Alexandra R

Alexandra R

38 omdömen om Alexandra R

Elvira G
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Jag blev bemött mycket väl och upplevde henne som mycket trevlig och jag kände mig bekväm att vara där. Mina förväntningar va ganska höga eftersom jag blivit tipsad om salongen och att det skulle vara duktiga frisörer vilket jag tyckte det också var. Sammanfattningsvis var bemötandet mycket bra och jag kände att det gick bra att förklara mina tankar om klippningen samt att hon kunde ge input vad som skulle kunna göras vilket jag verkligen uppskattade. I slutändan kände jag mig nöjd och glad.

Lisa S
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Trevlig duktig..professionell. Det finns ingen bättre frisör tycker jag och även min man. A har nya ideer kunnig och kan mkt om produkter. Vänlig och hjälpsam mot kolleger och skapar god stämning . Jag kan rekommendera henne till alla. Mhv Lisa Singvall

Nettan L
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Proffsigt och samtidigt ett familjärt bemötande. Har klippt mej hos Alexandra i många år och är alltid supernöjd när jag kommer hem.

Linn G
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Hon var väldigt professionell och trevlig. Hon var duktig på att förklara vad hon gör hela tiden vilket fick mig som kund väldigt trygg. Hon levde verkligen upp till mina förväntningar och jag är super nöjd med resultatet.

Hans-Göran F
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Inga problem Ni är alltid trevliga och duktiga

Martina A
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Jättefint bemötande! Varm och härlig personlighet som ger kunden sitt fulla fokus. Var lyhörd men kom samtidigt med lite egna förslag!

Moa K
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Supertrevlig och duktig! Bokade konsultation och hon överträffade mina förväntningar. Är supernöjd med mitt besök, kommer absolut komma tillbaka igen.

Annika Ö
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Jättefint bemötande, jag är så otroligt nöjd! Mitt hår blev precis som jag önskade, hon lyssnade in alla mina önskemål, det var en lång behandling och det märktes att Alexandra verkligen brinner för sitt arbete och sina kunder! Gick själv dit på rekommendation och gör detsamma till andra 😃

Helle K
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Trevligt och superproffsig Alexandra gjorde ett så fint jobb inför bröllopet ..,,, tack så mycket

Ulla A
Skrev om Alexandra R en del av Headlines Kalmar

Alexandra var mkt trevlig, lyhörd, kunnig och erfaren!