Alla kategorier Trafikskola Gävleborg Gävle Hässlö Trafikskola Gävle

Hässlö Trafikskola Gävle

Forskarvägen 27, 804 23 Gävle — Visa karta

Hässlö trafikskola i Gävle erbjuder en heltäckande körkortsutbildning, med egen halkbana, som kombinerar både praktiska körlektioner och teori. Vi har intensivkurser för både personbil och MC med inkluderat boende och erbjuder släpvagnsutbildningar. Önskar du hellre ta körkortet i din egen takt erbjuder vi även sådana lösningar. Välkomna till oss!

Läs vad 56 kunder tycker om Hässlö Trafikskola Gävle

• Alin S
    Alin S skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Personalens bemötande var helt fantastiskt! Det var lätt att be om hjälp om man behövde åka in till stan eller åka och handla. Körläraren jag hade var väldigt pedagogisk.
  • Lina H
    Lina H skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jag gick på hässlö trafikskola i april detta året, supertrevliga lärare och hjälpsamma med allt man undrar. Jag körde med Yvonne som måste vara världens bästa körlärare! Lyckades på första försöket med både uppskrivning och körning utan att ha pluggat någonting innan jag började min intensivkurs.
  • Diana G
    Diana G skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bra bemötande, man får den hjälpen man behöver att nå ens mål.
  • Anders B
    Anders B skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Fantastiska lärare. Väldigt bra pris.
  • Madelein W
    Madelein W skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Underbar personal som tror på en! Fantastiska två veckor på min intensiv kurs. Fantastiska är dom som jobbar på Hässlö i Gävle.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Mycket bra. Kompetenta lärare😊
  • Sofie Ö
    Sofie Ö skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Väldigt bra upplägg. Praktiskt moment: Det är lätt att se vad man klarar av och måste träna mer på med hjälp av punkter som ska prickas av innan man går vidare till nästa moment. Bra guidning av handledare och de är dessutom väldigt trevliga! Teoretiskt moment: väldigt bra med test som görs online för att se vad man kommer ihåg från varje kapitel och för att gå vidare måste man klara varje test 3 gånger. Det fungerar bra för de som behöver repetition och snabbt lessnar på att plugga i böcker. När man klarat av alla kapitel gör man sen ett "slutprov" som test inför det riktiga teori provet. Hässlös upplägg fungerade utmärkt för mig!
  • Lukas B
    Lukas B skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Kändes som en väldigt stabil och varierande skola.
    Många olika lärare som alla hade sina unika egenskaper och sätt att lära ut på, vilket hjälpte väldigt mycket i längden
  • Benita U
    Benita U skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    En fantastisk prisvärd familjär trafikskola med mycket kompetent personal.
  • Adam R
    Adam R skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bra trafikskola. Dock så hade jag riskettan en tidig morgon och vi skulle åka runt 05.00 på morgonen och jag ställde klockan på 03.00 ochvar där i tid, dock så hade han som skulle skjutsa mig dit försovit sig och dök aldrig upp så jag fick gå hem igen. Ingen ursäkt, ingen kompensation. Det tyckte jag faktiskt var skandal
  • Mahmod W
    Mahmod W skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    De va bra lärare och ett bra boende något som jag absolut skulle rekommendera till andra. Önska att det var mer information om boende och vad som finns där tex att de finns köksutrustning och liknande.

Lärde mig en hel del snabbt och tids planen var intensiv och bra.
    Tack för allt
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Otroligt hjälpsamma direkt från mitt första samtal med en del komplexa frågor fram till avslutning av utbildningen.

Jag beställde "Bil Intensivkurs 2v – 20 körlektioner", med 4 körlektioner som tillägg. Min kunskap inom bilar var begränsad då jag aldrig tidigare har kört en bil, fram tills att dessa underbara lärare visade mig vägen.
    Gemensamma teorilektioner där det sorteras bort förvirringar och frågor med sakliga och välbeskrivna svar.

Främst vill jag lyfta fram Yvonne Jansson som var min körskoleinstruktör och som är den mest pedagogiska lärare jag någonsin har haft. Hon anpassar utbildningen efter individer, går igenom saker grundligt och förklarar på ett bra sätt varför saker och ting är som de är så att tillochmed jag förstår.

Jag gick in med stora förväntningar om avancerad utbildning för enbart den bilintresserade och många svårigheter för mig som avsaknar intresset. Hässlö Trafikskola fick mig snabbt på andra tankar och nu älskar jag att köra bil!

Fantastiskt trevlig, glad och kompetent personal!

Rekommenderas starkt av hela mitt hjärta!

Med vänlig hälsning
    /Marcus Stånggren
  • Laila F
    Laila F skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bästa körskolan! Både lärarna, lektionerna o boendet var toppen! O bra pris, bra upplägg o trevlig övrig personal! Rekommenderar Hässlö till alla jag kan! Mina föräldrar också:)
  • Emma T
    Emma T skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bra skola med bra lärare. Bra genomtänkt med både körlektioner och tillfälle att plugga teori varje dag!
  • Moa H
    Moa H skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Otroligt bra trafikskola och bra bemötande. Trivdes med alla körlärare på lektionerna och självklart klarade man körkortet eftersom dom peppade och lärde ut bra.
  • Saga  V
    Saga  V skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jag blev mycket väl omhändertagen. De var väldigt professionella men väldigt trevliga samtidigt.
    Jag kan verkligen rekommendera de till andra som vill ta körkort.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jag är jättenöjd kund.
    Bokade ett paket och bodde på skolan och körde med 2 olika bilskollärare som var väldigt bra. Lugna sakliga och kunnig och lärde ut på ett mycket pedagogisk sätt.
    Så allt var toppenbra!
  • Eddie J
    Eddie J skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Väldigt bra ! 100% stöd från samtliga lärare.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Hur bra som helst! Riktigt bra och sköna lärare! Fräscht borde. Finns inget att klaga på.Jag hade en rolig tid i gävle!
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bemötandet var väldigt trevligt och man fick direkt ett intryck av att trafikskolan var väldigt seriös och ville elevens bästa. Lärarna visa att eleven fick stora möjligheter att påverka körningen och även teori lektionerna var hjälpande.
  • Jennie Ö
    Jennie Ö skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Tycker det va jätte bra! Bra lärare och bilar och allt.
  • Erica E
    Erica E skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Supersnabba att svara på mejl och telefonkontakt innan jag bokade.
    Pär mötte upp mig vid tåget, vi åkte och handlade och for ut till bilskolan sedan och jag blev visad var jag skulle bo.
    Jag hade min bästa två veckor på Hässlö i Gävle, bättre än jag någosinn trott. Trevliga lärare som var enkla att lära känna och världens mysigaste allihopa.
    Lägenheten jag delade med min roomie var stor och fräsch, bilarna lika fräscha dom. Jag vill åka tillbaka :-)
    2016-12-09 Hässlö Trafikskola svarar Erica E
    Tack så jättemycket för den fina responsen!
    DU är hjärtligt välkommen tillbaks till oss! :)
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jag kan varmt rekommendera Hässlo Trafikskola. Fantastiska körlärare med jättebra bemötande och förmåga att lära ut. Jag valde en intensivkurs hos dom, och kunde inte köra bil när jag kom dit. Jag fick komplettera med extra körlektioner men ett par månader senare lyckades jag ta mitt körkort. I intensivkursen ingick det teori lektioner på skolan. Jag körde med olika lärare mycket med några av dom och lite med andra men alla hade ett bra humör, förmågan att lära ut och roliga att köra med. Och lade upp lektioner efter vad de tyckte jag skulle öva extra mycket på. Men också vad jag själv tyckte jag behövde öva på. Skulle vilja tipsa alla att ta körkort på deras skola. ❤️❤️🚗💨💨❤️❤️
  • Jen H
    Jen H skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Personalen var mycket hjälpsamma och välkomnande - måna om att eleverna skulle trivas. Personalen ställde upp om det var något speciellt som behövdes. Stöttade eleverna i deras körning på ett ärligt vis. Jag kan varmt rekommendera denna trafikskola till de som vill ta körkort i en trivsam miljö.
  • Linda H
    Linda H skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Fantastisk körskola, är mer än nöjd med boende, personal och mina körlektioner!
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Superbra körskola! Lärarna var helt underbara och man längtade varje dag till lektionerna. Intensivt men så lärorikt. Jag valde att under mina 2 veckor bo på skolan och lokalerna där man bodde var fräscha och riktigt bra. Allt fanns!
    Allt som allt en riktigt bra upplevelse och en körskola jag definitiv rekommenderar till andra!
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jag är jättenöjd. Yvonne var en underbar körlärare.
  • Jannike E
    Jannike E skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Trevliga bra och stöttande lärare, bra och bekväma bilar..
    Bra hjälp med teori..
    Appen för teori frågor samt se sina körlektioner osv va jätte bra..
    Deras metod med platta för att registrera körlektionen va toppen då man kunde gå igenom och även planera nästa letion tillsammans..
    Jag är super nöjd med allt hos Hässlö trafikskola i Gävle..
    Och jag blir jätte glad när jag möter en bil med deras logga på och önskar alla deras elever och lärare all lycka i framtiden..
  • Fanny K
    Fanny K skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Att jag valde att ta mitt körkort med Hässlö Trafikskola Gävle är något som jag är så himla nöjd med. Jag bodde på skolan eftersom jag bor en bit bort från Gävle och jag kan verkligen säga att jag kände mig som hemma och blev bra bemött av personalen. Utbildningsmässigt kände jag att jag utvecklades oerhört mycket både inom teori och inom körningen efter bara en lektion och man märkte att lärarna verkligen brydde sig om en och ville att man skulle lyckas! Det tyckte jag kändes jättebra. Och innan jag skulle ha min teoriskrivning och uppkörning kände jag mig väldigt nervös men fick då höra av en av lärarna att dom inte skulle låta mig skriva och köra upp om dom inte trodde att jag var redo och skulle klara det, vilket jag är så glad för för det gav mig verkligen självförtroende och visade att även dom trodde på mig. Så jag skulle verkligen rekommendera Hässlö Trafikskola Gävle för att personalen är bland dom bästa, omtänksamma och trevliga och jag kände mig även hemma när jag bodde där även fast jag kom själv utan att känna någon. Jag är verkligen så nöjd jag kan bli
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jag var elev hos Per på Hässlö Trafikskola i Gävle och det var i ärlighetens namn tack vare honom jag fick kortet. Per har en utmärkt förmåga att lära känna en individ på djupet för att se vart det brister och jobba med just det. Fick massor av visdomsord på vägen och Pers röst ekar fortfarande i huvudet, både när det kommer till körningen men även i andra sammanhang. Rekommenderas starkt! /Sandra
  • Mikaela J
    Mikaela J skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Det var helt klart det bästa jag gjort!! Klarade kortet efter 2 veckor i Gävle. Ett extra stort tack till Yvonne, Tron, Per och Matilda
  • Isabella T
    Isabella T skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jag trivdes jättebra på trafikskolan. Det var högt tempo med både körlektioner och teori. Jag hade Per som lärare som var sjukt bra! Hans förtjänst att jag har körkort idag!
  • Julia W
    Julia W skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Duktiga instruktörer!!
    En körskola jag rekomenderar till mina vänner.
  • Sirin K
    Sirin K skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bästaste! ;)
    Fick körkortet snabbt och smidigt! Trevliga hjälpsamma lärare och väldigt pedagogiska!
    Rekomenderar stort!
  • Isabella S
    Isabella S skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Mycket nöjd med min utbildning vid Hässlö trafikskola, kände mig väl förberedd inför uppkörningen och även som bilist efter klarad uppkörning.
  • Christianne Elsa S
    Christianne Elsa S skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    I had a great teacher and passed my exam within two weeks like planned!
  • David A
    David A skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jg tycker det är jättebra att det finns sånna här intensivkurser, utan det skulle jag inte hunnit ta körkort samma år som jag fyllde 18. Det som jag upplevde va bra på Hässlös trafikskola var körskolelärarna som jag hade, de var grymt bra! Jag bodde på internatet och tyckte det va jätteroligt. När man inte hade lektion umgicks man med de andra och pluggade. Internatet låg även bra, en bit utanför Gävle. Det var bra för att du fick man börja med lättare trafik och sedan jobba sig in mot centrum. Jag är väldigt tacksam för denna utbildning och körkortet!
  • Felicia Elisabeth Maria K
    Felicia Elisabeth Maria K skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Körkort efter 6 dagar utan problem! //Felicia
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bra skola med kompenta lärare o trevlig
  • Christian R
    Christian R skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Valde deras Intensiv kurs för möjligheten till att bo på plats samt att man enbart betalar för utnytjade lektioner.
    Lokalerna är fräscha och väl utrustade. Lärarna är bra och pedagogiska.
    Som namnet på utbildningen säger så är det en intensiv kurs, var beredd på att lägga stor del av dygnet på utbildningen så kommer det gå som smort!
    Jag är personligen mycket nöjd och rekommenderar varmt Hässlö!
    /Christian
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Kanon bra trafikskola, klarade mitt körkort sista dagen på intensivkursen👍👌
  • Saga G
    Saga G skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jag gick på två eller tre teorilektioner på trafikskolan och mina upplevelse därifrån var bra
  • Rebecka W
    Rebecka W skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Tack vare hässlö trafikskola och speciellt tack vare världens underbaraste körlärare Pär så lyckades jag ta körkort.
    Jag mötte flera hinder på vägen mot körkortet men jag blev stöttad hela vägen till mål att inte ge upp. Hässlö trafikskola är något jag av hela mitt hjärta rekommenderar, ni kan verkligen ge nyckeln till frihet.
  • Maja H
    Maja H skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Det var trevligt, bara lite ensamt då det bara var jag där.
  • Adam K
    Adam K skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Fick körkortet efter 2 veckor så jag är tacksam
  • Robin H
    Robin H skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Otroligt bra, Per tyckte jag lite extra om då han var framåt och pratglad vilket jag personligen tyckte om. Det ska inte vara stelt i en bil, när någon är pratglad blir det med avslappnat i bilen.
    Men skolan överlag var otroligt bra, la upp lektioner till det man tyckte var bäst för en själv.
  • Alaaldin M
    Alaaldin M skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bästa trafikskolan! Trevlig personal, bra priser och generöst med tider.
  • Mohabat I
    Mohabat I skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bästa kör skolan! Garanterad körkort! Tack för all hjälp!
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    De är mycket bra lärare. De har anpassade mina körlektioner på kvälltid.
  • Sabina K
    Sabina K skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bästa trafikskolan och kollegor som finns!

Forskarvägen 27, 804 23 Gävle