Städservice

1 939 omdömen om Städservice

Sedan starten hos Reco 2010
Hjördis B
Skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

Jag tycker att de fungerar utmärkt.

Peter B
Skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

Bara nyttjat städning i hemmet. Snabbt att komma igång med abonnemang och bra upplägg med timbank för eventuellt andra tjänster eller storstäd. Jämn kvalitet på städning, som kan förväntas. Gillar att de använder sig av egna produkter som känns sunda och skonsamma för personerna som använder dem.

Magne H
Skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

Lite haltande. Hemfrid har svårt att hålla utlovad kvalitet. Devisen, lova aldrig mer än du kan hålla. Vi har dock fått svar och respons de gånger som vi klagar på utebliven leverans, kundnöjdhet etc.

Anna B
Skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

Lite krångligt under inkörsperioden. Känns som om man måste vara hemma och med de tre-fyra första gångerna. En del för mig självklara saker görs inte som mest har med ytskikt att göra. Bra bemötande annars och trevlig personal.

Elena A
Skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

Bemötandet är trevligt, men än så länge lever de inte upp till förväntningarna. Vi har hemstädning varje vecka och är inte nöjda, varje gång vi påtalar detta, lovar de att det ska åtgärdas och sen händer det inget.

Neda V gillar detta
Sofia E
Skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

Kanonbra på alla vis, jag har städning varannan vecka och det sköts exemplariskt.

Peter J
Skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

Gott bemötande och bra kommunikation. Jag har minimi städning men sitter stort förde på hjälpen då jag reser mycket.

Marianne C
Skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

Hemstädning var 14 dag. Fantastisk personal vänlig. Har samma flicka utom vid semester. Bra kontakt. Mycket noggran. Jag är helnöjd. Kan uppstå lite problem vid vikarier som att missar finns men inga större problem.

Anette J
Skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

bemötande har varit bra, men förstår inte hur vi har fått 9 tim minus på kontot då vi har avbokat en tid och borde ligga på plus....annars är det ok...

Marie A
Skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm

Bra bemötande hos företagets kontakt. Varannanveckas städningen mycket bra utförd. Förtroendeingivande!