Happy Cleaners

Smedshagsvägen 22, 165 73 Hässelby — Visa karta

Välkommen till Happy Cleaners!

Vår specialitet är Fönsterputs och lokalvård. Med många års erfarenhet inom städ- och servicebranschen garanterat vi att du som kund får ett jobb utfört med högsta kvalitet. Våra lösningar är bekväma, enkla och snabba.

Vi är en städfirma som är aktiva främst i Stockholmsområdet men jobbar självklart i hela Sverige om så behövs. Vill du spara tid för annat? Med städhjälp från oss på Happy Cleaners får du tid över för annat än städning. Låt någon som är proffs på städning sköta städningen i hemmet, på ditt kontor eller i din butik!

Välkommen att kontakta oss !

Läs vad 19 kunder tycker om Happy Cleaners

• 2020-11-27

Linn H skrev om Happy Cleaners
    Fönsterputs och karmtvätt- blev galant utfört! Mycket trevligt bemötande och snabb service, från beställning till genomförande och återkoppling! Kommer absolut använda igen, stort tack! :) Läs mer
  • 2020-10-22

Lekberg S skrev om Happy Cleaners
    Utmärkt utfört arbete. Jag är mycket nöjd.
    Hälsningar
    Sören L Läs mer
  • 2020-10-21

Eric E skrev om Happy Cleaners
    Mycket duktig kille som kom och putsade våra fönster met perfekt resultat!
    Tack! Läs mer
  • 2020-10-19

Ramona S skrev om Happy Cleaners
    House cleaning
    Happy Cleaners, happy customer here!
    Excellent first experience! It was easy to communicate with the company, they have friendly staff that arrived on time at the cleaning appointment and left our house super clean. I highly recommend them and I am planning to book more services with Happy Cleaners. Läs mer
  • 2020-10-19

Josephine R skrev om Happy Cleaners
    Punktlig, snabbt arbete och trevlig städare. Bra pris/kvalitet! Läs mer
  • 2020-10-07

Hanna H skrev om Happy Cleaners
    Proffsiga! Alltid i tid och gör ett perfekt jobb.
    Dessutom väldigt gullig och serviceminded personal!

Stor tumme upp! Läs mer
  • 2020-09-28

Ulrika E skrev om Happy Cleaners
    Fönster- och balkongutsikt. Vänligt bemötande. Resultatet var noggrant och proffsigt. Och prisvärt. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-09-28

Bronwyn J skrev om Happy Cleaners
    First clean was great. Through and professional. Looking forward to this continuing! Läs mer
  • Maria B

2020-09-22

Maria B skrev om Happy Cleaners
    Beställde fönsterputsning av våra mycket stora och många fönster. Resultatet blev så över förväntan! Mycket noggranna.
    Väldigt trevligt bemötande och servicen var på topp. Kommer absolut att fortsätta anlita och tipsa om Happy Cleaners. Läs mer
  • 2020-09-16

Berith H skrev om Happy Cleaners
    Har beställt fönsterputs. Trevligt bemötande och skinande fönster. Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • 2020-09-15

Anna-lena skrev om Happy Cleaners
    Första gången jag anlitade ett företag för fönsterputs, gick smidigt och enkelt och mina fönster blev riktigt fina. Läs mer
  • 2020-09-07

Karolina F skrev om Happy Cleaners
    Beställde fönsterputs av Happy Cleaners. Snabba svar på mail, tid inbokad redan nästa dag. Otroligt rena fönster. Mycket nöjd :) Läs mer
  • 2020-09-07

Ingela K skrev om Happy Cleaners
    Trevlig snabb och positiv.
    Noggrann.
    Återkommer med säkerhet.
    Ska rekommendera på mitt arbete. Läs mer
  • Camilla S

2020-08-28

Camilla S skrev om Happy Cleaners
    Googlade och hittade på nätet.
    Snabbt svar samma dag, och fick tid för fönsterputs redan dagen efter. Hade förväntat mig supercleana fönster eftersom jag misslyckats själv och därför anlitade proffs. Fick veta att det inte gick att få helt rent, då man behöver en speciell pistmaskin mot kalkbeläggningar.
    Liten miss i mina planer, men killen som var här gjorde ett superbra jobb, och fönstren blev så rena de kunde bli (utan putsmaskin).
    Nöjd 👍🏼 Läs mer
  • 2020-08-27

Jonas S skrev om Happy Cleaners
    Beställde fönsterputs av Happy Cleaners och blev inte besviken. Förutom att fönstrena blev så rena att man knappt såg att fönstrena var där så var kommunikationen både snabb och enkel. Precis så som det ska vara. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-25

Katarina M skrev om Happy Cleaners
    Fönsterputs snabbt och perfekt. Bra pris och snabb återkoppling 👍 Läs mer
  • 2020-08-19

Lars L skrev om Happy Cleaners
    Glänsande resultat och snabb städning samt bra service vid bokningen. Kommer använda igen och rekommenderqr starkt! Läs mer
  • VNP Bygg

2020-08-18

VNP Bygg skrev om Happy Cleaners
    Fönsterputsning.
    Mycket bra utfört arbete och trevlig personal. De är välkomna igen till nästa period. Mycket nöjd med andra ord. Läs mer
  • 2020-08-07

Crazy B skrev om Happy Cleaners
    Rekommenderars 10/10! / Crazy Baguette Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte