Gränslös hans & hennes

3.8 i betyg av av 12 omdömen

Läs vad 12 kunder tycker om Gränslös hans & hennes

• 2020-02-01

Sofia Caroline M skrev om Gränslös hans & hennes
    Förstört hår för 2800kr. Stressigt besök och oförstående bemötande.

Jag hade chokladbrunt hår med några ljusare slingor när jag kom in, ville inte ha några förändringar förutom uppfräschad färg. Istället fick jag ett grått hår med gröna nyanser! Frisören förstod inte att jag var missnöjd och allt var stressat. Dessutom såg jag i efterhand på kvittot att jag fått betala mer än vad som stod på hemsidan och vid bokningen. 2800kr kostade det.

Jag gick dit någon dag senare och ville att han skulle återställa färgen till så som det var innan. Han avfärgade det och lade i mer färg i hårbottnen men inget i längderna. Det blev ÄNNU VÄRRE! Fläckigt, svart i hårbotten och organge/blont i längderna. Frisören tyckte att det var fint och sa att alla slingor blir lite fläckiga. Trots att jag visade bilder på hur jag såg ut före besöket sa han att det var precis så som det var nu.

Jag förstår inte hur det var möjligt. Jag visade bilder på hur mitt hår såg ut för några månader sedan och inte ville ha någon förändring. Han berättade inte på förhand vad han skulle göra. Jag ville inte bleka hela håret eller få det grått. Jag gick till en annan frisör som fick bort det fläckiga. Tyvärr är mitt hår som hade fin kvalitet helt förstört, torrt och går av. Läs mer
  • 2018-09-24

Carina R skrev om Gränslös hans & hennes
    Dyrt och resultatet sådär , såg en kant mitt bak på huvudet vilket det ej ska vara på en herrklippning som sonen fick kommer ej gå tillbaka !!! Läs mer
  • 2010-11-12

Niclas L skrev om Gränslös hans & hennes
  • Teresia T

2009-08-20

Teresia T skrev om Gränslös hans & hennes
    Otroligt duktiga frisörer som sätter kunden i centrum. Har länge letat efter en bra frisör och känner verkligen att jag gränslös uppfyller kriterierna:) Läs mer
  • Diana T

2009-08-19

Diana T skrev om Gränslös hans & hennes
    En trevlig och fräsch frisörsalong med kunniga frisörer! Blev riktigt nöjd med resultatet. Här kommer jag defintivt att klippa mig i fortsättningen! Läs mer
  • David R

2009-08-10

David R skrev om Gränslös hans & hennes
    Bra frisörer som ser till att man får ut det man vill av håret! Att man kan boka tid över internet är riktigt smidigt och en härlig studentrabbat för oss fattiga studenter! Läs mer
  • Emelie L

2009-07-26

Emelie L skrev om Gränslös hans & hennes
    Ett väldigt bra ställe att klippa sig på. Tycker själv att det är jobbigt att gå och klippa sig, för det blir för det mesta aldrig som man vill. Men på salong gränslös så lyssnar det faktiskt på kunden, och jag har aldrig varit så nöjd med min klippning där jämfört med alla andra gånger jag klippt mig på andra ställen. De har en väldigt smidig bokning på internet, plus att de har studentrabatt. Läs mer
  • Victoria L

2009-07-19

Victoria L skrev om Gränslös hans & hennes
    Riktigt bra ställe där man bryr sig om sina kunder och deras önskemål. Som student uppskattar jag speciellt studentrabatterna samt den väldigt smidiga internetbokningen. Läs mer
  • 2009-04-08

Teresia T skrev om Gränslös hans & hennes
    Mycket trevlig personal som gör allt för att sina kunder ska få valuta för sina pengar. Trevliga lokaler och bra priser dessutom! Läs mer
  • 2009-03-11

Lola S skrev om Gränslös hans & hennes
    En jätte bra salong med glada och pigga frisörer. Ett stort plus är bokningen via nätet Läs mer
  • LuckyLuke

2009-02-09

LuckyLuke skrev om Gränslös hans & hennes
    Proffsiga frisörer i en trevlig miljö. Om du dock inte tycker om att sitta i skyltfönster under klippningen (salongen är i marknivå med stora fönster mot gatan) så finns det även möjlighet att sitta i källaren. Ägare som bryr sig om sina kunder! Läs mer
  • linn e

2008-11-16

linn e skrev om Gränslös hans & hennes
    bokning via hemsida o proffsiga frisörer Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte