Helsingborgs Teknikcenter AB

4.4

19 omdömen om Helsingborgs Teknikcenter AB

Walid A
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Den gick snabbt det är bra. Skärmen fungerar perfekt och de har många skal och laddare att välja ifrån.

Maja O
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Super trevlig personal. Dem är även super snabba och noggranna.

Johanna N
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Allt toppen! Köpt flera mobiler här och även lagat!

Peter J
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Bra produkt och riktigt snabb leverans!

Mersiha V
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Hej, Bra sevice bra pris 😁 och snabba leverans!

Bengt F
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Snabb leverans mycket nöjd. Rätt produkt. Nytt glas till min iPhone 11.

Assem H
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

jättbra kvalittet och snabbt leverans.

Kenneth N
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Jag är mycket nöjd med HTC AB och deras utbud av iPhone skärmar och annan elektronik som jag har köpt ett antal gånger nu. Mycket bra priser och MYCKET snabba leveranser. Toppen! 👍

Daniel M
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Utmärkt. Bra utbud. Snabb leverans. Lätt att få kontakt.

Mustafe S
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

jag är nöjd grejer som jag har köpt från dem

Fredrik P
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Lätt att handla, bra kundservice. Returhantering klanderfritt. Prisvärda ersättningsskärmar och snabba leveranser.

Christoffer A
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Varorna var billiga och leveransen var snabb. Men de hade inte den vara jag vill ha så jag köpte varor som var ungefär lika. Men tyvärr så passade inte varorna. Jag mailade företaget, man har inte fått något svar av dem än.

Adil H
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

jag kommer att svara när minna kommer och fungerar ! Förta gången blev till belåtenhet . Sen köpte jag en begagnad Iphone 8 .Åter står att se vad jag får tillbaka

Casandra B
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Superbra service, snabba leveranser. Och vid frågor eller strul löser de eventuella frågetecken eller strul. Kan varmt rekommendera dem!

Carlos A
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Bra priser och snabb leverans

Torsten P

Good .........................................................

AHMAD J
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Köpte en iPhone XS Max skärm och den var defekt och jag försökte att kontakta dem vi e-mail och messenger som de hade men fick jag ingen respons och jag hade tur att jag köpte den via Klarna och hoppas att de kan hjälpa mig med det.

Svar från Helsingborgs Teknikcenter AB

Hej, vi har skickat till dig retursedel för skärmen vänligen skicka det tillbaka

Hajfenan A
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Mycket bra service och snabba leveranser

CLAES T
Skrev om Helsingborgs Teknikcenter AB

Snabb leverans - men det verkar som om man inte accepterar returer. Det ska inte behöva ta en månad för att få igen betalningen för returnerad vara! Att man sedan inte heller svara på mejl ökar ju inte förtroendet för det här märkliga företaget. Varning!!!!! Tillägg dagen efter ovan skrevs - 30 dagar efter att varan kvitterats ut av säljande företag: Ser man på! Om det var Reco eller inte är kanske(?) svårt att säga - men nu har jag fått löfte om återbetalning från fyndiq! Kan man tänka sig.