Rebekka N

Rebekka N

167 omdömen om Rebekka N

Josefine O
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Alltid pigg och glad. Duktig och noggrann!

Ola E
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Blev bemött bra och gav ett proffsigt intryck. Blev mycket nöjd med klippningen.

Sally W
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

En otroligt duktig och lyhörd frisör! Väldigt noga med att det skulle bli som jag ville och även gav mycket tips och kunskap kring mitt lockiga hår! Super nöjd med upplevelsen, kände mig väldigt ompysslad och nöjd när jag klev därifrån! Rekommenderar Rebekka till alla! 5/5 ⭐️

Karl N
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Hon är Kalmars bästa frisör. Otroligt noggrann och professionell.

Liselott S
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Hon är otroligt proffesionell och kunnig på sin sak. Alltid glad och trevligt bemötande.

Emma E
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Rebekka blonderar min utväxt med fina slingor och lyckas få det perfekt. Rebekka möter mig med värme och omtanke. Hon lyssnar in vad man vill ha gjort och bidrar med sin expertis. Jag har höga förväntningar på Rebekka eftersom jag vet att hon alltid fixar mitt hår precis som jag vill ha det. Pricken över i är när hon ger lite skalpmassage för att verkligen få en att känna sig ompysslad. Rebekka är verkligen outstanding på blondering och litar fullt på henne.

Jonna A
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Jag blev väldigt trevligt bemött. Jag fick hjälp att hitta en helt ny frisyr, som jag verkligen trivs med. ❤️

Felicia E
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Fantastiskt bemötande! Förstod exakt hur jag ville klippa håret. Mycket enkel att prata med och kommer absolut komma tillbaka flera gånger!

Mirella V
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Hej! Jag är frisör . Rebekka erfarenhet och professionalism håller en mycket hög standard! Tekniken och kvaliteten står i proportion till hur mycket pengar du betalar. Kanske för många kostar det mycket, men Rebecca är värt det! Mirella Bosancu

Malin H
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Sökte en frisör i Kalmar och hittade till er salong och Rebekka av en slump. Är mycket nöjd och kommer att återkomma. Extra kul att ni just haft utbildning i att klippa lockigt hår för det har jag.