Alla kategorier Frisör Kronoberg Växjö Gränslös hans & hennes

• Niclas L
    Niclas L skrev om Gränslös hans & hennes
  • Teresia T
    Teresia T skrev om Gränslös hans & hennes
    Otroligt duktiga frisörer som sätter kunden i centrum. Har länge letat efter en bra frisör och känner verkligen att jag gränslös uppfyller kriterierna:)
  • Diana T
    Diana T skrev om Gränslös hans & hennes
    En trevlig och fräsch frisörsalong med kunniga frisörer! Blev riktigt nöjd med resultatet. Här kommer jag defintivt att klippa mig i fortsättningen!
  • David R
    David R skrev om Gränslös hans & hennes
    Bra frisörer som ser till att man får ut det man vill av håret! Att man kan boka tid över internet är riktigt smidigt och en härlig studentrabbat för oss fattiga studenter!
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Gränslös hans & hennes
    Ett väldigt bra ställe att klippa sig på. Tycker själv att det är jobbigt att gå och klippa sig, för det blir för det mesta aldrig som man vill. Men på salong gränslös så lyssnar det faktiskt på kunden, och jag har aldrig varit så nöjd med min klippning där jämfört med alla andra gånger jag klippt mig på andra ställen. De har en väldigt smidig bokning på internet, plus att de har studentrabatt.
  • Victoria L
    Victoria L skrev om Gränslös hans & hennes
    Riktigt bra ställe där man bryr sig om sina kunder och deras önskemål. Som student uppskattar jag speciellt studentrabatterna samt den väldigt smidiga internetbokningen.
  • Teresia T
    Teresia T skrev om Gränslös hans & hennes
    Mycket trevlig personal som gör allt för att sina kunder ska få valuta för sina pengar. Trevliga lokaler och bra priser dessutom!
  • Lola S
    Lola S skrev om Gränslös hans & hennes
    En jätte bra salong med glada och pigga frisörer. Ett stort plus är bokningen via nätet
  • LuckyLuke
    LuckyLuke skrev om Gränslös hans & hennes
    Proffsiga frisörer i en trevlig miljö. Om du dock inte tycker om att sitta i skyltfönster under klippningen (salongen är i marknivå med stora fönster mot gatan) så finns det även möjlighet att sitta i källaren. Ägare som bryr sig om sina kunder!
  • linn e
    linn e skrev om Gränslös hans & hennes
    bokning via hemsida o proffsiga frisörer

Bäckgatan 15, 352 30 Växjö