Rebekka N

Rebekka N

4.9 / 5 baserat på 332 omdömen
Skriv ett omdöme

332 omdömen om Rebekka N

Sedan starten hos Reco 2022
Lena L
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Helt fantastisk. Så kunnig och har ett öga för vad som är bäst för mig. Så fint bemötande.

Johan T
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Glad och trevlig och mycket duktig frisör. Rekommenderas 👍🏻

Alexander M
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Mycket bra, alltid varit nöjd.

Erica T
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Min frisör Rebekka N är bäst . Hon skapar min frisyr & känner mitt hår , alltid fint bemötande, glad , kunnig & vänlig .

Ann-Marie J
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Nöjd, första gången jag blev klippt av Rebecka.Återkommer.

Agnetha J
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Rebeckas bemötandet var trevligt och hon är fantastisk bra på att klippa håret, är noggrann vilket jag verkligen uppskattar. Toppbetyg alltså 👍 kommer helt klart tillbaka.

Lena N
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Engagerad, noggrann, angelägen om att jag skulle bli nöjd och ha en bra upplevelse.

Jenny B
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Ny kund hos Rebekka N. Jag är mycket nöjd & kommer fortsätta gå till henne. Inlyssnande & mycket noggrann.

Ann L
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Bra bemötande, intresse för kund, kunnig, trevlig allt blev väldigt bra. Jag är helnöjd!

Niclas G
Skrev om Rebekka N en del av Headlines Kalmar

Rebekka är mycket noggrann och professionell, kan varmt rekommendera Rebekka.