Göta Klinik

Södra Hamngatan 59, 411 06 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Göta Klinik!

Vi erbjuder estetiska behandlingar som alltid utförs av legitimerad personal i världsklass. Tillsamman med dig går vi igenom dina önskemål och planerar den bästa behandlingen för dig.

Våra behandlingar:
- Fillers, för att återge eller utöka ansiktsdrag
- Botox, för besvärande rynkor eller överspända muskler
- Body Sculpting, för att jämna till höfter, framhäva siluetten eller återställa förlorad volym
- Microtoxin, för , fantastisk lyster, jämnare hudton och släta ut fina linjer.

All personal har ett estetiskt öga och gedigen erfarenhet av medicinsk vård. Vi finns alltid tillgängliga för dina frågor eller funderingar. Varmt välkommen till oss på Göta Klinik!

Läs vad 25 kunder tycker om Göta Klinik

• 2019-11-14

Malin R skrev om Göta Klinik
    Jag genomgick en tear trough behandling. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och upplevde att jag blev väl omhändertagen på plats och hörd om mina önskemål. Jag kommer definitivt komma tillbaka! Läs mer
    2019-11-14 Göta Klinik svarar Malin R
    Hej Malin,

Tack så hemskt mycket för din fina recension! Vi blir så glada att få höra att du blev nöjd med resultatet och vår service!

Hoppas vi ses snart igen, ha det bäst så länge!

• Rebecca A

2019-11-12

Rebecca A skrev om Göta Klinik
    Jag gjorde filler i läpparna och är jättenöjd med både resultatet och bemötandet! Så trevlig personal! Jag kommer komma tillbaka🥰 Läs mer
    2019-11-12 Göta Klinik svarar Rebecca A
    Hejsan Rebecca!
    Tack för din recension, du är varmt välkommen tillbaka!

Vänligen,
    Teamet på Göta Klinik
  • 2019-11-12

Edvina S skrev om Göta Klinik
    Nathalie Nellange är den bästa ssk/injektionsbehandlare du kan gå till i Sverige. Så väl omhändertagande och tydlig med allt och otroligt trevlig och gullig som person. Den bästa av dom bästa. Läs mer
    2019-11-12 Göta Klinik svarar Edvina S
    Hej Edvina! Tack så mycket för dina fina ord, blir så rörd av din recension! Ta hand om dig så länge så hoppas jag vi ses snart igen!

Vänligen,
    Nathalie Nellange
  • 2019-10-22

Parisa H skrev om Göta Klinik
    Supertrevlig personal och ett väldigt proffsigt bemötande. Kände mig trygg både innan och under min behandling. Rekommenderar dem starkt! Läs mer
    2019-10-25 Göta Klinik svarar Parisa H
    Hej Parisa!

Tack för dina fina rekommendationer, trygghet för oss är av stor vikt. Vi ser fram emot att träffa dig snart igen!

Hälsningar/ Teamet på Göta klinik
  • 2019-10-12

Anna S skrev om Göta Klinik
    Väldigt proffsigt bemötande. Väldigt nöjd Läs mer
    2019-10-25 Göta Klinik svarar Anna S
    Hej Anna!

Tack för din rekommendation det glädjer oss att du är nöjd! Välkommen åter

Hälsningar/ Teamet på Göta klinik

Julia T skrev om Göta Klinik
    Bra kundbemötande, Extremt skickliga! Läs mer
    2019-10-12 Nora A svarar Julia T
    Hej Julia,

Tack så mycket för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd med din upplevelse hos oss! Hoppas vi ses snart igen, ha det bäst!

Sofia V skrev om Göta Klinik
    De skulle höra av sig med prisförslag men återkom aldrig. Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Sofia V
    Hej Sofia!

Vad tråkigt att vi har missat att återkoppla tillbaka till dig, vi beklagar detta! Du får gärna slänga iväg ett mejl till info@gotaklinik.se med mer information så hjälper vi dig så fort vi kan!

Mvh,
    Teamet på Göta Klinik

Melinda J skrev om Göta Klinik
    Skulle göra mina läppar. Var oerhört nervös, men kliniken i sig var lugnande och de var som proffesionella så nerverna slutade studsa. Jag hade goda förväntningar faktiskt, men efter besöket så visste jag att jag hittat rätt. Kommer aldrig gå till någon annan klinik än just denna. Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Melinda J
    Hej Melinda,

Tusen tack för denna rekommendation. Känns bra att höra att din upplevelse hos oss varit bra! Vi ser fram emot att få träffa dig snart igen, ha det bäst så länge!!

• Rebecca S

2019-10-11

Rebecca S skrev om Göta Klinik
    Experter på det dom gör! Har gjort kinder, hakan och läpparna hos Göta Klinik och ingen i min omgivning skulle kunna gissa det för det ser så naturligt ut! Skulle inte tänka tanken på att gå till en annan klinik. Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Rebecca S
    Hej Rebecca,

Alltid lika trevligt att ha dig på besök hos oss. Jättekul att du är nöjd med oss, tack snälla för det fina omdömet!

Madelen S skrev om Göta Klinik
    Jag gjorde läppar o är supernöjd första gången tyckte jag väl att det inte blev någon större skillnad men fick förklarat för mig att det är under en uppbyggnad o nu efter några ggr så är det så fint och kunde inte fått ett bättre bemötande 👌🏻 Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Madelen S
    Hej Madelen,

Tack så mycket för det fina omdömet, vi är också helt förälskade i dina läppar! Hoppas vi ses snart igen fina du!

• 2019-10-10

Charlotte A skrev om Göta Klinik
    Proffsig och lyhörd personal som gjorde att jag kände mig fullkomligt trygg med min behandling. Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Charlotte A
    Hej Charlotte,

Det värmer oss att få höra att vi kunde lugna ner nerverna lite inför din behandling! Tack för omdömet!

• Malin s

2019-10-09

Malin s skrev om Göta Klinik
    100% ärliga o bra service!
    Fint bemötande och fina lokaler Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Malin s
    Hej Malin,

Tack snälla för omdömet, uppskattas enormt!

• 2019-10-09

Maya N skrev om Göta Klinik
    Bästa kliniken någonsi!! Så professionella och lyssnar verkligen på vad kunden vill och inte hur de vill göra för att gynna kliniken utan verkligen gör allt för att kunden ska bli nöjd. De svarar snabbt på frågor och är så himla duktiga bara. Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Maya N
    Hej Maya,

Det betyder väldigt mycket att få bekräftelse på att man gjort ett bra jobb, tack så mycket för de fina orden! Hoppas vi ses snart igen!

Pétina S skrev om Göta Klinik
    Jag fyllde mina läppar för första gången hos er på Göta Klinik. Ärligt talat så var receptionist tjejen världens snällaste, jag fick bästa bemötandet. Redan då var jag på topp innan jag fick träffa Nathalie som tog väl hand om mig och mina önskemål.

Mina läppar blev så naturliga men ändå WOW. Blev helt förälskad........ Det är jag fortfarande och längtar tills jag fyller läpparna igen <3<3<3<3<3<3 Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Pétina S
    Hej Petina,

TUSEN tack för detta fina omdömde! Du är fantastiskt varm och trevlig att ha att göra med. Ha det bäst, så ses vi snart igen!

Nora L skrev om Göta Klinik
    Läppförstoring & botox! Detta är helt klart bästa kliniken jag har besökt, fantastisk service, resultat och overall känsla. Dem lyssnar på ens önskemål och har levererat naturligt resultat varje gång! Jag kommer helt klart komma tillbaka! Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Nora L
    Hej Nora,

Tack för ditt fina omdöme! Vi ser fram emot att träffa dig snart igen, varmt välkommen tillbaka!

Birgitta F skrev om Göta Klinik
    Läppförstoring. Kompetent och legitimerad sjuksköterska gjorde jobbet. Fina lokaler med leende mottagande i receptionen samt ett mycket tillmötesgående förhållningssätt. Mycket bra information om ev biverkningar och hur hela proceduren skulle gå tillväga. Sjuksköterskan är verkligen mycket mycket påläst och vet vad hon gör. Inkännande och lyssnande på kunden. Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Birgitta F
    Hej Birgitta,

Tusen tack för de fina orden, det värmer våra hjärtan att läsa hur nöjd du är med din upplevelse hos oss! Hoppas vi ses snart igen!

Lisa H skrev om Göta Klinik
    Kunde inte blivit mer nöjd! Enda kliniken jag kommer gå till. Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Lisa H
    Hej Lisa,

Tack så hemskt mycket för omdömet! Du är så varmt välkommen tillbaka!

• 2019-10-04

Ellinor R skrev om Göta Klinik
    Fantastiska behandlare! Proffesionellt, precist och perfekt! Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Ellinor R
    Hej Ellinor,

Det är alltid lika trevligt att ha dig på besök hos oss! Tack så mycket för omdömet, uppskattas enormt!

• 2019-09-30

Nathalie W skrev om Göta Klinik
    Jättenöjd med min upplevelse.
    Service på individnivå och resultatet blev super. Personalen är så härliga! Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Nathalie W
    Hej Nathalie!

Vad kul att du är nöjd med vår service och behandling! Det var jättetrevligt sist, hoppas vi ses snart igen!

• 2019-09-30

Jesper L skrev om Göta Klinik
    Superservice och trevligt bemötande! Jag gjorde en microtoxin behandling och käklinje på Göta Klinik och är så nöjd med båda behandlingarna! Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Jesper L
    Hej Jesper!

Tack för det fina omdömet! Hoppas vi ses snart igen!

• 2019-09-29

Anna K skrev om Göta Klinik
    Vilken Klinik, vilket bemötande, de förtjänar verkligen alla sina stjärnor för de vet verkligen vad de gör! Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Anna K
    Hej Anna!

Tack snälla för ditt fina omdöme, uppskattas enormt!

• 2019-09-29

Ida J skrev om Göta Klinik
    Gjorde en läpp behandling.
    Blev jätte bra bemöt både utav reception personal samt läkaren.
    Jag sett många bra recensioner innan så jag hade höga förväntningar och dem matchade, kändes personligt men ändå super proffsigt, lyssnade noga på mina önskemål.
    Jag känner mig så nöjd och rekommenderar Göra klinik till vänner. Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Ida J
    Hej Ida!

Tusen tack för denna rekommendation. Känns bra att höra att du är nöjd med vår service och behandling!!

Vi ses!

• 2019-09-28

Nathalie B skrev om Göta Klinik
    Trevliga, mycket god service och kompetenta. Alltid varit nöjd med resultatet. Har gjort fillers i läpparna, och är supernöjd med volymen samt former- ser naturliga ut Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Nathalie B
    Tack Nathalie! Vad trevligt att få läsa ditt fina omdöme. Det har varit väldigt lätt att le ihop med dig! Hoppas vi ses snart igen!

• 2019-09-27

Shirin I skrev om Göta Klinik
    Rekommenderar! Kunnig personal som har känsla för detta. Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Shirin I
    Hej Shirin,

Tack så mycket för förtroendet och för det trevliga bemötandet! Vi hoppas att du kommer förbi någon gång snart igen!

• 2019-09-23

Julia E skrev om Göta Klinik
    Så himla fin personal! Tillmötesgående och professionella! Lugnade mina nervösa nerver innan vi satte igång, hade svar på alla mina frågor.
    Gjorde fillers i mina läppar och är så himla nöjd! Läs mer
    2019-10-11 Göta Klinik svarar Julia E
    Hej Julia,

Tack snälla för det fina omdömet! Varit så trevligt att ha med er att göra! Hoppas vi ses snart igen!

/Nora

Södra Hamngatan 59, 411 06 Göteborg