HD Golv & Bygg

HD Golv & Bygg

Välkommen till oss på Hd Golv & Bygg !

Vi på Hd Golv & Bygg är ett företag som alltid ser till att säkerställa god kvalitet på alla utförda jobb. Detta är något vi ständigt arbetar hårt för att uppnå då vi förstår vikten av att du som kund ska vara 100% nöjd med oss. Med lång erfarenhet inom branschen kan vi hjälpa dig med en rad olika tjänster inom golv, målning och bygg.

- Ansvarsförsäkring via Folksam och med möjlighet till rot- avdrag.

Våra tjänster: Golvslipning, golvläggning, olika behandlingar med hårdvaxolja, pigmenteringar, lack, lutning samt såpa, inomhusmålning, tapetseringar, spackla, måla tak.

Vi är experter på golv och kan hjälpa dig med fiskbenparkett, laminat, ekparkett eller furubrädor.

Läs vad 19 kunder tycker om HD Golv & Bygg 2

2021-04-11
    Golvslipning med bra resultat. God kommunikation under arbetets gång. Mycket nöjd.
    2021-04-09
    Golvslipning och behandling med hårdvaxolja

Bra kommunikation och fint resultat! Arbetet med vårt golv visade sig vara svårare än vi trott från början. HD Golv&Bygg informerade oss tydligt längs vägen och höll samtidigt fast vid det pris som var överenskommet från början. Vi uppskattade särskilt att golvsliparna gav oss tips under arbetets gång som gjorde att vi kunde välja att anpassa behandlingen för att få bästa möjliga resultat. Golvsliparna var flexibla med arbetstider för att anpassa till när det passade oss vilket var uppskattat eftersom arbetet pågick i kök och hall. Vi är jättenöjda! /Melissa & Petter More
    2021-04-09
    Mycket bra och golvet blev riktigt snyggt. Notning slipning av golv
    Jag är nöjd:)
    2021-02-09
    HD Golv&Bygg spacklade och målade min lägenhet. De var serviceminded, snabba och lösningsfokuserade. Tyvärr fanns ett inslag av slav i helhetsupplevelsen av själva målningen.
    Hej Minna! Vad tråkigt att ni upplevde slarv. Våra målare var på plats igen nästkommande arbetsdag, hoppas ni blev nöjda med slutresultatet iallafall. Tack för erat omdöme! HD Golv & Bygg
  • Anna J
    skrev om HD Golv & Bygg
    2020-10-19
    Verifierad kundrelation
    HD Golv & Bygg slipade och lackade 3 st trägolv på totalt 60 kvm.
    Efter mitt önskemål uppdelat i två omgångar så möbler kunde flyttas mellan 2 rum.
    De var mycket hjälpsamma och fick till arbetsdagar på ett bra sätt. Planering och tidshållning var bra.
    Golven blev mycket fina och sköna att gå på.
    Rekommenderar varmt de vänliga HD.
    2020-09-14
    Golvslipning med bra resultat.

Seriösa hantverkare, väldigt serviceminded. Skulle anllita dem igen samt rekommendera till vänner.
    2020-09-13
    Vi anlitade företaget för att då våra parkettgolv slipade. Vi fick ett väldigt bra och professionellt bemötande från start, de var väldigt lätta att kommunicera med och var lyhörda för våra önskemål och förväntningar. Slutresultatet är vi nöjda med! Rekommenderar starkt HD Golv och Bygg!
    2020-09-09
    Jättebra jobbat!! Blev supernöjd verkligen. Tusen tack för ert noggranna arbete, rekommenderar alla detta bolag!
    2020-09-09
    Jag ville lägga nya golv i lägenheten och via brabyggare hittade jag Hdgolvbygg. Är supernöjd med resultatet måste även säga att de hade superfin bemötande
    2020-09-09
    Bra och snabbt jobbat! Golvet blev som ett nytt. Vi fick det resultat vi ville ha, kan verkligen rekommendera Hdgolvbygg.
    2020-09-06
    Mycket nöjd med grabbarna Har fått ett helt nytt golv 😃
    2020-09-06
    Otroligt professionella i deras arbete, mitt bemötande var över förväntan!
    2020-09-05
    Mycket bra och effektivt arbete. Slipade min lägenhet som bestod av furugolv 👍🏻
    2020-09-05
    Snabbt, hög service och jätte trevliga grabbar
    2020-09-04
    Jättenöjd med slipning och hårdvaxoljning av vårt golv. Hdgolvbygg var lätta att kommunicera med, gjorde ett jättebra jobb kan rekommendera de
    2020-09-04
    Jag blev riktig nöjd,
    Blev exakta som jag ville de skulle bli
    2020-09-03
    Reparation, slipning och oljning av vår fuktskadade ekparkett i vardagsrummet samt slipning av bänkskivor i köket. Vi fick en bra dialog kring vårt behov från början, snabb hjälp och resultatet blev över våra förväntningar. Då ett 50 tal av våra stavar i parketten var böjda och missfärgade av fukt trodde vi att golvet kanske inte kunde räddas men killarna fixade ett golv som såg ut som nytt på bara några timmar! Fakturan var helt enligt vår överenskommelse och det kändes tryggt från början till slut. Tack för all hjälp.
    2020-09-02
    Noggranna arbetare, flexibla då dom anpassade sig efter våra behov. Snabba med att skicka offert, var klara i tid. Dessutom leverade dom kvalitet! Allt gick så smidigt, riktigt nöjda kunder! Rekommenderas stark!
    2020-09-02
    Tack för ett fantastiskt jobb!
    Vi är super nöjda med HD golv’s insats.
    Arbetarna var otroligt trevliga och utförde ett utmärkt arbete.
    Vårat golv blev mer än vad vi förvänta oss, vi kommer garanterat att rekommendera er och/eller anlita er om det behövs i framtiden!
    Nöjd kund!