Jägarstigen 5, 187 42 Täby — Visa karta

Välkommen till Grön Städning!

Vi är din personliga städfirma i Stockholm! Vi hjälper dig med allt från hemstädning, flyttstädning och storstädning till kontorsstädning, fönsterputs och mycket mer.

- Nöjd kund-garanti
- Fasta priser
- Ingen bindningstid

Har du svårt att hinna med allt du vill i vardagen? Låt oss underlätta för dig så att du får tid över till sånt som är viktigt för dig. Med väl utarbetade städrutiner är vi experter på allt inom städ och vi tummar aldrig på kvaliteten. Varmt välkommen att kontakta oss för att du så smidigt som möjligt ska komma igång med din städhjälp.

Läs vad 22 kunder tycker om Grön Städning

• 2020-11-12

Susanne Ö skrev om Grön Städning
    Jättebra och vi har en mycket duktig och trevlig person, Gordana, som hjälper oss Läs mer
  • 2020-11-12

Sophia H skrev om Grön Städning
    Professionellt, bra och samma städerska varje gång. Läs mer
  • 2020-11-11

Linda L skrev om Grön Städning
    Vi har veckostädning och det fungerar utmärkt och resultatet blir rent och fint! Läs mer

Christian H skrev om Grön Städning
    Beställde en flyttstädning av min lilla lägenhet på 49kvm. Jag blev väldigt bra bemött från första mailkontakt och under hela processen. Städningen anpassades helt efter mina önskemål och tidsramar och både jag och min köpare är nöjd med slutresultatet. Rekommenderas varmt! Läs mer

Margareta C skrev om Grön Städning
    Vi köpte städning. Mycket nöjda Läs mer

Fabian H skrev om Grön Städning
    Felfri service från första samtalet till utförandet. Kunde inte bli mer nöjd! Läs mer

Anette W skrev om Grön Städning
    Trevlig personal och bra städat.
    Skinande fönster. Läs mer
  • 2020-09-29

Fredrik A skrev om Grön Städning
    Har använt dem för hemstädning vid två tillfällen nu och upplever resultatet som väldigt bra. Har inte haft hemstädning förut så har inget att jämföra med, men vi är väldigt nöjda både med städningen och attityden hos städerskan.

Kontakten med företaget har också fungerat väldigt bra. Läs mer
  • 2020-09-24

Aleksandrs C skrev om Grön Städning
    Väldigt positivt intryck och väl utförd städning Läs mer
  • 2020-09-24

Edward A skrev om Grön Städning
    Vi anlitade Grön Städning för att utföra stödarbetet varannan vecka. Både kontakten med företaget samt utfört arbete har vi varit nöjda med. Läs mer
  • 2020-08-30

Anna H skrev om Grön Städning
    Städning 2 ggr/månad. Bra bemötande. Fäster vikt vid att de ger anställda bra arbetsvillkor. Läs mer
  • 2020-08-29

Agneta S skrev om Grön Städning
    Vi har städning i 6 timmar vart annan vecka. Det är ett trevåningshus på 185 kvm. Familjen består av 5 personer.
    Vi är supernöjda från dag ett. Oftast kommer en och samma person och vid de gånger hem fått förhinder så mailas vi och får namnet på den person som kommer i stället.

Alla städare har varit fantastiskt noggranna, trevliga och till full belåtenhet. De pratar lite svenska och bra engelsk.

Kontakten med företaget är riktigt bra, snabb, smidig och enkel.

Jag är supernöjd och rekommenderar verkligen "Grön Städning". Läs mer
  • 2020-08-26

Bo P skrev om Grön Städning
    Noggrann och duktig personal, som dessutom jobbar effektivt.
    Verkar vara bra stämning inom företaget. Läs mer
  • 2020-08-26

Hannah E skrev om Grön Städning
    För det första så är kontakten mellan VD Josefin och oss som kund väldigt god!
    Därefter har jag bara gott att säga om personalen. Vi har en och samma som städar hos oss och har "tvingats" byta en gång under perioden vi anlitat företaget, men det har varit pga pandemin vilket vi har full förståelse för!

Från vårt håll kommer bara varma rekommendationer för Grön Städ. Läs mer
  • 2019-11-23

Aziza W skrev om Grön Städning
    Vi beställde flyttstädning,mycket bra kort möte hos oss några dagar innan städdagen,att det skall vara noga städat,vi blev glada när vi fick veta att produkterna de använder är svanmärkta👍Allt var tipp topp och någrant.Vi och de som har flyttat i vårt hus är super nöjda.Mvh/Aziza Widborg Läs mer
    2019-11-25 Grön Städning svarar Aziza W
    Hej Aziza!
    Tack för ert fina omdöme! Det var roligt att höra att ni är nöjda med städningen och att ni uppskattar vårt miljötänk!
  • 2019-11-23

Carin B skrev om Grön Städning
    Veckostädning och storstädning. Vi är jättenöjda med vad vi fått hittills. Bra och trevlig personal som vet hur man städar. Rekommenderas Läs mer
    2019-11-25 Grön Städning svarar Carin B
    Hej Carin!
    Vad skönt att höra att ni är nöjda med våra tjänster och att ni upplever vår personal som duktig och trevlig! Tack!
  • 2019-11-22

Hans W skrev om Grön Städning
    Vi fick hjälp med fönstertvätt. Alltigenom ett professionellt resultat och uppförande. Grön städning är vårt val framöver! Läs mer
    2019-11-25 Grön Städning svarar Hans W
    Hej Hans!
    Roligt att du blev nöjd med resultatet och att du upplever fönsterputsningen som professionellt utförd. Tack!
  • 2019-11-22

Kristina B skrev om Grön Städning
    Hemstädning var 14:e dagoch det har hittilss funkat jättebra
    och omtänksam och väldigt trevlig personal. Mkt bra med en fast städperson. Läs mer
    2019-11-25 Grön Städning svarar Kristina B
    Hej Kristina!
    Vad skönt att det har fungerat bra och att ni upplever vår personal som omtänksam och trevlig. Tack!

Eva L skrev om Grön Städning
    Storstädning som utfördes med största noggrannhet Allt var perfekt rengjort
    (Ugnen spisen vreden på spisen kan nämnas som exempel)
    Trevligt o inlyssnande bemötande ifrån företaget
    Kommer att ha regelbunden städning av
    Grön städning ! Läs mer
    2019-11-25 Grön Städning svarar Eva L
    Hej Eva!
    Vad härligt att du är nöjd med vår storstädning och att du upplever vårt bemötande som trevligt och inlyssnande. Tack!

Marie E skrev om Grön Städning
    Grön städning levererar inte bara en städtjänst, de bryr sig, gör det lilla extra och är mycket noggranna. Bästa städtjänst vi har haft, och vi har testat många! Läs mer
    2019-11-21 Grön Städning svarar Marie E
    Tusen tack Marie!

De fina orden värmer! Vi är jätteglada att ni upplever att vi bryr oss och är noggranna!

Hälsningar

Johan J skrev om Grön Städning
    Trevligt bemötande, noggrant genomfört, Läs mer
    2019-11-21 Grön Städning svarar Johan J
    Tack Johan!

Det var roligt att höra att ni är nöjda med vår städning och med bemötandet!

Linda W skrev om Grön Städning
    Vi använder Grön Städning och är mycket nöjda. Enkelt och tydligt i avtalsskrivandet. Vi är mycket nöjda över städningen som är mycket noggrant gjord och alltid ett trevligt meddelande. Vi ger de varmaste rekommendationerna! Läs mer
    2019-11-21 Grön Städning svarar Linda W
    Hej Linda!

Vad roligt att höra att ni är nöjda med vår städning och att ni kan rekommendera oss!

Hälsningar Josefin
    Grön Städning gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte