Grön Städning

Grön Städning

Välkommen till Grön Städning!

Vi är din personliga städfirma i Stockholm! Vi hjälper dig med allt från hemstädning, flyttstädning och storstädning till kontorsstädning, fönsterputs och mycket mer.

- Nöjd kund-garanti
- Fasta priser
- Ingen bindningstid

Har du svårt att hinna med allt du vill i vardagen? Låt oss underlätta för dig så att du får tid över till sånt som är viktigt för dig. Med väl utarbetade städrutiner är vi experter på allt inom städ och vi tummar aldrig på kvaliteten. Varmt välkommen att kontakta oss för att du så smidigt som möjligt ska komma igång med din städhjälp.

Läs vad 31 kunder tycker om Grön Städning 2

2021-05-06
    Jag är så otroligt besviken på det bemötande jag fått från VD när saker har gått sönder i mitt hem i samband med städning och fönsterputsning. Inställd städning kvällen innan och ett meddelande om att jag inte behöver betala för den (vilket för mig är självklart), vill jag ha en ersättningstid går det att ordna inom några veckor. Mitt syfte med att anlita ett professionellt företag var att frigöra tid och energi, nu tar det bara energi och jag är tveksam till om jag vågar anlita en städfirma igen. Städpersonalen städade jättebra men fönsterputsningen fungerade inte alls.
  • 2021-04-20
    Vi har haft hemstädning varannan vecka i över ett års tid och är överlag mycket nöjda. De som städar är duktiga, pratar gott om Josefin/företaget, vilket också är viktigt för oss. Det har aldrig varit några större problem - det tog ett par gånger att få in rutinen kanske (mest för oss själva) men allt flyter på bra och kontakten med företaget är kanon.
    2021-04-07
    Seriöst bolag med mycket trevlig bemötande. Kunnig och professionell städhjälp som underlättar vardagen. Efter att ha prövat på det största aktörerna inom branschen blev Grön Städning direkt en ny favorit! Rekommenderas varmt!
    2021-04-01
    Vi är supernöjda med städningen, det blir SÅ otroligt rent! De som städat har varit så noggranna, så trevliga och tillmötesgående. Vi kommer definitivt att fortsätta vara kunder och vi rekommenderar verkligen till att anlita Grön Städning.
    Kan absolut rekommendera Grön Städning mkt trevlig och noggrann personal
    2021-03-29
    Trevligt och proffsigt bemötande, både enkelt och smidigt samt mycket rent å fint!
    Rent o fint!
    Smidigt o utan problem!
    2021-03-29
    Enkelt, bra prisbild och serviceminded personal.
    2021-03-29
    Har hemstädning varannan vecka och allt har funkat perfekt. Trevligt och professionellt bemötande från VD och städare och jättefin städning varje gång. Supernöjd!
    2020-11-12
    Jättebra och vi har en mycket duktig och trevlig person, Gordana, som hjälper oss
    2020-11-12
    Professionellt, bra och samma städerska varje gång.
    2020-11-11
    Vi har veckostädning och det fungerar utmärkt och resultatet blir rent och fint!
  • 2020-11-10
    Beställde en flyttstädning av min lilla lägenhet på 49kvm. Jag blev väldigt bra bemött från första mailkontakt och under hela processen. Städningen anpassades helt efter mina önskemål och tidsramar och både jag och min köpare är nöjd med slutresultatet. Rekommenderas varmt!
  • 2020-11-10
    Vi köpte städning. Mycket nöjda
    2020-11-10
    Felfri service från första samtalet till utförandet. Kunde inte bli mer nöjd!
    2020-11-10
    Trevlig personal och bra städat.
    Skinande fönster.
    2020-09-29
    Har använt dem för hemstädning vid två tillfällen nu och upplever resultatet som väldigt bra. Har inte haft hemstädning förut så har inget att jämföra med, men vi är väldigt nöjda både med städningen och attityden hos städerskan.

Kontakten med företaget har också fungerat väldigt bra.
  • 2020-09-24
    Väldigt positivt intryck och väl utförd städning
    2020-09-24
    Vi anlitade Grön Städning för att utföra stödarbetet varannan vecka. Både kontakten med företaget samt utfört arbete har vi varit nöjda med.
    2020-08-30
    Städning 2 ggr/månad. Bra bemötande. Fäster vikt vid att de ger anställda bra arbetsvillkor.
    2020-08-29
    Vi har städning i 6 timmar vart annan vecka. Det är ett trevåningshus på 185 kvm. Familjen består av 5 personer.
    Vi är supernöjda från dag ett. Oftast kommer en och samma person och vid de gånger hem fått förhinder så mailas vi och får namnet på den person som kommer i stället.

Alla städare har varit fantastiskt noggranna, trevliga och till full belåtenhet. De pratar lite svenska och bra engelsk.

Kontakten med företaget är riktigt bra, snabb, smidig och enkel.

Jag är supernöjd och rekommenderar verkligen "Grön Städning".
    2020-08-26
    Noggrann och duktig personal, som dessutom jobbar effektivt.
    Verkar vara bra stämning inom företaget.
    2020-08-26
    För det första så är kontakten mellan VD Josefin och oss som kund väldigt god!
    Därefter har jag bara gott att säga om personalen. Vi har en och samma som städar hos oss och har "tvingats" byta en gång under perioden vi anlitat företaget, men det har varit pga pandemin vilket vi har full förståelse för!

Från vårt håll kommer bara varma rekommendationer för Grön Städ.
    2019-11-23
    Vi beställde flyttstädning,mycket bra kort möte hos oss några dagar innan städdagen,att det skall vara noga städat,vi blev glada när vi fick veta att produkterna de använder är svanmärkta👍Allt var tipp topp och någrant.Vi och de som har flyttat i vårt hus är super nöjda.Mvh/Aziza Widborg
    Hej Aziza! Tack för ert fina omdöme! Det var roligt att höra att ni är nöjda med städningen och att ni uppskattar vårt miljötänk! Vänliga hälsningar Josefin Grön Städning Grön Städning
    2019-11-23
    Veckostädning och storstädning. Vi är jättenöjda med vad vi fått hittills. Bra och trevlig personal som vet hur man städar. Rekommenderas
    Hej Carin! Vad skönt att höra att ni är nöjda med våra tjänster och att ni upplever vår personal som duktig och trevlig! Tack! Vänliga hälsningar Josefin Grön Städning Grön Städning
    2019-11-22
    Vi fick hjälp med fönstertvätt. Alltigenom ett professionellt resultat och uppförande. Grön städning är vårt val framöver!
    Hej Hans! Roligt att du blev nöjd med resultatet och att du upplever fönsterputsningen som professionellt utförd. Tack! Vänliga hälsningar Josefin Grön Städning Grön Städning
    2019-11-22
    Hemstädning var 14:e dagoch det har hittilss funkat jättebra
    och omtänksam och väldigt trevlig personal. Mkt bra med en fast städperson.
    Hej Kristina! Vad skönt att det har fungerat bra och att ni upplever vår personal som omtänksam och trevlig. Tack! Vänliga hälsningar Josefin Grön Städning Grön Städning
    2019-11-21
    Storstädning som utfördes med största noggrannhet Allt var perfekt rengjort
    (Ugnen spisen vreden på spisen kan nämnas som exempel)
    Trevligt o inlyssnande bemötande ifrån företaget
    Kommer att ha regelbunden städning av
    Grön städning !
    Hej Eva! Vad härligt att du är nöjd med vår storstädning och att du upplever vårt bemötande som trevligt och inlyssnande. Tack! Vänliga hälsningar Josefin Grön Städning Grön Städning
    2019-11-21
    Grön städning levererar inte bara en städtjänst, de bryr sig, gör det lilla extra och är mycket noggranna. Bästa städtjänst vi har haft, och vi har testat många!
    Tusen tack Marie! De fina orden värmer! Vi är jätteglada att ni upplever att vi bryr oss och är noggranna! Hälsningar Josefin Grön Städning Grön Städning
    Trevligt bemötande, noggrant genomfört,
    Tack Johan! Det var roligt att höra att ni är nöjda med vår städning och med bemötandet! Vänliga hälsningar Josefin Grön Städning Grön Städning
    2019-11-21
    Vi använder Grön Städning och är mycket nöjda. Enkelt och tydligt i avtalsskrivandet. Vi är mycket nöjda över städningen som är mycket noggrant gjord och alltid ett trevligt meddelande. Vi ger de varmaste rekommendationerna!
    Hej Linda! Vad roligt att höra att ni är nöjda med vår städning och att ni kan rekommendera oss! Hälsningar Josefin Grön Städning Grön Städning