Forma Måleri

Forma Måleri

Forma måleri utför alla slags måleriarbeten i hela Stockholm!

8 omdömen om Forma Måleri

Anna & Anders K
Skrev om Forma Måleri

Bra bemötande, håller vad de lovar tidsmässigt. Lyssnar på kundens önskemål. Bra utfört arbete (slipning,spackling, målning). Städar upp och rensar bort efter sig.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Anders A
Skrev om Forma Måleri

Forma måleri skötte vår målning på ett utmärkt sätt. De höll oss informerade under hela projektet och resultatet blev verkligen bra.

Mats J
Skrev om Forma Måleri

Trevliga, faktura enligt överenskommelse utan konstiga tillägg, kom i tid och gjorde ett proffsigt arbete.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Reine F
Skrev om Forma Måleri

Mycket bra,kunnigt och proffisionellt och med en kunnig och serviceinriktad personal samt ledning. Till fullo allt som överenskommits har uppfyllts. Ja det tycker vi absolut. Vi kommer att anlita Forma måleri även i framtiden.

Mathias J
Skrev om Forma Måleri

Forma Måleri utförde arbetet snabbt och mycket professionellt inom utlovad tid. Kan varmt rekommenderas.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Northpower F
Skrev om Forma Måleri

Vi använder alltid Forma Måleri till våra Industrifastigheter. Det handlar ofta om nyproduktion vilket ställer extra höga krav på nogrannhet och fininsh. Ibland är det kort om tid och då finns resurserna och viljan att köra hårt. Utöver det så är målarna alltid välklädda och representerar sitt företag proffsigt vilket uppskattas för våra slutkunder.

Yvonne B
Skrev om Forma Måleri

Vi är mycket nöjda med Forma Måleri. Utmärkt arbete som de utfört. Noga med detaljer och gör vad som behövs för helheten. Håller vad de lovar, Proffsiga helt enkelt.

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Sina M
Skrev om Forma Måleri

Seriöst bolag som håller vad de lovat hela vägen. Båda gångerna som vi anlitat Forma har de hållit snyggt under arbetet och framförallt efteråt när de grovstädat efter sig. Arbetet i sig har hållit extremt hög klass map finnish, vi har aldrig haft en bättre målare.