Golvgruppen Castus AB

Golvgruppen Castus AB

Ring 08-84 40 00 www.golvgruppen.se
3.0

Välkommen till GolvGruppen i Stockholm! Företaget för Dig med höga krav på hantverk och material. Gedigen branscherfarenhet är något Du får med på köpet. Ring oss idag och boka ett besök!

5 omdömen om Golvgruppen Castus AB

Frida A
Skrev om Golvgruppen Castus AB

Jag kontaktade företaget för att få hjälp med mina golv. Jag fick då ett mail tillbaka där jag blev ombedd att ringa upp Allan. När jag sedan kontaktade Allan började han samtalet med att fråga "Vem är du?" och fortsatte med att dumförklara och föreläsa för mig hur dyrt detta jobb skulle bli, samtidigt som han skröt om hur professionella inte har tid att komma och titta på jobb på en gång. Har aldrig blivit så otrevligt och respektlöst bemött. Självklart anlitade jag inte detta företag, och råder ingen att göra det heller.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
anders s
Skrev om Golvgruppen Castus AB

Snabbt o fint jobb. Mkt kundvänliga.

Siw Z
Skrev om Golvgruppen Castus AB

Har bara gott att säga om Golvgruppen; Snabba och smidiga att ha att göra med.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
kristina f
Skrev om Golvgruppen Castus AB

Har hjälpt mig renovera ett rum och resultatet blev bra. Professionella hantverkare både målare och golvläggare. Kristina

Jesper H
Skrev om Golvgruppen Castus AB

Köpte ett parketgolv av dem i början av detta året av dem. Vi valde körsbär i antiklack. Vi valde dom för att de sa att de hade mycket bra hantverkare. Dom la det snabbt men när vi kom hem och titade på det såg vi att de va skador i golvet de hade lagt samt att listerna va mycket dåligt monterade. Vi på talade det för dem och de lovade att fixa det. Efer någon vecka tog vi kontakt med dem igen och de lovade på nytt. Efter ett halvår skulle vi säla lägenheten och kontaktade dem igen. Samma svar igen. Så anlite dem inte blir det problem så får man leva med det:

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P