligt tidplan och agerade professionellt i alla lägen. Rekommenderar Flexfolk starkt!

Svar från FlexFolk Group AB

Tack så jätte mycket för er Feedback Cederdal! Vi tycker att det var otroligt roligt att få landa ett så stort uppdrag tillsammans med er och längtar tills nästa chans dycker upp. Bästa hälsningar, FlexFolk Group AB

Sara O
Skrev om FlexFolk Group AB

Bra service och trevlig personal!

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Sara, Tack så mycket för din fina feedback! Vi är glada över att du blev nöjd med resultatet och tackar för förtroendet! Bästa hälsningar, FlexFolk Group AB

Gunilla L
Skrev om FlexFolk Group AB

Fick snabbt svar på mina frågor Mina städbehov togs emot positivt fick det jag ville ha

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Gunilla, Tack så jätte mycket för att du tog dig tiden att skriva denna fina omdöme! Det betydet jätte mycket för oss och extra roligt att du blev nöjd med resultatet. Bästas hälsningar, FlexFolk Group AB

Örjan H
Skrev om FlexFolk Group AB

Ingen uppfattning då vi hade ett snabbt uppdrag som blev utfört enligt ök

Birgitta S
Skrev om FlexFolk Group AB

Vänligt och professionellt bemötande vid bokning. De som städade var vänliga men vi kunde inte prata m varandra. Jag ville gärna berätta för dem att jag tyckte de gjort ett bra jobb, m det gick inte.

Pia B
Skrev om FlexFolk Group AB

Fick FlexFolk Group AB på rekommendation. Jag är mycket nöjd med hela kedjan, från order mottagning till utförande. Tusen tack!

Bawar Mohsin S
Skrev om FlexFolk Group AB

Effektivt, snyggt och rent inga klagomål

Josefina P
Skrev om FlexFolk Group AB

Klockren service! Mötte upp alla mina önskemål med bravur.

Mia A
Skrev om FlexFolk Group AB

Flytt från Bromma till Strömsund ink packning och slutstäd i Bromma. Blev så bra bemött på alla sätt. Vänligt och proffsigt! Jag hade inga förväntningar -kände ej till ftg. Ingen kunde ha gjort det bättre. Flexfolk kan jag rekommendera och VET att arbetet blir BRA utfört. Fem guld stjärnor av fem möjliga får Flexfolk!! Speciell stjärna till Camilio som alltid var lätt att komma i kontakt med och sååå vänlig och proffsig!! Stort TACK!

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Mia, Vi började dagen med att läsa omdömmen för att kunna reflektera och just ditt omdömme lämnade alla i rummet med ett stort leende, glädje och stolthet! Det är precis så vi vill att våra kunder ska uppleva vår service. Att göra det som ska göras utan att att vara fyrkantiga och finnas för kunden 24/7. Vi vill tacka dig och Dagny för förtroendet på uppdraget och finns bara ett samtal, sms eller Mail ifrån. Önskar er en trevlig sommar! Camilo & FlexFolk Team

Ali Q
Skrev om FlexFolk Group AB

Bra kommunikation och återkoppling under hela resan när det beställdes byggstäd och flyttstäd. Punktliga och snabba. Mina högsta rekommendationer!

Svar från FlexFolk Group AB

Tack så mycket för ditt omdömme Ali! Vi är väldigt glada över att ha fått hjälpa dig med bägge uppdragen och ser fram emot att få hjälpa dig med kontoret! Bästa hälsningar,

Melody S
Skrev om FlexFolk Group AB

Jag bokade flyttstäda av flexfolk och är riktigt glad att jag gjorde det. Otroligt bra arbete av ett team som verkligen levererade. Super trevliga och tillmötesgående.

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Melody, Tack så jätte mycket för din fantastiska feedback! <3 Vi är jätte glada över att du blev nöjd med både resultat och service! och tackar för förtroendet! Bästa hälsningar,

Joakim S
Skrev om FlexFolk Group AB

Mycket bra städat och väldigt proffsigt

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Joakim, Tack snälla för ditt omdöme! Vi är glada över att du blev nöjd med resultatet och tackar för förtroendet! Bästa hälsningar,

Elsie W
Skrev om FlexFolk Group AB

Trevlig, proffsig, snyggt klippt. Mycket nöjd!

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Elsie, Vad glad jag blir över att du blev nöjd med din klippning och ännu gladare över ditt fina omdöme! Det är bara att du hör av dig när det är dags igen! Ha en fin dag, Luza Frisören By

Barbro R
Skrev om FlexFolk Group AB

Vänligt bemött vid första kontakten och vi kunde samtala om förutsättningarna . Bor långt bort från den lägenhet som skulle flyttstädas. Men vi kunde på ett bra sätt lösa hur det skulle fungerar både företaget och beställare.Förväntningarna var att det skulle fungera på ett bra sätt och lägenheten kunde slutbesiktas, vilket gjorts.Enl vår kontakt som besökte lägenheten såg det rent och fint ut samt luktade fräscht. Tror att även företaget är nöjd med kontakten oss

Bo-Gösta R
Skrev om FlexFolk Group AB

Trevligt bemötande och bra utfört arbete

Kristina H
Skrev om FlexFolk Group AB

Smidigt, pålitliga och enkelt!

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Kristina, Tack så jätte mycket för ditt omdöme! Vi är så glada över att du är nöjd med vår service ! Bästa hälsningar,

Maj-Britt F
Skrev om FlexFolk Group AB

Ett utmärkt bemötande. Hade egentligen inte alltför höga förväntningar, men måste tillstå att jag fått ändra mig i det avseendet. Är mycket nöjd. En mycket positiv upplevelse. Uppfattar personerna som lyhörda med ambitionen att alltid göra sitt bästa och göra mig nöjd med deras arbete. Köpte städning av mitt hus varannan vecka.

Svar från FlexFolk Group AB

Hej Maj-Britt, Vi vet precis vad du menar och det är det som gör att vi tar till oss extra mycket när vi får läsa om din upplevelse med vårt jobb och service! Vi är så glada över att få ha dig som kund och tackar så mycket för ditt fina omdöme men framför allt för förtroendet! <3 Våra varmaste hälsningar,

Byggtjänsten I
Skrev om FlexFolk Group AB

Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och proffsigt sätt när vi valde att anlita FlexFolk Group för att städa våra kontorslokaler. Glad och positiv personal som utför ett väldigt noggrant och snyggt jobb.

Svar från FlexFolk Group AB

Det är svårt att INTE le när man läser detta! Tack så jätte mycket Byggtjänsten i Hoting för fin omdöme samt förtroende! Vi ses på måndag igen! Allt gott,

Ulrica E

Alltid tillmötegående. Trevlig och glad personal. Ingenting är omöjligt

Svar från FlexFolk Group AB

Tack så jätte mycket för ditt fina omdöme Ulrica! Mählers Group kan skatta sig lyckliga över att ha dig som drar i alla trådar och vi är så glada över toppen samarbere! Allt gott,

Lennart Mattias B
Skrev om FlexFolk Group AB

Hög kvalitet på alla tjänster som vi köpt från FlexFolk. Dessutom en proffessionalitet och vänligt bemötande i kontakter med all dess personal. Rekommenderar varmt!

Svar från FlexFolk Group AB

Mattias & Stina ❤️ Vår favorit par och inspiration på hur man ska leva livet! Tack så jätte mycket för den fina recensionen samt för ert förtroende! Jag kommer fortfarande ihåg när vi gick igenom alla era önskemål inför veckostäd i köket och det är en dag vi alltid kommer att minnas då ni var några utav våra första kunder och om det här inte är kärlek så vet vi inte vad vi ska kalla det 🫶 Tack ännu en gång för ert förtroende! Varma hälsningar till Stina och dig 🥂 Camilo & FlexFolk Team

Elin K
Skrev om FlexFolk Group AB

Fläckfri service, både i tjänsterna jag köper och i bemötande. Alltid bra att ha att göra med. Använder deras service för veckostäd varje vecka och biltvätt ett par gånger per år sedan över 4 år. Rekommenderas!

Svar från FlexFolk Group AB

Vår alldeles egna Dr.Elin 😩❤️ Tänka sig att vi har fått äran att hjälpa dig med våra servicetjänster i över 4 år nu!! Försökte få fram exakt datum men det förra registret försvann när vi ombildade från enskildfirma till AB! Du har på riktigt varit med under hela vår resa och vi är så tacksamma och glada över att få hjälpa dig med detta då vi vet att det underlättar din vardag✨ Tack ännu en gång för fin recension och för ditt förtroende. Det här måste firas! Varma hälsningar, Camilo & FlexFolk Team