Gränslös hans & hennes

3.5

14 omdömen om Gränslös hans & hennes

MALIN F
Skrev om Gränslös hans & hennes

Otrevlig och kall frisör som bara kändes irriterad och stressad, och tyvärr även ett dåligt resultat för det priset. Kan ej rekommendera

Elsa Agnes Viktoria L
Skrev om Gränslös hans & hennes

Sonen på 5 år klipptes, frisören kändes stressad och pratade inte alls med mig och de kom inte många ord till sonen heller. De kom inga frågor på vilken längd de skulle vara utan hon körde bara på. Känner mig väldigt missnöjd med resultatet och såg fram emot att ta sonen på sitt första besök hos en frisör men kniv i efterhand kan jag känna att jag hade kunnat klippa själv även denna gången

Sofia Caroline M
Skrev om Gränslös hans & hennes

Förstört hår för 2800kr. Stressigt besök och oförstående bemötande. Jag hade chokladbrunt hår med några ljusare slingor när jag kom in, ville inte ha några förändringar förutom uppfräschad färg. Istället fick jag ett grått hår med gröna nyanser! Frisören förstod inte att jag var missnöjd och allt var stressat. Dessutom såg jag i efterhand på kvittot att jag fått betala mer än vad som stod på hemsidan och vid bokningen. 2800kr kostade det. Jag gick dit någon dag senare och ville att han skulle återställa färgen till...

Carina R
Skrev om Gränslös hans & hennes

Dyrt och resultatet sådär , såg en kant mitt bak på huvudet vilket det ej ska vara på en herrklippning som sonen fick kommer ej gå tillbaka !!!

Niclas L

Teresia T
Skrev om Gränslös hans & hennes

Otroligt duktiga frisörer som sätter kunden i centrum. Har länge letat efter en bra frisör och känner verkligen att jag gränslös uppfyller kriterierna:)

Diana T
Skrev om Gränslös hans & hennes

En trevlig och fräsch frisörsalong med kunniga frisörer! Blev riktigt nöjd med resultatet. Här kommer jag defintivt att klippa mig i fortsättningen!

David R
Skrev om Gränslös hans & hennes

Bra frisörer som ser till att man får ut det man vill av håret! Att man kan boka tid över internet är riktigt smidigt och en härlig studentrabbat för oss fattiga studenter!

EMELIE L
Skrev om Gränslös hans & hennes

Ett väldigt bra ställe att klippa sig på. Tycker själv att det är jobbigt att gå och klippa sig, för det blir för det mesta aldrig som man vill. Men på salong gränslös så lyssnar det faktiskt på kunden, och jag har aldrig varit så nöjd med min klippning där jämfört med alla andra gånger jag klippt mig på andra ställen. De har en väldigt smidig bokning på internet, plus att de har studentrabatt.

Victoria L
Skrev om Gränslös hans & hennes

Riktigt bra ställe där man bryr sig om sina kunder och deras önskemål. Som student uppskattar jag speciellt studentrabatterna samt den väldigt smidiga internetbokningen.

Teresia T
Skrev om Gränslös hans & hennes

Mycket trevlig personal som gör allt för att sina kunder ska få valuta för sina pengar. Trevliga lokaler och bra priser dessutom!

Lola S
Skrev om Gränslös hans & hennes

En jätte bra salong med glada och pigga frisörer. Ett stort plus är bokningen via nätet

LuckyLuke
Skrev om Gränslös hans & hennes

Proffsiga frisörer i en trevlig miljö. Om du dock inte tycker om att sitta i skyltfönster under klippningen (salongen är i marknivå med stora fönster mot gatan) så finns det även möjlighet att sitta i källaren. Ägare som bryr sig om sina kunder!

linn e
Skrev om Gränslös hans & hennes

bokning via hemsida o proffsiga frisörer