Flyttservice

122 omdömen om Flyttservice

Sedan starten hos Reco 2017
Paul H
Skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm

Service was fine but Hemfrid insisted on sending invoices to the house THEY HAD MOVED US OUT OF and then wondered why we didnt pay them, sending them to inkasso before we could do anything about them. This was extremely frustrating and customer service were no help at all. Also due to them splitting the services across two seperate invoices (both of which ended up with Inkasso companies, again sent to the the old / wrong address) we ended up with twice the cost for the Inkasso procedure.

Svar från Flyttservice

Hello Paul, thank you for giving us feedback. This is very unfortunate and i apologise for the way we have handled your errand. Please contact us at info@hemfrid.se so we can try to come up with a solution that is beneficial for both parties. Have a nice weekend! Best regards, Nadia

Marianne A
Skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm

Flytt från radhus till lägenhet! Det var lite möbler eftersom vi flyttar till mindre, killarna var mycket trevliga, snabba o hjälpsamma, allt gick snabbt, så snabbt att det gick på drygt ett par timma. Vi återkopplade till företaget, eftersom vi tyckte att kostnaden blev stor med tanke på att det var så lite att flytta, o vi hade sagt vid bokningen att det var så, vi fick "lite" avdrag, och vid nästa kontakt kunde vi få 5% extra på nästa bokning, flyttstädet. Vi känner oss inte helt nöjda med priset för flytt, men har blivit trevligt bemötta.

Svar från Flyttservice

Hej Marianne, tack för din feedback. Vi vill självklart att ni ska vara nöjda med våra tjänster såväl som vårat bemötande. Tveka inte att höra av dig på nytt om du önskar ta detta vidare. Mvh, Nadia på Hemfird

Sophia P
Skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm

Alla jag träffade och pratade med var mycket proffsiga, trevliga och skickliga.

Svar från Flyttservice

Hej Sophia, vad glada vi blir att höra att du fick ett trevligt och professionellt bemötande. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst

Josephine (Eat Sweden-gäst) G

Snabbt svar och service-minded kundtjänst, dessutom effektiv körning

Hej Josephine, tack så mycket för de fina lovorden! Mvh, Nadia på Hemfrid

Christina A
Skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm

Trevlig personal som presenterade sig när de kom för att packa. Välstädat - köparen har inte klagat på något. Professionellt packat och buret, inget var trasigt eller bortkommet. Våra förväntningar överträffades på alla punkter. Detta har vi informerat mäklaren om.

Svar från Flyttservice

Hej Christina, tack så mycket för detta, vi ser till att ta denna fina feedback vidare till ansvarig! Mvh, Nadia på Hemfrid

Michael R
Skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm

Bra genomfört arbete och trevligt bemötande.

Svar från Flyttservice

Hej Michael, vad trevligt att höra att du är nöjd med arbete och bemötande. Ha en fin dag, Thomas Hemfrid Kundtjänst

Cecilia S
Skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm

Har anlitat Hemfrid för flytt och städ. De gjorde ett utmärkt jobb. Det enda jag har att anmärka på är att svarstiden på mejl från dem är väldigt lång eller uteblir helt. /Cecilia

Svar från Flyttservice

Hej Cecilia, tack för att du tar dig tid att skriva till oss och tack för dina fina ord. Vi är glada att höra att du är nöjd med flytt och städning. Vad tråkigt att höra att svarstiden varit lång. Under högsäsongen så kan ibland svarstiden vara lite längre, men givetvis så ska alla få svar av oss. Jag tar vidare detta så att vi kan säkerhetsställa en högre leverans i svarstid. Önskar dig en fin dag, Thomas Hemfrid Kundtjänst

Anna Karin S
Skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm

Flyttservice Mycket bra bemötande och hög servicegrad.

Svar från Flyttservice

Hej Anna Karin, vi är glada att höra att du är nöjd med service och bemötande. Sänder vidare din positiva feedback till vår flyttavdelning. Önskar dig en fin dag, Thomas Hemfrid Kundtjänst

Kristina L
Skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm

Vi köpte flytt-och packningstjänst som fungerade utmärkt av trevlig och tillmötesgående personal

Svar från Flyttservice

Hej Kristina, tack för positiv feedback. Vad trevligt att höra att du är nöjd. Önskar dig en fin dag, Thomas Hemfrid Kundtjänst

Christian S
Skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm

Flytthjälp och flyttstäd fungerade mycket bra med Hemfrid.

Svar från Flyttservice

Hej Christian, vad trevligt att höra att allt fungerade bra med flytt och städning. Ha en fin dag, Thomas Hemfrid Kundtjänst