Fönstermäklaren i Uppsala AB

2.3 i betyg av av 6 omdömen

Läs vad 6 kunder tycker om Fönstermäklaren i Uppsala AB

• 2019-04-17

Nikolay S skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB
    inget vidare! detta är ett exempel på ett företag som lovar en sak och gör en annan Läs mer
  • Reco tipsar!
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2017-12-03

Maria G skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB
    Vi har anlitat Fönstermäklarna i Uppsala för att byta nio fönster, inklusive fönsterbänkar och fönsterbleck och bygga om ett fönster till en altandörr under hösten 2017.
    Företaget har varit mycket professionellt och hållit en bra kontakt med oss under hela processen. Resultatet är vi verkligen nöjda med. Allt är perfekt anpassat till vårt hus och de lämnade huset välstädat. Dessutom gav de ett bra pris på jobbet.
    Vi rekommenderar verkligen Fönstermäklarna. Läs mer
  • Taisto Q

2017-07-19

Taisto Q skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB
    Håll er LÅNGT borta från dem! Efter ursprungsinstallationen i FEBRUARI, är alla problem fortfarande inte åtgärdade, och igår fick jag inkasso på resterande faktura belopp som jag vägrat betala. Sneda fönster, Dåligt isolerade fönster, och fönster som är TIO CENTIMETER för små(och på en MÅNAD får man ingen info om när rätt fönster ska komma. Man ignorerar mail och samtal). Läs mer
  • Sponsor
    EnskedeByggarna AB
    4.7 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2018
    "Jag hörde av mig med kort varsel och en väldigt otydlig version av vad jag ville ha gjort i min lägenhet. Det var inget som helst problem f"
  • Gunnar S

2017-06-15

Gunnar S skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB
    allt vi kom överens med försäljaren försvann på vägen; så montörerna hade ingen koll på vad som var överenskommet, vi var hemma under dagarna de monterade så det hann inte bli fel,det var ingen ordentlig avsyning när jobbet var klart så man fick chansen att anmärka på de småfel som uppstod. Det fakturerades på fel datum och de vägrade kreditera och skicka en korrekt faktura.De är antingen skojare eller bara dåliga på det dom gör. Fönstermäklarna rekommenderas inte.Hälsningar
    Gunnar Läs mer
    Taisto Q gillar detta
  • 2017-05-10

Thomas I skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB
    Hej
    Dom installerade vår balkongdörr helt fel. Dom satte den för lång ut och nu kommer det in kyla underifrån då den delvis svävar i luften. På vintern bildas det is på insidan. Har informerat företaget och dom vägrar ta sitt ansvar för sin uppenbara felinstallerade produkt. Nu undviker dom mina mina telefonsamtal samt mejl.
    Anlita INTE denna firma. Dom kanske har något billigare priser men deras jobb är gravt undermåligt och deras reklamationshantering är i princip inte existerande Läs mer
    Taisto Q gillar detta
  • Sponsor
    Sjöströms Entreprenad
    4.8 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2015
    "Mycket nöjd med altanbygget. Snabbt och väldigt proffsigt utfört. Trevligt bemötande."
  • 2016-10-03

Dmitry S skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB
    Nöjd med mina nya fönster. Bra service, snabb återkoppling, smidig installation, trevlig och hjälpsam säljare Lars. Bra pris!
    Varför inte det högsta betyget? En balkongdörr behövde justeringar efter installationen. Det tog sin lila tid men blev åtgärdat. Dock fungerar låset fortfarande inte lika smidigt som på andra dörrar.
    Rekommenderar Fönstermäklaren varmt! Läs mer

Bästa snickarna i Uppsala:

Staffan P Staffan P tycker:
“Anrikt och ansvarstagande före...” Läs mer