Alla kategorier Trafikskola Gävleborg Gävle Hässlö Trafikskola Gävle
Rekommenderat företag 2016 - Hässlö Trafikskola Gävle
Rekommenderat företag 2015 - Hässlö Trafikskola Gävle

Hässlö Trafikskola Gävle

Forskarvägen 27, 804 23 Gävle — Visa karta

Hässlö trafikskola i Gävle erbjuder en heltäckande körkortsutbildning, med egen halkbana, som kombinerar både praktiska körlektioner och teori. Vi har intensivkurser för både personbil och MC med inkluderat boende och erbjuder släpvagnsutbildningar. Önskar du hellre ta körkortet i din egen takt erbjuder vi även sådana lösningar. Välkomna till oss!

Läs vad 27 kunder tycker om Hässlö Trafikskola Gävle

• Sandra A
    Sandra A skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jag var elev hos Per på Hässlö Trafikskola i Gävle och det var i ärlighetens namn tack vare honom jag fick kortet. Per har en utmärkt förmåga att lära känna en individ på djupet för att se vart det brister och jobba med just det. Fick massor av visdomsord på vägen och Pers röst ekar fortfarande i huvudet, både när det kommer till körningen men även i andra sammanhang. Rekommenderas starkt! /Sandra
  • Mikaela J
    Mikaela J skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Det var helt klart det bästa jag gjort!! Klarade kortet efter 2 veckor i Gävle. Ett extra stort tack till Yvonne, Tron, Per och Matilda
  • Isabella T
    Isabella T skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jag trivdes jättebra på trafikskolan. Det var högt tempo med både körlektioner och teori. Jag hade Per som lärare som var sjukt bra! Hans förtjänst att jag har körkort idag!
  • Julia W
    Julia W skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Duktiga instruktörer!!
    En körskola jag rekomenderar till mina vänner.
  • Sirin K
    Sirin K skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bästaste! ;)
    Fick körkortet snabbt och smidigt! Trevliga hjälpsamma lärare och väldigt pedagogiska!
    Rekomenderar stort!
  • Isabella S
    Isabella S skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Mycket nöjd med min utbildning vid Hässlö trafikskola, kände mig väl förberedd inför uppkörningen och även som bilist efter klarad uppkörning.
  • Christianne Elsa S
    Christianne Elsa S skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    I had a great teacher and passed my exam within two weeks like planned!
  • David A
    David A skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jg tycker det är jättebra att det finns sånna här intensivkurser, utan det skulle jag inte hunnit ta körkort samma år som jag fyllde 18. Det som jag upplevde va bra på Hässlös trafikskola var körskolelärarna som jag hade, de var grymt bra! Jag bodde på internatet och tyckte det va jätteroligt. När man inte hade lektion umgicks man med de andra och pluggade. Internatet låg även bra, en bit utanför Gävle. Det var bra för att du fick man börja med lättare trafik och sedan jobba sig in mot centrum. Jag är väldigt tacksam för denna utbildning och körkortet!
  • Felicia Elisabeth Maria K
    Felicia Elisabeth Maria K skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Körkort efter 6 dagar utan problem! //Felicia
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bra skola med kompenta lärare o trevlig
  • Christian R
    Christian R skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Valde deras Intensiv kurs för möjligheten till att bo på plats samt att man enbart betalar för utnytjade lektioner.
    Lokalerna är fräscha och väl utrustade. Lärarna är bra och pedagogiska.
    Som namnet på utbildningen säger så är det en intensiv kurs, var beredd på att lägga stor del av dygnet på utbildningen så kommer det gå som smort!
    Jag är personligen mycket nöjd och rekommenderar varmt Hässlö!
    /Christian
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Kanon bra trafikskola, klarade mitt körkort sista dagen på intensivkursen👍👌
  • Saga G
    Saga G skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jag gick på två eller tre teorilektioner på trafikskolan och mina upplevelse därifrån var bra
  • Rebecka W
    Rebecka W skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Tack vare hässlö trafikskola och speciellt tack vare världens underbaraste körlärare Pär så lyckades jag ta körkort.
    Jag mötte flera hinder på vägen mot körkortet men jag blev stöttad hela vägen till mål att inte ge upp. Hässlö trafikskola är något jag av hela mitt hjärta rekommenderar, ni kan verkligen ge nyckeln till frihet.
  • Maja H
    Maja H skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Det var trevligt, bara lite ensamt då det bara var jag där.
  • Adam K
    Adam K skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Fick körkortet efter 2 veckor så jag är tacksam
  • Robin H
    Robin H skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Otroligt bra, Per tyckte jag lite extra om då han var framåt och pratglad vilket jag personligen tyckte om. Det ska inte vara stelt i en bil, när någon är pratglad blir det med avslappnat i bilen.
    Men skolan överlag var otroligt bra, la upp lektioner till det man tyckte var bäst för en själv.
  • Alaaldin M
    Alaaldin M skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bästa trafikskolan! Trevlig personal, bra priser och generöst med tider.
  • Mohabat I
    Mohabat I skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bästa kör skolan! Garanterad körkort! Tack för all hjälp!
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    De är mycket bra lärare. De har anpassade mina körlektioner på kvälltid.
  • Sabina K
    Sabina K skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bästa trafikskolan och kollegor som finns!
  • Joe D
    Joe D skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Jättebra service och kundbemötande. Även bra pris!!
  • Yosef N
    Yosef N skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Otroligt nöjd, personinriktad och anpassad service, goda resultat.
  • Pär D
    Pär D skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Riktigt bra! Världens bästa lärare! Rekommenderas, fick mitt körkort på 2 veckor.
  • Matilda Ö
    Matilda Ö skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Mycket bra bemötande! Bra lärare, duktiga på feedback samt mycket duktiga i yrket och trevliga. Jag tog mitt körkort snabbare än vad jag trott och det med gott självförtroende som lärarna gett mig!
  • Joseph M
    Joseph M skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    Bra, fokuserat. Bra lärare och genomgång. Lite knepiga medboende annars allt ok
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Hässlö Trafikskola Gävle
    En bra körskola, med trevliga lärare.

Forskarvägen 27, 804 23 Gävle