Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Stockholm Södermalm Golvgruppen Castus AB

Golvgruppen Castus AB

Ludvigsbergsgatan 19, 118 23 Stockholm — Visa karta

Välkommen till GolvGruppen i Stockholm!

Företaget för Dig med höga krav på hantverk och material. Gedigen branscherfarenhet är något Du får med på köpet. Ring oss idag och boka ett besök!

Läs vad 4 kunder tycker om Golvgruppen Castus AB

• anders s
    anders s skrev om Golvgruppen Castus AB
    Snabbt o fint jobb.
    Mkt kundvänliga. Läs mer
  • Siw Z
    Siw Z skrev om Golvgruppen Castus AB
    Har bara gott att säga om Golvgruppen; Snabba och smidiga att ha att göra med. Läs mer
  • kristina f
    kristina f skrev om Golvgruppen Castus AB
    Har hjälpt mig renovera ett rum och resultatet blev bra. Professionella hantverkare både målare och golvläggare. Kristina Läs mer
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Golvgruppen Castus AB
    Köpte ett parketgolv av dem i början av detta året av dem. Vi valde körsbär i antiklack. Vi valde dom för att de sa att de hade mycket bra hantverkare. Dom la det snabbt men när vi kom hem och titade på det såg vi att de va skador i golvet de hade lagt samt att listerna va mycket dåligt monterade. Vi på talade det för dem och de lovade att fixa det. Efer någon vecka tog vi kontakt med dem igen och de lovade på nytt. Efter ett halvår skulle vi säla lägenheten och kontaktade dem igen. Samma svar igen. Så anlite dem inte blir det problem så får man leva med det: Läs mer

Bästa golvläggarna i Stockholm:

Philip K Philip K tycker:
“Jag köpte en blandad tjänst ut...” Läs mer

Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA