Frisyrum AB

3.9

10 omdömen om Frisyrum AB

Eric Marcus B
Skrev om Frisyrum AB

Fick ett mycket bra bemötande och utomordentlig service. Fin lokal med högt i tak, och ingen stress. Att dessutom få en Cappuccino var inte helt fel! Roger klippte mig, han rekommenderas starkt!

Emelie W
Skrev om Frisyrum AB

De är mycket kunniga och har fixat både min fristyr inför sommaren, de har lagt slingor och anpassat det så pass bra att man inte kan ana att jag har färgat håret och satt upp min balfrisyr. De har alltid egna och fashion forward idéer så vill man vara modern och verkligen se bra ut men inte se ut som alla andra ska man definitivt gå hit. Har vari på många andra ställen och studio 22 är bäst!

Lana K
Skrev om Frisyrum AB

vill du bli klipt som en tant så är det rätt salong, gå gärna till Roger han kan klippa får, gräs och dig.

Cecilia C
Skrev om Frisyrum AB

STUDIO 22 är det självklara valet när det är dags att klippa och färga mitt hår. Här blir man bemött av proffsiga frisörer som är serviceminded. En avkopplande stund i trevlig miljö.

Anna
Skrev om Frisyrum AB

Jag blev mycket missnöjd med mitt besök på Studio 22. Detta är trots allt en salong som länge haft rykte om sig att hålla hög klass. Frisören klippte inte så bra (och detta var en av de mer erfarna frisörerna), färgade mitt hår alldeles för mörkt och förolämpade mig även genom att kommentera min hårkvalitet på ett nedlåtande sätt! Jag blev helt förstummad av denna brist på professionalism. Rekommenderas ej!

Mia  H
Skrev om Frisyrum AB

Studio 22 har en proffsig personal med en stark kreativ ådra som fixar din frisyr såväl till fest, bal, bröllop som till vardags. De säljer också hår- och stylingsprodukter som inte går att hitta någon annanstans. Gå dit om du känner för att piffa upp barret på bästa sätt!

Anna K
Skrev om Frisyrum AB

På studio 22 får du hjälp av kunniga frisörer som tar hänsyn till ditt hårs svagheter och styrkor. Lokalerna är fräscha och om du inte har hunnit med att ta en kopp kaffe under dagen finns det möjlighet till det när ditt hår blir ompysslat. Prisnivån är enligt min erfarenhet likvärdig andra salonger i samma klass.

Michael K
Skrev om Frisyrum AB

Studio 22 är det definitiva valet när håret och du verkar ha olika mål i livet. Personalen är duktig, noggrann och trevlig. Har aldrig blivit missnöjd med min klippning och har testat flera olika frisörer där. Självklart hittar man dock sina favoriter efter ett tag. Lokalerna är fräscha, trevliga och ligger centralt i stan. Kanske inte den billigaste frisörsalongen i Linköping men talesättet att "man får vad man betalar för" stämmer bra in här även om man ofta brukar använda det i negativ bemärkelse.

Victor R
Skrev om Frisyrum AB

Enligt mig är Studio 22 Linköpings klart bästa frisörsalong. Lokalerna är väldigt fräscha och moderna och frisörerna är extremt duktiga och trevliga. Bra priser då jag i Stockholm betalar 300 kronor mer för samma kvalitet på frisyren.

Josefin L
Skrev om Frisyrum AB

Bara genom att gå förbi ute på gatan ser man att studio 22 är ett proffsigt företag. Inredningen är fin och frisörerna riktigt proffsiga. De ser potentialen i alla hårtyper och frisörer och ger tips som verkligen passar dig. Om det inte hade kostat så mycket hade jag gått dit oftare.