Frakka AB

Stagneliusvägen 47, 112 57 Stockholm — Visa karta

Frakka är ett konsultföretag som har specialiserat sig på stambyten, OVK och ventilation. Detta är något vi brinner för och vi vill utföra vårt jobb så bra som möjligt.
Vi finns till hands sju dagar i veckan under pågående projekt, för att underlätta så mycket som möjligt för er som kund.

Läs vad 8 kunder tycker om Frakka AB

• Magnus E
    Magnus E skrev om Frakka AB
    Konsultation och projektledning vid upphandling samt genomförande av OVK, stambyte samt renovering av fasad, balkonger, tak och el.

Professionellt bemötande och genomförande. Vana att hantera större projekt och entreprenörer. Framförallt hade vi stor nytta av Frakka i förfrågningsunderlag och upphandling av entreprenad. Rekommenderas varmt.
  • Jan S
    Jan S skrev om Frakka AB
    Konsult tjänst för stambyte och byte av el i fastighet
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Frakka AB
    Frakka ställde upp som kvalitetsansvarig vid vårt stambyte med mycket kort varsel och de gånger vi hade behov av att kalla in kvalitetsansvarig (en eller ett par gånger) kom man utan dröjsmål. Dokumentationen var till fyllest
  • Ylva J
    Ylva J skrev om Frakka AB
    Upplever Frakka som ett bolag med mycket hög kompetens och kunnighet när det gäller projektledning i samband med stambyte i fastighet. Företaget har med stor noggrannhet och yrkeskunskap lotsat vår bostadsrättsförening igenom ett stort stambytesprojekt med omfattande förbättringar även inom elektricitet och ventilation. Det har under hela byggtiden varit lätt att få kontakt med företaget i sakfrågor och vi uppskattar den positiva inställningen till att lösa utmaningar som dykt upp längst. vägen.
  • Roger E
    Roger E skrev om Frakka AB
    Frakka är seriösa, kunniga och mycket pålästa. Frakka användes av oss som konsult under ett stambyte, vi är mer än nöjda med deras arbete. Vi har också använt Frakka med ventilationsarbeten, samt tagit hjälp till besiktning för vår underhållsplan. BRF Hållsätra
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Frakka AB
    Mycket bra med hög kompentens
  • Lars L
    Lars L skrev om Frakka AB
    Frakka är ett mycket tillförlitligt företag, med kunnig personal, när det gäller att ge support och stöd i byggnadstekniska frågor. Jag har som ordf i min brf och på uppdrag av styrelsen haft samarbete med Frakka under flera år. Jag har bara gott att säga om Frakka
  • Carin W
    Carin W skrev om Frakka AB
    Styrelsen i BRF Staren 2 i Vasastan , Stockholm har använt Ronnie Kilman och Frakka vid flertal tillfällen.

Det första uppdraget var att hålla i en upphandling av entreprenörer för lägenhetsbyggnad på vinden i huset.

Det andra han har hjälpt oss med är besiktningar av balkonger, säkerhetsdörrar och målning av trapphus.

Dessutom har vi fått hjälp med en energideklaration från Frakka.

Frakka har varit snabba med återkoppling, bra service och opartiskhet vid besiktningarna.

Eftersom vi har använt företaget vid flertal tillfällen har vi varit helt nöjda med arbetet.

Stagneliusvägen 47, 112 57 Stockholm