Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Höglunds Kiosk & Torggrill KB

Höglunds Kiosk & Torggrill KB

Smyckegatan 81, 426 51 Västra frölunda — Visa karta

Restauranger nära Höglunds Kiosk & Torggrill KB:

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 1 kund tycker om Höglunds Kiosk & Torggrill KB

• anders j
    anders j skrev om Höglunds Kiosk & Torggrill KB
    Mycket dåligt bemötande! Beställde en hamburgare, tyvärr glömde jag och säga vilken storlek jag ville ha, å hon bakom disken la på den största och sa priset till mig, jag sa att jag bara ville ha en sådan för 40 kr, varpå tanten börja skälla som fan på mig att jag inte sagt vilken storlek jag ville ha, jag upplyste henne att hon kunde ju frågat mig då om jag inte tänkte på det, då började hon gorma och skrika att det borde jag ju vetat som kund och sagt med en gång vilken storlek, jag ursäktade mig igen å påpekade att om jag missade det så kunde ju hon ha frågat... Men hon var bara arg och otrevlig. Usch skall alldrig gå dit mer. Å dessutom så va inte hamburgaren god :( Ett riktigt stort minus!

Smyckegatan 81, 426 51 Västra frölunda