Helt fantastisk. Så kunnig och har ett öga för vad som är bäst för mig. Så fint bemötande.
332 omdömen om Rebekka N
Glad och trevlig och mycket duktig frisör. Rekommenderas 👍🏻
Mycket bra, alltid varit nöjd.
Min frisör Rebekka N är bäst . Hon skapar min frisyr & känner mitt hår , alltid fint bemötande, glad , kunnig & vänlig .
Nöjd, första gången jag blev klippt av Rebecka.Återkommer.
Rebeckas bemötandet var trevligt och hon är fantastisk bra på att klippa håret, är noggrann vilket jag verkligen uppskattar. Toppbetyg alltså 👍 kommer helt klart tillbaka.
Engagerad, noggrann, angelägen om att jag skulle bli nöjd och ha en bra upplevelse.
Ny kund hos Rebekka N. Jag är mycket nöjd & kommer fortsätta gå till henne. Inlyssnande & mycket noggrann.
Bra bemötande, intresse för kund, kunnig, trevlig allt blev väldigt bra. Jag är helnöjd!
Rebekka är mycket noggrann och professionell, kan varmt rekommendera Rebekka.