Jägarstigen 5, 187 42 Täby — Visa karta

Välkommen till Grön Städning!

Vi är din personliga städfirma i Stockholm! Vi hjälper dig med allt från hemstädning, flyttstädning och storstädning till kontorsstädning, fönsterputs och mycket mer.

- Nöjd kund-garanti
- Fasta priser
- Ingen bindningstid

Har du svårt att hinna med allt du vill i vardagen? Låt oss underlätta för dig så att du får tid över till sånt som är viktigt för dig. Med väl utarbetade städrutiner är vi experter på allt inom städ och vi tummar aldrig på kvaliteten. Varmt välkommen att kontakta oss för att du så smidigt som möjligt ska komma igång med din städhjälp.

Läs vad 8 kunder tycker om Grön Städning

• 2019-11-23

Aziza W skrev om Grön Städning
    Vi beställde flyttstädning,mycket bra kort möte hos oss några dagar innan städdagen,att det skall vara noga städat,vi blev glada när vi fick veta att produkterna de använder är svanmärkta👍Allt var tipp topp och någrant.Vi och de som har flyttat i vårt hus är super nöjda.Mvh/Aziza Widborg Läs mer
    2019-11-25 Grön Städning svarar Aziza W
    Hej Aziza!
    Tack för ert fina omdöme! Det var roligt att höra att ni är nöjda med städningen och att ni uppskattar vårt miljötänk!
  • 2019-11-23

Carin B skrev om Grön Städning
    Veckostädning och storstädning. Vi är jättenöjda med vad vi fått hittills. Bra och trevlig personal som vet hur man städar. Rekommenderas Läs mer
    2019-11-25 Grön Städning svarar Carin B
    Hej Carin!
    Vad skönt att höra att ni är nöjda med våra tjänster och att ni upplever vår personal som duktig och trevlig! Tack!
  • 2019-11-22

Hans W skrev om Grön Städning
    Vi fick hjälp med fönstertvätt. Alltigenom ett professionellt resultat och uppförande. Grön städning är vårt val framöver! Läs mer
    2019-11-25 Grön Städning svarar Hans W
    Hej Hans!
    Roligt att du blev nöjd med resultatet och att du upplever fönsterputsningen som professionellt utförd. Tack!
  • 2019-11-22

Kristina B skrev om Grön Städning
    Hemstädning var 14:e dagoch det har hittilss funkat jättebra
    och omtänksam och väldigt trevlig personal. Mkt bra med en fast städperson. Läs mer
    2019-11-25 Grön Städning svarar Kristina B
    Hej Kristina!
    Vad skönt att det har fungerat bra och att ni upplever vår personal som omtänksam och trevlig. Tack!

Eva L skrev om Grön Städning
    Storstädning som utfördes med största noggrannhet Allt var perfekt rengjort
    (Ugnen spisen vreden på spisen kan nämnas som exempel)
    Trevligt o inlyssnande bemötande ifrån företaget
    Kommer att ha regelbunden städning av
    Grön städning ! Läs mer
    2019-11-25 Grön Städning svarar Eva L
    Hej Eva!
    Vad härligt att du är nöjd med vår storstädning och att du upplever vårt bemötande som trevligt och inlyssnande. Tack!

Marie E skrev om Grön Städning
    Grön städning levererar inte bara en städtjänst, de bryr sig, gör det lilla extra och är mycket noggranna. Bästa städtjänst vi har haft, och vi har testat många! Läs mer
    2019-11-21 Grön Städning svarar Marie E
    Tusen tack Marie!

De fina orden värmer! Vi är jätteglada att ni upplever att vi bryr oss och är noggranna!

Hälsningar

Johan J skrev om Grön Städning
    Trevligt bemötande, noggrant genomfört, Läs mer
    2019-11-21 Grön Städning svarar Johan J
    Tack Johan!

Det var roligt att höra att ni är nöjda med vår städning och med bemötandet!

Linda W skrev om Grön Städning
    Vi använder Grön Städning och är mycket nöjda. Enkelt och tydligt i avtalsskrivandet. Vi är mycket nöjda över städningen som är mycket noggrant gjord och alltid ett trevligt meddelande. Vi ger de varmaste rekommendationerna! Läs mer
    2019-11-21 Grön Städning svarar Linda W
    Hej Linda!

Vad roligt att höra att ni är nöjda med vår städning och att ni kan rekommendera oss!

Hälsningar Josefin

Jägarstigen 5, 187 42 Täby