Funera

3.4

5 omdömen om Funera

FANNY E
Skrev om Funera

Anlita inte Funera!! Var snabba med att ta emot beställning men fick sedan maila och ringa flera gånger för att få tag i dem. Inte nog med det så hade de inte skickat urnan vi beställt och betalt en månad tidigare i tid till krematoriet när vi skulle hämta ut och krematoriet fick inte heller kontakt med dem så vi fick askan i en papplåda, otroligt oproffsigt och ovärdigt.

Nynäshamns Begravningsbyrå
4.7/5 i betyg av 7 omdömen 4.7 av 7 omdömen

Bra service. Kompetenta personer. Allt var som vi har beställt. Trevliga personer

PER B
Skrev om Funera

Slarvat bort åskan efter mamma, ej återkommit per telefon. arrogant bemötande.

Karl-fredrik W

[ Göteborg ] Mycket bra rådgivning från Pernilla på Göteborgskontoret. Allt bemötande, annons, kista och dekorationer höll absolut toppkvalitet, trots att många andra byråer skulle ha nästan det dubbla betalt för samma kistfabrikat!? Så tack Funera för ett fantastiskt bra jobb i samband med min pappas begravning.

Fondkistan Kandema
4.7/5 i betyg av 49 omdömen 4.7 av 49 omdömen
Badge2020

* Begravning med musik * jag blev mycket bra bemött * Fondkistan överträffade mina förväntningar. Gav bra information, klarade sena mu

Lotta W
Skrev om Funera

Vill tacka Funera som tagit hand om vår mors bregravning. Ett mycket proffsigt bemötande från första stund. Ett stort tack till Kristine Börjesson som har varit helt underbar och stöttat oss vid vår jobbiga och tunga stund. Hon har verkligen ett hjärta av guld. Begravning var otroligt fin och välskött. Rekommendera verkligen Funera.

Kristin B och Lotta W gillar detta
Hans B
Skrev om Funera

Vill tacka Funera som ställt upp med att få hem min mamma till Nordnorge från Göteborg för begravning. Allt sköttes mycket proffsigt. Rekommenderar starkt Funera. Positivt bemötande. Tack Funera.

Kristin B och Lotta W gillar detta