Frakka AB

Stagneliusvägen 47, 112 57 Stockholm — Visa karta

Vi på Frakka AB är konsulter specialiserade på ventilation och stambyte. Vi tycker att ni ska kunna fokusera på det som verkligen är viktigt, därför tar vi på Frakka fram alla underlag för att ni i bostadsrättsföreningen endast ska kunna fatta beslut.

Vi brinner för vårt arbete och vill göra det så bra som möjligt varje gång. Vi tar fram underlag innan projektets start och under projektets gång finns vi till hands för att underlätta för er i processen. Med ordning och reda i projekten blir de effektiva och vår kvalitetspolicy är extensiv, för att ni ska känna er trygga med att anlita oss.

Kontakta oss nästa gång ni behöver hjälp med att ordna ett stambyte eller underhålla ventialtionen i ert hus!

Läs vad 8 kunder tycker om Frakka AB

• Magnus E
    Magnus E skrev om Frakka AB
    Konsultation och projektledning vid upphandling samt genomförande av OVK, stambyte samt renovering av fasad, balkonger, tak och el.

Professionellt bemötande och genomförande. Vana att hantera större projekt och entreprenörer. Framförallt hade vi stor nytta av Frakka i förfrågningsunderlag och upphandling av entreprenad. Rekommenderas varmt.
  • Jan S
    Jan S skrev om Frakka AB
    Konsult tjänst för stambyte och byte av el i fastighet
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Frakka AB
    Frakka ställde upp som kvalitetsansvarig vid vårt stambyte med mycket kort varsel och de gånger vi hade behov av att kalla in kvalitetsansvarig (en eller ett par gånger) kom man utan dröjsmål. Dokumentationen var till fyllest
  • Ylva J
    Ylva J skrev om Frakka AB
    Upplever Frakka som ett bolag med mycket hög kompetens och kunnighet när det gäller projektledning i samband med stambyte i fastighet. Företaget har med stor noggrannhet och yrkeskunskap lotsat vår bostadsrättsförening igenom ett stort stambytesprojekt med omfattande förbättringar även inom elektricitet och ventilation. Det har under hela byggtiden varit lätt att få kontakt med företaget i sakfrågor och vi uppskattar den positiva inställningen till att lösa utmaningar som dykt upp längst. vägen.
  • Roger E
    Roger E skrev om Frakka AB
    Frakka är seriösa, kunniga och mycket pålästa. Frakka användes av oss som konsult under ett stambyte, vi är mer än nöjda med deras arbete. Vi har också använt Frakka med ventilationsarbeten, samt tagit hjälp till besiktning för vår underhållsplan. BRF Hållsätra
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Frakka AB
    Mycket bra med hög kompentens
  • Lars L
    Lars L skrev om Frakka AB
    Frakka är ett mycket tillförlitligt företag, med kunnig personal, när det gäller att ge support och stöd i byggnadstekniska frågor. Jag har som ordf i min brf och på uppdrag av styrelsen haft samarbete med Frakka under flera år. Jag har bara gott att säga om Frakka
  • Carin W
    Carin W skrev om Frakka AB
    Styrelsen i BRF Staren 2 i Vasastan , Stockholm har använt Ronnie Kilman och Frakka vid flertal tillfällen.

Det första uppdraget var att hålla i en upphandling av entreprenörer för lägenhetsbyggnad på vinden i huset.

Det andra han har hjälpt oss med är besiktningar av balkonger, säkerhetsdörrar och målning av trapphus.

Dessutom har vi fått hjälp med en energideklaration från Frakka.

Frakka har varit snabba med återkoppling, bra service och opartiskhet vid besiktningarna.

Eftersom vi har använt företaget vid flertal tillfällen har vi varit helt nöjda med arbetet.

Stagneliusvägen 47, 112 57 Stockholm