Funera

4.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Funera

• 2020-07-04

PER B skrev om Funera
    Slarvat bort åskan efter mamma, ej återkommit per telefon. arrogant bemötande. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fenix Begravning
    4.6 / 5 i betyg — 413 omdömen
    fiveYearsBadge
    "En mycket bra begravningsbyrå som tog hand allt och förklarade allt som behövdes. Mycket bra och trevligt bemötande, omtänksamma och profess"
  • Karl-fredrik W

2019-03-24

Karl-fredrik W skrev om Funera
    [ Göteborg ]
    Mycket bra rådgivning från Pernilla på Göteborgskontoret.
    Allt bemötande, annons, kista och dekorationer höll absolut toppkvalitet, trots att många andra byråer skulle ha nästan det dubbla betalt för samma kistfabrikat!?

Så tack Funera för ett fantastiskt bra jobb i samband med min pappas begravning. Läs mer
  • 2018-09-26

Lotta W skrev om Funera
    Vill tacka Funera som tagit hand om vår mors bregravning. Ett mycket proffsigt bemötande från första stund. Ett stort tack till Kristine Börjesson som har varit helt underbar och stöttat oss vid vår jobbiga och tunga stund. Hon har verkligen ett hjärta av guld.
    Begravning var otroligt fin och välskött.
    Rekommendera verkligen Funera. Läs mer
    Kristin B, Lotta W gillar detta
  • Reco tipsar!
    Grindstolpens Begravningsbyrå
    4.6 / 5 i betyg — 28 omdömen
    Badge2020
    "En fantastisk liten begravningsbyrå. Så omtänksam., proffsig och RÄTT I TIDEN. Jag rekommenderar den till alla. Deras råd och vägledning hjä"
  • Hans B

2018-09-26

Hans B skrev om Funera
    Vill tacka Funera som ställt upp med att få hem min mamma till Nordnorge från Göteborg för begravning. Allt sköttes mycket proffsigt. Rekommenderar starkt Funera. Positivt bemötande. Tack Funera. Läs mer
    Kristin B, Lotta W gillar detta

Bästa Begravningsbyråerna nära Funera: