Läs vad 15 kunder tycker om HD Golv & Bygg 2

• 2020-10-19
    Verifierad kundrelation
    HD Golv & Bygg slipade och lackade 3 st trägolv på totalt 60 kvm.
    Efter mitt önskemål uppdelat i två omgångar så möbler kunde flyttas mellan 2 rum.
    De var mycket hjälpsamma och fick till arbetsdagar på ett bra sätt. Planering och tidshållning var bra.
    Golven blev mycket fina och sköna att gå på.
    Rekommenderar varmt de vänliga HD.
    Anna J
  • 2020-09-14
    Golvslipning med bra resultat.

Seriösa hantverkare, väldigt serviceminded. Skulle anllita dem igen samt rekommendera till vänner.
  • 2020-09-13
    Vi anlitade företaget för att då våra parkettgolv slipade. Vi fick ett väldigt bra och professionellt bemötande från start, de var väldigt lätta att kommunicera med och var lyhörda för våra önskemål och förväntningar. Slutresultatet är vi nöjda med! Rekommenderar starkt HD Golv och Bygg!
  • 2020-09-09
    Jättebra jobbat!! Blev supernöjd verkligen. Tusen tack för ert noggranna arbete, rekommenderar alla detta bolag!
  • 2020-09-09
    Jag ville lägga nya golv i lägenheten och via brabyggare hittade jag Hdgolvbygg. Är supernöjd med resultatet måste även säga att de hade superfin bemötande
  • 2020-09-09
    Bra och snabbt jobbat! Golvet blev som ett nytt. Vi fick det resultat vi ville ha, kan verkligen rekommendera Hdgolvbygg.
  • 2020-09-06
    Mycket nöjd med grabbarna Har fått ett helt nytt golv 😃
  • 2020-09-06
    Otroligt professionella i deras arbete, mitt bemötande var över förväntan!
  • 2020-09-05
    Mycket bra och effektivt arbete. Slipade min lägenhet som bestod av furugolv 👍🏻
  • 2020-09-05
    Snabbt, hög service och jätte trevliga grabbar
  • 2020-09-04
    Jättenöjd med slipning och hårdvaxoljning av vårt golv. Hdgolvbygg var lätta att kommunicera med, gjorde ett jättebra jobb kan rekommendera de
  • 2020-09-04
    Jag blev riktig nöjd,
    Blev exakta som jag ville de skulle bli
  • 2020-09-03
    Reparation, slipning och oljning av vår fuktskadade ekparkett i vardagsrummet samt slipning av bänkskivor i köket. Vi fick en bra dialog kring vårt behov från början, snabb hjälp och resultatet blev över våra förväntningar. Då ett 50 tal av våra stavar i parketten var böjda och missfärgade av fukt trodde vi att golvet kanske inte kunde räddas men killarna fixade ett golv som såg ut som nytt på bara några timmar! Fakturan var helt enligt vår överenskommelse och det kändes tryggt från början till slut. Tack för all hjälp.
  • 2020-09-02
    Noggranna arbetare, flexibla då dom anpassade sig efter våra behov. Snabba med att skicka offert, var klara i tid. Dessutom leverade dom kvalitet! Allt gick så smidigt, riktigt nöjda kunder! Rekommenderas stark!
  • 2020-09-02
    Tack för ett fantastiskt jobb!
    Vi är super nöjda med HD golv’s insats.
    Arbetarna var otroligt trevliga och utförde ett utmärkt arbete.
    Vårat golv blev mer än vad vi förvänta oss, vi kommer garanterat att rekommendera er och/eller anlita er om det behövs i framtiden!
    Nöjd kund!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte