Göaf Byggservice AB

Göaf Byggservice AB

Ring 031-52 52 38 goafbygg.se

Vi monterar växthus, bygger uterum och utför alla slags ROT-arbeten som t.ex. renovering och ombyggnation. På GÖAF har vi som målsättning att bidra till en långsiktig och hållbar samhällsbyggnad. Därför jobbar vi alltid med fokus på kvalitét och människor, vi kan till och med ge 30 års vattentät-garanti på våra takjobb! Vi...

20 omdömen om Göaf Byggservice AB

Daniel M
Skrev om Göaf Byggservice AB

Utbyggnad, småhus. Hög kvalitet, bra bemötande.

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 93 omdömen 4.6 av 93 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Peter S
Skrev om Göaf Byggservice AB

Jag har anlitat Göaf främst för fönsterbyten. Arbetet utförs snabbt och samtidigt noggrant in i minsta detalj. Jag är mer än nöjd. Det är riktigt bra gjort.

Emma Josefin B
Skrev om Göaf Byggservice AB

Vi anlitade Göaf Byggservice för att utöka vårt hus med en till våning. Vi hade innan ett enplanshus med källare. Vi är väldigt nöjda med all kontakt med företaget och resultatet av utbyggnaden. Göaf har lyssnat på våra önskemål och funderingar och samtidigt gett sin professionella input i en fin balans. Vårt "nya" hus med två våningar är jättefint. Huset har fått ett lyft som känns modernt och samtidigt finns klassiska detaljer. Vi kan varmt rekommendera Göaf!

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Roger O
Skrev om Göaf Byggservice AB

Bra bemötande från början till slut. Korrekt hantering och välvillig till att ställa upp och rätta till när det inte riktigt blev som vi tänkt. Företaget skulle bli ännu bättre om man var mer nyfiken och ställde högre krav på att få veta hur kunden ville ha det. Ökad dialog och nyfikenhet skulle gynna och minimera risken för missförstånd.

Linnéa B
Skrev om Göaf Byggservice AB

Vi är jätte nöjda med arbetet som Glad gjort hemma hos oss. Byte av fönster, bastu, badrum, gästrum samt uterum. Allt blev jätte bra! De kommer när de lovar. /Linnéa

Bo H
Skrev om Göaf Byggservice AB

Mycket duktig, enkel att få tag på via telefon. Fick hjälp med att byta 4 fönster. har absolut ingenting att anmärka på.

Andreas L
Skrev om Göaf Byggservice AB

Klockrent - köket blev grymt snyggt!

Patrick W
Skrev om Göaf Byggservice AB

Kan inte göra annat än att rekommendera det här företaget. Bra resultat, bra service!

Jan B
Skrev om Göaf Byggservice AB

Byggt växthus. Trevligt och bra bemötande från början till slut. Kan definitivt tänka mig att rekommendera GÖAF.

Håkan E
Skrev om Göaf Byggservice AB

Oerhört bra bemötande, pålitlig, proffsiga och relevanta underlag. Bra med riktiga digital avtal på plats.

Holger H
Skrev om Göaf Byggservice AB

mycket korrekt, och bra bemötande, har fåt många nya idar under byggnationen. Vår förtätningar var och blev som vi ville ha det.

John-erik B
Skrev om Göaf Byggservice AB

Fantastiskt bemötande och snabbt utfört byggjobb. Byggde ett uterum för oss och det gick undan. Vi hann nästan inte måla ikapp med snickaren. Kort sagt en proffsig och kompetent byggare. Rekommenderas!

Marianne A
Skrev om Göaf Byggservice AB

Gott bemötande. Bra utfört arbete på koncentrerad och snabb tid. Montering av växthus, Willab Garden

Owe G
Skrev om Göaf Byggservice AB

Proffsigt, positivt. Uterum. Snabbt åtgärdande av smärre problem.

Jan H
Skrev om Göaf Byggservice AB

Det var ett trevligt och snabbt bemötande. Göaf reste ett uterum för mig som gick snabbt och bra. Även då jag frågade om ett problem ett tag efter så kom blev jag hjälpt snabbt och bra.

Charlotte K
Skrev om Göaf Byggservice AB

Kontinuerlig kommunikation och grymt utfört jobb!

Karin H
Skrev om Göaf Byggservice AB

Bra och trevligt bemötande. Anlitade företaget för att montera ett växthus från Willab Garden. Kom på utsatta tider och slutförde arbetet som utlovat.

Ronny J
Skrev om Göaf Byggservice AB

Bra och proffsigt bemötande och utförande av byggnationen av vårat uterum.Jag kan varmt rekomendera dom byggföretag.

Carl H
Skrev om Göaf Byggservice AB

Mycket bra proffsigt bemötande. De förstod direkt vad som skulle göras och var väldigt flexibla med att ändra byggtiderna efter leveranstider. De jobbade även snabbt och var samtidigt noggranna.

Stefan O
Skrev om Göaf Byggservice AB

Mycket bra bemöttande samt utförande av Arbetsuppgifter. Jag är mkt nöjd