Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Stockholm Södermalm Fonus Långholmsgatan Stockholm

Fonus Långholmsgatan Stockholm

Långholmsgatan 34, 117 33 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Fonus Långholmsgatan Stockholm

• Sanna N
    Sanna N skrev om Fonus Långholmsgatan Stockholm
    Tuulas bemötande var trevligt och professionellt. Hon gick i lugn takt igenom allt vi behövde veta om begravningar och vad Fonus kunde erbjuda. Vi ville ha en liten och enkel begravning och hon försökte inte sälja på oss saker som vi inte ville ha eller behövde. Tydligt kontrakt och kostnadsspecifikation. Tuula ringde dagen före begravningen för att kolla om allt kändes ok och om vi hade några frågor och även ett par dagar efter begravningen för att kolla att vi var nöjda med allt. Vi kände att vi var i trygga händer och begravningen blev precis som vi ville ha den. Läs mer
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Fonus Långholmsgatan Stockholm
    Vi bokade tid till kl14 för att planera en begravning och dök upp på angiven tid. Vid dörren fick vi höra "ni kan vänta här så länge" och vi satte oss ner. Efter 10 minuter hade fortfarande ingen pratat med oss. En i sällskapet gick för att fråga vad som hände och vi fick svaret att den vi skulle träffa satt i telefon. Då reste vi oss och gick.

Jag har aldrig stött på sådan respektlöshet mot sörjande människor. Att låta dem vänta inför en svår stund utan att ens bry sig om att informera eller be om ursäkt visar på total brist på empati. Läs mer

Bästa begravningsbyråerna i Stockholm:

Storgatan 9A, 75330, UPPSALA