Helga Tak AB

Ring 073-763 08 62 helgatak.se

2 omdömen om Helga Tak AB

Eric C
Skrev om Helga Tak AB

Väldigt proffsigt och seriöst företag, väldigt nöjd från första kontakt, med en tydlig offert och väl dokumenterat arbete.

Svar från Helga Tak AB

Hej Eric , vi blir så glada att höra att ni är nöjda. Tack för ert fina omdöme. Mvh Oleksii

Monica D
Skrev om Helga Tak AB

Vi tog in flera offerter när vi skulle renovera taken på vår villa och på vårt garage. Villan har fyra olika tak i flera sektioner och hade inte underhållits på 20 år. På Helga Tak AB:s hemsida presenterade de sin passion och expertis för takreparationer. Vi tänkte först att det inte borde vara så stor skillnad mellan takfirmor, men oj vad Helga Tak AB utmärkte sig! Oleksii med sitt team är nämligen otroligt snabba, effektiva, professionella och har faktiskt en passion för tak! Ett arbete som vi trodde skulle ta upp till...

Svar från Helga Tak AB

Det gläder oss enormt att höra att ni är så nöjda med vårt arbete! Att kunna överträffa era förväntningar och leverera fantastiska resultat är alltid vårt mål. Vi är stolta över vårt dedikerade team och deras passion för takarbete, och det är fantastiskt att höra att ni uppskattar deras snabbhet, effektivitet och professionalism. Att kunna erbjuda konkurrenskraftiga priser och samtidigt leverera högkvalitativa resultat är något vi strävar efter. Tack för att ni valde Helga Tak AB för er takrenovering, och vi ser fram emot att fortsätta vara er partner för framtida takservice!