Flytt & Städ Experten i Göteborg

4.0

9 omdömen om Flytt & Städ Experten i Göteborg

FATIMA E
Skrev om Flytt & Städ Experten i Göteborg

Blev jätte nöjd, rent & fräscht blev det, väldigt trevlig personal

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 711 omdömen 4.8 av 711 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Anna J
Skrev om Flytt & Städ Experten i Göteborg

Städning men det var inte helt rent och alla delar blev inte städade.

Lena V
Skrev om Flytt & Städ Experten i Göteborg

Proffsigt flyttstäd, ett lite äldre hus som nu skiner, härligt! Trevlig personal, som varit lätt att nå vid frågor.

Svar från Flytt & Städ Experten i Göteborg

Hej Lena vi tackar verkligen för ditt fina omdöme, så kul att det blev så bra! och tur att du kunde vänta på oss för att ge oss all info på plats./mvh

Patricia K
Skrev om Flytt & Städ Experten i Göteborg

Extremt oprofessionellt företag med det absolut hemskaste kundbemötandet. Företaget anställdes för flyttstäd och utförde inte tjänsterna som ingår i avtalet samt offerten och lämnade lägenheten ostädad. Chefen tog därefter dubbel betalt och hävdade att jobbet som exekverades, kallas för ”Grov Städ”, ej Flyttstäd, detta trots att lägenheten var ostädad. Chefen var extremt hätsk när vi informerade henne om att städet inte är godkänt då jobbet inte var fullbordat. Därefter skickade vi bilder och video bevis till hennes mobil...

Svar från Flytt & Städ Experten i Göteborg

Hej Patricia, jag är ledsen om resultatet inte blev som ni hade tänkt men vi gjorde allt vi kunde för att slutresultatet skulle bli bra. Eftersom att standarden på lägenheten inte var toppskick gick det inte heller att få allt i lägenheten skinande rent. Jag tycker att vi, från vår sida har kommunicerat och haft kontakt med er under hela processen för att möta era synpunkter och jag blir ledsen när du skriver att vi har skrikit på er vilket inte stämmer. Vi försöker alltid ge våra kunder en bra service med ett bra bemötande. Med Vänliga Hälsningar!

Jose R
Skrev om Flytt & Städ Experten i Göteborg

Allt fungerade jätte smidigt för mig!

Svar från Flytt & Städ Experten i Göteborg

Toppen kul! du får gärna återkomma i framtiden! mvh/Flytt & Städ Experten i Göteborg

Lotta A
Skrev om Flytt & Städ Experten i Göteborg

Mycket bra bemötande. Men en av flyttkillarna var mycket våldsam med sakerna.

Svar från Flytt & Städ Experten i Göteborg

Hej Lotta tack för omdömet. synd att du upplevt situationen på det sättet! med vänliga hälsningar Flytt & Städ Experten i Göteborg!

Herta Z

Flytthjälp och flyttstädning Väldigt trevligt bemötande Kan rekommenderas

Svar från Flytt & Städ Experten i Göteborg

Super kul att du är nöjd och att vi kunnat utföra arbetet så bra som möjligt! tack för ett gott samarbete! mvh

Håkan K
Skrev om Flytt & Städ Experten i Göteborg

Skönt att bli uppringd så man kunde ställa lite frågor om upplägget. Även personerna som kom var väldigt trevliga och extremt noggranna. Städning var i toppklass

Svar från Flytt & Städ Experten i Göteborg

Hej vi uppskattar verkligen ditt omdöme! mvh

Sofia M
Skrev om Flytt & Städ Experten i Göteborg

Bra bemötande, smidig bokning och jättebra städning

Svar från Flytt & Städ Experten i Göteborg

Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme! med vänliga hälsningar