Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Stockholm Södermalm Fonus Långholmsgatan Stockholm

Fonus Långholmsgatan Stockholm

Långholmsgatan 34, 117 33 Stockholm — Visa karta

Frejgatan 10, 11349, STOCKHOLM
Gia T:
Väldigt trevligt och lyssnande bemötande utan fjäskande. Har fullföljt våra önskemål även då dessa i somligt avvikit från gängse normer.

Begravningsbyråer nära Fonus Långholmsgatan Stockholm:

Mariatorget 1, Stockholm
Oavsett begravningstyp eller hur mycket stöd och hjälp du behöver finns vi till ... Läs mer ›
Lisa T:
Jag är jättenöjd med den hjälp jag har fått med att ordna begravning och kan varmt rekommendera byrån till andra.

Klarabergsgatan 35, Stockholm
Fenix Begravning utför begravningar i hela Sverige. Läs mer ›
Emelie J:
Bra och stöttande i en svår tid med planering av begravning. Representanten som var med på begravningen råkade säga fel namn men annars var ...

Frejgatan 10, STOCKHOLM
Hög personlig service där de sörjande sätts i fokus. Läs mer ›
Gia T:

Skönviksvägen 244, ENSKEDE
Vi utför begravningar i hela Storstockholm, på era villkor och till rimligt pris... Läs mer ›
Nina P:
Mycket fint bemötande vid familjens sorg. Bra och billiga alternativ, men ändå proffessionellt. Rekommenderar varmt.

Läs vad 1 kund tycker om Fonus Långholmsgatan Stockholm

• Ulrika M
    Ulrika M skrev om Fonus Långholmsgatan Stockholm
    Vi bokade tid till kl14 för att planera en begravning och dök upp på angiven tid. Vid dörren fick vi höra "ni kan vänta här så länge" och vi satte oss ner. Efter 10 minuter hade fortfarande ingen pratat med oss. En i sällskapet gick för att fråga vad som hände och vi fick svaret att den vi skulle träffa satt i telefon. Då reste vi oss och gick.

Jag har aldrig stött på sådan respektlöshet mot sörjande människor. Att låta dem vänta inför en svår stund utan att ens bry sig om att informera eller be om ursäkt visar på total brist på empati.

Långholmsgatan 34, 117 33 Stockholm