Hässlö Trafikskola Gävle

Hässlö Trafikskola Gävle

Ring 0774-40 14 00 www.hasslotrafikskola.se

Ska du ta någon form av körkort? Hässlö trafikskola i Gävle erbjuder en heltäckande körkortsutbildning. Hos oss får du körkortet på ett bekvämt sätt med mycket fördelaktiga priser. Vi erbjuder intensivkurser både för personbil och MC med inkluderat boende, privata handledarkurser och dessutom släpvagnsutbildning om du behöver...

60 omdömen om Hässlö Trafikskola Gävle

Elizabeth N
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Jätte bra skola, bra bemötande och trevliga lärare.

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

David R
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Supernöjd! Kunnig personal och lugna när man körde. Bra bilar skön miljö och plugga i och ligger avskilt så man inte stördes av annat. Fick mitt körkort efter 14 dagars intensiv så självklart nöjd!

Linnea M
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Jag är väldigt nöjd med Hässlö trafikskola. Det var bra och engagerade lärare och lektionerna var bra upplagda. Det var en trevlig miljö och jag har fått den hjälp jag behöver.

Emelie B
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

allt från att starta bilen till att klara både teori och uppkörning

Alin S
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Personalens bemötande var helt fantastiskt! Det var lätt att be om hjälp om man behövde åka in till stan eller åka och handla. Körläraren jag hade var väldigt pedagogisk.

Lina H
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Jag gick på hässlö trafikskola i april detta året, supertrevliga lärare och hjälpsamma med allt man undrar. Jag körde med Yvonne som måste vara världens bästa körlärare! Lyckades på första försöket med både uppskrivning och körning utan att ha pluggat någonting innan jag började min intensivkurs.

Diana G
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Bra bemötande, man får den hjälpen man behöver att nå ens mål.

Anders B
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Fantastiska lärare. Väldigt bra pris.

Madelein W
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Underbar personal som tror på en! Fantastiska två veckor på min intensiv kurs. Fantastiska är dom som jobbar på Hässlö i Gävle.

Tomas L

Mycket bra. Kompetenta lärare😊

Sofie Ö
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Väldigt bra upplägg. Praktiskt moment: Det är lätt att se vad man klarar av och måste träna mer på med hjälp av punkter som ska prickas av innan man går vidare till nästa moment. Bra guidning av handledare och de är dessutom väldigt trevliga! Teoretiskt moment: väldigt bra med test som görs online för att se vad man kommer ihåg från varje kapitel och för att gå vidare måste man klara varje test 3 gånger. Det fungerar bra för de som behöver repetition och snabbt lessnar på att plugga i böcker. När man klarat av alla kapitel...

Lukas B
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Kändes som en väldigt stabil och varierande skola. Många olika lärare som alla hade sina unika egenskaper och sätt att lära ut på, vilket hjälpte väldigt mycket i längden

Benita U
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

En fantastisk prisvärd familjär trafikskola med mycket kompetent personal.

Adam R
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Bra trafikskola. Dock så hade jag riskettan en tidig morgon och vi skulle åka runt 05.00 på morgonen och jag ställde klockan på 03.00 ochvar där i tid, dock så hade han som skulle skjutsa mig dit försovit sig och dök aldrig upp så jag fick gå hem igen. Ingen ursäkt, ingen kompensation. Det tyckte jag faktiskt var skandal

Mahmod W
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

De va bra lärare och ett bra boende något som jag absolut skulle rekommendera till andra. Önska att det var mer information om boende och vad som finns där tex att de finns köksutrustning och liknande. Lärde mig en hel del snabbt och tids planen var intensiv och bra. Tack för allt

Marcus S
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Otroligt hjälpsamma direkt från mitt första samtal med en del komplexa frågor fram till avslutning av utbildningen. Jag beställde "Bil Intensivkurs 2v – 20 körlektioner", med 4 körlektioner som tillägg. Min kunskap inom bilar var begränsad då jag aldrig tidigare har kört en bil, fram tills att dessa underbara lärare visade mig vägen. Gemensamma teorilektioner där det sorteras bort förvirringar och frågor med sakliga och välbeskrivna svar. Främst vill jag lyfta fram Yvonne Jansson som var min körskoleinstruktör och...

Laila F
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Bästa körskolan! Både lärarna, lektionerna o boendet var toppen! O bra pris, bra upplägg o trevlig övrig personal! Rekommenderar Hässlö till alla jag kan! Mina föräldrar också:)

Emma T
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Bra skola med bra lärare. Bra genomtänkt med både körlektioner och tillfälle att plugga teori varje dag!

Moa H
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Otroligt bra trafikskola och bra bemötande. Trivdes med alla körlärare på lektionerna och självklart klarade man körkortet eftersom dom peppade och lärde ut bra.

Saga  V
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Jag blev mycket väl omhändertagen. De var väldigt professionella men väldigt trevliga samtidigt. Jag kan verkligen rekommendera de till andra som vill ta körkort.

Birgitta J
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Jag är jättenöjd kund. Bokade ett paket och bodde på skolan och körde med 2 olika bilskollärare som var väldigt bra. Lugna sakliga och kunnig och lärde ut på ett mycket pedagogisk sätt. Så allt var toppenbra!

Eddie J
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Väldigt bra ! 100% stöd från samtliga lärare.

Andreas B
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Hur bra som helst! Riktigt bra och sköna lärare! Fräscht borde. Finns inget att klaga på.Jag hade en rolig tid i gävle!

Pontus B
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Bemötandet var väldigt trevligt och man fick direkt ett intryck av att trafikskolan var väldigt seriös och ville elevens bästa. Lärarna visa att eleven fick stora möjligheter att påverka körningen och även teori lektionerna var hjälpande.

Jennie Ö
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Tycker det va jätte bra! Bra lärare och bilar och allt.

ERICA E
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Supersnabba att svara på mejl och telefonkontakt innan jag bokade. Pär mötte upp mig vid tåget, vi åkte och handlade och for ut till bilskolan sedan och jag blev visad var jag skulle bo. Jag hade min bästa två veckor på Hässlö i Gävle, bättre än jag någosinn trott. Trevliga lärare som var enkla att lära känna och världens mysigaste allihopa. Lägenheten jag delade med min roomie var stor och fräsch, bilarna lika fräscha dom. Jag vill åka tillbaka :-)

ERICA E och Hässlö Trafikskola gillar detta
Svar från Hässlö Trafikskola Gävle

Tack så jättemycket för den fina responsen! DU är hjärtligt välkommen tillbaks till oss! :)

Hanna H
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Jag kan varmt rekommendera Hässlo Trafikskola. Fantastiska körlärare med jättebra bemötande och förmåga att lära ut. Jag valde en intensivkurs hos dom, och kunde inte köra bil när jag kom dit. Jag fick komplettera med extra körlektioner men ett par månader senare lyckades jag ta mitt körkort. I intensivkursen ingick det teori lektioner på skolan. Jag körde med olika lärare mycket med några av dom och lite med andra men alla hade ett bra humör, förmågan att lära ut och roliga att köra med. Och lade upp lektioner efter vad...

Jen H
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Personalen var mycket hjälpsamma och välkomnande - måna om att eleverna skulle trivas. Personalen ställde upp om det var något speciellt som behövdes. Stöttade eleverna i deras körning på ett ärligt vis. Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola till de som vill ta körkort i en trivsam miljö.

Linda H
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Fantastisk körskola, är mer än nöjd med boende, personal och mina körlektioner!

Hanna L
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Superbra körskola! Lärarna var helt underbara och man längtade varje dag till lektionerna. Intensivt men så lärorikt. Jag valde att under mina 2 veckor bo på skolan och lokalerna där man bodde var fräscha och riktigt bra. Allt fanns! Allt som allt en riktigt bra upplevelse och en körskola jag definitiv rekommenderar till andra!

Hanna B
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Jag är jättenöjd. Yvonne var en underbar körlärare.

Jannike E
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Trevliga bra och stöttande lärare, bra och bekväma bilar.. Bra hjälp med teori.. Appen för teori frågor samt se sina körlektioner osv va jätte bra.. Deras metod med platta för att registrera körlektionen va toppen då man kunde gå igenom och även planera nästa letion tillsammans.. Jag är super nöjd med allt hos Hässlö trafikskola i Gävle.. Och jag blir jätte glad när jag möter en bil med deras logga på och önskar alla deras elever och lärare all lycka i framtiden..

Fanny K
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Att jag valde att ta mitt körkort med Hässlö Trafikskola Gävle är något som jag är så himla nöjd med. Jag bodde på skolan eftersom jag bor en bit bort från Gävle och jag kan verkligen säga att jag kände mig som hemma och blev bra bemött av personalen. Utbildningsmässigt kände jag att jag utvecklades oerhört mycket både inom teori och inom körningen efter bara en lektion och man märkte att lärarna verkligen brydde sig om en och ville att man skulle lyckas! Det tyckte jag kändes jättebra. Och innan jag skulle ha min teoriskrivning...

Sandra A
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Jag var elev hos Per på Hässlö Trafikskola i Gävle och det var i ärlighetens namn tack vare honom jag fick kortet. Per har en utmärkt förmåga att lära känna en individ på djupet för att se vart det brister och jobba med just det. Fick massor av visdomsord på vägen och Pers röst ekar fortfarande i huvudet, både när det kommer till körningen men även i andra sammanhang. Rekommenderas starkt! /Sandra

Mikaela J
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Det var helt klart det bästa jag gjort!! Klarade kortet efter 2 veckor i Gävle. Ett extra stort tack till Yvonne, Tron, Per och Matilda

Isabella T
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Jag trivdes jättebra på trafikskolan. Det var högt tempo med både körlektioner och teori. Jag hade Per som lärare som var sjukt bra! Hans förtjänst att jag har körkort idag!

Julia W
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Duktiga instruktörer!! En körskola jag rekomenderar till mina vänner.

Sirin K
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Bästaste! ;) Fick körkortet snabbt och smidigt! Trevliga hjälpsamma lärare och väldigt pedagogiska! Rekomenderar stort!

Isabella S
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Mycket nöjd med min utbildning vid Hässlö trafikskola, kände mig väl förberedd inför uppkörningen och även som bilist efter klarad uppkörning.

Christianne Elsa S
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

I had a great teacher and passed my exam within two weeks like planned!

David A
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Jg tycker det är jättebra att det finns sånna här intensivkurser, utan det skulle jag inte hunnit ta körkort samma år som jag fyllde 18. Det som jag upplevde va bra på Hässlös trafikskola var körskolelärarna som jag hade, de var grymt bra! Jag bodde på internatet och tyckte det va jätteroligt. När man inte hade lektion umgicks man med de andra och pluggade. Internatet låg även bra, en bit utanför Gävle. Det var bra för att du fick man börja med lättare trafik och sedan jobba sig in mot centrum. Jag är väldigt tacksam för denna utbildning och körkortet!

Felicia Elisabeth Maria K

Körkort efter 6 dagar utan problem! //Felicia

Andreas F
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Bra skola med kompenta lärare o trevlig

Christian R
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Valde deras Intensiv kurs för möjligheten till att bo på plats samt att man enbart betalar för utnytjade lektioner. Lokalerna är fräscha och väl utrustade. Lärarna är bra och pedagogiska. Som namnet på utbildningen säger så är det en intensiv kurs, var beredd på att lägga stor del av dygnet på utbildningen så kommer det gå som smort! Jag är personligen mycket nöjd och rekommenderar varmt Hässlö! /Christian

Jessica B
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Kanon bra trafikskola, klarade mitt körkort sista dagen på intensivkursen👍👌

Saga G
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Jag gick på två eller tre teorilektioner på trafikskolan och mina upplevelse därifrån var bra

Rebecka W
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Tack vare hässlö trafikskola och speciellt tack vare världens underbaraste körlärare Pär så lyckades jag ta körkort. Jag mötte flera hinder på vägen mot körkortet men jag blev stöttad hela vägen till mål att inte ge upp. Hässlö trafikskola är något jag av hela mitt hjärta rekommenderar, ni kan verkligen ge nyckeln till frihet.

Maja H
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Det var trevligt, bara lite ensamt då det bara var jag där.

Adam K

Fick körkortet efter 2 veckor så jag är tacksam

Robin H
Skrev om Hässlö Trafikskola Gävle

Otroligt bra, Per tyckte jag lite extra om då han var framåt och pratglad vilket jag personligen tyckte om. Det ska inte vara stelt i en bil, när någon är pratglad blir det med avslappnat i bilen. Men skolan överlag var otroligt bra, la upp lektioner till det man tyckte var bäst för en själv.