Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Tyresö Fotdoktorn

Fotdoktorn

Grev Turegatan 84, 114 38 Stockholm — Visa karta

Fotdoktorn finner du centralt beläget på Östermalm men är även verksam på Tyresö och i Sköndal. Norma Chamoun är utbildad fotvårdsspecialist på Axelssons och har en lång erfarenhet av medicinska fotvårdsbehandlingar. När du går från Norma känns fötterna som nya!
Rosenlundsgatan 54, 11863, STOCKHOLM
Agilokliniken - Söder
Lars H:
Mycket bra bemötande och kunnig personal. Kan verkligen rekommendera Agilokliniken

Kiropraktorer nära Fotdoktorn:

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
Välkomna till oss! Läs mer ›
Nickolina K:
Jag är nu gravid i vecka 34, runt vecka 20 började jag få enorma smärtor i ryggen. Jag kunde verken ligga, sitta eller röra mig ordentligt. ...

Läs vad 11 kunder tycker om Fotdoktorn

• Krister v
    Krister v skrev om Fotdoktorn
    Jag vill som kund rekommendera fotdoltorn
    Med vänlig hälsning,
    Krister von Schoultz
  • Lena B
    Lena B skrev om Fotdoktorn
    Gör alltid sitt bästa med enorm service. Alltid tillgänglig . Bättre service och hjälp kan man inte få
  • Eva Lena S
    Eva Lena S skrev om Fotdoktorn
    Den bästa medicinska fotvård man kan tänka sig. Rekommenderas ett besök så snart som möjligt. En mycket nöjd kund Eva-Lena Storbacka
  • Martin W
    Martin W skrev om Fotdoktorn
    Guds fred,
    Hur är vädret?
    Gamla skor inomhus på firman byttes till sandaler efter brev till patientnämnden pga byte av mode på skor inomhus.

- hallux valgus hade jag inte
    - främre knäsmärta hade jag inte
    - löpar knä hade jag inte
    - benhinneinflammation hade jag inte
    - Mårtons tå, nedsjunket främre fotvalv hade jag inte
    - hälsporre/plantarfscit hade jag inte
    - uttrampad fetkudde hade jag i princip inte med alla dynorna är raspade och filade som vanlig en gång i kvartalet
    - hallux rigidus , artros i stortåns grundled hade jag inte så hemskt mycket men eko-brickor mot exjubilée och exguld, pga Daltons lag, för tryck av gaser inkommande i stortåled
    - valvmassage behövdes inte
    - skrynkla handduk med tårna för att stärka muskler i fötterna behövdes inte
    - höft och ländryggsproblem uppkommer egentligen inte vid noll eller måttlig träning.
    - halluxstrech med gummiband mellan stortårna för att stärka muskler i stortårna och stabilisera hallux valgus behövdes inte
    - konservöppnaren för att med stretch av alla tår utom stortån på omjämt underlag, trappa, som viktig övning för att göra work-out mot hallux valgus behövdes inte omedelbart men vid träning bra komplement
    - köp av avlastande stöd för hallux valgus behövdes inte (combn comfort 265,-)
    - inköp av bandage vid hälsenesmärta behövdes inte (bauerfriend achilltrain pro 1300,-)
    - inköp av bandage för lätt instabilitet i fotleden behövdes inte (rehband elastiskt fotledsbandage 250,-)
    - inköp av bandage för uttänjda ledband och instabilitet i fotled gjordes behövdes inte (bauerfeind malleotrain s 700,-)
    - inköp av inäggningsulor från ortolab, intersport, för belastningsskador i rygg, höft, knä, underben och fot med 3D laserscanning gjordes till viss del på intersport med kamera i golv/apparat. (Nya fot sulor 600 - 250,-)
    - inköp av GEL storlek 41-46 x ul 50 gel insole m blue no size, 200,- 50% kampanj 100,-, på Stadion outlet 2015-07-28 kl 16:12, av försäljare Josefine, arninge centrum (GEL insula, trampstöd, reducerar vibration, reducerar pronation, reducerar/förebygger fot, knä och ländryggsproblem, bibehåller god komfort i fötterna)
    - inköp av X TTL SO GEL hälkil W, blå, 100 kr 40% kampanj 60,- 2015-08-14 kl.14:24, försäljare Marcus(häldyna, pu gel förebygger maximalt trampstöd och support, anatomisk design reducerar smärta orsakad av förslitningsskador pga felaktig belastning umder för lång tid, absorberar tryck och stötdämpar, ren lätt i vatten och torkar i torr luft, inte att tvätta i maskin)
    - Norskt och Finskt företag kontaktade för inköp av patenterate fotbäddar och nya skor.
    - naglar underhålls med fil, nagelsax och sandpapper och nageltrång undanröjs därför

Sammanfattningsvis: Ett ganska mastigt möte som blev gjort kollektivt, tillsammans med två patienter samtidigt men bra skött i alla fall.

Med vänliga hålsningar
    Martin
    Logima, Badstrandsv.33, 11265 Stockholm
    Tfn 070-7381763
  • Jan S
    Jan S skrev om Fotdoktorn
    Mycket bra och duktigOK Hon har också ett mycket behagligt sätt att behandla sina kunder.
  • Ingmarie O
    Ingmarie O skrev om Fotdoktorn
    Jag är jättenöjd och rekommenderar Fotdoktorn till andra kunder!
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Fotdoktorn
    Jag är väldigt nöjd med vården jag får hos Fotdoktorn. Mina besvär med en ond nagel är nästan helt borta och bemötandet är trevligt och personligt. Jag går regelbundet nu. Jag vill verkligen rekommendera Fotdoktorn!
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Fotdoktorn
    Jättebra service och gott resultat av behandling!
  • Hans C
    Hans C skrev om Fotdoktorn
    Fotdoktorn Norma C gör ett fantastiskt arbete. Man går som på moln efter hennes behandling
  • Amie M
    Amie M skrev om Fotdoktorn
    Rek Fotdoktorn för bra behandling och råd.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Fotdoktorn
    Norma på fotdoktorn gör ett fantastiskt jobb. Från fula till fina fötter på nolltid. Stark rekommendation. /Daniel

Grev Turegatan 84, 114 38 Stockholm