Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Stockholm Södermalm Fonus Långholmsgatan Stockholm

Fonus Långholmsgatan Stockholm

Långholmsgatan 34, 117 33 Stockholm — Visa karta

Frejgatan 10, 11349, STOCKHOLM
Gia T:
Väldigt trevligt och lyssnande bemötande utan fjäskande. Har fullföljt våra önskemål även då dessa i somligt avvikit från gängse normer.

Begravningsbyråer nära Fonus Långholmsgatan Stockholm:

Klarabergsgatan 35, Stockholm
Fenix Begravning utför begravningar i hela Sverige. Läs mer ›
Britt K:
Jag tyckte det var en fördel att jag inte behövde vänta ett par dagar för att få en tidsbokad träff för att diskutera hur vi ville ha min ma...

Frejgatan 10, STOCKHOLM
Hög personlig service där de sörjande sätts i fokus. Läs mer ›
Gia T:

Skönviksvägen 244, ENSKEDE
Vi utför begravningar i hela Storstockholm, på era villkor och till rimligt pris... Läs mer ›
Nina P:
Mycket fint bemötande vid familjens sorg. Bra och billiga alternativ, men ändå proffessionellt. Rekommenderar varmt.

Parkvägen 25, Nacka
Planera begravningen tryggt, i lugn och ro hemifrån. Vi finns som stöd och hjälp... Läs mer ›
Elisabeth G:
Fungerade bra, billigt alternativ

Läs vad 1 kund tycker om Fonus Långholmsgatan Stockholm

• Ulrika M
    Ulrika M skrev om Fonus Långholmsgatan Stockholm
    Vi bokade tid till kl14 för att planera en begravning och dök upp på angiven tid. Vid dörren fick vi höra "ni kan vänta här så länge" och vi satte oss ner. Efter 10 minuter hade fortfarande ingen pratat med oss. En i sällskapet gick för att fråga vad som hände och vi fick svaret att den vi skulle träffa satt i telefon. Då reste vi oss och gick.

Jag har aldrig stött på sådan respektlöshet mot sörjande människor. Att låta dem vänta inför en svår stund utan att ens bry sig om att informera eller be om ursäkt visar på total brist på empati.

Långholmsgatan 34, 117 33 Stockholm