Göteborg smarttravel AB

Ring 031-780 08 90 smarttravel.se

5 omdömen om Göteborg smarttravel AB

Ewa H
Skrev om Göteborg smarttravel AB

Världens bästa resebyrå. Trevlig hjälpsam personal som fixar ALLT så att jag(Kunden) skall bli nöjd. Känns tryggt att anlita, dom har alltid en bra lösning på det du trodde var omöjligt!!Prova, skall du få se.

Jonas J
Skrev om Göteborg smarttravel AB

Fantastisk service och kombinerat med att de trots våra omöjliga krav fick fram riktigt bra priser på flyget. Rekommenderas verkligen!

Charlotte E
Skrev om Göteborg smarttravel AB

Smarttravel är fantastiska på att ordna allt till det bästa! Man blir alltid så väl bemött och på resan fungerar allting optimalt - super!

Fröken A
Skrev om Göteborg smarttravel AB

Har varit på en fantastisk studieresa med mina gymnasieungdomar till Krakow. Smarttravel hade gjort ett fantastiskt arrangemang med intressanta studiebesök, duktiga guider och allt perfekt ordnat. Har aldrig känt mig så väl omhändertagen på tidigare resor. Katarina på smarttravel är en stjärna, hon gjorde allt för att fixa en bra resa trots knapphändig budget, jag är djupt imponerad av service och bemötande. Rekommenderas till alla som vill uppleva Krakow.

David Å
Skrev om Göteborg smarttravel AB

Tjejerna på Smarttravel är alltid lika pigga och trevliga att ha och göra med. De hjälper mig med vad jag vill ha och med den personliga servicen de erbjuder så är det givet att återvända till Smarttravel. Rekommenderas mer än varmt.