Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg Göaf Byggservice AB

Göaf Byggservice AB

Jöns Rundbäcks Plats 9, 417 24 Göteoborg — Visa karta

Vi monterar växthus, bygger uterum och utför alla slags ROT-arbeten som t.ex. renovering och ombyggnation.

På GÖAF har vi som målsättning att bidra till en långsiktig och hållbar samhällsbyggnad. Därför jobbar vi alltid med fokus på kvalitét och människor, vi kan till och med ge 30 års vattentät-garanti på våra takjobb!

Vi samordnar gärna hela ditt projekt och tar all kontakt med underleverantörer och hantverkare. Vi lägger upp en plan tillsammans med dig och minimerar friktionen i projektet genom noggrann planering och effektiv problemlösning.

Kontakta oss och berätta om ditt projekt!

Läs vad 17 kunder tycker om Göaf Byggservice AB

• Roger O
    Roger O skrev om Göaf Byggservice AB
    Bra bemötande från början till slut. Korrekt hantering och välvillig till att ställa upp och rätta till när det inte riktigt blev som vi tänkt.

Företaget skulle bli ännu bättre om man var mer nyfiken och ställde högre krav på att få veta hur kunden ville ha det. Ökad dialog och nyfikenhet skulle gynna och minimera risken för missförstånd.
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Göaf Byggservice AB
    Vi är jätte nöjda med arbetet som Glad gjort hemma hos oss. Byte av fönster, bastu, badrum, gästrum samt uterum. Allt blev jätte bra! De kommer när de lovar.
    /Linnéa
  • Bo H
    Bo H skrev om Göaf Byggservice AB
    Mycket duktig, enkel att få tag på via telefon. Fick hjälp med att byta 4 fönster. har absolut ingenting att anmärka på.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Göaf Byggservice AB
    Klockrent - köket blev grymt snyggt!
  • Patrick W
    Patrick W skrev om Göaf Byggservice AB
    Kan inte göra annat än att rekommendera det här företaget.
    Bra resultat, bra service!
  • Jan B
    Jan B skrev om Göaf Byggservice AB
    Byggt växthus. Trevligt och bra bemötande från början till slut. Kan definitivt tänka mig att rekommendera GÖAF.
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Göaf Byggservice AB
    Oerhört bra bemötande, pålitlig, proffsiga och relevanta underlag. Bra med riktiga digital avtal på plats.
  • Holger H
    Holger H skrev om Göaf Byggservice AB
    mycket korrekt, och bra bemötande, har fåt många nya idar under byggnationen. Vår förtätningar var och blev som vi ville ha det.
  • John-erik B
    John-erik B skrev om Göaf Byggservice AB
    Fantastiskt bemötande och snabbt utfört byggjobb.
    Byggde ett uterum för oss och det gick undan. Vi hann nästan inte måla ikapp med snickaren.
    Kort sagt en proffsig och kompetent byggare.
    Rekommenderas!
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Göaf Byggservice AB
    Gott bemötande. Bra utfört arbete på koncentrerad och snabb tid.
    Montering av växthus, Willab Garden
  • Owe G
    Owe G skrev om Göaf Byggservice AB
    Proffsigt, positivt.
    Uterum.
    Snabbt åtgärdande av smärre problem.
  • Jan H
    Jan H skrev om Göaf Byggservice AB
    Det var ett trevligt och snabbt bemötande. Göaf reste ett uterum för mig som gick snabbt och bra. Även då jag frågade om ett problem ett tag efter så kom blev jag hjälpt snabbt och bra.
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om Göaf Byggservice AB
    Kontinuerlig kommunikation och grymt utfört jobb!
  • Karin H
    Karin H skrev om Göaf Byggservice AB
    Bra och trevligt bemötande. Anlitade företaget för att montera ett växthus från Willab Garden. Kom på utsatta tider och slutförde arbetet som utlovat.
  • Ronny J
    Ronny J skrev om Göaf Byggservice AB
    Bra och proffsigt bemötande och utförande av byggnationen av vårat uterum.Jag kan varmt rekomendera dom byggföretag.
  • Carl H
    Carl H skrev om Göaf Byggservice AB
    Mycket bra proffsigt bemötande. De förstod direkt vad som skulle göras och var väldigt flexibla med att ändra byggtiderna efter leveranstider. De jobbade även snabbt och var samtidigt noggranna.
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Göaf Byggservice AB
    Mycket bra bemöttande samt utförande av Arbetsuppgifter.
    Jag är mkt nöjd

Jöns Rundbäcks Plats 9, 417 24 Göteoborg