Happy Cleaners

Smedshagsvägen 22, 165 73 Hässelby — Visa karta

Fönsterputs och lokalvård är vår specialitet. Med många års erfarenhet garanterat vi att ni blir nöjda. Våra lösningar är bekväma enkla och snabba.

Vi är en städfirma som är aktiva främst i Stockholmsområdet men jobbar självklar i hela Sverige om så behövs.

Välkommen att kontakta oss !

Läs vad 11 kunder tycker om Happy Cleaners

• Maria B

2020-09-22

Maria B skrev om Happy Cleaners
    Beställde fönsterputsning av våra mycket stora och många fönster. Resultatet blev så över förväntan! Mycket noggranna.
    Väldigt trevligt bemötande och servicen var på topp. Kommer absolut att fortsätta anlita och tipsa om Happy Cleaners. Läs mer
  • 2020-09-16

Berith H skrev om Happy Cleaners
    Har beställt fönsterputs. Trevligt bemötande och skinande fönster. Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • 2020-09-15

Anna-lena skrev om Happy Cleaners
    Första gången jag anlitade ett företag för fönsterputs, gick smidigt och enkelt och mina fönster blev riktigt fina. Läs mer
  • 2020-09-07

Karolina F skrev om Happy Cleaners
    Beställde fönsterputs av Happy Cleaners. Snabba svar på mail, tid inbokad redan nästa dag. Otroligt rena fönster. Mycket nöjd :) Läs mer
  • 2020-09-07

Ingela K skrev om Happy Cleaners
    Trevlig snabb och positiv.
    Noggrann.
    Återkommer med säkerhet.
    Ska rekommendera på mitt arbete. Läs mer
  • Camilla S

2020-08-28

Camilla S skrev om Happy Cleaners
    Googlade och hittade på nätet.
    Snabbt svar samma dag, och fick tid för fönsterputs redan dagen efter. Hade förväntat mig supercleana fönster eftersom jag misslyckats själv och därför anlitade proffs. Fick veta att det inte gick att få helt rent, då man behöver en speciell pistmaskin mot kalkbeläggningar.
    Liten miss i mina planer, men killen som var här gjorde ett superbra jobb, och fönstren blev så rena de kunde bli (utan putsmaskin).
    Nöjd 👍🏼 Läs mer
  • 2020-08-27

Jonas S skrev om Happy Cleaners
    Beställde fönsterputs av Happy Cleaners och blev inte besviken. Förutom att fönstrena blev så rena att man knappt såg att fönstrena var där så var kommunikationen både snabb och enkel. Precis så som det ska vara. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-25

Katarina M skrev om Happy Cleaners
    Fönsterputs snabbt och perfekt. Bra pris och snabb återkoppling 👍 Läs mer
  • 2020-08-19

Lars L skrev om Happy Cleaners
    Glänsande resultat och snabb städning samt bra service vid bokningen. Kommer använda igen och rekommenderqr starkt! Läs mer
  • VNP Bygg

2020-08-18

VNP Bygg skrev om Happy Cleaners
    Fönsterputsning.
    Mycket bra utfört arbete och trevlig personal. De är välkomna igen till nästa period. Mycket nöjd med andra ord. Läs mer
  • 2020-08-07

Crazy B skrev om Happy Cleaners