Rebekka N

Rebekka N

4.9 / 5 baserat på 331 omdömen
Skriv ett omdöme

331 omdömen om Rebekka N

Sedan starten hos Reco 2022
Johan T
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Glad och trevlig och mycket duktig frisör. Rekommenderas 👍🏻

Alexander M
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Mycket bra, alltid varit nöjd.

Erica T
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Min frisör Rebekka N är bäst . Hon skapar min frisyr & känner mitt hår , alltid fint bemötande, glad , kunnig & vänlig .

Ann-Marie J
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Nöjd, första gången jag blev klippt av Rebecka.Återkommer.

Agnetha J
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Rebeckas bemötandet var trevligt och hon är fantastisk bra på att klippa håret, är noggrann vilket jag verkligen uppskattar. Toppbetyg alltså 👍 kommer helt klart tillbaka.

Lena N
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Engagerad, noggrann, angelägen om att jag skulle bli nöjd och ha en bra upplevelse.

Jenny B
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Ny kund hos Rebekka N. Jag är mycket nöjd & kommer fortsätta gå till henne. Inlyssnande & mycket noggrann.

Ann L
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Bra bemötande, intresse för kund, kunnig, trevlig allt blev väldigt bra. Jag är helnöjd!

Niclas G
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Rebekka är mycket noggrann och professionell, kan varmt rekommendera Rebekka.

Frida T
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Världens bästa Rebekka. Aldrig känt mig så trygg med en frisör som med Rebekka. Hon är ärlig och tillmötesgående och vill alltid säkerställa att det blir som man tänkt (om man tänkt, jag har sällan koll men hon löser det ändå). Att hon ger världens bästa skalpmassage gör ju inte upplevelsen sämre. Förstår varför det är svårt o få tid.