Alla kategorier Snickare Uppsala Uppsala Fönstermäklaren i Uppsala AB

Kungsgatan 70, 753 18 Uppsala — Visa karta

Kocksgatan 38, 11629, stockholm
Wall Bygg & Fastigheter
Tone H:
Vi er så nöjde med Walls arbejde. De kom ind og reddede os mit i et kaos, efterladt af et andet malerfirma. Frederik kom ud og besigtigede l...

Läs vad 4 kunder tycker om Fönstermäklaren i Uppsala AB

• Taisto Q
    Taisto Q skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB
    Håll er LÅNGT borta från dem! Efter ursprungsinstallationen i FEBRUARI, är alla problem fortfarande inte åtgärdade, och igår fick jag inkasso på resterande faktura belopp som jag vägrat betala. Sneda fönster, Dåligt isolerade fönster, och fönster som är TIO CENTIMETER för små(och på en MÅNAD får man ingen info om när rätt fönster ska komma. Man ignorerar mail och samtal).
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB
    allt vi kom överens med försäljaren försvann på vägen; så montörerna hade ingen koll på vad som var överenskommet, vi var hemma under dagarna de monterade så det hann inte bli fel,det var ingen ordentlig avsyning när jobbet var klart så man fick chansen att anmärka på de småfel som uppstod. Det fakturerades på fel datum och de vägrade kreditera och skicka en korrekt faktura.De är antingen skojare eller bara dåliga på det dom gör. Fönstermäklarna rekommenderas inte.Hälsningar
    Gunnar
    Taisto Q gillar detta
  • Thomas I
    Thomas I skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB
    Hej
    Dom installerade vår balkongdörr helt fel. Dom satte den för lång ut och nu kommer det in kyla underifrån då den delvis svävar i luften. På vintern bildas det is på insidan. Har informerat företaget och dom vägrar ta sitt ansvar för sin uppenbara felinstallerade produkt. Nu undviker dom mina mina telefonsamtal samt mejl.
    Anlita INTE denna firma. Dom kanske har något billigare priser men deras jobb är gravt undermåligt och deras reklamationshantering är i princip inte existerande
    Taisto Q gillar detta
  • Dmitry S
    Dmitry S skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB
    Nöjd med mina nya fönster. Bra service, snabb återkoppling, smidig installation, trevlig och hjälpsam säljare Lars. Bra pris!
    Varför inte det högsta betyget? En balkongdörr behövde justeringar efter installationen. Det tog sin lila tid men blev åtgärdat. Dock fungerar låset fortfarande inte lika smidigt som på andra dörrar.
    Rekommenderar Fönstermäklaren varmt!

Kungsgatan 70, 753 18 Uppsala