Göta Klinik

Göta Klinik

Ring 031-760 10 31 gotaklinik.se

Välkommen till Göta Klinik! Vi erbjuder estetiska behandlingar som alltid utförs av legitimerad personal i världsklass. Tillsamman med dig går vi igenom dina önskemål och planerar den bästa behandlingen för dig. Våra behandlingar: - Fillers, för att återge eller utöka ansiktsdrag - Botox, för besvärande rynkor eller överspända...

43 omdömen om Göta Klinik

Inez Louise S
Skrev om Göta Klinik

Fantastisk personal och man känner sig alltid trygg och bekväm. Extra stort tack till Thu som har räddat mina läppar!!

FaceClinic
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Jag har gått flera år här och då särskilt hos dr Westin. Rekommenderas med högsta betyg av mig.

Hans Roland H Hans Roland H
ABBAS A
Skrev om Göta Klinik

Går inte att hitta en bättre klinik! Här känner man sig trygg!

Svar från Göta Klinik

Hej Abbas, Tack för din recension, vi uppskattar det enormt! Ha det bäst! /Teamet på Göta Klinik

Elisabeth Sofie O
Skrev om Göta Klinik

Otroligt proffesionellt bemötande samt utfört arbete av Nathalie! Hon är kunnig inom sitt yrke och lägger stor vikt vid att behandlingen ska bli så personligt anpassad som möjligt. Rekommenderar starkt er att besöka Göta Klinik för att få det bästa resultatet!

Svar från Göta Klinik

Hej Elisabeth, Tack snälla för dina upplyftande ord! Varmt välkommen åter igen! /Teamet på Göta Klinik

Citylaser
4.7/5 i betyg av 815 omdömen 4.7 av 815 omdömen

Alltid så välkomnande, lyhörda och omhändertagande. Skulle aldrig gå någon annanstans

Therese L Therese L
MELODY S
Skrev om Göta Klinik

Extremt oprofessionella, och inte alls som den bild dom målar upp på social media. Ingen hälsodeklaration fylls i. Blev nekad behandling pga att det resultatet som blir av mina läppar som jag vill ha är fula och utövaren gillar inte det utseendet. Men hon vill att jag ska betala för en konsultation när jag vill göra behandlingen som jag bokat tid för och vill betala för. Hon väljer att debitera mig för en konsultation, vilket jag hade köpt om jag ångrat mig eller att det låg någon legitim anledning förutom smaksak i grunden....

Svar från Göta Klinik

Hej Melody, Vi är ledsna att du är missnöjd med vårt bemötande. Vi på Göta Klinik förespråkar naturliga resultat och reserverar oss rätten att neka patienter med överfyllda/felfyllda läppar. I det fall att patienten har överfyllda läppar, erbjuds alternativet hyalasebehandling. Väljer patienten att inte genomgå behandling, debiteras man för sin konsultation. När man bokar en tid via vår bokningsportal, accepterar man de villkor som står. Det ligger ett personligt ansvar att läsa igenom de villkor man accepterar....

Nikolina C
Skrev om Göta Klinik

Hej Göta Klinik 💗 Jag har varit hos er för läppförstoring hos Nathalie! Jag är jättenöjd med personal och speciellt med mina nya naturliga läpparna ! Jag återkommer igen efter sommaren ☀️😌

Svar från Göta Klinik

Hej Nikolina! Vad glada vi blir att du är nöjd med din upplevelse hos oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Aya F
Skrev om Göta Klinik

Grym service, lyssnar på ens behov och man ser naturlig ut, vilket jag älskar!

Svar från Göta Klinik

Hej Aya! Tack för dina fina ord! Vi hoppas att vi ses snart igen. Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Josephine R
Skrev om Göta Klinik

Fillers/läppförstoring. Jag var nervös i början men det försvann snabbt när jag mötte fantastiska Nora och Nathalie som var så hjälpsamma och förstående. De gav mig svar på alla mina frågor och resultatet blev över förväntan! Nathalie är proffs på det hon gör och jag kommer absolut att komma tillbaka 💕

Svar från Göta Klinik

Hej Josephine! :) Vad kul att få läsa din fina ord. Du är varmt välkommen tillbaka till oss på Göta Klinik! Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Zarlasht M
Skrev om Göta Klinik

Bästa kliniken och den underbaraste personalen. Vill du bli en Beauty Queen, så är det hit du ska gå........

Svar från Göta Klinik

Hej Zarlasth, Tusen tack för dina fina ord! Hoppas att vi ses på Göta Klinik snart igen. Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Elisabeth E

Positivt Extremt professionella. Gör ett väldigt bra jobb. Negativt Dyrt

Svar från Göta Klinik

Hej Elisabeth! :) Stort tack för ditt omdöme. Håll görna utkik på vår Instagram för kommande erbjudanden. Du är varmt välkommen tillbaka till oss! Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Bisan I
Skrev om Göta Klinik

Utförde en botoxbehandling för Hyperhidros i händerna. Det bästa jag har gjort!! Är så nöjd med bemötandet. Professionell och ödmjuk leg. Sjuksköterska. Kommer definitivt tillbaka.

Svar från Göta Klinik

Hej Bisan, Stort tack för ditt omdöme! Vi är glada över att du är nöjd med din behandling samt vårt bemötande. Hoppas att vi ses snart igen! Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Louise C
Skrev om Göta Klinik

Jag gjorde läppförstoring hos göta klinik och blev mycket bra bemött med härlig energi och professionell service. Hade förväntningar om snyggt och naturligt resultat och detta fick jag till 100%. Jag är mycket nöjd i helhet och kommer absolut komma tillbaka för fler behandlingar.

Svar från Göta Klinik

Hej Louise, Tack för ditt omdöme. Vi blir väldigt glada över att läsa att din upplevelse hos oss var positiv. Varmt välkommen tillbaka! Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Josefina B
Skrev om Göta Klinik

Gjorde fillers i läpparna, väldigt professionella och trevliga, kom även tillbaka för att kolla ev komplikation vilket var enkelt och smidigt!

Svar från Göta Klinik

Tack för dina fina ord Josefina! Varmt välkommen tillbaka till oss på Göta Klinik! :) Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Mikaela L
Skrev om Göta Klinik

Jag har gjort läppförstoring två ggr hos Göta klinik. Båda gångerna har jag kommit in till en ren, fräsch lokal och blivit väl bemött av trevlig personal. Jag förväntade mig att komma därifrån med naturliga, större läppar - vilket jag fick. Nathalie som behandlade mig var väldigt inkännande, lyssnade på vad jag ville och vi kom tillsammans fram till ett bra resultat som fortfarande behöll formen av mina naturliga läppar, men med större volym.

Svar från Göta Klinik

Hej Mikaela, Tusen tack för ditt omdöme. Känns bra att höra att du är nöjd med vår service och behandling! Hoppas att vi ses på Göta Klinik snart igen! :) Bästa hälsningar Teamet Göta Klinik

Cajsa Z
Skrev om Göta Klinik

Läppförstoring- förstagångs behandling. Mycket trevligt och lugnt bemötande. Blev rekommenderad av en vän. Mina förväntningar uppfylldes!

Svar från Göta Klinik

Hej Cajsa! :) Vad glada vi blir över att din upplevelse hos oss var bra! Du är varmt välkommen tillbaka. Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Aya F
Skrev om Göta Klinik

Professionella och väldigt trevlig personal!

Svar från Göta Klinik

Hej Aya! Tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka! Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Carina S
Skrev om Göta Klinik

Blev bemött av både receptionist och behandlare på ett fint sätt. Professionell läppbehandling med ett resultat som levde upp mot mina förväntningar. Detta innebär att jag gärna kommer tillbaka samt rekommenderar Göta klinik till alla.

Svar från Göta Klinik

Hej Carina! Vi är så glada att vi levde upp till dina förväntningar, tack för den fina recensionen! Vi ses snart igen, ha det bäst så länge~! :) Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Emma D
Skrev om Göta Klinik

Seriös klinik, oerhört bra service, super mysig atmosfär. Man känner sig sedd och trygg.

Svar från Göta Klinik

Hej Emma! Tack för din fina recension! Vi hoppas att vi ses snart igen, ha det bäst så länge~! Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Julia L
Skrev om Göta Klinik

Jag har länge velat göra fillers i läpparna men inte hittat ett ställe som jag jag har velat gått till, tills jag fick ett tips att gå till Göta Klinik. Jag säger bara WOW! Jag är supernöjd med mitt resultat och jag blev sååå väl bemött! Rekommenderar starkt!

Göta Klinik gillar detta
Svar från Göta Klinik

Bästa Julia! Tack så hemskt mycket för dina fina ord, det uppskattas! Varmt välkommen åter igen~! Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Malin R
Skrev om Göta Klinik

Jag genomgick en tear trough behandling. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och upplevde att jag blev väl omhändertagen på plats och hörd om mina önskemål. Jag kommer definitivt komma tillbaka!

Svar från Göta Klinik

Hej Malin, Tack så hemskt mycket för din fina recension! Vi blir så glada att få höra att du blev nöjd med resultatet och vår service! Hoppas vi ses snart igen, ha det bäst så länge! /Teamet på Göta Klinik

Rebecca A
Skrev om Göta Klinik

Jag gjorde filler i läpparna och är jättenöjd med både resultatet och bemötandet! Så trevlig personal! Jag kommer komma tillbaka🥰

Svar från Göta Klinik

Hejsan Rebecca! Tack för din recension, du är varmt välkommen tillbaka! Vänligen, Teamet på Göta Klinik

Edvina S
Skrev om Göta Klinik

Nathalie Nellange är den bästa ssk/injektionsbehandlare du kan gå till i Sverige. Så väl omhändertagande och tydlig med allt och otroligt trevlig och gullig som person. Den bästa av dom bästa.

Svar från Göta Klinik

Hej Edvina! Tack så mycket för dina fina ord, blir så rörd av din recension! Ta hand om dig så länge så hoppas jag vi ses snart igen! Vänligen, Nathalie Nellange

Parisa H
Skrev om Göta Klinik

Supertrevlig personal och ett väldigt proffsigt bemötande. Kände mig trygg både innan och under min behandling. Rekommenderar dem starkt!

Svar från Göta Klinik

Hej Parisa! Tack för dina fina rekommendationer, trygghet för oss är av stor vikt. Vi ser fram emot att träffa dig snart igen! Hälsningar/ Teamet på Göta klinik

Anna S

Väldigt proffsigt bemötande. Väldigt nöjd

Svar från Göta Klinik

Hej Anna! Tack för din rekommendation det glädjer oss att du är nöjd! Välkommen åter Hälsningar/ Teamet på Göta klinik

Julia T
Skrev om Göta Klinik

Bra kundbemötande, Extremt skickliga!

Svar från Göta Klinik

Hej Julia, Tack så mycket för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd med din upplevelse hos oss! Hoppas vi ses snart igen, ha det bäst! /Teamet på Göta Klinik

Sofia V
Skrev om Göta Klinik

De skulle höra av sig med prisförslag men återkom aldrig.

Svar från Göta Klinik

Hej Sofia! Vad tråkigt att vi har missat att återkoppla tillbaka till dig, vi beklagar detta! Du får gärna slänga iväg ett mejl till info@gotaklinik.se med mer information så hjälper vi dig så fort vi kan! Mvh, Teamet på Göta Klinik

Melinda J
Skrev om Göta Klinik

Skulle göra mina läppar. Var oerhört nervös, men kliniken i sig var lugnande och de var som proffesionella så nerverna slutade studsa. Jag hade goda förväntningar faktiskt, men efter besöket så visste jag att jag hittat rätt. Kommer aldrig gå till någon annan klinik än just denna.

Svar från Göta Klinik

Hej Melinda, Tusen tack för denna rekommendation. Känns bra att höra att din upplevelse hos oss varit bra! Vi ser fram emot att få träffa dig snart igen, ha det bäst så länge!! /Teamet på Göta Klinik

Rebecca S
Skrev om Göta Klinik

Experter på det dom gör! Har gjort kinder, hakan och läpparna hos Göta Klinik och ingen i min omgivning skulle kunna gissa det för det ser så naturligt ut! Skulle inte tänka tanken på att gå till en annan klinik.

Svar från Göta Klinik

Hej Rebecca, Alltid lika trevligt att ha dig på besök hos oss. Jättekul att du är nöjd med oss, tack snälla för det fina omdömet! /Teamet på Göta Klinik

Madelen S
Skrev om Göta Klinik

Jag gjorde läppar o är supernöjd första gången tyckte jag väl att det inte blev någon större skillnad men fick förklarat för mig att det är under en uppbyggnad o nu efter några ggr så är det så fint och kunde inte fått ett bättre bemötande 👌🏻

Svar från Göta Klinik

Hej Madelen, Tack så mycket för det fina omdömet, vi är också helt förälskade i dina läppar! Hoppas vi ses snart igen fina du! /Teamet på Göta Klinik

Charlotte A
Skrev om Göta Klinik

Proffsig och lyhörd personal som gjorde att jag kände mig fullkomligt trygg med min behandling.

Svar från Göta Klinik

Hej Charlotte, Det värmer oss att få höra att vi kunde lugna ner nerverna lite inför din behandling! Tack för omdömet! /Teamet på Göta Klinik

Malin s

100% ärliga o bra service! Fint bemötande och fina lokaler

Hej Malin, Tack snälla för omdömet, uppskattas enormt! /Teamet på Göta Klinik

Maya N
Skrev om Göta Klinik

Bästa kliniken någonsi!! Så professionella och lyssnar verkligen på vad kunden vill och inte hur de vill göra för att gynna kliniken utan verkligen gör allt för att kunden ska bli nöjd. De svarar snabbt på frågor och är så himla duktiga bara. Rekommenderar starkt!!

Svar från Göta Klinik

Hej Maya, Det betyder väldigt mycket att få bekräftelse på att man gjort ett bra jobb, tack så mycket för de fina orden! Hoppas vi ses snart igen! /Teamet på Göta Klinik

Pétina S
Skrev om Göta Klinik

Jag fyllde mina läppar för första gången hos er på Göta Klinik. Ärligt talat så var receptionist tjejen världens snällaste, jag fick bästa bemötandet. Redan då var jag på topp innan jag fick träffa Nathalie som tog väl hand om mig och mina önskemål. Mina läppar blev så naturliga men ändå WOW. Blev helt förälskad........ Det är jag fortfarande och längtar tills jag fyller läpparna igen <3<3<3<3<3<3

Svar från Göta Klinik

Hej Petina, TUSEN tack för detta fina omdömde! Du är fantastiskt varm och trevlig att ha att göra med. Ha det bäst, så ses vi snart igen! /Teamet på Göta Klinik

Nora L
Skrev om Göta Klinik

Läppförstoring & botox! Detta är helt klart bästa kliniken jag har besökt, fantastisk service, resultat och overall känsla. Dem lyssnar på ens önskemål och har levererat naturligt resultat varje gång! Jag kommer helt klart komma tillbaka!

Svar från Göta Klinik

Hej Nora, Tack för ditt fina omdöme! Vi ser fram emot att träffa dig snart igen, varmt välkommen tillbaka! /Teamet på Göta Klinik

Birgitta F
Skrev om Göta Klinik

Läppförstoring. Kompetent och legitimerad sjuksköterska gjorde jobbet. Fina lokaler med leende mottagande i receptionen samt ett mycket tillmötesgående förhållningssätt. Mycket bra information om ev biverkningar och hur hela proceduren skulle gå tillväga. Sjuksköterskan är verkligen mycket mycket påläst och vet vad hon gör. Inkännande och lyssnande på kunden.

Svar från Göta Klinik

Hej Birgitta, Tusen tack för de fina orden, det värmer våra hjärtan att läsa hur nöjd du är med din upplevelse hos oss! Hoppas vi ses snart igen! /Teamet på Göta Klinik

Lisa H
Skrev om Göta Klinik

Kunde inte blivit mer nöjd! Enda kliniken jag kommer gå till.

Svar från Göta Klinik

Hej Lisa, Tack så hemskt mycket för omdömet! Du är så varmt välkommen tillbaka! /Teamet på Göta Klinik

Ellinor R
Skrev om Göta Klinik

Fantastiska behandlare! Proffesionellt, precist och perfekt!

Svar från Göta Klinik

Hej Ellinor, Det är alltid lika trevligt att ha dig på besök hos oss! Tack så mycket för omdömet, uppskattas enormt! /Teamet på Göta Klinik

Nathalie W
Skrev om Göta Klinik

Jättenöjd med min upplevelse. Service på individnivå och resultatet blev super. Personalen är så härliga!

Svar från Göta Klinik

Hej Nathalie! Vad kul att du är nöjd med vår service och behandling! Det var jättetrevligt sist, hoppas vi ses snart igen! /Teamet på Göta Klinik

Jesper L
Skrev om Göta Klinik

Superservice och trevligt bemötande! Jag gjorde en microtoxin behandling och käklinje på Göta Klinik och är så nöjd med båda behandlingarna!

Svar från Göta Klinik

Hej Jesper! Tack för det fina omdömet! Hoppas vi ses snart igen! /Teamet på Göta Klinik

Anna K
Skrev om Göta Klinik

Vilken Klinik, vilket bemötande, de förtjänar verkligen alla sina stjärnor för de vet verkligen vad de gör!

Svar från Göta Klinik

Hej Anna! Tack snälla för ditt fina omdöme, uppskattas enormt! /Teamet på Göta Klinik

Ida J
Skrev om Göta Klinik

Gjorde en läpp behandling. Blev jätte bra bemöt både utav reception personal samt läkaren. Jag sett många bra recensioner innan så jag hade höga förväntningar och dem matchade, kändes personligt men ändå super proffsigt, lyssnade noga på mina önskemål. Jag känner mig så nöjd och rekommenderar Göra klinik till vänner.

Svar från Göta Klinik

Hej Ida! Tusen tack för denna rekommendation. Känns bra att höra att du är nöjd med vår service och behandling!! Vi ses! /Teamet på Göta Klinik

Nathalie B
Skrev om Göta Klinik

Trevliga, mycket god service och kompetenta. Alltid varit nöjd med resultatet. Har gjort fillers i läpparna, och är supernöjd med volymen samt former- ser naturliga ut

Svar från Göta Klinik

Tack Nathalie! Vad trevligt att få läsa ditt fina omdöme. Det har varit väldigt lätt att le ihop med dig! Hoppas vi ses snart igen! /Teamet på Göta Klinik

Shirin I
Skrev om Göta Klinik

Rekommenderar! Kunnig personal som har känsla för detta.

Svar från Göta Klinik

Hej Shirin, Tack så mycket för förtroendet och för det trevliga bemötandet! Vi hoppas att du kommer förbi någon gång snart igen! /Teamet på Göta Klinik

Julia E
Skrev om Göta Klinik

Så himla fin personal! Tillmötesgående och professionella! Lugnade mina nervösa nerver innan vi satte igång, hade svar på alla mina frågor. Gjorde fillers i mina läppar och är så himla nöjd!

Svar från Göta Klinik

Hej Julia, Tack snälla för det fina omdömet! Varit så trevligt att ha med er att göra! Hoppas vi ses snart igen! /Nora