Alla kategorier Resebyrå Västra Götaland Göteborg Göteborg Smarttravel Ekonomisk Förening

Göteborg Smarttravel Ekonomisk Förening

Stora Badhusgatan 18, 411 21 Göteborg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Göteborg Smarttravel Ekonomisk Förening

• Ewa H
    Ewa H skrev om Göteborg Smarttravel Ekonomisk Förening
    Världens bästa resebyrå. Trevlig hjälpsam personal som fixar ALLT så att jag(Kunden) skall bli nöjd. Känns tryggt att anlita, dom har alltid en bra lösning på det du trodde var omöjligt!!Prova, skall du få se.
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Göteborg Smarttravel Ekonomisk Förening
    Fantastisk service och kombinerat med att de trots våra omöjliga krav fick fram riktigt bra priser på flyget. Rekommenderas verkligen!
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Göteborg Smarttravel Ekonomisk Förening
    Smarttravel är fantastiska på att ordna allt till det bästa! Man blir alltid så väl bemött och på resan fungerar allting optimalt - super!
  • Fröken A
    Fröken A skrev om Göteborg Smarttravel Ekonomisk Förening
    Har varit på en fantastisk studieresa med mina gymnasieungdomar till Krakow. Smarttravel hade gjort ett fantastiskt arrangemang med intressanta studiebesök, duktiga guider och allt perfekt ordnat. Har aldrig känt mig så väl omhändertagen på tidigare resor. Katarina på smarttravel är en stjärna, hon gjorde allt för att fixa en bra resa trots knapphändig budget, jag är djupt imponerad av service och bemötande. Rekommenderas till alla som vill uppleva Krakow.
  • David Å
    David Å skrev om Göteborg Smarttravel Ekonomisk Förening
    Tjejerna på Smarttravel är alltid lika pigga och trevliga att ha och göra med. De hjälper mig med vad jag vill ha och med den personliga servicen de erbjuder så är det givet att återvända till Smarttravel. Rekommenderas mer än varmt.

Stora Badhusgatan 18, 411 21 Göteborg