Funera

Sandbacksgatan 5, 116 21 Stockholm — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 1 kund tycker om Funera

• Christian W
    Christian W skrev om Funera
    Vi har haft en mycket dålig upplevelse av hur Funera arbetar. Allt dom har gjort har blivit fel, så mycket missförstånd från deras sida att det är pinsamt.

Det var fel på datum och namn i begravningsprogrammet. Det har gått 4 månader och vi har fortfarande ingen text på gravstenen som dom skickat till Stockholm från Göteborg. Dom tycker att de 4 sista i personnumret ska stå på gravstenen?! Och att hennes namn ska stå med stora bokstäver?!

Blommorna efter begravning ville vi anhöriga skulle läggas vid graven. Deras svar och förklaring till att blommorna var borta efter begravningen var att dom troligtvis var stulna (?!)

Kristin som har ansvarat för Funeras åtaganden har ett mycket omoget och uppkäftigt bemötande, speciellt så fort dom fått betalt - då hände inte mycket.

Vi vill gå ut med en stor varning för detta företag, dom arbetar inte seriöst.
    Välj annat alternativ.

Med vänlig hälsning, Christian