Halmstad Tandläkarklinik

Halmstad Tandläkarklinik

11 omdömen om Halmstad Tandläkarklinik

Jimmy B
Skrev om Halmstad Tandläkarklinik

Bra tandläkare, var lite krångel med återbetalning men de var väldigt tillmötesgående och förklarade bra varför det strulade

Muhamad Sharaf A
Skrev om Halmstad Tandläkarklinik

Detta är ett utmärkt ställe att ta hand om dina tänder. Teamet var mycket professionellt och undersökte och tillhandahöll lösningar enligt prioritet. Jag var tvungen att göra tandrengöring och (Halmstad Tandläkarklinik, gjorde ett bra jobb, jag kände att jag var i goda händer. Alla människor här var väldigt skonsamma och vänliga mot mig. De förklarade mycket väl vad som hände. Tack till Halmstad Tandläkarklinik,

SAIF EDDIN A
Skrev om Halmstad Tandläkarklinik

Super nöjd , bemötandet , arbetet och resultatet blev toppen , kan starkt rekommendera till de som är rädda för tandläkare besök och tycker det jobbigt som mig , men här gick allt kanon bra o smidigt 👍👍👌

Akram A
Skrev om Halmstad Tandläkarklinik

Bösta tanfläkaren för att göra hollywood smile Eias Ali. Tusen tack för mitt fina leende :)

NICOLETA MIHAELA S
Skrev om Halmstad Tandläkarklinik

18 years ago I fixed my tooth at Dr. Eias Alshekh Ali and I still don't have any problem. I am so happy now that i actually live in the same town as him in Halmstad in Sweden so I know that when I need help with my teeth I have the beat dentistI know close by :)

MHD DIB T
Skrev om Halmstad Tandläkarklinik

Fantastisk service och ubderbara människor. Tandlökarskräcken ör helt borta tack vare Dr. Taleb

Ismail H
Skrev om Halmstad Tandläkarklinik

Jag arbetar på den här kliniken och har gjort det sedan start. Jag rekommenderar alla som vill arbeta i en tandläkarklinik att jobba hos oss.

SENEDINA P
Skrev om Halmstad Tandläkarklinik

Fint bemötande och trevlig personal . Väldigt nöjd med tandläkare. Bästa tandläkare Eias Ali 👌🏻😊

KEIWAN A
Skrev om Halmstad Tandläkarklinik

Förtvivlad bokade jag tid då jag slagit ut halva tanden, redan dagen efter, en lördag ,fick jag tid och fick tanden fixad. Trots en tidigare tandläkarskräck kände jag mig väldigt säker och lugn hela tiden. Den bästa upplevelsen jag haft hos en tandläkare hittills! 10/10

Max John Gustav A
Skrev om Halmstad Tandläkarklinik

Mycket bra! Enkelt att få snabb tid och mycket proffsigt bemötande.

ALJBAN Q
Skrev om Halmstad Tandläkarklinik

Fantastisk service. Bokade tid på en fredag och kunde få hjälp redan dagen efter på lördag. Ett stort plus att de jobbar 7 dagar i veckan så att man slipper skippa jobbet för att ta hand om sina tänder :)