HD Golv & Bygg

Torgny segerstedts allé 4, 756 44 Uppsala — Visa karta

Välkomna till oss på Hd Golv&Bygg !

Hd Golv&Bygg vi är ett företag som gör alltid kvalitets jobb och vi arbetar väldigt hårt för att uppnå vårat mål om hålla alla våra kunder nöjda. Självklart med ansvarsförsäkring via Folksam och med möjlighet till rot- avdrag. Läs mer om våra tjänster inom golv & bygg eller kontakta oss för rådgivning ang din renovering.

Golv:

Vi på HD Golv & Bygg har lång erfarenhet utav golvslipning och golvläggning
vi utför alla sorters behandlingar hårdvaxolja, Pigmenteringar, lack, lutning samt såpa
m.m.

Målning:

Vi jobbar med inomhus målning tapetseringar ,spackla ,slipa samt tak.

Golvläggning:

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 31 kunder tycker om HD Golv & Bygg

• 2020-09-20

Parisa H skrev om HD Golv & Bygg
    Hd golv och bygg har varit hos oss och hjälpt oss med att få bort våra gamla tapeter i alla sovrum och sedan målat över.
    Utmärkt arbete, gick efter planerad tid.
    Trevlig personal som är lyhörda! Läs mer
  • 2020-09-14

Mattias G skrev om HD Golv & Bygg
    Golvslipning med bra resultat.

Seriösa hantverkare, väldigt serviceminded. Skulle anllita dem igen samt rekommendera till vänner. Läs mer
  • 2020-09-13

Frida F skrev om HD Golv & Bygg
    Vi anlitade företaget för att då våra parkettgolv slipade. Vi fick ett väldigt bra och professionellt bemötande från start, de var väldigt lätta att kommunicera med och var lyhörda för våra önskemål och förväntningar. Slutresultatet är vi nöjda med! Rekommenderar starkt HD Golv och Bygg! Läs mer

Elin W skrev om HD Golv & Bygg
    Jättebra jobbat!! Blev supernöjd verkligen. Tusen tack för ert noggranna arbete, rekommenderar alla detta bolag! Läs mer

Andre S skrev om HD Golv & Bygg
    målade tak och väggar i mitt vardagsrum och hall, tapeterna revs och väggarna spacklades innan målning. slipade och oljade även golvet. Jag fick snabb återkoppling och de utförde jobbet snabbt och väldigt bra. Jättebra service från början till slut Läs mer

Mattias S skrev om HD Golv & Bygg
    Jag ville lägga nya golv i lägenheten och via brabyggare hittade jag Hdgolvbygg. Är supernöjd med resultatet måste även säga att de hade superfin bemötande Läs mer

Sanna N skrev om HD Golv & Bygg
    Bra och snabbt jobbat! Golvet blev som ett nytt. Vi fick det resultat vi ville ha, kan verkligen rekommendera Hdgolvbygg. Läs mer

Adam B skrev om HD Golv & Bygg
    Väldigt proffsiga och tillmötesgående. Blev jätte nöjda med deras arbete kan rekommendera de ! Läs mer

Jessica S skrev om HD Golv & Bygg
    Bra firma seriösa golvslipare som utförde ett utmärkt arbete. De var på plats i tid vid första mötet samt blev klara inom tidsramen, vill även tillägga att golvsliparen hade jätte fin bemötande. Läs mer

Bayan S skrev om HD Golv & Bygg
    Mycket nöjd med grabbarna Har fått ett helt nytt golv 😃 Läs mer

Daniel I skrev om HD Golv & Bygg
    Otroligt professionella i deras arbete, mitt bemötande var över förväntan! Läs mer
  • David M

2020-09-06

David M skrev om HD Golv & Bygg
    Noggranna arbetare som utförde ett fantastiskt jobb som vi var jätte nöjda med Läs mer

Farzad T skrev om HD Golv & Bygg
    Det var dags för mig att byta mitt golv men kom fram till att det kostar skjortAn, jag blev rekomenderad HD golv och Bygg.

Kontaktade firman och tyckte deras bemötade var utmärkt och proffesionellt.
    Bra priser och ett utmärkt jobb!
    Jag är mycket nöjd av deras arbete. Läs mer

Diana T skrev om HD Golv & Bygg
    Behövde slipa om ett rum hemma och behandla med lack. De var väldigt snabba med skicka ut offerten kom förbi tittade på golvet, påbörjade arbetet kort där efter. Resultaten blev fint vi var väldigt nöjda kan starkt rekommendera HD golv & bygg Läs mer

Rasmus F skrev om HD Golv & Bygg
    Mycket bra och effektivt arbete. Slipade min lägenhet som bestod av furugolv 👍🏻 Läs mer

Linus B skrev om HD Golv & Bygg
    Snabbt, hög service och jätte trevliga grabbar Läs mer

Lena A skrev om HD Golv & Bygg
    Hdgolvbygg Slipade ekparkett Hos mig som blev så fint. Jätte trevliga killar som var på plats i tid, härligt Bemötande gjorde utmärkt jobb. Kan rekommendera Hdgolvbygg Läs mer

Eva E skrev om HD Golv & Bygg
    Jättenöjd med slipning och hårdvaxoljning av vårt golv. Hdgolvbygg var lätta att kommunicera med, gjorde ett jättebra jobb kan rekommendera de Läs mer

Martin A skrev om HD Golv & Bygg
    Jag blev riktig nöjd,
    Blev exakta som jag ville de skulle bli Läs mer

Sandra A skrev om HD Golv & Bygg
    Deras bemötande är de finaste jag har varit med om , trevliga och de vet vad de gör Läs mer
  • 2020-09-03

Ajla S skrev om HD Golv & Bygg
    Reparation, slipning och oljning av vår fuktskadade ekparkett i vardagsrummet samt slipning av bänkskivor i köket. Vi fick en bra dialog kring vårt behov från början, snabb hjälp och resultatet blev över våra förväntningar. Då ett 50 tal av våra stavar i parketten var böjda och missfärgade av fukt trodde vi att golvet kanske inte kunde räddas men killarna fixade ett golv som såg ut som nytt på bara några timmar! Fakturan var helt enligt vår överenskommelse och det kändes tryggt från början till slut. Tack för all hjälp. Läs mer

Neda R skrev om HD Golv & Bygg
    Noggranna arbetare, flexibla då dom anpassade sig efter våra behov. Snabba med att skicka offert, var klara i tid. Dessutom leverade dom kvalitet! Allt gick så smidigt, riktigt nöjda kunder! Rekommenderas stark! Läs mer

Bahareh T skrev om HD Golv & Bygg
    Tack för ett fantastiskt jobb!
    Vi är super nöjda med HD golv’s insats.
    Arbetarna var otroligt trevliga och utförde ett utmärkt arbete.
    Vårat golv blev mer än vad vi förvänta oss, vi kommer garanterat att rekommendera er och/eller anlita er om det behövs i framtiden!
    Nöjd kund! Läs mer

Emma P skrev om HD Golv & Bygg
    Proffsiga, snabba och bra bemötande. Kan starkt rekommendera. Läs mer

Karin N skrev om HD Golv & Bygg
    Fick våra sovrum slipade. Vi är så nöjda med resultat och bemötande både hdgolv och golvsliparen.
    Vi kan rekomendera Hdgolv Läs mer

Sofia P skrev om HD Golv & Bygg
    Slipade om alla golv hemma. Jätte nöjd med deras arbete, bra bemötande och fint resultat. Kan verkligen rekomendera dom. Läs mer
  • Sara A

2020-09-01

Sara A skrev om HD Golv & Bygg
    Riktigt proffsiga killar, som gjorde utmärkt jobb! 😇 Läs mer

Biyan A skrev om HD Golv & Bygg
    bästa samarbetet jag haft när det gäller byggbranchen, känslan jag fick utav HD golv var Att de ger alla sina projekt 100 % och jag kände mig delaktig under hela processen då återkopplingen va jätte bra. De håller sina tider och gör det lilla extra får mig att känna mig trygg. De så vanligt med alla byggare som gör ett dåligt jobb och håller inte sina tider. Återkoppling existerar inte. HD golv var något helt annat och jag kommer garanterat att anlita de igen! Läs mer
  • Aram S

2020-08-31

Aram S skrev om HD Golv & Bygg
    Beställde golvslipning och hårdvaxning av ekparkett. Väldigt nöjd med både bemötandet, priset och arbetet. Hantverkaren kom på utsatt tid och var kunnig på det han höll på med. Fick även tips och råd på hur golvet skulle skötas första tiden. Vi hade en liten skada i parketten som han reparerade utan extra kostnad och nu går det inte att se vad som reparerades! kan verkligen rekommendera Läs mer
  • 2020-08-31

Marcus M skrev om HD Golv & Bygg
    Slipade slitna furugolv i två rum hos oss som behandlades med oljebets och hårdvaxolja. Blev supersnyggt.

Grabbarna var lyhörda och flexibla för våra önskemål, genuint trevliga och det märktes att det var viktigt för dem att vi blev nöjda. De ringde till och med efter några veckor och kollade så vi fortsatt var nöjda vilket uppskattas. Rekommenderar och ger betyget 5 av 5.

/Marcus Läs mer
  • 2020-08-31

Sofia L skrev om HD Golv & Bygg
    Vårat golv slipades och lackades. Det var otroligt slitet innan men blev väldigt bra efter deras jobb.
    Vi är mycket nöjda och kommer att använda oss av dem igen om vi behöver! Läs mer

Torgny segerstedts allé 4, 756 44 Uppsala